abonnement Unibet Coolblue
  Moderator woensdag 11 mei 2022 @ 14:15:59 #76
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_204705106

Vanaf 1:15 bij de tweede rehearsal waren er problemen met de ballonnen die waren verkeerd neer gezet voor hun.
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 11:36 schreef molloot200 het volgende:
Hebben The Rasmus echt nog zo'n grote achterban buiten Finland dan? :@
Het is wel echt een nostalgie band voor mijn generatie mensen van 25-35 jaar ongeveer die naar emo/rock muziek luisterde rond die tijd. En dat is groter dan alleen In The Shadows. Darude was dat natuurlijk ook wel, nostalgie, maar denk dat The Rasmus meer echte fans heeft die ook echt voor de band naar concerten gaat en album koopt al 20 jaar. Al betwijfel ik of die fanbase groot genoeg is bij een zeer matige juryscore morgen.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 11 mei 2022 @ 14:17:47 #77
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_204705126
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 14:15 schreef Momo het volgende:

Vanaf 1:15 bij de tweede rehearsal waren er problemen met de ballonnen die waren verkeerd neer gezet voor hun.
[..]
Het is wel echt een nostalgie band voor mijn generatie mensen van 25-35 jaar ongeveer die naar emo/rock muziek luisterde rond die tijd. En dat is groter dan alleen In The Shadows. Darude was dat natuurlijk ook wel, nostalgie, maar denk dat The Rasmus meer echte fans heeft die ook echt voor de band naar concerten gaat en album koopt al 20 jaar. Al betwijfel ik of die fanbase groot genoeg is bij een zeer matige juryscore morgen.
Denk niet dat die fanbase groot genoeg is als de jury ze totaal gaat negeren. Verwacht ze ergens onderaan linker rijtje of bovenaan rechter rijtje.
pi_204728525
In dit veld gewoon verdiend door, zang was ook redelijk vanavond.

Dat beginshot is episch _O-
  Moderator donderdag 12 mei 2022 @ 23:45:38 #79
375570 crew  Cyan9
pi_204728601
Ik vond de zang ook best meevallen! Ik vind het eigenlijk wel vermakelijk, en ik had vooraf niks met dit nummer.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_204728756
Zang begon echt matig, maar Lauri herstelde zich wel vrij snel weer vond ik
Tof hoe het publiek 'Jezebel' terugzong.
Zalig optreden! Ik ga ze live zien in oktober, lijkt me echt tof Jezebel live te horen
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_204732994
Creepy beginshot _O- ook rommelig met al die ballonnen. Nee, vond de NF performance beter. Wel blij dat ze door zijn. Vind het een goed nummer.
~The present is all there is~
  roze vrijdag 13 mei 2022 @ 13:10:48 #82
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_204733029
quote:
0s.gif Op woensdag 11 mei 2022 11:36 schreef molloot200 het volgende:
Hebben The Rasmus echt nog zo'n grote achterban buiten Finland dan? :@
Ik las dat het vooral nog in Finland is waar ze populair zijn.
Your beauty never ever scared me.
  roze vrijdag 13 mei 2022 @ 13:11:26 #83
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_204733036
Maar oke inmiddels vind ik het ietsjes minder kut maar coupletten blijven matig. Refrein is wel oke.
Your beauty never ever scared me.
  vrijdag 13 mei 2022 @ 13:11:57 #84
478909 molloot200
alles muziek.
pi_204733039
quote:
0s.gif Op donderdag 12 mei 2022 23:55 schreef Poppejans het volgende:
Zang begon echt matig, maar Lauri herstelde zich wel vrij snel weer vond ik
Tof hoe het publiek 'Jezebel' terugzong.
Zalig optreden! Ik ga ze live zien in oktober, lijkt me echt tof Jezebel live te horen
Dit staat dus op een bandje, was bij de repetities in een volledig lege zaal ook al te horen. De manipulatie werkte dus :P
pi_204733403
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 mei 2022 13:11 schreef molloot200 het volgende:

[..]
Dit staat dus op een bandje, was bij de repetities in een volledig lege zaal ook al te horen. De manipulatie werkte dus :P
:o Dat was dan idd erg goed gedaan :D

Heb Jezebel al de hele dag op repeat aan staan, zó lekker!
Blijft echt hangen
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_204768232
Ik ben de teleurstelling nog niet te boven geloof ik.
Onbegrijpelijk dat ze amper punten kregen, dacht door naamsbekendheid sowieso wel in de top 10 ergens.
Vind het nr veel beter dan In the shadows

Hopelijk pikken de radiostations het op, ik gun het ze zo!

“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_204771018
Oh man wat blijft dit nummer enorm in mijn kop hangen. Meteen The Rasmus maar in mijn Spotify lijst gegooid en ik zit weer helemaal in mijn tienerjaren _O-
I solemnly swear i'm up to no good
pi_204775233
Ook maar kaartjes gekocht voor hun tour *O*
I solemnly swear i'm up to no good
pi_204775792
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2022 23:51 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ook maar kaartjes gekocht voor hun tour *O*
See you in Haarlem!

Man, ik voel me weer een fangirl!
Of nouja 'weer'...toen was ik geeneens zo'n fan als nu :D
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_204775803
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2022 07:50 schreef Poppejans het volgende:

[..]
See you in Haarlem!

Man, ik voel me weer een fangirl!
Of nouja 'weer'...toen was ik geeneens zo'n fan als nu :D
Ik was toen ook geen echte fangirl al kende ik veel van hun nummers wel. Maar leek mij vooral heel leuk nu.

Mijn man vroeg al. Ga je dan ook weer zwarte oog schaduw dragen en je haar zwart verven met zo’n pony voor je ogen :+
I solemnly swear i'm up to no good
pi_204775836
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2022 07:53 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]
Ik was toen ook geen echte fangirl al kende ik veel van hun nummers wel. Maar leek mij vooral heel leuk nu.

Mijn man vroeg al. Ga je dan ook weer zwarte oog schaduw dragen en je haar zwart verven met zo’n pony voor je ogen :+
:D

Ik kende destijds alleen First Day of my life, Guilty, F-f-f Falling (en In the shadows uiteraard)
Inmiddels heb ik alle gemiste jaren aardig ingehaald, zitten best aardige nrs bij! Oa een samenwerking van Lauri met Ville van HIM.
Hun begintijd is ook tof, op YouTube nr Playboys van ze opzoeken, echt broekies nog

Ik hoop dat Jezebel gedraaid gaat worden door de radiostations!
Dit is gewoon een megahit, zooo heerlijk
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_204775881
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2022 08:01 schreef Poppejans het volgende:

[..]
:D

Ik kende destijds alleen First Day of my life, Guilty, F-f-f Falling (en In the shadows uiteraard)
Inmiddels heb ik alle gemiste jaren aardig ingehaald, zitten best aardige nrs bij! Oa een samenwerking van Lauri met Ville van HIM.
Hun begintijd is ook tof, op YouTube nr Playboys van ze opzoeken, echt broekies nog

Ik hoop dat Jezebel gedraaid gaat worden door de radiostations!
Dit is gewoon een megahit, zooo heerlijk
Van mij mag hij idd ook wel opgepikt worden. Stuk beter dan sommige rommel die je momenteel hoort _O-
I solemnly swear i'm up to no good
pi_204775922
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2022 08:01 schreef Poppejans het volgende:

[..]
:D

Ik kende destijds alleen First Day of my life, Guilty, F-f-f Falling (en In the shadows uiteraard)
Inmiddels heb ik alle gemiste jaren aardig ingehaald, zitten best aardige nrs bij! Oa een samenwerking van Lauri met Ville van HIM.
Hun begintijd is ook tof, op YouTube nr Playboys van ze opzoeken, echt broekies nog

Ik hoop dat Jezebel gedraaid gaat worden door de radiostations!
Dit is gewoon een megahit, zooo heerlijk
Ben trouwens wel benieuwd of het straks helemaal volstaat met 30+ vrouwen _O-
I solemnly swear i'm up to no good
pi_204776954
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2022 08:21 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]
Ben trouwens wel benieuwd of het straks helemaal volstaat met 30+ vrouwen _O-
Kan niet missen, allemaal dames die het 'oja' gevoel weer kregen na het horen van Jezebel :D
En een handjevol mannen dat mee moest van de vrouw

Zo'n zin in!! Ik ben dan zo'n fanatiekeling die eerste rij moet staan en na afloop nog gaat proberen een foto te scoren
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_204777833
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2022 10:30 schreef Poppejans het volgende:

[..]
Kan niet missen, allemaal dames die het 'oja' gevoel weer kregen na het horen van Jezebel :D
En een handjevol mannen dat mee moest van de vrouw

Zo'n zin in!! Ik ben dan zo'n fanatiekeling die eerste rij moet staan en na afloop nog gaat proberen een foto te scoren
Ik sleep dus twee mannen mee omdat de rest van mijn vriendinnen echt ongelooflijke burgerlijke trutten zijn geworden die nergens meer naartoe willen :+
I solemnly swear i'm up to no good
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')