SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP![]()
Gerustquote:Op zaterdag 26 februari 2022 12:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mag ik dan zo bij je komen dansen?
oh, daar trek ik me niets van aan eigenlijkquote:Op zaterdag 26 februari 2022 12:12 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Cultural appropriation. Mag niet meer he… Je mag je kind ook niet meer als indiaan verkleden…..
Oh ik dacht dat tegelzetten makkelijk wasquote:Op zaterdag 26 februari 2022 12:09 schreef Lospedrosa het volgende: [..] Ja hallo, tegelzetten is ongeveer het moeilijkste thuisklusje. Het gaat erom dat ie het snapt en de werklui kan coördineren. Wat je zelf vaak moet doen is slopen, voorstrijken voor de stukadoor, opruimen, schilderen beetje dat is genoeg.
Met een hele vlakke ondergrond lukt mij het nog wel.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 12:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat tegelzetten makkelijk was
Slopen leek me moeilijk omdat je geen leidingen enzo mag raken
Goed tegen de kipfiletsquote:Op zaterdag 26 februari 2022 12:19 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Met een hele vlakke ondergrond lukt mij het nog wel.
Stuccen zou ik ook wel goed willen kunnen.
En wat nou als je dan braboneger bent?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 12:17 schreef UitStraling het volgende:
Cultural appropriation vind ik meer dat negers ook Carnaval vieren, dat is raar, net als skiën of metselen, zie je ook zelden.
Die is toch gecanceld?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 12:21 schreef Ygritte het volgende:
[..]
En wat nou als je dan braboneger bent?
Die heeft hij expres gekochtquote:Op zaterdag 26 februari 2022 12:22 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik zat van de week al te mopperen omdat mijn man te zware pannen had gekocht![]()
Wat zou die geflikt hebben?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 12:23 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Weet ik veel… hou ik toch allemaal niet bij.
Nilüfer is ook exit overigens……
Nee, ik heb wel een Le Creuset koekepan. Die vind ik vrij kut en houd het helemaal niet zo lang uit als dat ik vind dat hij zou moeten.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 12:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die heeft hij expres gekocht![]()
Zeker van die Le Creuset pannetjes?
Die mag je toch sinds kort geen braboneger meer noemen?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 12:21 schreef Ygritte het volgende:
[..]
En wat nou als je dan braboneger bent?
quote:Steven Brunswijk is een Nederlands cabaretier en presentator die bekend werd onder zijn bijnaam Braboneger. Zijn eerste filmpje "Gewoon Betalen" werd een hit op Dumpert en is meer dan 500.000 keer bekeken. Brunswijk kondigde, tijdens een interview in februari 2018, aan om zijn bijnaam te laten vallen.
Herkenbaarquote:Op zaterdag 26 februari 2022 12:25 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nee, ik heb wel een Le Creuset koekepan. Die vind ik vrij kut en houd het helemaal niet zo lang uit als dat ik vind dat hij zou moeten.
Dit was iets van BK. Boeit mij allemaal niet zo heel erg, hem wel. Hij moet ook allemaal van die idiote messen hebben en zo
Welk daabs zacht ei gaat handtastelijkheden nu weer aangeven in hemelsnaamquote:Op zaterdag 26 februari 2022 12:25 schreef Ygritte het volgende:
[..]
https://www.parool.nl/nie(...)le-avances~ba86de57/
Heb je dat mens goed bekeken?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 12:28 schreef UitStraling het volgende:
"Ze zat aan mijn piemel en ik wilde dat niet"
WTFquote:Op zaterdag 26 februari 2022 12:25 schreef Ygritte het volgende:
[..]
https://www.parool.nl/nie(...)le-avances~ba86de57/
Misschien is ze wel een dominatrix en werd het wat engigquote:Op zaterdag 26 februari 2022 12:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Welk daabs zacht ei gaat handtastelijkheden nu weer aangeven in hemelsnaam
Dan zeg je toch "lief aangeboden maar needankjewel mevrouw de vogelverschrikker"quote:Op zaterdag 26 februari 2022 12:30 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heb je dat mens goed bekeken?
Met sekskaarsvet en zo bedoel je?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 12:31 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Misschien is ze wel een dominatrix en werd het wat engig
Da’s wel vanilla voor een ekte ektequote:Op zaterdag 26 februari 2022 12:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Met sekskaarsvet en zo bedoel je?
Is ook met aardbeien- of chocoladesmaak meestalquote:Op zaterdag 26 februari 2022 12:35 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Da’s wel vanilla voor een ekte ekte
Ik heb BK Conical+ 'kookpannen' heel fijn.. En wat Tefal unlimited koekenpannen (+ nog Debuyer plaatstaal voor die korstquote:Op zaterdag 26 februari 2022 12:30 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb wel echt al heel lang de gewone ‘pannen pannen’ van BK. Die gaan ook niet kapot.
quote:Op zaterdag 26 februari 2022 12:27 schreef CherryLips het volgende:
In bad liggen slapen. Nu helemaal gerimpeld.
Ik had het niet over de smaak hequote:Op zaterdag 26 februari 2022 12:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is ook met aardbeien- of chocoladesmaak meestal
Gekste hier was een elektrische vliegenmepper in het nachtkastje, toen werd ik wel een beetje bang.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 12:37 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik had het niet over de smaak he
kloptquote:Op zaterdag 26 februari 2022 12:39 schreef LTVDK het volgende:
Straks lekker naar het strandZal wel teringdruk zijn, voor het eerst in tijden goed weer + vakantie
Zal wel een hoog ANWB gehalte hebben, de vlotte mensen staan nu dronken piel tegen preut in de kroeg.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 12:39 schreef LTVDK het volgende:
Straks lekker naar het strandZal wel teringdruk zijn, voor het eerst in tijden goed weer + vakantie
Eujjjj die heb ik ookquote:Op zaterdag 26 februari 2022 12:36 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik heb BK Conical+ 'kookpannen' heel fijn.. En wat Tefal unlimited koekenpannen (+ nog Debuyer plaatstaal voor die korst)
Sinds kort ook een paar Greenpan pannen, die maken echt geweldig goed schoonen je kan er ook heel goed in bakken en koken.
Moet net nog eens een echte sauteuse hebben
quote:Op zaterdag 26 februari 2022 12:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zal wel een hoog ANWB gehalte hebben, de vlotte mensen staan nu dronken piel tegen preut in de kroeg.
Oh die heb ik ook naast mijn nachtkastje…. Wel voor hele andere redenen denk ik….quote:Op zaterdag 26 februari 2022 12:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gekste hier was een elektrische vliegenmepper in het nachtkastje, toen werd ik wel een beetje bang.
quote:Op zaterdag 26 februari 2022 12:42 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Eujjjj die heb ik ookAlle Tefal is al een tijd uitgefaseerd en kennelijk moet het nou keramisch zijn… weet ik ook veel, niet mijn afdeling thuis
Lekker heel het stuk in de file rijden zekerquote:
Je zult muren echt goed vlak kunnen trekken, en met grote tegels echt strak maken, dat zijn de schaarste mensen in de bouw.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 12:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat tegelzetten makkelijk was
Slopen leek me moeilijk omdat je geen leidingen enzo mag raken
¯\_(ツ)_/¯ geen idee ik woon op kruipafstandquote:Op zaterdag 26 februari 2022 12:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lekker heel het stuk in de file rijden zeker
Ja mijn ouders ook, maar ik nietquote:Op zaterdag 26 februari 2022 12:44 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
¯\_(ツ)_/¯ geen idee ik woon op kruipafstand
Nee man, dat zijn juist de gene die ze wel alle 11 hebben maar net niet helemaal op een rij.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 12:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zal wel een hoog ANWB gehalte hebben, de vlotte mensen staan nu dronken piel tegen preut in de kroeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |