Werk zequote:Op zaterdag 26 februari 2022 10:21 schreef Gerrie_55 het volgende:
Nou ik ben er paar uurtjes vandoor even werken
Soort van, ze trekt het eten niet meer zei ze gister. De kwark. Ze eet alleen nog maar avondeten.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 10:13 schreef Verida het volgende:
Is Grace in hongerstaking? Ik zie haar niet eten
Voelt zich niet lekker. Tobias heeft haar net kunnen overtuigen iets te eten.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 10:13 schreef Verida het volgende:
Is Grace in hongerstaking? Ik zie haar niet eten
nou ja, dan kan ze toch ook wat fruit eten, of een boterham?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 10:24 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Soort van, ze trekt het eten niet meer zei ze gister. De kwark. Ze eet alleen nog maar avondeten.
dat weten we over ruim 'n uurquote:
Lijkt mij sterk dat endemol kan zeggen: u heeft 10.00 euro geboden dus u heeft dat overhemd Gewonnen.quote:
Het is niet endemol die de veiling doet, maar vakantieveilingen en die kunnen dat dus wel zeggenquote:Op zaterdag 26 februari 2022 10:51 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Lijkt mij sterk dat endemol kan zeggen: u heeft 10.00 euro geboden dus u heeft dat overhemd Gewonnen.
Betalen maar!
Een knappe advocaat maakt daar korte metten mee.
Het geld moet over gemaakt worden naar Endemol. Zij zijn de eiser.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 10:56 schreef Verida het volgende:
[..]
Het is niet endemol die de veiling doet, maar vakantieveilingen en die kunnen dat dus wel zeggen
Marja Poelman - Eigenaar - showvitrines.nl die zal het vast kunnen betalen en wie weet aftrekken van de belastingquote:Op zaterdag 26 februari 2022 11:07 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Het geld moet over gemaakt worden naar Endemol. Zij zijn de eiser.
Maar goed. We zullen zien.
Hopelijk zijn het allemaal rijke stinkerds.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |