abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 vrijdag 25 februari 2022 @ 13:39:14 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_203831023
Marc van der Linden, royalty- en roddeljournalist, is gisteren vrijgelaten nadat hij één nacht in de cel heeft doorgebracht. Dat meldt RTL Boulevard na een tip van juicy-roddelaar Yvonne Coldeweijer.

Hij zou worden verdacht van afpersing en bedreiging. De politie bevestigt tegenover RTL Boulevard dat woensdag de woning van een 52-jarige man is doorzocht en dat de man is aangehouden.

Wie hij zou hebben afgeperst is onduidelijk.

Van der Linden verbrak kortgeleden zijn contract met RTL. Of andersom.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_203831032
TT?
'Correct me if i'm wrong, for I'll be quite thankful for the lesson learned.' - Author unknown, 1987
  Trouwste user 2022 vrijdag 25 februari 2022 @ 13:41:46 #3
7889 tong80
Spleenheup
pi_203831072
quote:
Assen ?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  vrijdag 25 februari 2022 @ 14:02:26 #4
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_203831375
Plaatje voor je OP;
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  vrijdag 25 februari 2022 @ 14:03:13 #5
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_203831391
quote:
De afgelopen tijd gaan er bizarre verhalen rond over Marc van der Linden. Na geruchten over drugs en dat hij ontslagen zou zijn bij RTL Boulevard, werd er gisteren gemeld dat Van der Linden opgepakt is voor bedreiging en afpersing. Wat is er aan de hand?

Na veel hardnekkige geruchten over drugsgebruik, vertrok Marc begin deze maand plotseling bij RTL Boulevard. Volgens RoddelPraat is de royaltykenner ontslagen en gebruikt hij drugs als cocaïne en crystal meth. Ook meldde het programma dat Marc pikante feestjes organiseert, waar enkele beelden van zijn uitgelekt.

‘Marc van der Linden achter tralies’
Daarna werd het weer even stil rond de royaltykenner, tot er gisteren een bizar verhaal naar buiten kwam. ,,Marc van der Linden schijnt vannacht of vanochtend te zijn opgepakt voor bedreiging/afpersing. Hij zou momenteel achter de tralies zitten!”, meldde Yvonne Coldeweijer op Instagram.

Het verhaal kwam ook bij RTL Boulevard terecht. ,,Yvonne Coldeweijer heeft een post geplaatst op haar Stories en dat is best wel een heftig bericht, namelijk dat Marc van der Linden, we kennen hem hier allemaal, vannacht of vanochtend is aangehouden op verdenking van afpersing en bedreiging”, aldus Luuk Ikink in de uitzending van gisteren.

‘Heftig’
Ikink noemt het een ‘bizar verhaal’ en zegt het te hebben na gebeld. Marc heeft geen manager, en toen ze zijn zus te pakken kregen wilde zij geen commentaar geven. Na een belletje met de politie kwam de aap uit de mouw, want woensdag is er inderdaad het huis van een 52-jarige man doorzocht.

,,Die man is aangehouden en vandaag weer heengezonden op last van de officier van Justitie”, aldus Ikink. De politie wilde niet vertellen waarvoor de man is aangehouden, en ook niet bevestigen of het om Marc van der Linden gaat. ,,Wat precies het verhaal is, weten wij ook niet, maar het is wel heftig.”
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  Admin vrijdag 25 februari 2022 @ 14:03:34 #6
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_203831397
ik kreeg van static door uit de hemel dat ik toch echt de TT ( niet die van Assen) moet veranderen :)
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_203831687
Vroeger was hij echt moeilijk dik.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_203831741
Met de TT van Assen is ook niks mis, dat moeten we laten zoals het is.

Sappige roddel.
-nee-
  Tettenkoning vrijdag 25 februari 2022 @ 15:05:58 #9
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_203832365
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 14:22 schreef superniger het volgende:
Vroeger was hij echt moeilijk dik.

Van een corpulente veelvraat naar iemand die in de cel gaat :')
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_203832389
Heb hem serieus nooit vertrouwd.
Koel en donker bewaren
pi_203833094
https://www.ditjesendatje(...)ge-met-videobeelden/

Marc van der Linden zou opgepakt zijn voor bedreiging en afpersing en een nacht in de cel hebben doorgebracht. Over wat er precies is gebeurd kan alleen nog maar gespeculeerd worden, maar volgens geruchten zou het alles te maken hebben met de pikante feestjes die hij organiseerde.
De geruchten over de royaltykenner blijven binnenstromen. Volgens RoddelPraat is de royaltykenner ontslagen bij RTL Boulevard en gebruikt hij drugs als cocaïne en crystal meth. Ook zou hij pikante feestjes organiseren, waardoor hij uiteindelijk opgepakt zou zijn.

Chanteren met videobeelden
,,Inmiddels is er wat meer duidelijk over waarom Marc van der Linden heeft vastgezeten”, meldt showbizzkanaal RealityFbi op Instagram. Volgens het kanaal zou Marc de beelden van de pikante feestjes bij hem thuis hebben bewaard, waarop te zien zou zijn dat mannen seks met elkaar hebben.

Met die beelden zou hij momenteel de mannen chanteren. ,,Door middel van het benaderen van bekenden van die jongens en het willen zien van geld of andere dingen”, aldus het kanaal. ,,Dit is uiteindelijk tegen hem gaan werken.”
pi_203833116
quote:
10s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 15:05 schreef Nine. het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Van een corpulente veelvraat naar iemand die in de cel gaat :')
Als die hairy daddy op je gaat zitten voel jij je ook wel afgeperst.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_203833885
HairyDaddyTopForFun genot @de_boswachter
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 25 februari 2022 @ 20:08:05 #14
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_203836911
Wat een verhaal ook weer. Ik vond ‘m vroeger als royalty watcher best leuk. Leuker dan dat huidige wicht dat wel eens bij Boellie staat. Viel me wel op dat hij de paar keer dat hij de afgelopen tijd (maanden) nog aanschoof hij veel moeilijker leek te praten dan voorheen. En langzamer. Maar hij had toch iets van in het ziekenhuis gelegen? Misschien dat dat er iets mee te maken heeft.

Hoe dan ook: er schijnen dus filmpjes te zijn uitgelekt? En VdL zat achter tralies? Dat dit niet meer aanwezig is op het interwebs verbaast me. Misschien ondergesneeuwd door Oekraïne (logisch!).
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  Trouwste user 2022 vrijdag 25 februari 2022 @ 20:09:53 #15
7889 tong80
Spleenheup
pi_203836953
Smullen.

vrijdag 25 februari 2022 @ 20:13:17 #16
348749 dikkedaniel
a.k.a. Big Dick Daniel (BDD)
pi_203837024
ik verveel me wie wil skypen/teams etc..?
"Zou Je Haar Geven?? :P"
pi_203838990
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 20:13 schreef dikkedaniel het volgende:
ik verveel me wie wil skypen/teams etc..?
Rot op Marc.
U MAD?
  vrijdag 25 februari 2022 @ 22:08:14 #18
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_203839025
Hij is toch die koningpijper

Walgelijk mannetje leve de republiek

5 jaar isoleer!
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  zaterdag 26 februari 2022 @ 09:28:37 #19
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_203842328
Haha, inderdaad genoeg jonge mannen gehoord die nogal bizarre aanboden van hem kregen, goed betaalde seksfeestjes met veel drugsgebruik, was een kwestie van tijd dat het in z’n gezicht zou ontploffen.
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_203843589
Hij mag geen columns meer voor Weekend schrijven. Hij schrijft ook columns voor de Avro bode hoorde ik en Jan Slagter gaat maandag met hem in gesprek. :W
  zaterdag 26 februari 2022 @ 12:54:43 #21
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_203845392
quote:
17s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 20:08 schreef ChipsZak. het volgende:
Wat een verhaal ook weer. Ik vond ‘m vroeger als royalty watcher best leuk. Leuker dan dat huidige wicht dat wel eens bij Boellie staat. Viel me wel op dat hij de paar keer dat hij de afgelopen tijd (maanden) nog aanschoof hij veel moeilijker leek te praten dan voorheen. En langzamer. Maar hij had toch iets van in het ziekenhuis gelegen? Misschien dat dat er iets mee te maken heeft.
Volgens mij heeft hij ook zijn eigen glazen ingegooid door te kritisch te zijn op het koningshuis en mocht-ie niet meer meedoen met de persmomentjes. Lastig, als royaltyverslaggever.
  zaterdag 26 februari 2022 @ 13:52:06 #22
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_203846099
Seksfeestjes lijkt me geen punt, ook hypocriet dat hij enkel om drugsgebruik in privé-tijd gecanceld wordt, mits natuurlijk niet stoned aan het werk, maar strafbare feiten is een ander verhaal.

Als hij verslaafd is, moet je hem toch hulp aanbieden i.p.v. de deur uitschoppen? Frits Wester mocht ook terugkomen. Ik weet het niet, dit voelt oneerlijk, althans, wat er vorige week bekend was.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  zaterdag 26 februari 2022 @ 13:56:47 #23
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_203846146
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 13:52 schreef Andromache het volgende:
Seksfeestjes lijkt me geen punt, ook hypocriet dat hij enkel om drugsgebruik in privé-tijd gecanceld wordt, mits natuurlijk niet stoned aan het werk, maar strafbare feiten is een ander verhaal.

Als hij verslaafd is, moet je hem toch hulp aanbieden i.p.v. de deur uitschoppen? Frits Wester mocht ook terugkomen. Ik weet het niet, dit voelt oneerlijk, althans, wat er vorige week bekend was.
Mannen chanteren met seksfilmpjes is dan wel weer wat minder sjiek..
  zaterdag 26 februari 2022 @ 18:21:36 #24
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_203849276
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 13:56 schreef BVO het volgende:

[..]
Mannen chanteren met seksfilmpjes is dan wel weer wat minder sjiek..
Eens hoor, maar het lijkt er niet op dat Boulevard dat vorige maand al wist. Dus waarom moest hij daar dan zo nodig weg? Niet in dienst i.t.t. Frits Wester dus dan mag Marc het zelf uitzoeken met zijn verslaving?
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  zaterdag 26 februari 2022 @ 18:57:20 #25
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_203849735
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 18:21 schreef Andromache het volgende:

[..]
Eens hoor, maar het lijkt er niet op dat Boulevard dat vorige maand al wist. Dus waarom moest hij daar dan zo nodig weg? Niet in dienst i.t.t. Frits Wester dus dan mag Marc het zelf uitzoeken met zijn verslaving?
Ik betwijfel of ze dat toen niet al wisten, ik heb die filmpjes al ergens eind 2021 gezien, lijkt me stug dat ze er daar dan geen weet van hebben :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')