SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUPYour beauty never ever scared me.
Mijn fiets komt van zo'n soort webshop.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 10:53 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
https://voordeelfiets.nl/(...)jaUCKFgaAsExEALw_wcB
daar heb je al zowat een nieuwe voor
zoiets valt van ellende toch al daar uitelkaarquote:Op vrijdag 25 februari 2022 10:53 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
https://voordeelfiets.nl/(...)jaUCKFgaAsExEALw_wcB
daar heb je al zowat een nieuwe voor
Klopt of naja mijn fiets is verder een top ding maar remmen werken niet.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 10:58 schreef mschol het volgende:
[..]
zoiets valt van ellende toch al daar uitelkaar
Niet iedereen geeft (of heeft de mogelijkheden om) 100'en zo niet 1000'en uit te geven aan een fiets.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 10:58 schreef mschol het volgende:
[..]
zoiets valt van ellende toch al daar uitelkaar
klopt hoor, maar dan heb je imho gewoon een aliexpress kwaliteit fiets..quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:01 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Niet iedereen geeft (of heeft de mogelijkheden om) 100'en zo niet 1000'en uit te geven aan een fiets.
das fijn, hoe lang heb je hem al?quote:
alsof hij daar wat over te zeggen heeftquote:Op vrijdag 25 februari 2022 10:49 schreef Ama het volgende:
Ben bij twee fietsenmakers geweest en één wil het niet eens doen omdat mijn fiets het niet waard is, hij zei dat ik deze fiets überhaupt nooit had moeten kopen.
gergi?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:08 schreef kwiwi het volgende:
Had me 2 lekkere broodjes gekocht vanochtend voor de lunch, zie ik net alleen nog het lege zakje op tafel liggenFuuuuuuu!!
een diefquote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:08 schreef kwiwi het volgende:
Had me 2 lekkere broodjes gekocht vanochtend voor de lunch, zie ik net alleen nog het lege zakje op tafel liggenFuuuuuuu!!
Nieuwe laten halen door de opvreter.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:08 schreef kwiwi het volgende:
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:08 schreef kwiwi het volgende:
Ja, dat.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
alsof hij daar wat over te zeggen heeft
O ja dat had ik ook eens. Dan zijn ze gepikeerd omdat je de fiets online hebt gekocht en niet bij een fietsenmakerquote:Op vrijdag 25 februari 2022 10:54 schreef Ama het volgende:
Maar hun zeggen dan ja je wilde hem zelf in elkaar zetten dus het is je eigen schuld. Dat het hele remsysteem überhaupt amper werkt willen ze niks van weten.
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:08 schreef kwiwi het volgende:
Was lekker!quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:08 schreef kwiwi het volgende:
Ja, altijd. Echt ik ga in het nieuwe huis een keukenkastje met een slot maken waar alleen ik de sleutel van hebquote:
zou hem slaanquote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, altijd. Echt ik ga in het nieuwe huis een keukenkastje met een slot maken waar alleen ik de sleutel van heb
Deze webshop gooit het op eigen montage. Omdat ik niet meer wilde betalen voor monteren van de fiets is dit mijn eigen schuld zeggen ze. Maar zeggen ze tegen iedereen, zag ook review van iemand waar haar bejaarde vader onderuit was gegaan door de fiets en zeiden ze ook ja u wilde hem zelf monteren.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O ja dat had ik ook eens. Dan zijn ze gepikeerd omdat je de fiets online hebt gekocht en niet bij een fietsenmaker
Alle toiletpapier verstoppen, pompoentaartje bakken met hartjes en ik hou van je tot Saturnus en terug erop en wat laxeermiddel erin frotten.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, altijd. Echt ik ga in het nieuwe huis een keukenkastje met een slot maken waar alleen ik de sleutel van heb
Ja maar dat is toch ook zo, zij bieden die service tegen een meerprijs, je betaalt die meerprijs niet dus dan krijg je die service niet. Daarom is de fiets ook goedkoper.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Deze webshop gooit het op eigen montage. Omdat ik niet meer wilde betalen voor monteren van de fiets is dit mijn eigen schuld zeggen ze. Maar zeggen ze tegen iedereen, zag ook review van iemand waar haar bejaarde vader onderuit was gegaan door de fiets en zeiden ze ook ja u wilde hem zelf monteren.
Wauw.
Het komt niet door monteren dat hele remsysteem binnen paar maanden kapot is hoor.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar dat is toch ook zo, zij bieden die service tegen een meerprijs, je betaalt die meerprijs niet dus dan krijg je die service niet. Daarom is de fiets ook goedkoper.
Of ik mis iets.
Ik snap er geen zak van.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:16 schreef Ama het volgende:
[..]
Het komt niet door monteren dat hele remsysteem binnen paar maanden kapot is hoor.
Neuh, dat heeft sowieso nooit gedeugd. Is het met terugtraprem?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:16 schreef Ama het volgende:
[..]
Het komt niet door monteren dat hele remsysteem binnen paar maanden kapot was hoor.
Ja daar hebben zij niks mee te maken.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:16 schreef Ama het volgende:
Hij is ook door een ex fietsenmaker in elkaar gezet dus tja.
Even uitgaand van een terugtraprem: dat is geen onderdeel wat je ooit zelf gaat hoeven monteren, dus dat op "eigen fout" gooien is gewoon raar.quote:
Hij deed het vrijwel meteen al niet goed meer maar steeds laten afstellen en dan deed hij het weer twee weken.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Neuh, dat heeft sowieso nooit gedeugd. Is het met terugtraprem?
Maar door als door een gebruikersfout je product uit elkaar lazert, is het niet de schuld van de webshop hoor.
Gewoon handrem.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Even uitgaand van een terugtraprem: dat is geen onderdeel wat je ooit zelf gaat hoeven monteren, dus dat op "eigen fout" gooien is gewoon raar.
Ah op die fiets.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Even uitgaand van een terugtraprem: dat is geen onderdeel wat je ooit zelf gaat hoeven monteren, dus dat op "eigen fout" gooien is gewoon raar.
Aeroflot dan.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die hebben ook taaie ouwe vellen als stewardessen.
In Roebels betalenquote:
ja was vroeger altijd erg goed toch? Maar heb er vrijwel nooit mee gevlogenquote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die hebben ook taaie ouwe vellen als stewardessen.
Dat wordt al een íets ander verhaal (zijn meer smaakjes in ook), maar dan nog is het typisch fietsenmaker dat ze lopen te mopperen op een online gekochte fiets.quote:
ik doe vrouwen met snor dan van qatarquote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vrouwen met snor die naar zweet ruiken.
Jacob Veldhuyzen van Zanten disagrees.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja was vroeger altijd erg goed toch? Maar heb er vrijwel nooit mee gevlogen
Hij zag meteen dat het allemaal verrot is en dat ik beter een tweedehands gazelle had kunnen kopen. Die heb ik ook wel haha maar is geen fijne boodschappen fiets.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat wordt al een íets ander verhaal (zijn meer smaakjes in ook), maar dan nog is het typisch fietsenmaker dat ze lopen te mopperen op een online gekochte fiets.
wie is dat nou weerquote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jacob Veldhuyzen van Zanten disagrees.
Ik vloog 3-4 maanden geleden met KLM naar Montreal. Grootste probleem was dat ze een aftandse 2-2-2 stoelen configuratie hadden in business. Fatsoenlijke airlines hebben tegenwoordig 1-2-1.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja was vroeger altijd erg goed toch? Maar heb er vrijwel nooit mee gevlogen
Alsof wij in business class vliegenquote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:22 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik vloog 3-4 maanden geleden met KLM naar Montreal. Grootste probleem was dat ze een aftandse 2-2-2 stoelen configuratie hadden in business. Fatsoenlijke airlines hebben tegenwoordig 1-2-1.
KLM sterpiloot, een hautaine lul die de grootste vliegramp aller tijden op zijn conto heeft staan.quote:
Oh, dat verbaast me niets, er zal toch íets van marge opzitten, dus het materiaal zal niet geweldig zijn.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:21 schreef Ama het volgende:
[..]
Hij zag meteen dat het allemaal verrot is en dat ik beter een tweedehands gazelle had kunnen kopen. Die heb ik ook wel haha maar is geen fijne boodschappen fiets.
ja ik vlieg tussen het plebsquote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:22 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik vloog 3-4 maanden geleden met KLM naar Montreal. Grootste probleem was dat ze een aftandse 2-2-2 stoelen configuratie hadden in business. Fatsoenlijke airlines hebben tegenwoordig 1-2-1.
Gewoon wel doen danquote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Alsof wij in business class vliegen
En al die fietsentoko's schieten als paddenstoelen uit de grond, iedereen wil het zo goedkoop mogelijk aanbieden.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, dat verbaast me niets, er zal toch íets van marge opzitten, dus het materiaal zal niet geweldig zijn.
Zo oud ben ik niet.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
KLM sterpiloot, een hautaine lul die de grootste vliegramp aller tijden op zijn conto heeft staan.
Tenerife?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
KLM sterpiloot, een hautaine lul die de grootste vliegramp aller tijden op zijn conto heeft staan.
Check de prijzen voor premium economy, soms scheelt dat echt heel erg weinig qua prijs.quote:
Juppp.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En al die fietsentoko's schieten als paddenstoelen uit de grond, iedereen wil het zo goedkoop mogelijk aanbieden.
Dat was echt een openbaring.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:24 schreef Fogel het volgende:
[..]
Check de prijzen voor premium economy, soms scheelt dat echt heel erg weinig qua prijs.
Google zei dat ja.quote:
ja zit weer bij qatar. goedkoper dan klmquote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:24 schreef Fogel het volgende:
[..]
Check de prijzen voor premium economy, soms scheelt dat echt heel erg weinig qua prijs.
Oeh, deze ga ik onthouden. Mocht ik ooit eens vliegen.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:24 schreef Fogel het volgende:
[..]
Veel meer comfort voor weinig meerquote:
Had ik van Moskou naar Shanghai, was 40 euro extra ofzo, zat verder bijna niemandquote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oeh, deze ga ik onthouden. Mocht ik ooit eens vliegen.
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Had ik van Moskou naar Shanghai, was 40 euro extra ofzo, zat verder bijna niemandExtra beenruimte, grotere tv, slaapmaskertje
Jaquote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:14 schreef bitterbal het volgende:
zijn die emiraten nou beter dan klm op lange afstanden?
ga een maandquote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:27 schreef CherryLips het volgende:
Hoe lang ga je weg en ga je dan je huis onderverhuren? Kom je zo met winst thuis.
En een stoel die wat verder achterover kan.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Had ik van Moskou naar Shanghai, was 40 euro extra ofzo, zat verder bijna niemandExtra beenruimte, grotere tv, slaapmaskertje
Tenerife?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alsof je je dde hele vlucht de tering gaat lopen zuipenquote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:28 schreef Fogel het volgende:
[..]
En een stoel die wat verder achterover kan.
Bij SAS ook iets beter eten, alle drank inclusief de hele vlucht.
Dat mis ik niet, met m'n overwegend zwarte kledingkastinhoud.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:31 schreef datismijnmening het volgende:
Grrrr kleding netjes gerollerd.
Doe ik net mijn jas uit, weer allemaal haartjes overal.
Ik ga mijn kat ook zwart vervenquote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat mis ik niet, met m'n overwegend zwarte kledingkastinhoud.
Neuh, maar niet voor iedere cola je knip los moeten trekken is gewoon fijn.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Alsof je je dde hele vlucht de tering gaat lopen zuipen
Nee maar zo'n vlucht van twaalf uur, daarbij wil je wel drinkenquote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Alsof je je dde hele vlucht de tering gaat lopen zuipen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |