SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP![]()
Ik woon niet in Veen, maar ik keur het goed.quote:
ja eigenlijk welquote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:05 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Bedoel je niet ‘hoe is het hoofd’?
We gaan het zienquote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:06 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nehhhh, daar kom je hier niet meer mee weg
ft. Budaquote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:08 schreef Ygritte het volgende:
Is er al een travelsnack in de maak trouwens?
Bij jou was het grote teen toch? Maar. beetje zelfde effect. Even kijken of het niet richting zwart gaat kleuren.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:09 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dus je teen gestoten tegen het bed en nu dik?
Net zo dik als mijne toen?
Oi die van jou was echt ranzigquote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:09 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dus je teen gestoten tegen het bed en nu dik?
Net zo dik als mijne toen?
Ik zet die van mij even niet op de foto. Met al die ophef rondom The Voice waag ik me er niet aan.quote:
Wijze man ben je.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik zet die van mij even niet op de foto. Met al die ophef rondom The Voice waag ik me er niet aan.
Je moet ook wel je teen op de foto zetten en niet je 'teen'quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik zet die van mij even niet op de foto. Met al die ophef rondom The Voice waag ik me er niet aan.
Met je grensoverschrijdende teenquote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Het is ook niet mijn dikke teen.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je moet ook wel je teen op de foto zetten en niet je 'teen'
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:13 schreef Bomenverzameling het volgende:
Zin in zondag..Wie gaan er uit deze sc?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zin in zondag..Als dat geen neuken wordt..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vakman pur sang
Zin in zondag..Oei, allemaal met de rollator, scootmobiel en advocaatjes lepelen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien kun je een kruising met een Shiitake maken?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Bospaddestoelen over 9 maanden
Dat bedoelde ikquote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:15 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Misschien kun je een kruising met een Shiitake maken?
Nu wil bal ook meequote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
wandelen en daarna een (eet)café in..
En dan neuken?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
wandelen en daarna een (eet)café in..
Ik ben te jongquote:
Nog maar een paar jaartjes te gaanquote:
Dudequote:Op vrijdag 25 februari 2022 18:39 schreef Moeraskat het volgende:
Urumaki met tempura-banaan en hennepzaadjes.![]()
![]()
Wat is erquote:
40+quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:18 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Joh… meld je ook gewoon aan, kan je ook neuken
Had je die bui maar niet moeten sturen vanmiddagquote:
Over een paar jaartjes mag ik erbijquote:
heb ik nietquote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had je die bui maar niet moeten sturen vanmiddag
Doe normaalquote:
Ja nou enquote:
Waarom vraag je het onmogelijke van me?quote:
Omdat ik in je geloof én je vertouw.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:20 schreef Dqod het volgende:
[..]
Waarom vraag je het onmogelijke van me?
Zin in zondag..Hihi allemaal met een rollatortjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-
Ja. ik moet nog wennen aan mijn nieuwe heupenquote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:21 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hihi allemaal met een rollatortje
Bohhhhquote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:21 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Omdat ik in je geloof én je vertouw.
Meer voor mij dusquote:
Dit kan echt nietquote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
Er komt ook 1 40- er begreep ik. Dus dat 40+ is maar relatief..
Hoop dat je sushi straks half warm isquote:
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoop dat je sushi straks half warm is
Vraag is alleen of dat vice versa is natuurlijk he…. Minstens 14 jaar jonger willen is ook echt welquote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:20 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee joh, 42, en als ik al een ander zou doen zou ze maximaal 28 zijn.
Er moet iemand voor ons de deur open houden he. Dat gaat een beetje lastig met rollators en scootmobiels..quote:
Of halfkoud? En is dat hetzelfde als halfvol vs halfleeg? :$quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoop dat je sushi straks half warm is
Die naam heb ik al een eeuwigheid niet gehoordquote:
Koken en bier halen ja tochquote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:24 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Vraag is alleen of dat vice versa is natuurlijk he…. Minstens 14 jaar jonger willen is ook echt welVaak zijn dat de mensen die niet zo goed kunnen omgaan met vrouwen met een mening
Oh de kleuterjuf. Dat kan welquote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Er moet iemand voor ons de deur open houden he. Dat gaat een beetje lastig met rollators en scootmobiels..
Tuurlijk is dat vice versa.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:24 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Vraag is alleen of dat vice versa is natuurlijk he…. Minstens 14 jaar jonger willen is ook echt welVaak zijn dat de mensen die niet zo goed kunnen omgaan met vrouwen met een mening
Oh jee.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:24 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Maar val je ook op vrouwen met een mening?quote:
Moet je dan maar even komen vertellen bij de sushitent hier.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:24 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee dit is wel echt een grens
Dat bedoel ik dus maar.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Die naam heb ik al een eeuwigheid niet gehoord
Tuurlijk tuurlijk.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Tuurlijk is dat vice versa.![]()
Voor 1 nacht dan.
Een vrouw met een mening voor doordeweeks dan.
Zo'n beetje alle vrouwen met wie ik ben geweest hadden allemaal een enorm sterke mening.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Maar val je ook op vrouwen met een mening?
Ja, op mijquote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Maar val je ook op vrouwen met een mening?
Hier heb ik nog géén mening overquote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:28 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Mehhhh volgens mij mot jij Los soberso al niet dus dat scheelt
14 jaar ouder mag wel?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:29 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zo'n beetje alle vrouwen met wie ik ben geweest hadden allemaal een enorm sterke mening.
Wil niet zeggen dat dat altijd even goed ging, maar dat is een ander verhaal
Maar ehm. Ik hoef geen vrouw van 14 jaar jonger dan ik
maar das logiscihquote:
Ik ben te ouderwets voor haarquote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:28 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Mehhhh volgens mij mot jij Los soberso al niet dus dat scheelt
Soberzo maisjuhquote:
Dqoddie is onder de pannenquote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:30 schreef Dqod het volgende:
En trouwens heb ik allang gevonden wat ik zo lang zocht
hasjtakbloedserieus
Te ouderwets zegt ie. Lol.quote:
Nee, gianni had het goedquote:
Nogalquote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:31 schreef Dqod het volgende:
[..]
Te ouderwets zegt ie. Lol.
Ik denk, gezien deze post, dat we elkaar verre van kennen
quote:
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
14 jaar ouder mag wel?
[..]
maar das logiscih
Maar das logischquote:
Is het een vent?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:33 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Volgens mij vooral ook een x te weinig en een y te veel
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:33 schreef Moeraskat het volgende:
Nu nog wachten op een mini bij Dqod, kan hij/zij samen met Kitten spelen
Been there, d...nvmquote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
14 jaar ouder mag wel?
[..]
maar das logiscih
Dan zijn we 380 topics verderquote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Maar das logisch
vertel ons alles
Komt goed, échtquote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:34 schreef Dqod het volgende:
[..]!
Is dat wel verantwoord denk je? Na ons telefoongesprek laatst?
Als dat mini-dqodje ook maar IETS van d'r moeder wegheeft, ohhhh god :$
Maar wel een hijquote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:36 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dan zijn we 380 topics verder
Maar ik ben happy. En ook sad, want hij is ziek
Nee! en het mooie weer dit weekend dan?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:36 schreef Dqod het volgende:
[..]
Je bent geen potquote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:36 schreef Dqod het volgende:
[..]
Jeejquote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:36 schreef Dqod het volgende:
[..]
ja maar heb zon hongerquote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:36 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Jij was toch meer van de aubergines?
oh?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:36 schreef Dqod het volgende:
[..]
* Dqod doet een 5-minuten durende neuszuchtquote:
Wsl de ronaquote:
Echt hoorquote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:38 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik heb zoveel vertrouwen in deze man!![]()
https://www.ad.nl/politie(...)s-op-raakt~aa1d00ea/
Waar wil jij onderuit komen?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:41 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Waar woon je? Dan kom ik een halfuurtje knuffelen.
Nee, we wonen (helaas nog) niet samen.quote:
ik ga meequote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:41 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
oh das wel shit jaquote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:41 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee, we wonen (helaas nog) niet samen.
Maar nu mis ik m'n weekend met 'm en bijzonder weekend want hij is dan jarig
Met mij of hemquote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:41 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Had je hier kunnen komen. Maar ik test weer negatief dus sorry te laatquote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:42 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik wil gewoon een herstelbewijs
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Hij.quote:
*pakt pen en papier*quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:43 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hij.
Dan moet ik u even doorverwijzen naar een ander adres, onze excuses voor het ongemak
Wij allemaal. Jij, ik, iedereenquote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:42 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik dacht dat ie doodging, minstens
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:43 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Had je hier kunnen komen. Maar ik test weer negatief dus sorry te laatMijn zusje had vorige week corona (maar geen klachten) en we hebben heel braaf ons etentje verplaatstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-XOXO-
beetje wel hequote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:42 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik dacht dat ie doodging, minstens
Braafquote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mijn zusje had vorige week corona (maar geen klachten) en we hebben heel braaf ons etentje verplaatst
zou je niet verwachten van dimmquote:
Ik heb nog geen plannen in die richting voor de komende paar decenniaquote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:44 schreef Dqod het volgende:
Maar nu nog ff niet. Ok? OK!
Jij ook niet Ygritte, ik wil nog meer niet weten eerst :$
Bamquote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:46 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik heb nog een plannen in die richting voor de komende paar decennia
Joh kun je elkaar toch gewoon om zien. Is niet meer dan een snotneus tegenwoordig.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:41 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee, we wonen (helaas nog) niet samen.
Maar nu mis ik m'n weekend met 'm en bijzonder weekend want hij is dan jarig
M'n kast ligt vol, kom maar halenquote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:46 schreef Ygritte het volgende:
Jongens ik heb het koud… en ik wil chocolade
Wat dacht je van bad in warme chocolade?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:46 schreef Ygritte het volgende:
Wil je ook een half uur knuffelen?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:46 schreef Ygritte het volgende:
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 13:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Moeraskat en Dqod willen een huisje.
@Dqod we krijgen een huisje dit weekend. Dus toch nog een beetje feest.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 13:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En voor mijn nieuwe buddy moeraskat maak ik uiteraard dit weekend direct een huisje
Heb even doorgegeven dat je de sushi liever gefrituurd hebt dus kan wat langer durenquote:
Ik ook?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:48 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
[..]
@:Dqod we krijgen een huisje dit weekend. Dus toch nog een beetje feest.
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb even doorgegeven dat je de sushi liever gefrituurd hebt dus kan wat langer duren
quote:
Leuk idee van je wel. Zit je daar wel lekker te corona verspreiden kan het bedrijf dicht. Top over nagedacht!quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:47 schreef Lospedrosa het volgende:
Was afgelopen week ook ziek en koortsig, gewoon naar werk geweest.
Tuurlijk!quote:
Met rijst en al of alleen de tempura garnalen?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb even doorgegeven dat je de sushi liever gefrituurd hebt dus kan wat langer duren
Nou eigenlijk wil ik het elektrische dekentje van balquote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Wil je ook een half uur knuffelen?
Maar is wel stoerquote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:50 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Leuk idee van je wel. Zit je daar wel lekker te corona verspreiden kan het bedrijf dicht. Top over nagedacht!
Gewoon allesquote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Met rijst en al of alleen de tempura garnalen?
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:47 schreef Lospedrosa het volgende:
Was afgelopen week ook ziek en koortsig, gewoon naar werk geweest.
Je wil gewoon erg graag dat we je een lul noemen he?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:49 schreef Lospedrosa het volgende:
Overigens zeggen 3 zelftesten; Ohnoos corona’s
Driewerf hoezee!!quote:
Gewoon zo van:quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
[..]
Je wil gewoon erg graag dat we je een lul noemen he?
Maar waar gaan we wonen?quote:
ik denk niet dat bal die afgeeft.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:50 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nou eigenlijk wil ik het elektrische dekentje van bal
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik denk niet dat bal die afgeeft.
Nee had geen corona’squote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:50 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Leuk idee van je wel. Zit je daar wel lekker te corona verspreiden kan het bedrijf dicht. Top over nagedacht!
Gadverdamme joh smerig wijfquote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:48 schreef Dqod het volgende:
Oh ja. De enige corona die hier welkom is, mag direct in de koelkast gaan liggen en de liefde bedrijven met limoenen
Zo grof in de mond weer.quote:
Ja maarquote:
dan zouden we er misschien over kunnen praten afhankelijk wat voor lichaamsdelen het zijn danquote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:53 schreef Ygritte het volgende:
[..]
En als ik (hypothetisch he… hypothetisch) nu met lichaamsdelen aan kom zetten?
*barricadeert huis en gaat de schuilkelder inquote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:53 schreef Ygritte het volgende:
[..]
En als ik (hypothetisch he… hypothetisch) nu met lichaamsdelen aan kom zetten?
Oh ja… jouw PS mot ik ook nog hebben!quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
*barricadeert huis en gaat de schuilkelder in
Ik kwam een post van mezelf tegen waarin ik aangaf iemands atheroomcysten in een weckfles te willenquote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:53 schreef Moeraskat het volgende:
Keer iemand gezien die navelpluis verzamelde in vershoudpotten.
Tevens teennagels.
Bijzondere hobby wel.
kan je gelijk zijn hoofd meenemen op weg naar mijn dekentjequote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:54 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oh ja… jouw PS mot ik ook nog hebben!
Mensen zijn walgelijkquote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:53 schreef Moeraskat het volgende:
Keer iemand gezien die navelpluis verzamelde in vershoudpotten.
Tevens teennagels.
Bijzondere hobby wel.
Ik vind dat vrij normaalquote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:54 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik kwam een post van mezelf tegen waarin ik aangaf iemands atheroomcysten in een weckfles te willen
hier had het schijnbaar keihard gehageld.quote:
geven die licht ofzo?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:54 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik kwam een post van mezelf tegen waarin ik aangaf iemands atheroomcysten in een weckfles te willen
Ok, ik hoef me hier niet voor te schamen dus, fijn :$quote:
Getver, dat lijkt mij meer een @Molo dingquote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:54 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zal vragen of ze de gefrituurde sushi ook nog even kunnen overgieten met azijn en er een kleffe fish n chips van kunnen makenquote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kan je gelijk zijn hoofd meenemen op weg naar mijn dekentje
Wellicht is er een manier, dank je wel voor de inspiratie. Ik ga hier mee bezigquote:
Fish en chips is wel 100x lekkerder dan sushi..quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zal vragen of ze de gefrituurde sushi ook nog even kunnen overgieten met azijn en er een kleffe fish n chips van kunnen maken
hoop dat ze nu toch wel onderweg zijnquote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zal vragen of ze de gefrituurde sushi ook nog even kunnen overgieten met azijn en er een kleffe fish n chips van kunnen maken
Ditquote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:55 schreef datismijnmening het volgende:
Arts zijn lijkt me zo tof, maar ook zo walgelijk
zo ja dan heb ik misschien ook wel interessequote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:56 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wellicht is er een manier, dank je wel voor de inspiratie. Ik ga hier mee bezig
Breng ze ff voor een paar nachtjes naar Tsjernobyl… extra straling daar weer tegenwoordigquote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:56 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wellicht is er een manier, dank je wel voor de inspiratie. Ik ga hier mee bezig
Die ken ik dan weer nietquote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:55 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Getver, dat lijkt mij meer een @:molo ding
maar kan je aan lichaamsdelen komen?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:57 schreef Dqod het volgende:
[..]
Die ken ik dan weer niet
Maar ik zou ze nog steeds verzamelen van haar. Alleen is ze fok-af
Ja ze dippen het ook zo nog even in de Maasquote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hoop dat ze nu toch wel onderweg zijn
Er ontglipte me een demonische lachquote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:57 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Breng ze ff voor een paar nachtjes naar Tsjernobyl… extra straling daar weer tegenwoordig
hou toch je smoel naarlingquote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ze dippen het ook zo nog even in de Maas
quote:
Molo; ransqueen 4 ever. Never forgottenquote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:57 schreef Dqod het volgende:
[..]
Die ken ik dan weer niet
Maar ik zou ze nog steeds verzamelen van haar. Alleen is ze fok-af
Denk het wel.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar kan je aan lichaamsdelen komen?
Het 'zeewier' ookquote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
De unagi in je sushi komt uit de Maas
Klopt ik heb gehoord dat er in Rotterdam een bedrijf zit dat 'kunstmatig zeewier' maakt van het doorgespoelde toiletpapier van Rotterdammers.quote:
Is het nog eetbaarquote:
quote:vrouwen met een mening
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Flerp? :$quote:Op vrijdag 25 februari 2022 20:07 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik vindt dat altijd een beetje zo ‘flerp’
flerp?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 20:07 schreef Ygritte het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 20:07 schreef Modus het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.]
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 20:07 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Maar ik hou nog wel van je hoorquote:Op vrijdag 25 februari 2022 20:12 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hier mag je wel wat van vinden inderdaad![]()
![]()
damn
Als ik hetzelfde moet doen als 6+ jaar geleden op fok, dan raak ik zwaar overwerkt. Ben oud geworden modus :$quote:Op vrijdag 25 februari 2022 20:13 schreef Modus het volgende:
Ms moeten we Qnod gewoon aan bal koppelen. :$
heb je te lang boven de lijmpot gehangen?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 20:11 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Kruising tussen flap en blerf waarbij blerf weer het ultieme geluid is voor
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 20:13 schreef Modus het volgende:
Ms moeten we Qnod gewoon aan bal koppelen. :$
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 20:14 schreef Dqod het volgende:
[..]
Als ik hetzelfde moet doen als 6+ jaar geleden op fok, dan raak ik zwaar overwerkt. Ben oud geworden modus :$
Al dat gehossel ditdat alles
Ja nou bal is ook oud en zoekt ook gewoon steady.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 20:14 schreef Dqod het volgende:
[..]
Als ik hetzelfde moet doen als 6+ jaar geleden op fok, dan raak ik zwaar overwerkt. Ben oud geworden modus :$
Al dat gehossel ditdat alles
Hersenen liggen nog op mijn bureauquote:Op vrijdag 25 februari 2022 20:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heb je te lang boven de lijmpot gehangen?
Dqod is toch al jaren be-ze-he-tt.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 20:17 schreef Modus het volgende:
[..]
Ja nou bal is ook oud en zoekt ook gewoon steady.
Ik heb ze misschien stiekem ergens ingestopt.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 20:17 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Hersenen liggen nog op mijn bureauVindt ik
Hey bby :$quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
...quote:Op vrijdag 25 februari 2022 20:17 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dqod is toch al jaren be-ze-he-tt.
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 20:18 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hey bby :$SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Sorryquote:
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 20:18 schreef Moeraskat het volgende:
[..]Zie? My Joey-days are overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 20:19 schreef Modus het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww![]()
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 20:19 schreef Modus het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat kind is eindelijk stabielgelukkig, laat haar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
wtfquote:Op vrijdag 25 februari 2022 20:17 schreef Modus het volgende:
[..]
Ja nou bal is ook oud en zoekt ook gewoon steady.![]()
Modus moet je gewoon een flinke corrigerende tik geven, dan gaat ie wel braaf afquote:I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
Modus is verdacht aanwezig, die heeft afgelopen uur al meer hier gepost dan dat die normaal per kwartaal doet
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic![]()
Rustig maar lieverd, jij bent mijn favoriete sportquote:
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 20:23 schreef bitterbal het volgende:
@:ltvdk help![]()
ze hadden gratis extra sushi gegeven
_____
Ik moet ook even wennen aan deze nieuwe modus.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 20:23 schreef LTVDK het volgende:
Modus is verdacht aanwezig, die heeft afgelopen uur al meer hier gepost dan dat die normaal per kwartaal doetWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
het is niet de echte modusquote:Op vrijdag 25 februari 2022 20:24 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik moet ook even wennen aan deze nieuwe modus.![]()
![]()
Naar de preutprater is het.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 20:23 schreef LTVDK het volgende:
Modus is verdacht aanwezig, die heeft afgelopen uur al meer hier gepost dan dat die normaal per kwartaal doet![]()
Kijk, those were the daysquote:Op donderdag 5 maart 2015 11:28 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Zo ging het hier vroeger altijd. Iedereen vond elkaar kut, behalve Dqod, daar wilde iedereen seks mee.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
Hij is gehackt door de Russenquote:
_____
Zullen we even een monster nemen?quote:
Hij houdt van mijquote:Op vrijdag 25 februari 2022 20:23 schreef LTVDK het volgende:
Modus is verdacht aanwezig, die heeft afgelopen uur al meer hier gepost dan dat die normaal per kwartaal doet
Anal swab?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 20:25 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zullen we even een monster nemen?![]()
Tromgeroffel. Het is bijna half 9 dus tijd voor kaas.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Yep. Zuchtquote:Op vrijdag 25 februari 2022 20:26 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
En nu zit ze in de Tweede Kamer en wij nog steeds hier .
Dat jij dit weet, trouwens![]()
True.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 20:26 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
En nu zit ze in de Tweede Kamer en wij nog steeds hier .
CY is daarna wel het verkeerde pad ingeslagenquote:Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.![]()
Ik ben van alles op de hoogtequote:Op vrijdag 25 februari 2022 20:27 schreef Dqod het volgende:
[..]
Yep. Zucht
Dat jij dit weet, trouwens![]()
-XOXO-![]()
lijkt mij verstandigquote:Op vrijdag 25 februari 2022 20:25 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zullen we even een monster nemen?![]()
![]()
Wie?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 20:26 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
En nu zit ze in de Tweede Kamer en wij nog steeds hier .![]()
CY blijft immer awesome ende geweldig in mijn eaugenquote:Op vrijdag 25 februari 2022 20:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
CY is daarna wel het verkeerde pad ingeslagenI was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
Waar is @Omdatappel dan ?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 20:27 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik ben van alles op de hoogteWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
das ook niet aardig over moeraskatquote:Op vrijdag 25 februari 2022 20:27 schreef Ygritte het volgende:
Kut. Kotskat![]()
Tuurlijk net weer lopen schransvreten![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Postte jij daar destijds ook dan?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 20:27 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik ben van alles op de hoogte
You have aroused my curiosityI was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
Ik las dit in eerste instantie verkeerdquote:
_____
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 20:28 schreef Moeraskat het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waar?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 20:28 schreef Dqod het volgende:
[..]
Postte jij daar destijds ook dan?
You have aroused my curiosity
-XOXO-![]()
Shit. Zo heet ie niet. Moet ik hem hernoemen denk je?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 20:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
das ook niet aardig over moeraskat![]()
klb. Dat is waar de post vandaan kwamquote:I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
En @dudesque?quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Oh. Ja. Veel gepostquote:Op vrijdag 25 februari 2022 20:30 schreef Dqod het volgende:
[..]
klb. Dat is waar de post vandaan kwam
-XOXO-![]()
quote:
Nu wordt het spannondI was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
Heb je Fles nou al getekend gesprokenquote:Op vrijdag 25 februari 2022 20:31 schreef Budapestenaar het volgende:
Zo maar even kijken hoe we wegvarenOp maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
_____
Jaquote:Op vrijdag 25 februari 2022 20:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je Fles nou al getekend gesproken![]()
![]()
Waarom ontvangen we hier dan geen live-updatesquote:
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Forum Opties Forumhop: Hop naar: