SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP![]()
Gerustquote:Op zaterdag 26 februari 2022 12:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mag ik dan zo bij je komen dansen?
oh, daar trek ik me niets van aan eigenlijkquote:Op zaterdag 26 februari 2022 12:12 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Cultural appropriation. Mag niet meer he… Je mag je kind ook niet meer als indiaan verkleden…..
Oh ik dacht dat tegelzetten makkelijk wasquote:Op zaterdag 26 februari 2022 12:09 schreef Lospedrosa het volgende: [..] Ja hallo, tegelzetten is ongeveer het moeilijkste thuisklusje. Het gaat erom dat ie het snapt en de werklui kan coördineren. Wat je zelf vaak moet doen is slopen, voorstrijken voor de stukadoor, opruimen, schilderen beetje dat is genoeg.
Met een hele vlakke ondergrond lukt mij het nog wel.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 12:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat tegelzetten makkelijk was
Slopen leek me moeilijk omdat je geen leidingen enzo mag raken
Goed tegen de kipfiletsquote:Op zaterdag 26 februari 2022 12:19 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Met een hele vlakke ondergrond lukt mij het nog wel.
Stuccen zou ik ook wel goed willen kunnen.
En wat nou als je dan braboneger bent?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 12:17 schreef UitStraling het volgende:
Cultural appropriation vind ik meer dat negers ook Carnaval vieren, dat is raar, net als skiën of metselen, zie je ook zelden.
Die is toch gecanceld?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 12:21 schreef Ygritte het volgende:
[..]
En wat nou als je dan braboneger bent?
Die heeft hij expres gekochtquote:Op zaterdag 26 februari 2022 12:22 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik zat van de week al te mopperen omdat mijn man te zware pannen had gekocht![]()
Wat zou die geflikt hebben?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 12:23 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Weet ik veel… hou ik toch allemaal niet bij.
Nilüfer is ook exit overigens……
Nee, ik heb wel een Le Creuset koekepan. Die vind ik vrij kut en houd het helemaal niet zo lang uit als dat ik vind dat hij zou moeten.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 12:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die heeft hij expres gekocht![]()
Zeker van die Le Creuset pannetjes?
Die mag je toch sinds kort geen braboneger meer noemen?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 12:21 schreef Ygritte het volgende:
[..]
En wat nou als je dan braboneger bent?
quote:Steven Brunswijk is een Nederlands cabaretier en presentator die bekend werd onder zijn bijnaam Braboneger. Zijn eerste filmpje "Gewoon Betalen" werd een hit op Dumpert en is meer dan 500.000 keer bekeken. Brunswijk kondigde, tijdens een interview in februari 2018, aan om zijn bijnaam te laten vallen.
Herkenbaarquote:Op zaterdag 26 februari 2022 12:25 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nee, ik heb wel een Le Creuset koekepan. Die vind ik vrij kut en houd het helemaal niet zo lang uit als dat ik vind dat hij zou moeten.
Dit was iets van BK. Boeit mij allemaal niet zo heel erg, hem wel. Hij moet ook allemaal van die idiote messen hebben en zo
Welk daabs zacht ei gaat handtastelijkheden nu weer aangeven in hemelsnaamquote:Op zaterdag 26 februari 2022 12:25 schreef Ygritte het volgende:
[..]
https://www.parool.nl/nie(...)le-avances~ba86de57/
Heb je dat mens goed bekeken?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 12:28 schreef UitStraling het volgende:
"Ze zat aan mijn piemel en ik wilde dat niet"
WTFquote:Op zaterdag 26 februari 2022 12:25 schreef Ygritte het volgende:
[..]
https://www.parool.nl/nie(...)le-avances~ba86de57/
Misschien is ze wel een dominatrix en werd het wat engigquote:Op zaterdag 26 februari 2022 12:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Welk daabs zacht ei gaat handtastelijkheden nu weer aangeven in hemelsnaam
Dan zeg je toch "lief aangeboden maar needankjewel mevrouw de vogelverschrikker"quote:Op zaterdag 26 februari 2022 12:30 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heb je dat mens goed bekeken?
Met sekskaarsvet en zo bedoel je?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 12:31 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Misschien is ze wel een dominatrix en werd het wat engig
Da’s wel vanilla voor een ekte ektequote:Op zaterdag 26 februari 2022 12:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Met sekskaarsvet en zo bedoel je?
Is ook met aardbeien- of chocoladesmaak meestalquote:Op zaterdag 26 februari 2022 12:35 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Da’s wel vanilla voor een ekte ekte
Ik heb BK Conical+ 'kookpannen' heel fijn.. En wat Tefal unlimited koekenpannen (+ nog Debuyer plaatstaal voor die korstquote:Op zaterdag 26 februari 2022 12:30 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb wel echt al heel lang de gewone ‘pannen pannen’ van BK. Die gaan ook niet kapot.
quote:Op zaterdag 26 februari 2022 12:27 schreef CherryLips het volgende:
In bad liggen slapen. Nu helemaal gerimpeld.
Ik had het niet over de smaak hequote:Op zaterdag 26 februari 2022 12:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is ook met aardbeien- of chocoladesmaak meestal
Gekste hier was een elektrische vliegenmepper in het nachtkastje, toen werd ik wel een beetje bang.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 12:37 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik had het niet over de smaak he
kloptquote:Op zaterdag 26 februari 2022 12:39 schreef LTVDK het volgende:
Straks lekker naar het strandZal wel teringdruk zijn, voor het eerst in tijden goed weer + vakantie
Zal wel een hoog ANWB gehalte hebben, de vlotte mensen staan nu dronken piel tegen preut in de kroeg.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 12:39 schreef LTVDK het volgende:
Straks lekker naar het strandZal wel teringdruk zijn, voor het eerst in tijden goed weer + vakantie
Eujjjj die heb ik ookquote:Op zaterdag 26 februari 2022 12:36 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik heb BK Conical+ 'kookpannen' heel fijn.. En wat Tefal unlimited koekenpannen (+ nog Debuyer plaatstaal voor die korst)
Sinds kort ook een paar Greenpan pannen, die maken echt geweldig goed schoonen je kan er ook heel goed in bakken en koken.
Moet net nog eens een echte sauteuse hebben
quote:Op zaterdag 26 februari 2022 12:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zal wel een hoog ANWB gehalte hebben, de vlotte mensen staan nu dronken piel tegen preut in de kroeg.
Oh die heb ik ook naast mijn nachtkastje…. Wel voor hele andere redenen denk ik….quote:Op zaterdag 26 februari 2022 12:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gekste hier was een elektrische vliegenmepper in het nachtkastje, toen werd ik wel een beetje bang.
quote:Op zaterdag 26 februari 2022 12:42 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Eujjjj die heb ik ookAlle Tefal is al een tijd uitgefaseerd en kennelijk moet het nou keramisch zijn… weet ik ook veel, niet mijn afdeling thuis
Lekker heel het stuk in de file rijden zekerquote:
Je zult muren echt goed vlak kunnen trekken, en met grote tegels echt strak maken, dat zijn de schaarste mensen in de bouw.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 12:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat tegelzetten makkelijk was
Slopen leek me moeilijk omdat je geen leidingen enzo mag raken
¯\_(ツ)_/¯ geen idee ik woon op kruipafstandquote:Op zaterdag 26 februari 2022 12:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lekker heel het stuk in de file rijden zeker
Ja mijn ouders ook, maar ik nietquote:Op zaterdag 26 februari 2022 12:44 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
¯\_(ツ)_/¯ geen idee ik woon op kruipafstand
Nee man, dat zijn juist de gene die ze wel alle 11 hebben maar net niet helemaal op een rij.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 12:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zal wel een hoog ANWB gehalte hebben, de vlotte mensen staan nu dronken piel tegen preut in de kroeg.
Heb totaal geen carnaval gevoel.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 12:44 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nee man, dat zijn juist de gene die ze wel alle 11 hebben maar net niet helemaal op een rij.
Mooi dit gebruik van 11.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 12:44 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nee man, dat zijn juist de gene die ze wel alle 11 hebben maar net niet helemaal op een rij.
Ik heb ijs uit het noorden door mijn bloedvaten stromen dus hier ook een dikke vette nopequote:Op zaterdag 26 februari 2022 12:45 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heb totaal geen carnaval gevoel.
Ik kon hier in het dorp nog net de optocht voorblijvenquote:Op zaterdag 26 februari 2022 12:48 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb ijs uit het noorden door mijn bloedvaten stromen dus hier ook een dikke vette nope
Alleen die muziek al…. Rillingen, kotsen, zweten, alles. Uiteindelijk shock toestand van dat….
Als de temperatuur stijgt smelt uiteindelijk elke bestaansvorm van ijs.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 12:48 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb ijs uit het noorden door mijn bloedvaten stromen dus hier ook een dikke vette nope
Alleen die muziek al…. Rillingen, kotsen, zweten, alles. Uiteindelijk shock toestand van dat….
Mooie hoopvolle lichtval.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 12:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zit nu even in het zonnetje in het museumkwartier
[ afbeelding ]
Ik wil bij jou zijn!quote:Op zaterdag 26 februari 2022 12:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zit nu even in het zonnetje in het museumkwartier
[ afbeelding ]
advertentiesquote:Op zaterdag 26 februari 2022 12:50 schreef Lospedrosa het volgende:
Hebben jullie ook steeds adv. van NA-KD met hele mooie vrouwen met tieten?
Geen advertenties hier.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 12:50 schreef Lospedrosa het volgende:
Misschien liep je juist wel voorop.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 12:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik kon hier in het dorp nog net de optocht voorblijven
Nee.. alleen dildo’s en latex pakkenquote:Op zaterdag 26 februari 2022 12:50 schreef Lospedrosa het volgende:
Mentaal en lichamelijk, lekker man.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 12:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zuig die vitamientjes even op.
Kennelijk voelen velen die behoefte niet?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 12:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waarom lees ik dit zinnetje zo weinig?
Je weet dat dat ligt aan je eigen zoekgeschiedenis tochquote:Op zaterdag 26 februari 2022 12:52 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nee.. alleen dildo’s en latex pakken![]()
![]()
Advertenties![]()
Moest gnorken.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 12:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien liep je juist wel voorop.
Verrekequote:
Fort Knox is hier er niks bij.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 12:53 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je weet dat dat ligt aan je eigen zoekgeschiedenis toch
"Breng vooral je zwemkleding niet mee"quote:Op zaterdag 26 februari 2022 12:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
Uitgenodigd voor een feestje vanavond. Maar de omschrijving klinkt meer als een swingersparty
En ben je eruit gekomen?quote:
Je bent het nu aan ons verplicht om de uitnodiging aan te nemen en heel smeuïg hier verslag te komen doenquote:Op zaterdag 26 februari 2022 12:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
Uitgenodigd voor een feestje vanavond. Maar de omschrijving klinkt meer als een swingersparty
Ik ga maandag naar de sauna. Voel me beetje aangesprokenquote:Op zaterdag 26 februari 2022 12:58 schreef UitStraling het volgende:
Dat is wel, al die introverten die geen Carnaval vieren die gaan van armoede maar naar parenclubs.
Ik bleef lang hangen op verrek maar toen snapte ik de reactie niet helemaal maar na vijf minuten staren in de keuken viel het kwartjequote:
Alleen als je naar de swaffelhoeve gaat hoef je je aangesproken te voelen.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 12:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ga maandag naar de sauna. Voel me beetje aangesproken
Ik vind parenclubs een beetje viezig.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 12:58 schreef UitStraling het volgende:
Dat is wel, al die introverten die geen Carnaval vieren die gaan van armoede maar naar parenclubs.
Ik was van plan om mijn gebroken teen even rust te geven, dus denk dat ik oversla.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 12:57 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Je bent het nu aan ons verplicht om de uitnodiging aan te nemen en heel smeuïg hier verslag te komen doen
quote:Op zaterdag 26 februari 2022 13:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind parenclubs een beetje viezig.
quote:Op zaterdag 26 februari 2022 12:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik bleef lang hangen op verrek maar toen snapte ik de reactie niet helemaal maar na vijf minuten staren in de keuken viel het kwartje
quote:Op zaterdag 26 februari 2022 12:44 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Je zag de speklappen op het aanrecht?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 12:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik bleef lang hangen op verrek maar toen snapte ik de reactie niet helemaal maar na vijf minuten staren in de keuken viel het kwartje
Ik kreeg een tip om eens in Den Bosch te gaan. Misschien kunnen we er een meet van maken.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 13:00 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Alleen als je naar de swaffelhoeve gaat hoef je je aangesproken te voelen.
Damn…. Ik moet eigenlijk ook weer eens boeken…. Veel te lang geleden![]()
En nee… ik ga niet naar de swaffelhoeve.
Wel goed dat je dit erbij vermeldquote:Op zaterdag 26 februari 2022 13:00 schreef Ygritte het volgende:
Het raam spiegelde.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 13:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je zag de speklappen op het aanrecht?
quote:
mooi manquote:Op zaterdag 26 februari 2022 13:01 schreef Haags het volgende:
LUNCHGENOT is geopend jongens en meisjes.
quote:Op zaterdag 26 februari 2022 13:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
Een van mijn vrienden is schijnbaar wel eens in van die clubs te vinden. Jammer dat zijn vriendin het niet weet.
Carnavalsbastion hier nu.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 13:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik kreeg een tip om eens in Den Bosch te gaan. Misschien kunnen we er een meet van maken.
Parenclubs zijn viezig. Maar goed, rood licht/ half licht / debiele discolichtjes en daar zie je als gemiddelde bezoeker net niks vanquote:Op zaterdag 26 februari 2022 13:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind parenclubs een beetje viezig.
Kun je wel leuk de hele tijd woordspelingen maken als ze allebei zijn.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 13:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
Een van mijn vrienden is schijnbaar wel eens in van die clubs te vinden. Jammer dat zijn vriendin het niet weet.
Best een sneu verhaalquote:
Die arme vrouw met vraagtekens boven haar hoofd..quote:Op zaterdag 26 februari 2022 13:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kun je wel leuk de hele tijd woordspelingen maken als ze allebei zijn.
Zie je daar ineens een hanige paradijsvogel rond trippelen en weet je precies hoe laat het isquote:Op zaterdag 26 februari 2022 13:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik kreeg een tip om eens in Den Bosch te gaan. Misschien kunnen we er een meet van maken.
je gaat naar de sopweide?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 13:00 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Zolang het geen Richard H uit Zoetermeer - praktijken gaat worden.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 13:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Best een sneu verhaal![]()
Kreeg laatst wat dingen te horen die ik liever niet had willen weten. Op vriendenweekenden is die ook wel eens “kwijt” geweest.
Dat wel. Ooit ging hij vreemd op een festival en jaar daarna was zijn vriendin erbij en degene met wie hij jaar ervoor in de tent gedoken was ook. Vrij ongemakkelijk aangezien wij er toen ook achterkwamen.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 13:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kun je wel leuk de hele tijd woordspelingen maken als ze allebei zijn.
Alles met kortingscodes op weekendje weg en voordeeluitjes of dat soort websites sla ik liever over.quote:
Die is van Blonde Hans, narcistische ouderwetse crimineel is dat, die lijkt een beetje op Lucius Malfoy.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 13:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
https://www.saunadevarana.nl/
Deze was volgens collega van mij wel ok.
Toch altijd vreemd om een andere man in een sauna op z’n schouder te tikken en te vragen of hij ook uit Foqueville komt en dan even knipogen.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 13:05 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Zie je daar ineens een hanige paradijsvogel rond trippelen en weet je precies hoe laat het is
Yep.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 13:06 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Alles met kortingscodes op weekendje weg en voordeeluitjes of dat soort websites sla ik liever over.
Ik ben zo'n lul die dat dan gewoon zegt tegen haar na een biertjequote:Op zaterdag 26 februari 2022 13:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat wel. Ooit ging hij vreemd op een festival en jaar daarna was zijn vriendin erbij en degene met wie hij jaar ervoor in de tent gedoken was ook. Vrij ongemakkelijk aangezien wij er toen ook achterkwamen.
Dat is er wel een met hoog libido dan.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 13:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat wel. Ooit ging hij vreemd op een festival en jaar daarna was zijn vriendin erbij en degene met wie hij jaar ervoor in de tent gedoken was ook. Vrij ongemakkelijk aangezien wij er toen ook achterkwamen.
quote:Op zaterdag 26 februari 2022 13:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die is van Blonde Hans, narcistische ouderwetse crimineel is dat, die lijkt een beetje op Lucius Malfoy.
Of psychische problemen.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 13:08 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat is er wel een met hoog libido dan.
Dansje doen ook meteen.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 13:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Toch altijd vreemd om een andere man in een sauna op z’n schouder te tikken en te vragen of hij ook uit Foqueville komt en dan even knipogen.
Jullie als vrienden maken daar dan gewoon niet even een snoeiharde grap over?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 13:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vriendin zie ik eigenlijk nooit meer. Maar ik vind het nogal ongemakkelijk. Ze willen graag kinderen en dat lukt niet. Tegelijkertijd neukt hij blijkbaar buiten de deur als het hem uitkomt. Notoire vreemdgangers scoren bij mij sowieso niet hoog.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 13:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zolang het geen Richard H uit Zoetermeer - praktijken gaat worden.
Maar leuk is sowieso anders.
Lijkt me ook dat je geweten opspeelt of zie je die vriendin nooit?
Tip: doe dat maar niet.quote:
Vervolgens wordt je de sauna uitgezet want dat was gewoon Hans van de Meidoornlaan en die dacht vervolgens dat je hem oneerbare voorstellen zat te doen….quote:Op zaterdag 26 februari 2022 13:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Toch altijd vreemd om een andere man in een sauna op z’n schouder te tikken en te vragen of hij ook uit Foqueville komt en dan even knipogen.
Zou trouwens echt heel zuur zijn als hij een sloot buitenechtelijke kinderen heeft.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 13:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vriendin zie ik eigenlijk nooit meer. Maar ik vind het nogal ongemakkelijk. Ze willen graag kinderen en dat lukt niet. Tegelijkertijd neukt hij blijkbaar buiten de deur als het hem uitkomt. Notoire vreemdgangers scoren bij mij sowieso niet hoog.
Ik zou mij als vriendin ook zo genaaid voelen als kennelijk iedereen het wist behalve ik….quote:Op zaterdag 26 februari 2022 13:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vriendin zie ik eigenlijk nooit meer. Maar ik vind het nogal ongemakkelijk. Ze willen graag kinderen en dat lukt niet. Tegelijkertijd neukt hij blijkbaar buiten de deur als het hem uitkomt. Notoire vreemdgangers scoren bij mij sowieso niet hoog.
Misschien kan hij straks wel 14 kinderen voorstellen aan haar zonder dat ze bevrucht en ingeknipt hoeft te worden en is ze daar hartstikke blij mee?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 13:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Niemand wil een naakt dansje zien.quote:
Ik kan me hier niet voor de volle honderd procent in terugvinden.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 13:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niemand wil een naakt dansje zien.
Misschien.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 13:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien kan hij straks wel 14 kinderen voorstellen aan haar zonder dat ze bevrucht en ingeknipt hoeft te worden en is ze daar hartstikke blij mee?
De Lachende Vis.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 13:13 schreef Ygritte het volgende:
Rob is meester van de handdoek en zijn opgietingen zijn een waar genot!
Place to be wel dit….![]()
Zelfde tekstschrijver als hoe heet dat restaurant…. ?
Van een volwassen man die op fok zit.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 13:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik kan me hier niet voor de volle honderd procent in terugvinden.
Geen idee wat ze wel/niet weet. Volgens mij is ze op de hoogte van een van de eerdere uitstapjes. Als we met onze groep waren dan wist hij zich altijd wel te gedragen, maar met anderen belande hij op plekken waar hij niet zou moeten komen.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 13:11 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik zou mij als vriendin ook zo genaaid voelen als kennelijk iedereen het wist behalve ik….
Gat-ver-damme-quote:Op zaterdag 26 februari 2022 13:15 schreef UitStraling het volgende:
Denk dat klodders lauwe mosterd van verontrustend vieze Frank ook wel in het rond aan het gaan zijn met carnaval.
Wie zegt dat ik volwassen ben?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 13:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Van een volwassen man die op fok zit.
God, houdoe.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 13:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik volwassen ben?
Dat klinkt ook echt wel als een hele leuke kerel….quote:Op zaterdag 26 februari 2022 13:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Geen idee wat ze wel/niet weet. Volgens mij is ze op de hoogte van een van de eerdere uitstapjes. Als we met onze groep waren dan wist hij zich altijd wel te gedragen, maar met anderen belande hij op plekken waar hij niet zou moeten komen.
Zou het zelf niet kunnen, dan sliep ik niet meer met de gedachte dat ik iemand aan het bedriegen en voorliegen was.
Ik had ook zo'n maatje, altijd op zoek naar andere poes terwijl hij een 10/10 meisje thuis had zitten, hoogst irritant dat hij na vijf biertjes op het terras altijd voorstelde om vieze betaalpoes op te gaan zoeken.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 13:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Geen idee wat ze wel/niet weet. Volgens mij is ze op de hoogte van een van de eerdere uitstapjes. Als we met onze groep waren dan wist hij zich altijd wel te gedragen, maar met anderen belande hij op plekken waar hij niet zou moeten komen.
Zou het zelf niet kunnen, dan sliep ik niet meer met de gedachte dat ik iemand aan het bedriegen en voorliegen was.
Hij weet dat hij dat bij mijn vrienden niet hoeft te doen. Ook wel vaker betaalpoes.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 13:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik had ook zo'n maatje, altijd op zoek naar andere poes terwijl hij een 10/10 meisje thuis had zitten, hoogst irritant dat hij na vijf biertjes op het terras altijd voorstelde om vieze betaalpoes op te gaan zoeken.
Ik kwam hem na jaren nog eens tegen in een restaurant in Eindhoven, ik met 10/10 poes en hij met een verreke, onbetaalbaar wel dat momentje.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 13:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hij weet dat hij dat bij mijn vrienden niet hoeft te doen. Ook wel vaker betaalpoes.
Heeeequote:Op zaterdag 26 februari 2022 13:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik kwam hem na jaren nog eens tegen in een restaurant in Eindhoven, ik met 10/10 poes en hij met een verreke, onbetaalbaar wel dat momentje.
Verrekequote:Op zaterdag 26 februari 2022 13:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik kwam hem na jaren nog eens tegen in een restaurant in Eindhoven, ik met 10/10 poes en hij met een verreke, onbetaalbaar wel dat momentje.
Ja, je leert tenslotte van de bestequote:Op zaterdag 26 februari 2022 13:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben nooit te beroerd om te leren.
Ik wil best jouw geld voor je uitgeven, geen probleem.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 13:29 schreef UitStraling het volgende:
Ik moet eigenlijk een hoop sociale bezoekjes afleggen vandaag en ik wil een kwakboel geld uitgeven maar daar gaat he-le-maal niets van terecht komen ben ik bang
* springt naar binnen door het geopende raam.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 13:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, je leert tenslotte van de beste
* doe even een raam open aub.
quote:Op zaterdag 26 februari 2022 13:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Doe jij de sociale bezoekjes, deal?
Wat ga je allemaal kopen dan?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 13:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wil best jouw geld voor je uitgeven, geen probleem.
Stoelen van 4 miljard euro per stuk.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 13:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat ga je allemaal kopen dan?
Ik wil ook best die sociale bezoekjes afleggen, maar ik vrees dat dit weinig sociaal is.quote:
quote:Op zaterdag 26 februari 2022 13:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wil ook best die sociale bezoekjes afleggen, maar ik vrees dat dit weinig sociaal is.
Van de week weer zo'n wieltje los, voel me opgelicht voor die 4 miljard.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 13:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Stoelen van 4 miljard euro per stuk.
Wel stoelen die niet een wieltje verliezen
Wat doe jij met die stoelen?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 13:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Van de week weer zo'n wieltje los, voel me opgelicht voor die 4 miljard.
Zitten en af en toe wat rondjes rijden erop maar mijn vloer is van onregelmatige planken dus moet ik voortaan maar braafjes stilzitten denk ik.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 13:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat doe jij met die stoelen?
Ik heb een beeld, dank je welquote:Op zaterdag 26 februari 2022 13:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zitten en af en toe wat rondjes rijden erop maar mijn vloer is van onregelmatige planken dus moet ik voortaan maar braafjes stilzitten denk ik.
Ik ben die ene collega waarvan je na een minuut denkt "ik had een vork voor in zijn oogbol mee moeten nemen"quote:Op zaterdag 26 februari 2022 13:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb een beeld, dank je wel
quote:Op zaterdag 26 februari 2022 13:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben die ene collega waarvan je na een minuut denkt "ik had een vork voor in zijn oogbol mee moeten nemen"
Ik vind stoelen met wieltjes vrijwel altijd lelijk.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 13:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zitten en af en toe wat rondjes rijden erop maar mijn vloer is van onregelmatige planken dus moet ik voortaan maar braafjes stilzitten denk ik.
Die wieltjes zijn voornamelijk omdat het praktisch is en zelden tot niet omdat het er mooi uitzietquote:Op zaterdag 26 februari 2022 13:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik vind stoelen met wieltjes vrijwel altijd lelijk.
Ja ik eigenlijk ook wel maar met zo'n verontrustend ongelijke vloer was het de enige manier om mensen te behoeden voor gebroken nekjes en gebroken tenen.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 13:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik vind stoelen met wieltjes vrijwel altijd lelijk.
Oh joh.. lekker 2 jaar loon doorbetalenquote:Op zaterdag 26 februari 2022 13:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja ik eigenlijk ook wel maar met zo'n verontrustend ongelijke vloer was het de enige manier om mensen te behoeden voor gebroken nekjes en gebroken tenen.
Heb je veel aan als je niet eens zelf meer bij je primaire geslachtsorganen kunt komen.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 13:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh joh.. lekker 2 jaar loon doorbetalen
Gewoon wat zorghulp inkopenquote:Op zaterdag 26 februari 2022 13:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb je veel aan als je niet eens zelf meer bij je primaire geslachtsorganen kunt komen.
Beetje staren naar Foqueville en alle prachtige warme woorden en snaakse berichten lezen maar niets terug kunnen typen.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 13:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gewoon wat zorghulp inkopen
Je computer spraakcommando's aanlerenquote:Op zaterdag 26 februari 2022 13:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje staren naar Foqueville en alle prachtige warme woorden en snaakse berichten lezen maar niets terug kunnen typen.
quote:Anno 2019 zijn er nog circa 100 rijdende winkels in Nederland.
"Heeeyyyy kompjoeter, zegde gij es goeiesmorreges meej 'n tas koffie"quote:Op zaterdag 26 februari 2022 13:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je computer spraakcommando's aanleren
Het is maar goed dat er dan geen antwoord komt of misschien dat er een plaatje verschijnt van een vork.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 13:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Heeeyyyy kompjoeter, zegde gij es goeiesmorreges meej 'n tas koffie"
Bij mijn zusje komt die nog tweemaal per week.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 13:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik wist trouwens niet dat de SRV wagens nog rijden.
[..]
Doe het zelfquote:Op zaterdag 26 februari 2022 13:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is maar goed dat er dan geen antwoord komt of misschien dat er een plaatje verschijnt van een vork.
quote:Op zaterdag 26 februari 2022 13:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bij mijn zusje komt die nog tweemaal per week.
Zonnedael?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 13:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bij mijn zusje komt die nog tweemaal per week.
Gebroken tenen zeg jequote:Op zaterdag 26 februari 2022 13:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja ik eigenlijk ook wel maar met zo'n verontrustend ongelijke vloer was het de enige manier om mensen te behoeden voor gebroken nekjes en gebroken tenen.
Ik vind dit leukquote:
De geur van nostalgie!quote:Op zaterdag 26 februari 2022 14:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ruik gewoon de binnenkant van die SRV wagen, speciaal prettig geurtje is dat.
Ik zie nu voor me dat jij nu net als een lammetje in de weide aan het springen bent.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 14:02 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat een lentegevoel nu zo in de zon, heeerlijk!
Meeeeeh?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 14:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zie nu voor me dat jij nu net als een lammetje in de weide aan het springen bent.
Ja, een behoorlijk overtuigende imitatie.quote:
Melk in flessen, houdbare melk en hele broodjesquote:Op zaterdag 26 februari 2022 14:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Campina vla, peren, eieren, aanmaaklimonade en karton.
Valt reuze mee. Vannacht even paar pijnstillers maar ergste is voorbij. Ziet er wel leuk gekleurd uit.quote:
Kratje waar 6 melkflessen in passen.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 14:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Campina vla, peren, eieren, aanmaaklimonade en karton.
Vergeten flessen melk staan zoooo vaak naast de deur bij mijn zusje, ik neem die meestal maar mee naar binnen "hier schat speciaal voor jou want jij bent zoveel meer waard dan een bosje lullig bloemen"quote:Op zaterdag 26 februari 2022 14:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Melk in flessen, houdbare melk en hele broodjes
Een gebbetje moet kunnen, zelfs voor de 300ste keer.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 14:09 schreef UitStraling het volgende:
Vergeten flessen melk staan zoooo vaak naast de deur bij mijn zusje, ik neem die meestal maar mee naar binnen "hier schat speciaal voor jou want jij bent zoveel meer waard dan een bosje lullig bloemen"
Zonder flauwe wederkerigheden en gebbels zijn we allemaal reddeloos verloren.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 14:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Een gebbetje moet kunnen, zelfs voor de 300ste keer.
Ik eet een broodje knakworst. Dus dan mag een kleffe tosti wel.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 14:17 schreef UitStraling het volgende:
Zal ik een kleffe tosti pakken of niet?
Stel het nu gewoon uit naar volgend jaar.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 14:31 schreef CherryLips het volgende:
Het is nog wel te koud buiten om de ramen te zemen
despo?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 14:35 schreef datismijnmening het volgende:
Tosti met serranoham en een ijskoude despo in het zonnetje
nee joh, net gedaanquote:Op zaterdag 26 februari 2022 14:31 schreef CherryLips het volgende:
Het is nog wel te koud buiten om de ramen te zemen
SPOILER: nieuws gedoeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dit had ik van turkije eigenlijk niet verwacht![]()
Ben je die op aan het vissen?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 14:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat klopt. Zeer populair bij de corpsmeisjes
quote:Op zaterdag 26 februari 2022 14:54 schreef mschol het volgende:
Ook weer ontkracht. In ieder geval niet formeel als nieuws.SPOILER: nieuws gedoeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dit had ik van turkije eigenlijk niet verwacht
Heb er al éénquote:Op zaterdag 26 februari 2022 14:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ben je die op aan het vissen?
Vage levensvorm vind ik dat.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 14:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat klopt. Zeer populair bij de corpsmeisjes
Voetbal is oorlog.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 14:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ook weer ontkracht. In ieder geval niet formeel als nieuws.
Je had het over Herr Hamsterfleisch daarstraks zeker?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 14:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ook weer ontkracht. In ieder geval niet formeel als nieuws.
Jezelf klaarstomen voor een bepaald leven. En dag dan weer herhalen zodra je kinders krijgt.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 14:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vage levensvorm vind ik dat.
Studeren, zuipen, studeren, zuipen, wippen, studeren, zuipen, bijna klaar met studeren, zwanger, werpen en af.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 15:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Jezelf klaarstomen voor een bepaald leven. En dag dan weer herhalen zodra je kinders krijgt.
Meid.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 14:44 schreef mschol het volgende:
[..]
hoe dan?
ik heb heel snel koude handen, maar nu totaal geen last van gehad..
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 26 februari 2022 15:24 schreef Ygritte het volgende:
[..]Die zijn allemaal gelijk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vakman pur sang
[..]allemaal erg wit, zwart is beterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]3SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1
4
2
5Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ze zijn niet te missenquote:Op zaterdag 26 februari 2022 15:47 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hoe kon ik dit nou over het hoofd zien!
The 1st Yorkshire brigade zit nog in het veld.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 16:10 schreef gianni61 het volgende:
Wat is het stil. hebben jullie ruzie gemaakt?
ben aan het tutten. Straks uit etenquote:Op zaterdag 26 februari 2022 16:10 schreef gianni61 het volgende:
Wat is het stil. hebben jullie ruzie gemaakt?
Meevaller zeg!quote:Op zaterdag 26 februari 2022 17:10 schreef kwiwi het volgende:
Waren net bij het huis, die mensen gaan naar een appartement en gaan jacuzzi, duur tuingereedschap, robotgrasmaaier, werkbank etc. achterlaten. Hoeven we dat in ieder geval al niet meer te kopen
Wanneer was de housewarming ook al weer?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 17:10 schreef kwiwi het volgende:
Waren net bij het huis, die mensen gaan naar een appartement en gaan jacuzzi,
Putin naarling.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 17:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mijn energieleverancier heeft een scherp aanbod voor mij voor de duur van een jaar: 277 euro per maand.Whut?
Valt nog mee.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 17:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mijn energieleverancier heeft een scherp aanbod voor mij voor de duur van een jaar: 277 euro per maand.Whut?
Dit wil ik ook wetenquote:Op zaterdag 26 februari 2022 17:21 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wanneer was de housewarming ook al weer?
Vind ik niet.quote:
Op een erotische wijze?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 17:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik moest vandaag aan je denken.
Iewquote:
Volgens Geert Mak moeten we langzaam gaan wennen aan ontberingen in Europa, dus af en toe geen voedsel en geen verwarming of niet voor elk bultje naar de huisarts rennen.quote:
Is Geert Mak iemand die ik zou moeten kennen?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 17:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Volgens Geert Mak moeten we langzaam gaan wennen aan ontberingen in Europa, dus af en toe geen voedsel en geen verwarming of niet voor elk bultje naar de huisarts rennen.
Dat is die uiterst geschiedkundig onderlegde schrijver van "In Europa" met zijn bejaardenhaar en te grote hoofd.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 17:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is Geert Mak iemand die ik zou moeten kennen?
quote:Op zaterdag 26 februari 2022 17:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik moest vandaag aan je denken.
quote:Op zaterdag 26 februari 2022 17:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
Kwam deze namelijk tegen.Deze negeer ik gewoon. Je moest aan me denkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Baby darling doll face honey
Makkelijk praten als je al met 1 been in je graf staatquote:Op zaterdag 26 februari 2022 17:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is die uiterst geschiedkundig onderlegde schrijver van "In Europa" met zijn bejaardenhaar en te grote hoofd.
Beetje dit jaquote:Op zaterdag 26 februari 2022 17:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Makkelijk praten als je al met 1 been in je graf staat
Hoest met de liefde schoonheid?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 17:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Deze negeer ik gewoon. Je moest aan me denken
Fantastischquote:Op zaterdag 26 februari 2022 17:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoest met de liefde schoonheid?
Zoals Amerika dus.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 17:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Volgens Geert Mak moeten we langzaam gaan wennen aan ontberingen in Europa, dus af en toe geen voedsel en geen verwarming of niet voor elk bultje naar de huisarts rennen.
Ja precies, die hebben wel de wapens om zich te verdedigen terwijl wij luxe vakanties, toiletrollen, LEGO, vet, huiskamerplanten, postzegels, tuinkruiden of boeken verzamelen.quote:
Maar ze hebben wel betaalbare benzine.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 17:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja precies, die hebben wel de wapens om zich te verdedigen terwijl wij luxe vakanties, toiletrollen, LEGO, vet, huiskamerplanten, postzegels, tuinkruiden of boeken verzamelen.
Nieuwe vriendjes en vriendinnetjes maken.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 17:51 schreef Crack_ het volgende:
Ik had vanavond een feestje en opzich wel veel zin in feestjes maar niet met die lui. Jammer weer
quote:Luka blouse met ruitdessin
400,-
quote:
quote:Slim Tread enkellaarsje
790,-
Zijn geen vrienden, die naam geef ik alleen aan mn special people en dat zijn er maar 4/5? ofzoquote:Op zaterdag 26 februari 2022 17:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nieuwe vriendjes en vriendinnetjes maken.
Die schoenen zien er een beetje uit als een hele dikke vreetneger uit Uganda.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 17:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dank je
Maar dit danx infinity:
https://www.debijenkorf.n(...)0000-347509000012350
Ja bij mij loopt dat meestal snel in elkaar over, ik doe alleen leuke dingen met leuke mensen, of nou beter gezegd, genoeg dingen om te doen waar mensen eigenlijk geen behoefte aan hebben maar omdat ze dan bij mij kunnen zijn gaan ze toch wel mee omdat ze dat dan weer leuk vinden of zo.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 17:58 schreef Crack_ het volgende:
Hoe zien/doen jullie dat?
Sommige mensen zijn hier echt intens beledigd als ik zeg 'but you not my friend'. Ja ik vind je aardig en leuk om dingen mee te doen maar een echte vriendschap? Nee man
quote:Op zaterdag 26 februari 2022 18:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja bij mij loopt dat meestal snel in elkaar over, ik doe alleen leuke dingen met leuke mensen, of nou beter gezegd, genoeg dingen om te doen waar mensen eigenlijk geen behoefte aan hebben maar omdat ze dan bij mij kunnen zijn gaan ze toch wel mee omdat ze dat dan weer leuk vinden of zo.
Was een serieus antwoord hoor.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 18:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]sluit ook echt totaal niet aan op wat ik zeg dit maar ja echt geweldig ben jij, zeg het nog tien keer
Mijne ookquote:Op zaterdag 26 februari 2022 18:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Was een serieus antwoord hoor.
quote:Op zaterdag 26 februari 2022 17:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die schoenen zien er een beetje uit als een hele dikke vreetneger uit Uganda.
Daar zou ik niet zoveel mee kunnen; vriendschap kun je niet forceren of claimen. Als ze dan gepikeerd zijn is dat jammer, maar helaas.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 17:58 schreef Crack_ het volgende:
Hoe zien/doen jullie dat?
Sommige mensen zijn hier echt intens beledigd als ik zeg 'but you not my friend'. Ja ik vind je aardig en leuk om dingen mee te doen maar een echte vriendschap? Nee man
Jonguhhhh net besteld dezequote:Op zaterdag 26 februari 2022 17:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dank je
Maar dit danx infinity:
https://www.debijenkorf.n(...)0000-347509000012350
Ik weet niet echt waardoor ze dan gepikeerd zijn hoor, misschien omdat het uitgesproken ineens hard overkomt ofzo? Het is vaak zo oppervlakkig dat ik me namelijk niet kan voorstellen dat zij het wel als een echte vriendschap zouden zien als ze er even over nadenkenquote:Op zaterdag 26 februari 2022 18:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daar zou ik niet zoveel mee kunnen; vriendschap kun je niet forceren of claimen. Als ze dan gepikeerd zijn is dat jammer, maar helaas.
De echte vrienden van mij zijn ook op 1 hand te tellen.
Ik bedoel meer dat ik een vaste vriendenkring heb waarmee ik ook dingen doe buiten hun comfortzone of natuurlijke interessegebied, zo houden en ik en twee anderen van museums, de rest dan eigenlijk niet maar die vinden het dan bijvoorbeeld toch leuk om mee te gaan zeg maar, op die manier hoef ik niet specifieke vriendschappen te onderhouden om alleen thee mee te drinken, of te voetballen, te wauwelen over boeken, te pimpelen of parachute te springen.quote:
Ja van die mensen die dan toch meegaan want gezellig en dan de hele tijd lopen te zeiken in zo'n museum.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 18:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat ik een vaste vriendenkring heb waarmee ik ook dingen doe buiten hun comfortzone of natuurlijke interessegebied, zo houden en ik en twee anderen van museums, de rest dan eigenlijk niet maar die vinden het dan bijvoorbeeld toch leuk om mee te gaan zeg maar, op die manier hoef ik niet specifieke vriendschappen te onderhouden om alleen thee mee te drinken, of te voetballen, te wauwelen over boeken, te pimpelen of parachute te springen.
Nee joh, dat doen ze dan weer niet.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 18:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja van die mensen die dan toch meegaan want gezellig en dan de hele tijd lopen te zeiken in zo'n museum.
Ohja dat heb ik ook. Denk veel mensen anders wordt het al gauw saaiquote:Op zaterdag 26 februari 2022 18:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat ik een vaste vriendenkring heb waarmee ik ook dingen doe buiten hun comfortzone of natuurlijke interessegebied, zo houden en ik en twee anderen van museums, de rest dan eigenlijk niet maar die vinden het dan bijvoorbeeld toch leuk om mee te gaan zeg maar, op die manier hoef ik niet specifieke vriendschappen te onderhouden om alleen thee mee te drinken, of te voetballen, te wauwelen over boeken, te pimpelen of parachute te springen.
Geld moet echt rollen bij jou he?quote:
Ja anders krijg je van die one trick pony vriendschappen en daar heb ik niks mee.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 18:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohja dat heb ik ook. Denk veel mensen anders wordt het al gauw saai
Dat zijn bij mij dan ook nooit vriendschappen, wel aardig voor oppervlakkig niveauquote:Op zaterdag 26 februari 2022 18:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja anders krijg je van die one trick pony vriendschappen en daar heb ik niks mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |