Jij moet hier antwoord op kunnen geven haha. Valt toch best mee?quote:
Haha ja valt zeker mee!quote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:31 schreef Ama het volgende:
[..]
Jij moet hier antwoord op kunnen geven haha. Valt toch best mee?
Oh ja.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh de tering, die was erg ja!
De ergste was met die Afrikanen die een ritueel gevecht hielden!
Ja sinds dat oorlog gezeur in KSC maar zit vooral nog daar hoor haha.quote:
Die heeft me hierheen gelokt zelfs!quote:
Maar welke film ga ik vanavond dan kijken?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik las het wel!Ik wist dat je het over de serie had en ik zei dat de film toentertijd ook tof was!
quote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die heeft me hierheen gelokt zelfs!
Klopt ja!quote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh ja.
M'n waardering voor de serie heeft wel wat afgenomen nu we 'm in hoog tempo aan het kijken zijn.
oh niet mee gekregen.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:36 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja sinds dat oorlog gezeur in KSC maar zit vooral nog daar hoor haha.
Een paar van je favoriete users die aan het zuigen waren.quote:
Goeie.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:36 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar welke film ga ik vanavond dan kijken?
ja.. de kliekvorming is daar skeit irritantquote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Een paar van je favoriete users die aan het zuigen waren.
Er zitten gelukkig wel fijne afleveringen tussen ja.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Klopt ja!Al die concerten ook, Doctor Crusher met haar romance met die ruimtespook, haar zoontje die keer op keer op keer op keer op keer op keer de Enterprise weet te redden enz!
Maar zijn een-tweetje met The Traveller was wel weer tof!
Goede boeken iigquote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Goeie.
Lekker fout: Eragon!
Echt jammer, die film had gewoon een trilogie moeten zijn, maar het was een eerste deel van wat een trilogie had moeten worden!
Er zat gewoonweg veel te veel in.
Nee. Nee.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Goeie.
Echt jammer, die film had gewoon een trilogie moeten zijn, maar het was een eerste deel van wat een trilogie had moeten worden!
De serie lost in space heeft genoeg afleveringen, ik kijk nu naar seizoen 3quote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Goeie.
In het begin had ik echt een grafhekel aan hem!quote:Op zaterdag 26 februari 2022 20:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Er zitten gelukkig wel fijne afleveringen tussen ja.En Q is ook altijd goed.
Wat klinkt ditquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |