Is dat zo?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 12:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij is natuurlijk ook een acteur![]()
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 12:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Is dat zo?Ik weet er allemaal niks van. Ik lees het nieuws her en der wat, maar er is zo veel ellende allemaal, daar wil ik me allemaal niet mee bezig houden.
Hij heeft inderdaad echt ooit een rol gespeeld als president van Oekraïne, blijkbaar overtuigend genoegquote:Op vrijdag 25 februari 2022 12:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Is dat zo?Ik weet er allemaal niks van. Ik lees het nieuws her en der wat, maar er is zo veel ellende allemaal, daar wil ik me allemaal niet mee bezig houden.
Jemig hier net grote hagelstenen, nu regenquote:Op vrijdag 25 februari 2022 14:40 schreef ToT het volgende:
Hartstikke zonnig nu, ligt Mini-ToT een middagdutje te doen!
Heb je soms heel hard staan blazen MrsL???quote:Op vrijdag 25 februari 2022 15:00 schreef Mrsloveable het volgende:
Raar weer idd regen en hagel dan schijnt de zon weer
Is t nu daar?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 15:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
Heb je soms heel hard staan blazen MrsL???
ik heb al weer geblazen en de zon is er weerquote:
Bedankt hier ook nuquote:Op vrijdag 25 februari 2022 15:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb al weer geblazen en de zon is er weer
quote:
Inderdaad genoeg regen gehadquote:Op vrijdag 25 februari 2022 15:05 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
vanaf morgen eisen we gewoon enkel nog zon
me 2 SBEquote:Op vrijdag 25 februari 2022 15:07 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik ben blij dat het zondag lekker weer wordt.
Ja eerder viel Garland Jeffreys hier ook uit de lucht:quote:Op vrijdag 25 februari 2022 14:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jemig hier net grote hagelstenen, nu regen
Komende dagen gelukkigquote:Op vrijdag 25 februari 2022 15:07 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik ben blij dat het zondag lekker weer wordt.
Heb je ook wilde plannen?quote:
40+ / Stadswandeling en borrel in Utrecht #2quote:Op vrijdag 25 februari 2022 15:10 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Komende dagen gelukkig
Maar waarom ben je blij dat t zondag lekker weer wordt?
neequote:Op vrijdag 25 februari 2022 15:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Heb je ook wilde plannen?
[..]
40+ / Stadswandeling en borrel in Utrecht #2
Ah dan is t wel fijn als t droog is en de zon schijntquote:Op vrijdag 25 februari 2022 15:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Heb je ook wilde plannen?
[..]
40+ / Stadswandeling en borrel in Utrecht #2
Zekers, mijn derde 40+ meet al.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 15:13 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah dan is t wel fijn als t droog is en de zon schijnt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |