SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Zin in een Big Mac nu.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:10 schreef CherryLips het volgende:
En dan denken dat je, ondanks alle waarschuwingen van moeders, nooit zomaar dikker zal worden.
Ja…. Haha! Hahahahaaaquote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:10 schreef CherryLips het volgende:
En dan denken dat je, ondanks alle waarschuwingen van moeders, nooit zomaar dikker zal worden.
Een Big Mac staat gelijk aan drie uur seksen, beetje balansen in het leven.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:10 schreef CherryLips het volgende:
Ach ja, op je achttiende lunchen met een Big Mac menu. Met je maatje 36.
Met dat vreetgedrag van mij kom ik dan echt nergens meer aan toequote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een Big Mac staat gelijk aan drie uur seksen, beetje balansen in het leven.
Meteen daar op de tafel van de Macquote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een Big Mac staat gelijk aan drie uur seksen, beetje balansen in het leven.
Lekker als student een hele pizza als lunch wegwerkenquote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:10 schreef CherryLips het volgende:
Ach ja, op je achttiende lunchen met een Big Mac menu. Met je maatje 36.
Lekker met volle klotsbuik op en neer hupsen.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:14 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Met dat vreetgedrag van mij kom ik dan echt nergens meer aan toe
Een maandje op mandarijntjes leven en zo afvallen. Of afvallen omdat je überhaupt gaat ontbijten.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Lekker als student een hele pizza als lunch wegwerken
En dan ‘s avonds gewoon nog een keer weer. En uiteraard om 4 uur ‘s nachts half bezopen nog even een broodje shoarma halen.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Lekker als student een hele pizza als lunch wegwerken
Mis die tijd toch wel. Op zaterdag om 5 uur thuis en 's morgens voetballen; daarna de kantine in.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:16 schreef Ygritte het volgende:
[..]
En dan ‘s avonds gewoon nog een keer weer. En uiteraard om 4 uur ‘s nachts half bezopen nog even een broodje shoarma halen.
Ik was nooit op dieetquote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Een maandje op mandarijntjes leven en zo afvallen. Of afvallen omdat je überhaupt gaat ontbijten.
Oh, geen last van, ik was al dik.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:10 schreef CherryLips het volgende:
Door de kerona 4kg kwijt geraaktquote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Een maandje op mandarijntjes leven en zo afvallen. Of afvallen omdat je überhaupt gaat ontbijten.
Ik heb ze gevonden.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:19 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Door de kerona 4kg kwijt geraakt
Vroeger ging dat probleemloos, ik ben er niet zo goed meer inquote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mis die tijd toch wel. Op zaterdag om 5 uur thuis en 's morgens voetballen; daarna de kantine in.
Oh wacht…. Dit is een optie?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:19 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ja, nee, afvallen was niet mijn sterkste kant in die tijdquote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vond mezelf toen ook dik. Voelde me enorm vergeleken bij m'n superdunne vriendinnen.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, geen last van, ik was al dik.
Ik ga ook het liefste op een vrijdagavond uit. Heb ik nog 2 dagen om bij zinnen te komen.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:20 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Vroeger ging dat probleemloos, ik ben er niet zo goed meer in
Vroeger kon je zuipen tot je scheel keek en de volgende ochtend stond je weer vrolijk op je bijbaantjequote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:20 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Vroeger ging dat probleemloos, ik ben er niet zo goed meer in
quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ga ook het liefste op een vrijdagavond uit. Heb ik nog 2 dagen om bij zinnen te komen.
Dat ook nog eens. Vrijdag op zaterdagnacht lekker bij de bakker werken; dan in de zomer met vrienden gaan zwemmen, 's avonds op stap en dan zondag nog steeds levend.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Vroeger kon je zuipen tot je scheel keek en de volgende ochtend stond je weer vrolijk op je bijbaantje
Ik zie de 19 jarigen van nu allemaal een pisbalg hebbenquote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:16 schreef Ygritte het volgende:
[..]
En dan ‘s avonds gewoon nog een keer weer. En uiteraard om 4 uur ‘s nachts half bezopen nog even een broodje shoarma halen.
Ik heb dat nooit gekundquote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat ook nog eens. Vrijdag op zaterdagnacht lekker bij de bakker werken; dan in de zomer met vrienden gaan zwemmen, 's avonds op stap en dan zondag nog steeds levend.
Nu ben ik halverwege de avond al aan het overleven.
ik was door corona 10KG+ kwijt.. helaas maar tijdelijkquote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:19 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Heb vorige week op zondag flink doorgetrokken, halve week last vanquote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ga ook het liefste op een vrijdagavond uit. Heb ik nog 2 dagen om bij zinnen te komen.
quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat ook nog eens. Vrijdag op zaterdagnacht lekker bij de bakker werken; dan in de zomer met vrienden gaan zwemmen, 's avonds op stap en dan zondag nog steeds levend.
Nu ben ik halverwege de avond al aan het overleven.
Hier kwam het erbijquote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:23 schreef mschol het volgende:
[..]
ik was door corona 10KG+ kwijt.. helaas maar tijdelijk
Kan toch helemaal niet meer.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:24 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
bij mij was 't in de zomer 7-8 weken lang 's avonds in de discotheek werken, aansluitend door naar de bakkerij tot begin van de middag en dan 's avonds weeren dan vaak maar 1 of geen dagen vrij tussendoor
Ik dacht toen dat een kilo al het verschil was tussen dik en dunquote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vond mezelf toen ook dik. Voelde me enorm vergeleken bij m'n superdunne vriendinnen.
Als ik nu foto's zie van toen denk ik echt damn.
nu? nee. zowel discotheek als bakker zijn geslotenquote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kan toch helemaal niet meer.
Dat… en ik zat laatst al serieus te googlen of er ook niet drugs gerelateerde producten bestaan die het leed daarna wat verzachtenquote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Niet normaal inderdaad. Ik heb het er niet vaak meer voor over.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:24 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heb vorige week op zondag flink doorgetrokken, halve week last van
Hoe dan he… vraag je je afquote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:24 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
bij mij was 't in de zomer 7-8 weken lang 's avonds in de discotheek werken, aansluitend door naar de bakkerij tot begin van de middag en dan 's avonds weeren dan vaak maar 1 of geen dagen vrij tussendoor
3 dagen Pinkpop was niet genoeg, we begonnen de dag van te voren.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:24 schreef CherryLips het volgende:
Vier dagen naar Londen en de dag na thuiskomst nog even van donderdag tot maandag naar lowlands en dinsdag weer aan het werk.
Hoe dan.
Naja, dat is maar tijdelijk. En daarna is het ergerquote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:25 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat… en ik zat laatst al serieus te googlen of er ook niet drugs gerelateerde producten bestaan die het leed daarna wat verzachten
Wel wat dingen die iets helpen; maar je merkt het nog steeds.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:25 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat… en ik zat laatst al serieus te googlen of er ook niet drugs gerelateerde producten bestaan die het leed daarna wat verzachten
Ik drink altijd extra veel water, maar dat hielp de laatste keer ook niet echt meerquote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wel wat dingen die iets helpen; maar je merkt het nog steeds.
Mijn maag is altijd enorm van streek van alcohol, dat is ook niet handig. Daar hoef ik niet eens zoveel voor gedronken te hebben.
Dit heb ik vooral met bier. En ik slaap enorm slecht als ik alcohol op heb..quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wel wat dingen die iets helpen; maar je merkt het nog steeds.
Mijn maag is altijd enorm van streek van alcohol, dat is ook niet handig. Daar hoef ik niet eens zoveel voor gedronken te hebben.
Hier juist andersom.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:29 schreef FranticDJ het volgende:
Moet ik wel zeggen dat ik voorheen wel had van als het te veel is, dan merk ik het en kap ik gewoon. Maar nu geeft mn lichaam die grens niet meer aanhet komt er dan a-la projectiel gewoon uit zetten..
Ik ben zo iemand die je van de grond af moet schrapen.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hier juist andersom.
Vroeger bleef ik gewoon door gaan.
Nu is het opeens genoeg en moet ik ook naar huis
Herkenbaarquote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:33 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik ben zo iemand die je van de grond af moet schrapen.
Die luid zingend naar huis gaat als de zon op komt.
Heb ik mijzelf echt mee met dat soort gedrag
Ik ben saaiquote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:32 schreef UitStraling het volgende:
Ligt ook wel een beetje aan je eigen ingeslapenheid en saaiheid, ik ken mensen van tegen de 70 die (met wat pijntjes) nog steeds vrolijk vijf/zes dagen per week aan het feesten zijn, het is maar net wanneer je jezelf zielig voelt met een hoofdpijntje en wat extra druk op je sluitspier.
Krijg alleen al een droge bek als ik er aan denk.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:28 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Dit heb ik vooral met bier. En ik slaap enorm slecht als ik alcohol op heb..
Wel gezelligquote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:33 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik ben zo iemand die je van de grond af moet schrapen.
Die luid zingend naar huis gaat als de zon op komt.
Heb ik mijzelf echt mee met dat soort gedrag
quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Krijg alleen al een droge bek als ik er aan denk.
Massive airraid expected in minutes.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vrees dat Kyiv vanavond en vannacht flink wat raketten te verduren gaat krijgen.
Ja, nee, ik woog 95kg op m'n 18e. Gewoon dik dus.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vond mezelf toen ook dik. Voelde me enorm vergeleken bij m'n superdunne vriendinnen.
Als ik nu foto's zie van toen denk ik echt damn.
boks. ben daarom ook op zoek naar een 'interieurverzorgster'quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:36 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik ben sowieso niet zo heel goed in een gestructureerd leven leiden
Daarom gewoon werken, de stok achter de deur, anders hangt ons type binnen drie weken met blote kont te zingkotsen aan een lantaarnpaal.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:36 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik ben sowieso niet zo heel goed in een gestructureerd leven leiden
Bij mij ging het pas echt mis toen ik m'n eerste kantoorbaan kreegquote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, nee, ik woog 95kg op m'n 18e. Gewoon dik dus.
iemand die goed kan zuigen is altijd welkom natuurlijk.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:36 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
boks. ben daarom ook op zoek naar een 'interieurverzorgster'
Aan mij vragen ze of ik soms terminaal ben als ik eerder ga dan de laatste.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik kan wel goed timen wanneer het voor mij gezellig geweest is. Aantal van mijn vrienden moeten altijd per se als laatste gaan. Ook al liggen ze de laatste 2 uur te slapen.
mja dat stofzuigen doe ik zelf sowieso al zowat elke dag (als James niet rondrijdt).quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
iemand die goed kan zuigen is altijd welkom natuurlijk.
Ik moet ook eens een nieuwe zoekenquote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:36 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
boks. ben daarom ook op zoek naar een 'interieurverzorgster'
Ga je je zo nog even in het Bossche uitgaansleven wagen?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daarom gewoon werken, de stok achter de deur, anders hangt ons type binnen drie weken met blote kont te zingkotsen aan een lantaarnpaal.
Vrees ik ook. Ben benieuwd of Putin inmiddels ook al niet vreselijk gefrustreerd is. Volgens mij gaat het niet helemaal volgens het plan zoals hij wil.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vrees dat Kyiv vanavond en vannacht flink wat raketten te verduren gaat krijgen.
Oei.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, nee, ik woog 95kg op m'n 18e. Gewoon dik dus.
Misschien dat ik morgenmiddag eventjes om het hoekje kijkquote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ga je je zo nog even in het Bossche uitgaansleven wagen?
quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien dat ik morgenmiddag eventjes om het hoekje kijk
Dik kindquote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Bij mij ging het pas echt mis toen ik m'n eerste kantoorbaan kreeg
Ik heb formeel geen aantreedtijden. Ook moeilijk voor mijquote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daarom gewoon werken, de stok achter de deur, anders hangt ons type binnen drie weken met blote kont te zingkotsen aan een lantaarnpaal.
Als kind was ik super dun. Tot ik begon met drinken.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dik kind![]()
En dat combineren met student-zijn
PA opdracht geven je altijd in te plannen om 09:00quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:41 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb formeel geen aantreedtijden. Ook moeilijk voor mij
chronisch ondergewicht dit dat ja, dat weet ik nog jaquote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:41 schreef mschol het volgende:
dat jullie nog weten wat je toen woog
Ik morgenmiddag.. 's middags een 7 gangen menu gaan snavelen.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
Morgenmiddag weer even aan het werk.
Ik heb jarenlang 72 gewogen. Nu denk ik af en toe dat de weegschaal stuk was. Want paar keer met mijn ogen knipperen en het was 80-85.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:41 schreef mschol het volgende:
dat jullie nog weten wat je toen woog
ik weet dat ik te zwaar was, maar hoeveel? geen idee ,imho nutteloos om te onthouden..quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:42 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
chronisch ondergewicht dit dat ja, dat weet ik nog ja
Afzien hoor!quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:42 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik morgenmiddag.. 's middags een 7 gangen menu gaan snavelen.
Moet er wel bij zeggen dat ik ook gewoon geen smalle bouw heb, bij 75kg heb ik een serieus goed lijf.quote:
mja ben toen in korte tijd naar 85kg gegaan door veel trainen, vreetschema enzo.. Daarna terugval in mn astma gehad en gestopt met zo fanatiek te sporten. Toen woog ik 70kg ofzo. Nu schommel ik rond de 75-80.quote:
Verjaardagsfeestje van m'n pa en ma inhalen (en by proxy die van mij 'vieren') omdat ik in quarantaine zat.quote:
I seesea what you did there.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:49 schreef FranticDJ het volgende:
Mja ik ga wel weer fanatiek aan de gang zodra mn leven in wat rustiger vaarwater komt
Ik nietquote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Moet er wel bij zeggen dat ik ook gewoon geen smalle bouw heb, bij 75kg heb ik een serieus goed lijf.
Daarom de toevoeging.quote:
Ik vind het ook altijd wel mooi als ze 5 personen met hetzelfde gewicht op een rij gaan zetten. Iedereen ziet er toch compleet anders uit met hetzelfde gewicht.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daarom de toevoeging.M'n gewicht is echt zó vaak onderschat.
Toen ik 95 kilo woog wilde niemand dat gelovenquote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daarom de toevoeging.M'n gewicht is echt zó vaak onderschat.
Misschien een Rus? Had je tante toch gelijk.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:54 schreef bitterbal het volgende:
Voordat ik de tunnel inging waren hier allemaal zwaailichten. ze gingen weg toen ik de tunnel uitkwam. Schijnbaar scooter in het water gevonden maar geen persoon
Check.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Toen ik 95 kilo woog wilde niemand dat geloven
dat ze tunnel proberen te saborteren met een russisch duikteam op onderwater scooters?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien een Rus? Had je tante toch gelijk.
quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:54 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik vind het ook altijd wel mooi als ze 5 personen met hetzelfde gewicht op een rij gaan zetten. Iedereen ziet er toch compleet anders uit met hetzelfde gewicht.
op dieet gaan haalt hier vooralsnog weinig uit, drie keer knipperen en al het werk is voor niets..quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:48 schreef Ygritte het volgende:
Ik zat vorig jaar op mijn ‘all time high’ en dat vond ik echt niet ok. Dus voor de 2e keer in mijn leven ‘op dieet’ gegaan, 8,5 kilo afgevallen en nu hang ik nog rond mijn ‘hier mag je echt niet overheen’ gewicht.
Eigenlijk mag er voor de vorm en ruimte nog wel wat af. Komt wel een keer.
Daarom permanente aanpassingen.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:00 schreef mschol het volgende:
[..]
op dieet gaan haalt hier vooralsnog weinig uit, drie keer knipperen en al het werk is voor niets..
Net als vroeger, onthouden hè "beter een Rus op je buik dan een bom op je hoofd"quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat ze tunnel proberen te saborteren met een russisch duikteam op onderwater scooters?
[ afbeelding ]
Goed punt. Pak ik nog 1 drankje, of ga ik de trap op?quote:
ik heb vooralsnog een verkeerde levensstijl.. en dat probeer ik aan te pakken maar makkelijker gezegd dan gedaanquote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daarom permanente aanpassingen.
minstens 3 drankjesquote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Goed punt. Pak ik nog 1 drankje, of ga ik de trap op?
Voor langere termijn wel echt het beste.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daarom permanente aanpassingen.
Ik ben een gelegenheidssnacker. Mijn vriendin gaat meestal vroeg slapen en dan is er gelegenheid.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:02 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb vooralsnog een verkeerde levensstijl.. en dat probeer ik aan te pakken maar makkelijker gezegd dan gedaan
PC de deur uit trappen en bokshandschoenen en een sportbroekje kopen.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:02 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb vooralsnog een verkeerde levensstijl.. en dat probeer ik aan te pakken maar makkelijker gezegd dan gedaan
1 drankjequote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Goed punt. Pak ik nog 1 drankje, of ga ik de trap op?
werk helaas niet in een fatsoenlijk restaurantquote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:04 schreef mschol het volgende:
[..]
nee, werktijd.. beetje fatsoenlijk restaurant is op zaterdag wel op tot 23:00
Neem er zelf ook 1quote:
boksenquote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
PC de deur uit trappen en bokshandschoenen en een sportbroekje kopen.
Daarom staat er ook ‘op dieet’quote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:00 schreef mschol het volgende:
[..]
op dieet gaan haalt hier vooralsnog weinig uit, drie keer knipperen en al het werk is voor niets..
Jezelf vrijwillig doodvreten aan paprikachipsquote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:06 schreef mschol het volgende:
[..]
boksen
vrijwillig jezelf stuk laten slaan
Kleine stapjes.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:02 schreef mschol het volgende:
[..]
dat gebeurd gelukkig nietquote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jezelf vrijwillig doodvreten aan paprikachips
Nou was ik ook nog snipverkouden.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Niet normaal inderdaad. Ik heb het er niet vaak meer voor over.
Ik moet echt niet nee ervoor veel sporten. Dan moet ik daar weer van herstellen.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:31 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou was ik ook nog snipverkouden.
Als ik veel sport en veel zuip kan ik nog steeds reet snel herstellen.
SNACK tijdquote:
Hebben je cavia's toegang tot je fok-account?quote:
Help, ze wil ons steeds aaien.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hebben je cavia's toegang tot je fok-account?
quote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Help, ze wil ons steeds aaien.
Daarom sport doordeweeksquote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik moet echt niet nee ervoor veel sporten. Dan moet ik daar weer van herstellen.
Je kan veel meer aan dan je zelf denkt.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik moet echt niet nee ervoor veel sporten. Dan moet ik daar weer van herstellen.
Ik heb nu Just Dance en ik vind het fantastischquote:
Mwah. De combinatie is niet bepaald handig. Kán ook gewoon gevaarlijk zijn, helemaal met sparren.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:39 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je kan veel meer aan dan je zelf denkt.
Jij hebt the 100 gezienquote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Als ik Wanheda aai, gaat ze daarna altijd helemaal omhoog kijken en verrekt ze bijna haar nek.
Ik ben er nog steeds niet helemaal achter of ze dat aaien nou leuk vindt.
Ik gok van niet.
Wanheda is mr. Wattenschijfjes caafquote:
Je moet ook niet van koud naar 200% gaan he.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Gelijk een pijnlijke nek en schouders inclusief hoofdpijn, maar dat geeft niet.
Ohquote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wanheda is mr. Wattenschijfjes caaf
Bedankt voor de tipquote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je moet ook niet van koud naar 200% gaan he.
quote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:44 schreef datismijnmening het volgende:
Mr. Wattenstaafje heeft the 100 gezien
Intrigerend! Zet je je kaak vast tijdens sport ofzo?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip![]()
Maar had daar ook sowieso last van als ik groepslessen deed.
Alles wat lijkt op beweging, stuit op weerstand in die zone
Week nie, doe het al 20 jaar.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mwah. De combinatie is niet bepaald handig. Kán ook gewoon gevaarlijk zijn, helemaal met sparren.
Sparren?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:46 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Week nie, doe het al 20 jaar.
Ik denk het wel, bovendien heb ik een knarsbitje voor de nacht.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Intrigerend! Zet je je kaak vast tijdens sport ofzo?
Ben echt wel scherp als ik 2 dagen ervoor bier heb gehadquote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:46 schreef IJsdraakje het volgende:
Top joh, vechtsport met iemand die niet scherp is.
Vooropgesteld dat ik geen expert ben, maar misschien is het je ademhaling? Ik had zelf met paardrijden vaak dat ik mezelf teveel schrap zette bij bepaalde paarden (enorm bolle, aangespannen rug om gebok en geklier op te kunnen vangen, die reactie pluk ik nog steeds de vruchten van) en m'n ademhaling is/was dan vrij hoog.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk het wel, bovendien heb ik een knarsbitje voor de nacht.
Als ik wakker word is het net alsof ik een soort liftsessie achter de rug heb.
Voel het vooral in mn nek en de bovenkant van de schouders
Oh, zo. Nee, ik zat met de 'zaterdag hardcore zuipen en zondagochtend sporten' in m'n hoofd.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:47 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ben echt wel scherp als ik 2 dagen ervoor bier heb gehad
Ik doe niet aan kerst he.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De Nordmann moet je tegenwoordig hebben toch?
quote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Vooropgesteld dat ik geen expert ben, maar misschien is het je ademhaling? Ik had zelf met paardrijden vaak dat ik mezelf teveel schrap zette bij bepaalde paarden (enorm bolle, aangespannen rug om gebok en geklier op te kunnen vangen, die reactie pluk ik nog steeds de vruchten van) en m'n ademhaling is/was dan vrij hoog.
Masseur waar ik naartoe ga richt zich ook veel op ademhaling. Kan daar in anderhalf uur ineens veel spanning verliezen.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Ja klopt, ik merk dat ik op sommige momenten heel hoog in mijn ademhaling zit.
Dan merk ik dat gelukkig en ga ik wat ademhalingsoefeningen doen.
Als ik dan diep ademhaal dan merk ik echt die spanning van mij af glijden.
Ja, dat is zo heerlijk.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Masseur waar ik naartoe ga richt zich ook veel op ademhaling. Kan daar in anderhalf uur ineens veel spanning verliezen.
Bizar hoeveel verschil dat kan maken.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Ja klopt, ik merk dat ik op sommige momenten heel hoog in mijn ademhaling zit.
Dan merk ik dat gelukkig en ga ik wat ademhalingsoefeningen doen.
Als ik dan diep ademhaal dan merk ik echt die spanning van mij af glijden.
Ik weet ook niet of ik dat hier ook geuit heb eigenlijk. Vooral luiheid en een beetje overtuiging.quote:
Ik mis mijn yogalessen iddquote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Bizar hoeveel verschil dat kan maken.
Daarom ben ik ook nog steeds blij dat ik een tijdje pilates deed, de ademhalingsoefeningen heb ik nog steeds profijt van.
Ga je dan ook niet op familiebezoek?quote:Op zondag 27 februari 2022 00:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik weet ook niet of ik dat hier ook geuit heb eigenlijk. Vooral luiheid en een beetje overtuiging.
Mijn instructrice deed dat meditatiegedeelte dus heel fijn, benoemde ook altijd dat aan dingen denken heel natuurlijk is en dat juist het van je afzetten het lastige is.quote:Op zondag 27 februari 2022 00:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik mis mijn yogalessen iddAl vind ik dat meditatiegedeelte altijd een beetje apart, dan ga ik nadenken over dingen, terwijl je aan niets moet denken.
Ja, dat is fijn.quote:Op zondag 27 februari 2022 00:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mijn instructrice deed dat meditatiegedeelte dus heel fijn, benoemde ook altijd dat aan dingen denken heel natuurlijk is en dat juist het van je afzetten het lastige is.
En qua kerst: ja, we doen wel familiebezoek enzo, maar da's vooral omdat de familie dat waardeert.
Vorige kerst was het ook gezellig met wat alcohol op.quote:Op zondag 27 februari 2022 00:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat is fijn.
Bij mij was het gewoon 10 minuten doodse stilte of op de achtergrond de sportschoolgeluiden.
Ik weet nu al dat schoonloeder al popelt om met kerst langs te komen, maar ik heb absoluut geen zin om te gaan koken voor andere mensen met kerst.
Waarom onthoud jij dit?quote:Op zondag 27 februari 2022 00:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vorige kerst was het ook gezellig met wat alcohol op.
Zoveel nutteloze dingen die in mijn hoofd zitten.quote:
Mijn zusje heeft al meerdere malen voorgesteld om eens een huisje te boeken.quote:Op zondag 27 februari 2022 00:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
en niet te vergeten het "weekend weg" met de familie.
Oh ja, da's niks.quote:Op zondag 27 februari 2022 00:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat is fijn.
Bij mij was het gewoon 10 minuten doodse stilte of op de achtergrond de sportschoolgeluiden.
Ik weet nu al dat schoonloeder al popelt om met kerst langs te komen, maar ik heb absoluut geen zin om te gaan koken voor andere mensen met kerst.
Atheist tot in de kist yo.quote:
Gezellig toch? Met de schoonfamiliequote:Op zondag 27 februari 2022 00:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mijn zusje heeft al meerdere malen voorgesteld om eens een huisje te boeken.
IK
GA
NOG
LIEVER
DOOD
Hier is er dus een geboekt. Van vrijdag tot maandag. Heb aangegeven dat ik wel een dag kom zodat ik de wildwaterbaan kan doen; daarna is het wel mooi geweest.quote:Op zondag 27 februari 2022 00:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mijn zusje heeft al meerdere malen voorgesteld om eens een huisje te boeken.
IK
GA
NOG
LIEVER
DOOD
Wat mij wel is bijgebleven dat een yogajuf zei dat je je moest concentreren op je ademhaling en dan met name op de overgang inademing en uitademing. Dat hielp wel en maakt ook rustig.quote:Op zondag 27 februari 2022 00:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh ja, da's niks.Die van mij babbelde er een beetje doorheen met een zweverig muziekje erbij, dus als je er niet goed in kwam, had je wel iets van prettige afleiding.
En wij gaan altijd naar anderen, ik ga die shit niet organiseren.Maar het liefst spreek ik gewoon op random momenten af, een beetje bij elkaar kruipen voor iets waar ik totaal geen binding mee heb, ik snap het niet.
It ain't wrong.quote:
Nee, de schoonfamilie moet dus vooral thuisblijven.quote:Op zondag 27 februari 2022 00:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gezellig toch? Met de schoonfamilie
doen we niet aan hierquote:Op zondag 27 februari 2022 00:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
en niet te vergeten het "weekend weg" met de familie.
Ja, prima oplossing.. even je gezicht laten zien en dan met gierende banden naar huis.quote:Op zondag 27 februari 2022 00:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier is er dus een geboekt. Van vrijdag tot maandag. Heb aangegeven dat ik wel een dag kom zodat ik de wildwaterbaan kan doen; daarna is het wel mooi geweest.
Mijn broer zit tegen een burn-out aan omdat ze nooit rust nemen en altijd dingen menen te moeten plannen om soort van perfect plaatje in stand te houden.
Klinkt goed!quote:Op zondag 27 februari 2022 00:17 schreef mschol het volgende:
[..]
doen we niet aan hier![]()
ook geen last van schoondingeses
en met kerst is alles zeer vrijwillig en alles
Oh wat leuk dan kan tante 4E met de kids op stapquote:Op zondag 27 februari 2022 00:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, de schoonfamilie moet dus vooral thuisblijven.
Gaat hier om mijn familie + zwager en 3 kinderen
quote:Op zondag 27 februari 2022 00:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Oh wat leuk dan kan tante 4E met de kids op stap
Het truukje van een cyclische ademhaling is een goeie ja.quote:Op zondag 27 februari 2022 00:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat mij wel is bijgebleven dat een yogajuf zei dat je je moest concentreren op je ademhaling en dan met name op de overgang inademing en uitademing. Dat hielp wel en maakt ook rustig.
Ja, ik vind het altijd wel gezellig, maar ik ga idd nog geen stronkje broccoli koken.
Ga weg.
Past natuurlijk niet in het perfecte plaatje dat we niet met de hele familie van vrijdag tot maandag daarblijven. Mijn ouders willen ook wel een dag gaan, maar die gaat echt niet naar een zwembad toe. Gaat nog voor leuke discussies zorgen.quote:Op zondag 27 februari 2022 00:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, prima oplossing.. even je gezicht laten zien en dan met gierende banden naar huis.
Burn-out is wel heftig, hopelijk breekt dat niet door.
Anders zit je daar nog met een lange hersteltijd.
Ik geloof gewoon werkelijk niet in een hogere macht.quote:Op zondag 27 februari 2022 00:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Atheïsme is ook maar een hip substituut voor religie.
Uhu, ik koppel het gewoon los van het geloof, gaat bij ons meer om het gezellig samen zijn en vretuhhhhquote:Op zondag 27 februari 2022 00:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het truukje van een cyclische ademhaling is een goeie ja.Vond ik ook fijn aan mijn juf, tijdens de oefeningen haalde ze die ademhaling ook aan, want adem inhouden bij iets moeilijks gaat zó makkelijk.
En mja, entertainen wil ik nog wel doen, maar fuck al dat gedoe omdat iets waar ik niet in geloof.
Haha, ja dit is echt zo'n blauwdruk van hoe het er bij ons aan toe zou gaan.quote:Op zondag 27 februari 2022 00:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Past natuurlijk niet in het perfecte plaatje dat we niet met de hele familie van vrijdag tot maandag daarblijven. Mijn ouders willen ook wel een dag gaan, maar die gaat echt niet naar een zwembad toe. Gaat nog voor leuke discussies zorgen.
Je moet ze meer omkopenquote:Op zondag 27 februari 2022 00:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Ik geloof niet dat die kids tante 4E heel erg leuk vinden.
Het is meer een 'we tolereren elkaar -situatie.'
Ja, mijn ouders ook.quote:Op zondag 27 februari 2022 00:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uhu, ik koppel het gewoon los van het geloof, gaat bij ons meer om het gezellig samen zijn en vretuhhhh
Daar ben ik niet het type voorquote:
Mijn ouders begrijpen het; denk dat mijn broer het ook wel begrijpt, maar zijn vrouw die kan het lastig verkroppen.quote:Op zondag 27 februari 2022 00:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Haha, ja dit is echt zo'n blauwdruk van hoe het er bij ons aan toe zou gaan.
Wij maar 1 dag willen komen en de rest van de familie in a-mineurstemming
Hear hear!quote:Op zondag 27 februari 2022 00:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, mijn ouders ook.Het is ook eigenlijk meer dankzij kerel z'n gelovige familie dat ik het allemaal wat mal vind.
![]()
En het hele "het MOET gezellig deze dagen" kan ik niet zo veel meer mee. Zelfde met dat drank en vreten = gezellig. Ga toch weg.
De hogere macht ben je zelfquote:Op zondag 27 februari 2022 00:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik geloof gewoon werkelijk niet in een hogere macht.
Word er dan uit de Bijbel gelezen en psalmen gezongen?quote:Op zondag 27 februari 2022 00:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, mijn ouders ook.Het is ook eigenlijk meer dankzij kerel z'n gelovige familie dat ik het allemaal wat mal vind.
![]()
En het hele "het MOET gezellig deze dagen" kan ik niet zo veel meer mee. Zelfde met dat drank en vreten = gezellig. Ga toch weg.
quote:Op zondag 27 februari 2022 00:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn ouders begrijpen het; denk dat mijn broer het ook wel begrijpt, maar zijn vrouw die kan het lastig verkroppen.
Tijdens de kerst moest er ook soort van fotomoment komen paar jaar geleden. Sta daar subtiel met mijn middelvinger omhoog op de foto.
Goddank (quote:Op zondag 27 februari 2022 00:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Word er dan uit de Bijbel gelezen en psalmen gezongen?
Ah, das wel even op vloeken letten dan, gok ikquote:Op zondag 27 februari 2022 00:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Goddank () niet, afgelopen kerst was er niet eens een gebed voor het eten denk ik.
Maar schoonpa is wel serieus gelovig (protestant, dat wel).
Wat een rebelquote:Op zondag 27 februari 2022 00:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn ouders begrijpen het; denk dat mijn broer het ook wel begrijpt, maar zijn vrouw die kan het lastig verkroppen.
Tijdens de kerst moest er ook soort van fotomoment komen paar jaar geleden. Sta daar subtiel met mijn middelvinger omhoog op de foto.
Ja, nee, want er is dus gewoon geen hógere macht.quote:Op zondag 27 februari 2022 00:27 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
De hogere macht ben je zelf
Ik hoorde alweer geluiden dat de familiefoto wel een update kon gebruiken.quote:Op zondag 27 februari 2022 00:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik weet ongeveer hoe je je voelt dus.
En je spririt animalguide dan??!quote:Op zondag 27 februari 2022 00:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, nee, want er is dus gewoon geen hógere macht.
Volgens mij was het een cadeau toen mijn moeder 65 werd. Vanwege Corona helaas niet van gekomen om de foto's te laten makenquote:Op zondag 27 februari 2022 00:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik hoorde alweer geluiden dat de familiefoto wel een update kon gebruiken.
Ik van binnen; NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE.
Jup.quote:Op zondag 27 februari 2022 00:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ah, das wel even op vloeken letten dan, gok ik![]()
Hier wordt hoogstens even wat uit de Bijbel gelezen en dat was het dan wel weer.
Superrrrr jammerrrrrrrquote:Op zondag 27 februari 2022 00:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgens mij was het een cadeau toen mijn moeder 65 werd. Vanwege Corona helaas niet van gekomen om de foto's te laten maken
Ben ik toch wel allergisch voor.quote:Op zondag 27 februari 2022 00:34 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
En je spririt animalguide dan??!
"pot vol blommen"quote:Op zondag 27 februari 2022 00:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jup.Gegodver vind ik niet zo geschikt daar.
![]()
Maar dat heb ik mezelf irl sowieso afgeleerd, genoeg andere manieren om mee te vloeken.
Goudvis.quote:Op zondag 27 februari 2022 00:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ben ik toch wel allergisch voor.
Het samenzijn is tof hoor.quote:Op zondag 27 februari 2022 00:33 schreef datismijnmening het volgende:
Maar of kerst leuk is ligt wel echt heel erg aan je familie hoor
quote:Op zondag 27 februari 2022 00:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ben ik toch wel allergisch voor.
Ja dit.. we komen wel weer opdraven en zeggen wel weer cheese..quote:Op zondag 27 februari 2022 00:39 schreef IJsdraakje het volgende:
Die obsessie met foto's ga ik nooit snappen vrees ik.
Maarrr ik doe braaf mee. Zó erg is het ook weer niet als ik zie hoe blij de familie er van wordt.
De frequentie ligt nu zo'n beetje op iedere 10 jaar. Kan ik mee leven.quote:Op zondag 27 februari 2022 00:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja dit.. we komen wel weer opdraven en zeggen wel weer cheese..
quote:
Nee klopt. Kan in principe elke week van het jaarquote:Op zondag 27 februari 2022 00:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het samenzijn is tof hoor.Wat mij betreft is dat alleen niet slechts "want kerst".
Ik ook niet. Hoewel ik het soms wel jammer vind dat ik van bepaalde momenten geen foto's heb.quote:Op zondag 27 februari 2022 00:39 schreef IJsdraakje het volgende:
Maarrr ik doe braaf mee. Zó erg is het ook weer niet als ik zie hoe blij de familie er van wordt.
Daar teken ik voor!quote:Op zondag 27 februari 2022 00:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De frequentie ligt nu zo'n beetje op iedere 10 jaar. Kan ik mee leven.
Mag niet van je schoonzusquote:
Dat zijn vast niet de kerstdagen.quote:Op zondag 27 februari 2022 00:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ook niet. Hoewel ik het soms wel jammer vind dat ik van bepaalde momenten geen foto's heb.
Zo'n kindertekeningetje van een poppetje met harkjes als handjes.quote:Op zondag 27 februari 2022 00:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mooie rustieke houtskooltekening kan toch wel
quote:Op zondag 27 februari 2022 00:41 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee klopt. Kan in principe elke week van het jaar
ik ook niet.quote:Op zondag 27 februari 2022 00:39 schreef IJsdraakje het volgende:
Pics.quote:Op zondag 27 februari 2022 00:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb een broodtrommel van 45 euro gekocht.![]()
Dat was eigenlijk alleen maar omdat ik een bon had van 45 euro, maar het voelt echt schandalig.
Jij hebt dus overduidelijk geen fotoboek van iedere vakantie in de kast staan.quote:Op zondag 27 februari 2022 00:48 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ook niet.
mensen maken bakken fotos op vakantie enzo..
het is bij mij een zeldzaamheid als ik een foto op vakantie maak, thuis al helemaal niet
Ik maak nu eigenlijk alleen foto's als ik iets met een ander wil delen of als ik iets bijzonder vind. Maar foto's in de kamer ofzo? Nope.quote:Op zondag 27 februari 2022 00:48 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ook niet.
mensen maken bakken fotos op vakantie enzo..
het is bij mij een zeldzaamheid als ik een foto op vakantie maak, thuis al helemaal niet
https://www.debijenkorf.n(...)%3D1%26language%3Dnlquote:
Ja en nee, ik ben wel blij dat ik nog wat foto's had van mijn vader en mijzelfquote:
Ooooooh, zo'n broodtrommel! Ik had zo'n ding om de bammetjes voor de lunch te vervoeren in mijn hoofdquote:Op zondag 27 februari 2022 00:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
https://www.debijenkorf.n(...)%3D1%26language%3Dnl
Ik vond dat houdertje wel sjiek staanEn ik had nog geen broodtrommel, want dat tiefde ik altijd gewoon ergens in een hoekje van de keuken.
quote:Op zondag 27 februari 2022 00:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ooooooh, zo'n broodtrommel! Ik had zo'n ding om de bammetjes voor de lunch te vervoeren in mijn hoofd
quote:
Die kun je hier toch ook prima in vervoerenquote:Op zondag 27 februari 2022 00:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ooooooh, zo'n broodtrommel! Ik had zo'n ding om de bammetjes voor de lunch te vervoeren in mijn hoofd
Krijg ik geen groetjes terug?quote:
Een heel brood, als je zou willen.quote:Op zondag 27 februari 2022 00:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die kun je hier toch ook prima in vervoeren
nee, compleet zinloos imhoquote:Op zondag 27 februari 2022 00:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Jij hebt dus overduidelijk geen fotoboek van iedere vakantie in de kast staan.
Ja, is ook zo, maar da's weer een ander verhaal dan fotomuren enzo.quote:Op zondag 27 februari 2022 00:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja en nee, ik ben wel blij dat ik nog wat foto's had van mijn vader en mijzelfHerinneringen maken kan helaas niet meer.
Nee, een knuffelquote:Op zondag 27 februari 2022 00:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Krijg ik geen groetjes terug?
quote:Op zondag 27 februari 2022 00:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, is ook zo, maar da's weer een ander verhaal dan fotomuren enzo.
Caviaknuffelquote:
Ik wil dit zienquote:Op zondag 27 februari 2022 00:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Ja fotomuren... ik hang bij mijn moeder in 5 -voud aan de muur
Van die klassenfoto's.. dus je ziet mij ouder worden.
Ben je naar de chinees geweest?quote:
Ja dat snap ikquote:
Nee onbeperkt tapas vretenquote:Op zondag 27 februari 2022 00:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben je naar de chinees geweest?
ik heb 1 foto in de kamer hangen, die van de oude mechelse herder,voor de rest nog 2 schilderijen die ik op wil hangen maar nog niet weet waar maar thats it.quote:Op zondag 27 februari 2022 00:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik maak nu eigenlijk alleen foto's als ik iets met een ander wil delen of als ik iets bijzonder vind. Maar foto's in de kamer ofzo? Nope.
Ja, dat is ook altijd goed.quote:
Ahwwwwquote:Op zondag 27 februari 2022 00:57 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb 1 foto in de kamer hangen, die van de oude mechelse herder
Dat je heel de tijd zit te vreten van 'oh ik zit nog lang niet vol' en maar bij blijft bestellen en dan opeens ramvol zitquote:Op zondag 27 februari 2022 00:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat is ook altijd goed.
quote:Op zondag 27 februari 2022 00:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Ja fotomuren... ik hang bij mijn moeder in 5 -voud aan de muur
Van die klassenfoto's.. dus je ziet mij ouder worden.
Had ik bij de sushitent.quote:Op zondag 27 februari 2022 00:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat je heel de tijd zit te vreten van 'oh ik zit nog lang niet vol' en maar bij blijft bestellen en dan opeens ramvol zit
Ik heb wel vakantiefoto's in de kamer hangenquote:Op zondag 27 februari 2022 00:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik maak nu eigenlijk alleen foto's als ik iets met een ander wil delen of als ik iets bijzonder vind. Maar foto's in de kamer ofzo? Nope.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |