quote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:28 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Vroeg voor tomaten, niet?
En peulen weken? Dat heb ik nog nooit gedaan. Echte peultjes? Helpt dat?
g is de menuhunter (zoals hij door Zoon Q genoemd werd in Australië 😅) dus dat komt vast goed!quote:Op vrijdag 25 februari 2022 12:50 schreef gcjoel het volgende:
En al toffe restaurants op het oog? Dat lijkt me allemaal zo geweldig daar
Ik ben altijd wel vroeg met m'n tomaten. Vorig jaar was ik nog vroeger.quote:
Weken voor het zaaien? Deed mijn moeder ook altijd. Erwten en bonenquote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:33 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik ben altijd wel vroeg met m'n tomaten. Vorig jaar was ik nog vroeger.![]()
Het weken van de erwten heb ik ooit ergens gelezen en sindsdien doe ik dat.Heb het nog nooit niet gedaan, maar ze zijn natuurlijk superdroog en nu kunnen ze 24 uur water opzuigen.
Ik zaai wel altijd voor in de kas, misschien heb ik het daarom nooit gemist.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:33 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik ben altijd wel vroeg met m'n tomaten. Vorig jaar was ik nog vroeger.![]()
Het weken van de erwten heb ik ooit ergens gelezen en sindsdien doe ik dat.Heb het nog nooit niet gedaan, maar ze zijn natuurlijk superdroog en nu kunnen ze 24 uur water opzuigen.
Als Diana het zegt, is het goed. It is known.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:22 schreef Vanyel het volgende:
[..]![]()
Het is gelukt
Nog niet alles, maar wel een zooi pepers, wat paprika, aubergine en een artisjok. Voor die laatste lijkt het me vroeg, maar hij lachte me toe. En het mag van Diana.
Uitstekende tijdsbestedingquote:Op vrijdag 25 februari 2022 12:53 schreef Limone het volgende:
[..]
Ik heb zittend ook niet helemaal niets gedaan. De financiële admin is bijgewerkt en ik heb Peaches Geldof gegoogeld en toen hoeishetnumetTiger-Lily, Mark Lanegan geluisterd. Hartstikke productief dus.
Hopelijk heb je nu geen slapende honden wakker gemaakt.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 15:44 schreef Cat-astrophe het volgende:
Collega is positief getest en is er sinds vandaag letterlijk ziek van.
En andere collega is gedeeltelijk in de ziektewet. Daarmee zijn de beschikbare collega’s op dus ik sta nu in alle afwezigheidsmelders als go-to persoon![]()
Goede manier om het weekend te beginnen in een 24/7 organisatieGelukkig zijn er zelden incidenten *afklopt*
Lang lunchenquote:Op vrijdag 25 februari 2022 16:36 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Hopelijk heb je nu geen slapende honden wakker gemaakt.
Vanmiddag een hele lange lunch gehad met een vriendin. Straks is een kopje soep vast meer dan genoeg. En als extra mazzeltje was het iedere keer als ik buiten was droog en begon het te hozen wanneer ik net binnen was.
Ik geniet inderdaad regelmatig van een bui 😂 . Vorige week nog dacht even boodschappen te doen en daarna een eind fietsen, maar helaas kwam d winkel uit en jawel regenquote:Op vrijdag 25 februari 2022 16:51 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Lang lunchenEn fijn dat je geluk had met het weer. Heb je niet altijd toch?
Ik heb door mijn raam de zon, bewolking, hagel en weer zon gezien vandaag
Spannendquote:Op vrijdag 25 februari 2022 17:38 schreef sigme het volgende:
Komende woensdag bezichtiging van stadswoning.
Leuk!quote:Op vrijdag 25 februari 2022 17:38 schreef sigme het volgende:
Komende woensdag bezichtiging van stadswoning.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
Is het resultaat niet belangrijker?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 17:50 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Goed, Rusland mag niet meedoen aan het ESF, niet omdat de organisatie de situatie in Oekraïne vreselijk vinden, nee, het zou de reputatie van het ESF kunnen schaden.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |