SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP![]()
Ik woon niet in Veen, maar ik keur het goed.quote:
ja eigenlijk welquote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:05 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Bedoel je niet ‘hoe is het hoofd’?
We gaan het zienquote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:06 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nehhhh, daar kom je hier niet meer mee weg
ft. Budaquote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:08 schreef Ygritte het volgende:
Is er al een travelsnack in de maak trouwens?
Bij jou was het grote teen toch? Maar. beetje zelfde effect. Even kijken of het niet richting zwart gaat kleuren.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:09 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dus je teen gestoten tegen het bed en nu dik?
Net zo dik als mijne toen?
Oi die van jou was echt ranzigquote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:09 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dus je teen gestoten tegen het bed en nu dik?
Net zo dik als mijne toen?
Ik zet die van mij even niet op de foto. Met al die ophef rondom The Voice waag ik me er niet aan.quote:
Wijze man ben je.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik zet die van mij even niet op de foto. Met al die ophef rondom The Voice waag ik me er niet aan.
Je moet ook wel je teen op de foto zetten en niet je 'teen'quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik zet die van mij even niet op de foto. Met al die ophef rondom The Voice waag ik me er niet aan.
Met je grensoverschrijdende teenquote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Het is ook niet mijn dikke teen.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je moet ook wel je teen op de foto zetten en niet je 'teen'
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:13 schreef Bomenverzameling het volgende:
Zin in zondag..Wie gaan er uit deze sc?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zin in zondag..Als dat geen neuken wordt..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vakman pur sang
Zin in zondag..Oei, allemaal met de rollator, scootmobiel en advocaatjes lepelen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien kun je een kruising met een Shiitake maken?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Bospaddestoelen over 9 maanden
Dat bedoelde ikquote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:15 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Misschien kun je een kruising met een Shiitake maken?
Nu wil bal ook meequote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
wandelen en daarna een (eet)café in..
En dan neuken?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
wandelen en daarna een (eet)café in..
Ik ben te jongquote:
Nog maar een paar jaartjes te gaanquote:
Dudequote:Op vrijdag 25 februari 2022 18:39 schreef Moeraskat het volgende:
Urumaki met tempura-banaan en hennepzaadjes.![]()
![]()
Wat is erquote:
40+quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:18 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Joh… meld je ook gewoon aan, kan je ook neuken
Had je die bui maar niet moeten sturen vanmiddagquote:
Over een paar jaartjes mag ik erbijquote:
heb ik nietquote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had je die bui maar niet moeten sturen vanmiddag
Forum Opties | |
---|---|