SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Zin in een Big Mac nu.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:10 schreef CherryLips het volgende:
En dan denken dat je, ondanks alle waarschuwingen van moeders, nooit zomaar dikker zal worden.
Ja…. Haha! Hahahahaaaquote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:10 schreef CherryLips het volgende:
En dan denken dat je, ondanks alle waarschuwingen van moeders, nooit zomaar dikker zal worden.
Een Big Mac staat gelijk aan drie uur seksen, beetje balansen in het leven.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:10 schreef CherryLips het volgende:
Ach ja, op je achttiende lunchen met een Big Mac menu. Met je maatje 36.
Met dat vreetgedrag van mij kom ik dan echt nergens meer aan toequote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een Big Mac staat gelijk aan drie uur seksen, beetje balansen in het leven.
Meteen daar op de tafel van de Macquote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een Big Mac staat gelijk aan drie uur seksen, beetje balansen in het leven.
Lekker als student een hele pizza als lunch wegwerkenquote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:10 schreef CherryLips het volgende:
Ach ja, op je achttiende lunchen met een Big Mac menu. Met je maatje 36.
Lekker met volle klotsbuik op en neer hupsen.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:14 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Met dat vreetgedrag van mij kom ik dan echt nergens meer aan toe
Een maandje op mandarijntjes leven en zo afvallen. Of afvallen omdat je überhaupt gaat ontbijten.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Lekker als student een hele pizza als lunch wegwerken
En dan ‘s avonds gewoon nog een keer weer. En uiteraard om 4 uur ‘s nachts half bezopen nog even een broodje shoarma halen.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Lekker als student een hele pizza als lunch wegwerken
Mis die tijd toch wel. Op zaterdag om 5 uur thuis en 's morgens voetballen; daarna de kantine in.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:16 schreef Ygritte het volgende:
[..]
En dan ‘s avonds gewoon nog een keer weer. En uiteraard om 4 uur ‘s nachts half bezopen nog even een broodje shoarma halen.
Ik was nooit op dieetquote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Een maandje op mandarijntjes leven en zo afvallen. Of afvallen omdat je überhaupt gaat ontbijten.
Oh, geen last van, ik was al dik.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:10 schreef CherryLips het volgende:
Door de kerona 4kg kwijt geraaktquote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Een maandje op mandarijntjes leven en zo afvallen. Of afvallen omdat je überhaupt gaat ontbijten.
Ik heb ze gevonden.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:19 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Door de kerona 4kg kwijt geraakt
Vroeger ging dat probleemloos, ik ben er niet zo goed meer inquote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mis die tijd toch wel. Op zaterdag om 5 uur thuis en 's morgens voetballen; daarna de kantine in.
Oh wacht…. Dit is een optie?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:19 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Door de kerona 4kg kwijt geraakt
Ja, nee, afvallen was niet mijn sterkste kant in die tijdquote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vond mezelf toen ook dik. Voelde me enorm vergeleken bij m'n superdunne vriendinnen.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, geen last van, ik was al dik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |