quote:De afgelopen tijd gaan er bizarre verhalen rond over Marc van der Linden. Na geruchten over drugs en dat hij ontslagen zou zijn bij RTL Boulevard, werd er gisteren gemeld dat Van der Linden opgepakt is voor bedreiging en afpersing. Wat is er aan de hand?
Na veel hardnekkige geruchten over drugsgebruik, vertrok Marc begin deze maand plotseling bij RTL Boulevard. Volgens RoddelPraat is de royaltykenner ontslagen en gebruikt hij drugs als cocaïne en crystal meth. Ook meldde het programma dat Marc pikante feestjes organiseert, waar enkele beelden van zijn uitgelekt.
‘Marc van der Linden achter tralies’
Daarna werd het weer even stil rond de royaltykenner, tot er gisteren een bizar verhaal naar buiten kwam. ,,Marc van der Linden schijnt vannacht of vanochtend te zijn opgepakt voor bedreiging/afpersing. Hij zou momenteel achter de tralies zitten!”, meldde Yvonne Coldeweijer op Instagram.
Het verhaal kwam ook bij RTL Boulevard terecht. ,,Yvonne Coldeweijer heeft een post geplaatst op haar Stories en dat is best wel een heftig bericht, namelijk dat Marc van der Linden, we kennen hem hier allemaal, vannacht of vanochtend is aangehouden op verdenking van afpersing en bedreiging”, aldus Luuk Ikink in de uitzending van gisteren.
‘Heftig’
Ikink noemt het een ‘bizar verhaal’ en zegt het te hebben na gebeld. Marc heeft geen manager, en toen ze zijn zus te pakken kregen wilde zij geen commentaar geven. Na een belletje met de politie kwam de aap uit de mouw, want woensdag is er inderdaad het huis van een 52-jarige man doorzocht.
,,Die man is aangehouden en vandaag weer heengezonden op last van de officier van Justitie”, aldus Ikink. De politie wilde niet vertellen waarvoor de man is aangehouden, en ook niet bevestigen of het om Marc van der Linden gaat. ,,Wat precies het verhaal is, weten wij ook niet, maar het is wel heftig.”
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 14:22 schreef superniger het volgende:
Vroeger was hij echt moeilijk dik.
Als die hairy daddy op je gaat zitten voel jij je ook wel afgeperst.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 15:05 schreef Nine. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Van een corpulente veelvraat naar iemand die in de cel gaat
Rot op Marc.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 20:13 schreef dikkedaniel het volgende:
ik verveel me wie wil skypen/teams etc..?
Volgens mij heeft hij ook zijn eigen glazen ingegooid door te kritisch te zijn op het koningshuis en mocht-ie niet meer meedoen met de persmomentjes. Lastig, als royaltyverslaggever.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 20:08 schreef ChipsZak. het volgende:
Wat een verhaal ook weer. Ik vond ‘m vroeger als royalty watcher best leuk. Leuker dan dat huidige wicht dat wel eens bij Boellie staat. Viel me wel op dat hij de paar keer dat hij de afgelopen tijd (maanden) nog aanschoof hij veel moeilijker leek te praten dan voorheen. En langzamer. Maar hij had toch iets van in het ziekenhuis gelegen? Misschien dat dat er iets mee te maken heeft.
Mannen chanteren met seksfilmpjes is dan wel weer wat minder sjiek..quote:Op zaterdag 26 februari 2022 13:52 schreef Andromache het volgende:
Seksfeestjes lijkt me geen punt, ook hypocriet dat hij enkel om drugsgebruik in privé-tijd gecanceld wordt, mits natuurlijk niet stoned aan het werk, maar strafbare feiten is een ander verhaal.
Als hij verslaafd is, moet je hem toch hulp aanbieden i.p.v. de deur uitschoppen? Frits Wester mocht ook terugkomen. Ik weet het niet, dit voelt oneerlijk, althans, wat er vorige week bekend was.
Eens hoor, maar het lijkt er niet op dat Boulevard dat vorige maand al wist. Dus waarom moest hij daar dan zo nodig weg? Niet in dienst i.t.t. Frits Wester dus dan mag Marc het zelf uitzoeken met zijn verslaving?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 13:56 schreef BVO het volgende:
[..]
Mannen chanteren met seksfilmpjes is dan wel weer wat minder sjiek..
Ik betwijfel of ze dat toen niet al wisten, ik heb die filmpjes al ergens eind 2021 gezien, lijkt me stug dat ze er daar dan geen weet van hebbenquote:Op zaterdag 26 februari 2022 18:21 schreef Andromache het volgende:
[..]
Eens hoor, maar het lijkt er niet op dat Boulevard dat vorige maand al wist. Dus waarom moest hij daar dan zo nodig weg? Niet in dienst i.t.t. Frits Wester dus dan mag Marc het zelf uitzoeken met zijn verslaving?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |