Die maken herrie?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 21:38 schreef Moonlight het volgende:
Nadeel van in een flat wonen, boven buren hebben
Feest? of 'feest'?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 21:39 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ja, elk weekend is het feest bij de nieuwe boven buurvrouw
Heb je er veel last van qua muziek etc?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 21:39 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ja, elk weekend is het feest bij de nieuwe boven buurvrouw
quote:
Wat mij betreft de enige track van The Doors die epic is.quote:
Zeg het maarquote:
Vooral hard praten en stampen, muziek valt nog meequote:Op vrijdag 25 februari 2022 21:40 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Heb je er veel last van qua muziek etc?
Mja dat kan beiden zijn dusquote:Op vrijdag 25 februari 2022 21:51 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Zeg het maar
[..]
Vooral hard praten en stampen, muziek valt nog mee
Je moet maar zo denken, het spaart je verwarmingskosten! Ik bedoel overigens dat je buren aan alle kanten hebt voor alle duidelijkheidquote:
Woon aan de zijkant dus heb maar aan 1 kant buren en die zijn nooit thuis (gelukkig)quote:Op vrijdag 25 februari 2022 21:53 schreef B00STER het volgende:
[..]
Je moet maar zo denken, het spaart je verwarmingskosten! Ik bedoel overigens dat je buren aan alle kanten hebt voor alle duidelijkheid
Ik zal je nog es helpen positief te denken!quote:Op vrijdag 25 februari 2022 21:54 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Woon aan de zijkant dus heb maar aan 1 kant buren en die zijn nooit thuis (gelukkig)
Hahah lief zijn jij!!!quote:Op vrijdag 25 februari 2022 21:56 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik zal je nog es helpen positief te denken!
Ik zit nu braaf aan de warme melk met anijsquote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:00 schreef B00STER het volgende:
Ik heb nog een spelfout gemaakt in de TT ook zie ik. Misschien toch maar aan de thee.
En dan mij thee geven! Weet je wel hoe lekker ik warme melk met anijs vind!? Overigens echt al 20 jaar niet meer gehad denk ik.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:01 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ik zit nu braaf aan de warme melk met anijs
Das echt heerlijkquote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:02 schreef B00STER het volgende:
[..]
En dan mij thee geven! Weet je wel hoe lekker ik warme melk met anijs vind!? Overigens echt al 20 jaar niet meer gehad denk ik.
Als kind vond ik het ZO lekker dat ik het briljante idee had om een anijsblokje als suikerklontje te eten. Dat vergeet je ook nooit meer kan ik je vertellen.quote:
Hahaha dat is dan weer niet zooooquote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:02 schreef B00STER het volgende:
[..]
Als kind vond ik het ZO lekker dat ik het briljante idee had om een anijsblokje als suikerklontje te eten. Dat vergeet je ook nooit meer kan ik je vertellen.
Niet zo? Dat brandt je mond weg joh! Althans zo voelde dat toen.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:03 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Hahaha dat is dan weer niet zoooo
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:03 schreef B00STER het volgende:
[..]
Niet zo? Dat brandt je mond weg joh! Althans zo voelde dat toen.
Maar ik heb wel vaker van dat soort intelligente ingevingen hoor. Zoals wanneer ik een madame jeanette peper aan het snijden ben, mijn ogen altijd gaan kriebelen op een of andere manier. Neem van mij aan, je leert dat the hard way heel hard negeren.quote:
Hahahah das niet echt heel handigquote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:06 schreef B00STER het volgende:
[..]
Maar ik heb wel vaker van dat soort intelligente ingevingen hoor. Zoals wanneer ik een madame jeanette peper aan het snijden ben, mijn ogen altijd gaan kriebelen op een of andere manier. Neem van mij aan, je leert dat the hard way heel hard negeren.
Ik mag jou welquote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:06 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Hahahah das niet echt heel handigheb ik ook heel vaak
Net zo waakzaam als Merkel's bodyguards, zie ik!quote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:30 schreef B00STER het volgende:
Ga je gang jongens, geen probleem. Ik wacht hier wel en bewaak de boel.
[ afbeelding ]
SCHRIK ME ROT MAN! KLOP EVEN VOORTAAN!quote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Net zo waakzaam als Merkel's bodyguards, zie ik!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |