SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Hm, heb je daar wel gemist dan, volgens mij. Ik vind geen eerder contact dan hier, in GCquote:Op vrijdag 25 februari 2022 20:33 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gewoon nog steeds dezelfde username hoor
Raarrrrrrquote:Op vrijdag 25 februari 2022 20:36 schreef Dqod het volgende:
Hete TT
[..]
Hm, heb je daar wel gemist dan, volgens mij. Ik vind geen eerder contact dan hier, in GC
Near… farrrrrr. Where eeeeeeeeever you arequote:Op vrijdag 25 februari 2022 20:31 schreef Budapestenaar het volgende:
Zo maar even kijken hoe we wegvaren
Is er een bioscoop op de Ferry?quote:
Zodat ze daar in hun marktkleding naar toe kunnen?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 20:37 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Is er een bioscoop op de Ferry?
Je hebt het doorquote:Op vrijdag 25 februari 2022 20:38 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Zodat ze daar in hun marktkleding naar toe kunnen?
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 20:37 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Near… farrrrrr. Where eeeeeeeeever you are
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 20:38 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hou eens op met deze walgelijkheid man
Mohhhquote:Op vrijdag 25 februari 2022 20:41 schreef Ygritte het volgende:
[..]
DohhhhDie van mij maakt precies net dat geluid
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 20:41 schreef Ygritte het volgende:
Die van mij maakt precies net dat geluid
quote:Op woensdag 2 december 2020 09:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat je niet wil horen als je je broek laat zakken.
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 20:41 schreef Ygritte het volgende:
[..]
DohhhhDie van mij maakt precies net dat geluid
quote:Op woensdag 2 december 2020 09:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat je niet wil horen als je je broek laat zakken.
Geen idee. Denk niet dat ik nog veel ga doen vandaag. We zijn inmiddels vertrokken en draaien zo de nieuwe Waterweg op. Dan is het internet ook wel voorbij.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 20:37 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Is er een bioscoop op de Ferry?
Heb je 1 katjon? Of meerdere?quote:
Dan maar bierenquote:Op vrijdag 25 februari 2022 20:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geen idee. Denk niet dat ik nog veel ga doen vandaag. We zijn inmiddels vertrokken en draaien zo de nieuwe Waterweg op. Dan is het internet ook wel voorbij.
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 20:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geen idee. Denk niet dat ik nog veel ga doen vandaag. We zijn inmiddels vertrokken en draaien zo de nieuwe Waterweg op. Dan is het internet ook wel voorbij.
quote:
Veel plezier!quote:Op vrijdag 25 februari 2022 20:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wil écht heel graag zo'n kat.quote:
Nicequote:
Zal je missenquote:
Ze zijn zo leukquote:Op vrijdag 25 februari 2022 20:49 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Wil écht heel graag zo'n kat.Maar goed, ik heb al 2 katten
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 20:54 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ze zijn zo leuk![]()
Eentje heeft zo’n fokking mening over alles, dat is bizar.
Ken je die hond met die knopjes (whataboutbunny)…. Als je hem knopjes zou geven gaat hij de aanleiding zijn voor een derde wereldoorlog vrees ik
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 21:07 schreef Modus het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
matig, ik vier nog even weekend, beetje muziekjes luisteren.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 21:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jeps. weer benen onder mijn lijf vandaan hollen
is je werk nog steeds leuk?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 21:23 schreef Karzai het volgende:
[..]
matig, ik vier nog even weekend, beetje muziekjes luisteren.
maar denk dat ik er ook voor twaalf uur in lig
tomatensoep overalquote:Op vrijdag 25 februari 2022 21:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jeps. weer benen onder mijn lijf vandaan hollen
Iedereen gillen omdat ze hun gezicht verbrand hebben en ik maar door rennen met volle dienbladenquote:Op vrijdag 25 februari 2022 21:33 schreef mschol het volgende:
[..]
tomatensoep overal
talfeltje vol tomatensoep
Gelukkig. lijkt mij ook een relaxte plek om te werkenquote:Op vrijdag 25 februari 2022 21:29 schreef Karzai het volgende:
[..]
Zeer zeker leuke collega's en de dag gaat snel om
allemaal amsterdamse mafkezenquote:Op vrijdag 25 februari 2022 21:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Gelukkig. lijkt mij ook een relaxte plek om te werken
rollerskates aan doen, ga je nog snellerquote:Op vrijdag 25 februari 2022 21:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Iedereen gillen omdat ze hun gezicht verbrand hebben en ik maar door rennen met volle dienbladen
hdden wij dat maar hequote:Op vrijdag 25 februari 2022 21:43 schreef Modus het volgende:
[..]
Da's wel jammer als het leuk werk is.
Jet packquote:Op vrijdag 25 februari 2022 21:42 schreef mschol het volgende:
[..]
rollerskates aan doen, ga je nog sneller
nog plekje voor gergi over?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:01 schreef kwiwi het volgende:
Ik lig in bed met de rest van m'n chocotoffs
Ik lig ik de bank met een Westmalle dubbelquote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:01 schreef kwiwi het volgende:
Ik lig in bed met de rest van m'n chocotoffs
Lekker zo'n vrijdagavondquote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik lig ik de bank met een Westmalle dubbel
Slechte Netflix film er bij en niks doenquote:
wacht maar...........................................quote:
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:06 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
wacht maar...........................................
Ik kijk altijd even de Op1 van de dag ervoor in bed. Dat soort actualiteitenprogramma's heb je hier niet.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Slechte Netflix film er bij en niks doen
Ik wacht al zolang, op een antwoord dat niemand kan gevenquote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:06 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
wacht maar...........................................
bijna tijd voor een kattenplaatjequote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik wacht al zolang, op een antwoord dat niemand kan geven
Achterhaald oud nieuws dusquote:
Nee tochquote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
bijna tijd voor een kattenplaatje
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En dan ben je je de hele dag aan het verheugen op het kattenplaatjequote:
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja eigenlijk dat het dan bedtijd isquote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan ben je je de hele dag aan het verheugen op het kattenplaatje
Ik kijk niet veel naar praatprogramma's. Alhoewel ik voor Welmoed een uitzondering zou maken.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik kijk altijd even de Op1 van de dag ervoor in bed. Dat soort actualiteitenprogramma's heb je hier niet.
Oh niet eens speciaal voor mijquote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja eigenlijk dat het dan bedtijd is
wie doet vandaag zijn badkamer?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:14 schreef kwiwi het volgende:
Ik doe evensmileys, zodat Buda niet teveel gemist wordt
Wel goed moment dat je een huis hebt gekocht, kunnen we straks als Foqueville onderduiken in het neutrale Zwitserlandquote:
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
ik ga jullie allemaal nog wel krijgen...
Jij toch? Als professioneel medewerker van Soppen & Schoonmakenquote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wie doet vandaag zijn badkamer?
We zijn geen ziektes ofzo hoorquote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
ik ga jullie allemaal nog wel krijgen...
had geen opdracht doorgekregen in de appquote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jij toch? Als professioneel medewerker van Soppen & Schoonmaken
Nou, ik hoop maar dat Zwitserland neutraal blijftquote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel goed moment dat je een huis hebt gekocht, kunnen we straks als Foqueville onderduiken in het neutrale Zwitserland
Soa bingokaartquote:
ga morgen expres super veel in je restaurant bestellen... en blijf ook gewoon super lang zitten en steeds weer dingen bestellen... de HELE TIJDquote:
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:16 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ga morgen expres super veel in je restaurant bestellen... en blijf ook gewoon super lang zitten en steeds weer dingen bestellen... de HELE TIJD
Oh shit, hopelijk is het geen smeerpoets en kan z'n badkamer een weekje zonder poetsen.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
had geen opdracht doorgekregen in de app
ja hopelijk doet die het beter dan de klanten waar ik komquote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh shit, hopelijk is het geen smeerpoets en kan z'n badkamer een weekje zonder poetsen.
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja hopelijk doet die het beter dan de klanten waar ik kom
Tafeltjes 54,6789% vol bestellenquote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:16 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ga morgen expres super veel in je restaurant bestellen... en blijf ook gewoon super lang zitten en steeds weer dingen bestellen... de HELE TIJD
Watquote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:18 schreef bitterbal het volgende:
echt wat die jongen nou dacht weet ik nog steeds niet
Das wel beter dan andersom jaquote:
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:21 schreef EttovanBelgie het volgende:
en daarna misselijkmakende review op ZOOVER zetten...
"SUPERSLECHTE BEDIENING, WALGELIJK!!!! DAARBIJ LIEP HET SERPENT IN DE BEDIENING MET EEN RUSSISCHE VLAG ROND EN EEN FOTO VAN PUTIN IN HAAR KNOOPSGAT... AFGRIJSELIJKE SERVICE, 0 STERREN EN AIVD INGELICHT"
Heb ik alweer verdrongen denk ikquote:
Denk het? Was alweer een beetje vergeten dat je een paar keer dat schoonmaken had gedaanquote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
vond je het ook zo'n traumatische ervaring?
1x toch?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk het? Was alweer een beetje vergeten dat je een paar keer dat schoonmaken had gedaan
1 keer zelfs :pquote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk het? Was alweer een beetje vergeten dat je een paar keer dat schoonmaken had gedaan
Nog minder zelf dan ik in mijn geheugen hadquote:
ik zou het deze keer extra goed doen met een staalborsteltjequote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
Zal ik nog even mijn zeldzame Montenegrijnse zilveren 2 perper munt met koning Nikolai I erop poetsen?
Ja, Vladje wil die graag hebben zodat je je schuld jegens het Groot Russisch Rijk kunt aflossenquote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
Zal ik nog even mijn zeldzame Montenegrijnse zilveren 2 perper munt met koning Nikolai I erop poetsen?
waarom doe je mij graag pijn?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik zou het deze keer extra goed doen met een staalborsteltje
F*ck 'emquote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja, Vladje wil die graag hebben zodat je je schuld jegens het Groot Russisch Rijk kunt aflossen
wraak voor al je pesterijen van de afgelopen tijdquote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:30 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
waarom doe je mij graag pijn?
Oh ja... die lepeltjes...quote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wraak voor al je pesterijen van de afgelopen tijd
dat bv jaquote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:34 schreef EttovanBelgie het volgende:
en dat de sushi op is dan wel bestaat uit schoenen en ranzige Maas-vissen
ja, maar ja...quote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat bv ja
of verbod op cruiseschepen
verzin het zo gek nog niet maar jij hebt mij er wel mee gepest
Ben je wel sterk genoeg om straks een geweer vast te houden? Kan al je antiek naar de kelder.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
WIlhelmus van Nassouwe
Ben ik van Duitsen Bloed...
den Vaderland getrouwe
blijf ik tot in den Doet...
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:35 schreef bitterbal het volgende:
kijk ama weet gewoon dat ze elke dag buiten word gezet. Voor mij is elke dag weer een nieuwe angstige ervaring
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:35 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ja, maar ja...
da's gewoon PLAGEN toch...
haha...
ha...
.........
omdat je dan niemand meer hebt om te plagenquote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
JA...
MAAR...
Waarom denk je dat ik zo boos word als je gaat slapen???
NOU????
nee joh... vind het gewoon veel gezelliger MET het serpent in de SCquote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
omdat je dan niemand meer hebt om te plagen
serpenten moeten voldoende slapenquote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
nee joh... vind het gewoon veel gezelliger MET het serpent in de SC![]()
![]()
![]()
awwwww das lief van jequote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
maar alsnog mijn Montenegrijnse munt geruïneerd met staalborstel, ter compensatie
Meteen ook een duim bij afgezaagd, per ongeluk.. zal 'm opsturen voor je verzameling ledematenquote:
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
maar alsnog mijn Montenegrijnse munt geruïneerd met staalborstel, ter compensatie
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Meteen ook een duim bij afgezaagd, per ongeluk.. zal 'm opsturen voor je verzameling ledematen
Harige poezen?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 23:13 schreef mschol het volgende:
[..]
is dat een hint dat je bij bal wil slapen?
Harige poes is beter dan geen poes?quote:
Zolang het over de dieren gaat liever geen poes.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 23:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Harige poes is beter dan geen poes?
Mja, qua huisdieren ben ik beperkt tot vissen enzo.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 23:51 schreef Fogel het volgende:
[..]
Zolang het over de dieren gaat liever geen poes.
Advies van mijn huisarts: ga op de maan wonen met een goudvis…quote:Op vrijdag 25 februari 2022 23:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mja, qua huisdieren ben ik beperkt tot vissen enzo.
oh ja, prima dagje idd.. lekker lui niks doenquote:Op zaterdag 26 februari 2022 00:37 schreef FranticDJ het volgende:
Vrijdag was weer een fantastische dag
Njeverquote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:16 schreef bitterbal het volgende:
straks zeggen we hier ook da en njet
En ik wil nog niet slapen. Eerst eten, dan plat.quote:
Je hebt een UI, wat een engnekkerdquote:Op zaterdag 26 februari 2022 01:40 schreef Fogel het volgende:
E
[..]
En ik wil nog niet slapen. Eerst eten, dan plat.
Morgenvroeg fris en fruitig opstaan ergens boven het VK gok ik en dan ontbijt
welke nekquote:Op zaterdag 26 februari 2022 05:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je hebt een UI, wat een engnekkerd
Speknekquote:
Ik heb nog niet geslapenquote:Op zaterdag 26 februari 2022 06:24 schreef mschol het volgende:
[..]![]()
nee, dat werkt zo niet hier.
maar yay, ik ben weer wakker
Lekker ik was er al om 4.10 weer uitquote:
Hey Fogelquote:
Ik eerstquote:Op zaterdag 26 februari 2022 08:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
[..]
Jullie hadden tegelijk weer internet?
Ja, ben nu in Oslo, tussenlanding. Even douchen en dan verder naar Trondheim.quote:
Boeienquote:Op zaterdag 26 februari 2022 08:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wat zijn die puntjes in het water links en rechts?
Dan weet het bootje waar die tussendoor moet varenquote:
omheen mag niet ?:Pquote:Op zaterdag 26 februari 2022 08:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan weet het bootje waar die tussendoor moet varen
Boeienquote:Op zaterdag 26 februari 2022 08:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wat zijn die puntjes in het water links en rechts?
Toen we weer land in zicht haddenquote:Op zaterdag 26 februari 2022 08:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
[..]
Jullie hadden tegelijk weer internet?
Even lekker slalommenquote:
Te kortquote:Op zaterdag 26 februari 2022 08:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hoe heb je geslapen en wat heb je voor ontbijt?
Er is geen buffetontbijt zoals in een hotel?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 08:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Te kort
Starbucks Tall Americano met een rozijnenbladerdeegdingetje
oh je bent al van de boot af?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 08:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Te kort
Starbucks Tall Americano met een rozijnenbladerdeegdingetje
teleurstellend hequote:Op zaterdag 26 februari 2022 08:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Er is geen buffetontbijt zoals in een hotel?
Is er wel, maar geen zin in een zwaar ontbijt. Ik eet liever wat in de stad.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 08:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Er is geen buffetontbijt zoals in een hotel?
Belangrijke details dit.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 08:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb je een hele starbucks op de boot of verkopen ze alleen wat koffie?
Het heet Star Bucks Café. Maar het is gewoon druk-op-het-knopje-koffiequote:Op zaterdag 26 februari 2022 08:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Neequote:Op zaterdag 26 februari 2022 08:52 schreef bitterbal het volgende:
hebben ze je naam gevraagd en toen bupa opgeschreven?
ik heb altijd begrepen dat starbucks geen koffie serveert maar water met koffiedrapquote:Op zaterdag 26 februari 2022 08:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Gewoon Mayor toch.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 08:52 schreef bitterbal het volgende:
hebben ze je naam gevraagd en toen bupa opgeschreven?
das niet correct hoorquote:Op zaterdag 26 februari 2022 08:55 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb altijd begrepen dat starbucks geen koffie serveert maar water met koffiedrap
En smaakjesquote:Op zaterdag 26 februari 2022 08:55 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb altijd begrepen dat starbucks geen koffie serveert maar water met koffiedrap
Warme milkshake met wat koffiesmaak.quote:
quote:Op zaterdag 26 februari 2022 08:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
gemiste kans weer
' Yes it's Buda with a D'
Duda
Nee, het was een rustige overtocht.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 09:02 schreef Karzai het volgende:
Niet zeeziek geworden en over de reling gekotst?
Dat is vooral hoe ik me de laatste keer dat ik bij Starbucks ben geweest het kan herinneren, best lekker spul hoor, maar met koffie heeft het vrij weinig te makenquote:Op zaterdag 26 februari 2022 09:07 schreef Fogel het volgende:
[..]
Warme milkshake met wat koffiesmaak.
Als je vorige week vrijdag was gegaan was het een stuk spannendere tocht geweestquote:Op zaterdag 26 februari 2022 09:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, het was een rustige overtocht.
ze hebben echt nog genoeg andere soorten koffie hoorquote:Op zaterdag 26 februari 2022 09:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is vooral hoe ik me de laatste keer dat ik bij Starbucks ben geweest het kan herinneren, best lekker spul hoor, maar met koffie heeft het vrij weinig te maken
Je zegt het verkeerd: ergens op de kaart hebben ze ook koffie staanquote:Op zaterdag 26 februari 2022 09:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ze hebben echt nog genoeg andere soorten koffie hoor
Is een gitzwarte ristretto ook een optie? En krijg je die dan ook in zo'n grote beker?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 09:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ze hebben echt nog genoeg andere soorten koffie hoor
nee die krijg je dan in een espresso cupquote:Op zaterdag 26 februari 2022 09:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is een gitzwarte ristretto ook een optie? En krijg je die dan ook in zo'n grote beker?
En hoe groot is dat bekertje dan, echt espresso formaat of nog steeds Amerikaans formaatquote:Op zaterdag 26 februari 2022 09:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee die krijg je dan in een espresso cup
Ik las risottoquote:Op zaterdag 26 februari 2022 09:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is een gitzwarte ristretto ook een optie? En krijg je die dan ook in zo'n grote beker?
nee echt espresso formaatquote:Op zaterdag 26 februari 2022 09:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En hoe groot is dat bekertje dan, echt espresso formaat of nog steeds Amerikaans formaat
Als je het een tijdje op hoog vuur laat doorpruttelen ook wel hoorquote:Op zaterdag 26 februari 2022 09:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Met inktvips kan het wel zwart zijn.
True. Toch maar even koffie zettenquote:Op zaterdag 26 februari 2022 09:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Met inktvips kan het wel zwart zijn.
Stuk?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 09:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
Vandaag maar even met m’n pootje omhoog liggen denk ik
Teveel polonaise gelopen?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 09:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
Vandaag maar even met m’n pootje omhoog liggen denk ik
Mijn dak is bevroren en het stukje waar de zon op schijnt is ontdooit en rookt een beetjequote:
Thee en koffie?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 09:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Lekker bakje koffie, kopje verse (verwen) gemberthee ernaast en 4E kan er tegenaan
Ja, dat doe ik altijd ?quote:
Jeetje. En ik maar moeilijke keuzes maken in de ochtendquote:Op zaterdag 26 februari 2022 09:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat doe ik altijd ?
Ook op werk![]()
Stay hydrated mannnn
Drink dan water…quote:Op zaterdag 26 februari 2022 09:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat doe ik altijd ?
Ook op werk![]()
Stay hydrated mannnn
Live life largequote:Op zaterdag 26 februari 2022 09:48 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Jeetje. En ik maar moeilijke keuzes maken in de ochtend
Waarom?quote:
ik begin op het werk met een koffie en een dubbele espressoquote:Op zaterdag 26 februari 2022 09:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat doe ik altijd ?
Ook op werk![]()
Stay hydrated mannnn
quote:Op zaterdag 26 februari 2022 09:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik begin op het werk met een koffie en een dubbele espresso
Als ik zoveel koffie drink dan zit ik tegen het plafond.quote:
ik heb dat nodig voordat mensen tegen mij mogen pratenquote:Op zaterdag 26 februari 2022 09:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Als ik zoveel koffie drink dan zit ik tegen het plafond.
Mensen praten sowieso al wel tegen mijquote:Op zaterdag 26 februari 2022 09:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb dat nodig voordat mensen tegen mij mogen praten
Ok, drink dan bier, is ook voornamelijk waterquote:Op zaterdag 26 februari 2022 09:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarom?
Dat is toch ook wat ik doe?
In de basis dan.
Dan drink ik liever Mojito's en andere cocktails.. zit ook water inquote:Op zaterdag 26 februari 2022 09:54 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ok, drink dan bier, is ook voornamelijk water
We zijn al verder met ontbijt-Mojito'squote:Op zaterdag 26 februari 2022 09:57 schreef datismijnmening het volgende:
Het is nog geen tien uur en nu al over bier beginnen
Das acceptabeler jaquote:Op zaterdag 26 februari 2022 09:58 schreef Fogel het volgende:
[..]
We zijn al verder met ontbijt-Mojito's
Het is carnaval. als je nu nog geen halve liter in je handen hebt, doe je iets foutquote:Op zaterdag 26 februari 2022 09:57 schreef datismijnmening het volgende:
Het is nog geen tien uur en nu al over bier beginnen
quote:Op zaterdag 26 februari 2022 09:59 schreef Budapestenaar het volgende:
En nu het échte ontbijt: eggs benedict in de pub
Nog één die om tien uur de kroeg in duiktquote:Op zaterdag 26 februari 2022 09:59 schreef Budapestenaar het volgende:
En nu het échte ontbijt: eggs benedict in de pub
Is dat met of zonder consumptie?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 10:01 schreef datismijnmening het volgende:
Ok morgen om 10 uur is de eerste KSC AA meeting!
Dit kan zo niet langer
Cappuccinoquote:Op zaterdag 26 februari 2022 10:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Lekkerrrrr
Met of zonder bier?
quote:
En die pub zit al stampvolquote:Op zaterdag 26 februari 2022 10:00 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nog één die om tien uur de kroeg in duikt
Met lauwe filterkoffie en kleffe koffiebroodjesquote:Op zaterdag 26 februari 2022 10:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is dat met of zonder consumptie?
Klinkt goed, waar kan ik mij aanmelden?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 10:03 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Met lauwe filterkoffie en kleffe koffiebroodjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |