Wat een prijzen zegquote:Op vrijdag 25 februari 2022 09:43 schreef oma-Nijn het volgende:
Stiltemeet![]()
Parkeerkaart ¤ 36,- uitrijkaart hotel ¤27,50 dus dat scheelt...
Alleen ff het dak van de auto zagen, die is 2 cm te hoog.![]()
Het zal hier niet beter zijn hoor. Gaat nergens meer over. Gisteren getankt met die bus.quote:
Jammer! Maar gefeliciteerd met je nieuwe baan!quote:Op vrijdag 25 februari 2022 18:38 schreef mascara-klodder het volgende:
Dussss je hebt vandaag een sollicitatiegesprek en loopt het pand strak voorbij
Het gesprek was bij een opticien
Positief: nog geen 4 uur later krijg ik een belletje dat ik ben aangenomen
Negatief: maandag beginnen dus ik blijf zondag thuis om de dag erna fris en fruitig mijn nieuwe carrière te beginnen![]()
Hopelijk een volgende keer. Vind het zo erg jammer maarja prioriteiten
Jammer dat je er niet bij bent. Hopelijk een andere keer weer. Succes met je nieuwe baanquote:Op vrijdag 25 februari 2022 18:38 schreef mascara-klodder het volgende:
Negatief: maandag beginnen dus ik blijf zondag thuis om de dag erna fris en fruitig mijn nieuwe carrière te beginnen![]()
Gefeliciteerd en jammer maar begrijpelijk dat je niet komt..quote:Op vrijdag 25 februari 2022 18:38 schreef mascara-klodder het volgende:
Gefeliciteerd met je nieuwe baan. Zien we je de volgende meet vast wel weer.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 18:38 schreef mascara-klodder het volgende:
Solliciteren is heel makkelijk geworden tegenwoordig. In september gesolliciteerd, ik hoefde niet eens mezelf te verkopen, de recruiter was z'n bedrijf aan het verkopenquote:Op vrijdag 25 februari 2022 18:38 schreef mascara-klodder het volgende:
Feli klodder.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 18:38 schreef mascara-klodder het volgende:
Volgende keer weer een kroegmeet, dan kan je chauffeur z'n kunsten weer laten zienquote:Op vrijdag 25 februari 2022 18:38 schreef mascara-klodder het volgende:
Hoop dat ik nog ff niet aan de beurt benquote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:39 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Solliciteren is heel makkelijk geworden tegenwoordig. In september gesolliciteerd, ik hoefde niet eens mezelf te verkopen, de recruiter was z'n bedrijf aan het verkopen.
Het verhaal dat je boven de 40 te oud bent voor een nieuwe baan is helemaal begraven.
De lijst in de OP is up to date.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 20:57 schreef Koen66 het volgende:
Tijd voor een updated list @:domnivoor
Geen dames meer afzeggen hoor anders wordt het zo'n hengstenbal
@sly-nl ook afgemeldt?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 21:06 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
De lijst in de OP is up to date.
En mee eens.
* Aoibhin noteert als extra stok achter de deurquote:Op vrijdag 25 februari 2022 20:57 schreef Koen66 het volgende:
Tijd voor een updated list @:domnivoor
Geen dames meer afzeggen hoor anders wordt het zo'n hengstenbal
Nee.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 21:19 schreef Koen66 het volgende:
@:aoibhin @:domnivoor kan je ergens niet al te duur bij CS parkeren?
Neequote:Op vrijdag 25 februari 2022 21:19 schreef Koen66 het volgende:
@:aoibhin @:domnivoor kan je ergens niet al te duur bij CS parkeren?
Wat fijn voor jequote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:39 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Solliciteren is heel makkelijk geworden tegenwoordig. In september gesolliciteerd, ik hoefde niet eens mezelf te verkopen, de recruiter was z'n bedrijf aan het verkopen.
Het verhaal dat je boven de 40 te oud bent voor een nieuwe baan is helemaal begraven.
Ik weet dat ik het niet mag vragen...quote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:38 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Wat fijn voor jeHad jij ook een CV-gat van ruim 21 jaar?
Soms ga je gewoon vrijwillig op zoek naar iets beters.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 20:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hoop dat ik nog ff niet aan de beurt ben
Ik voel me net zo jong als Queen Elizabeth.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik weet dat ik het niet mag vragen...
Maar hoe oud was jij ook alweer?
Nee, maar wel een CV dat een beetje afwijkt van het gewone.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:38 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Wat fijn voor jeHad jij ook een CV-gat van ruim 21 jaar?
Kortom, ongepermitteerde vraag van Koenquote:Op vrijdag 25 februari 2022 23:22 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik voel me net zo jong als Queen Elizabeth.
148 jaar dus
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 23:22 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Kortom, ongepermitteerde vraag van Koen.
al teveel financieel gedoe nu hier, dus liever ff nietquote:Op vrijdag 25 februari 2022 23:21 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Soms ga je gewoon vrijwillig op zoek naar iets beters.
niet om te slijmen maar dat had ik je niet gegevenquote:Op vrijdag 25 februari 2022 23:31 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]![]()
Ik ben 46
Ik heb eigenlijk gewoonweg geen relevant CV voor wat dan ook.
Ik wilde eigenlijk heelveel gaan uitleggen maar daar ben ik te moe voor.
Ben gewoon blij dat ik een toffe baan ga krijgen en ook nog een hoop ga leren
Ik had jou ook echt niet die 28 jaar gegevenquote:Op vrijdag 25 februari 2022 23:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
niet om te slijmen maar dat had ik je niet gegeven
en jeeeuujjjjj voor je toffe baan
Aan welke kant is dat verzamelpunt? Centrumkant of jaarbeurs?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 09:53 schreef Domnivoor het volgende:
De 40+ SC gaat op 27 februari wandelen en borrelen in Utrecht.
Het plan is:
13:00 Verzamelen op het stationsplein
Om 13:30 (niet eerder, niet later) gaan we wandelen. Aoibhin en ondergetekende zijn jullie gidsen.
Halverwege gaan we ergens wat drinken.
Rond 15:00 komen we aan bij het café, waar meer deelnemers zich bij ons aansluiten.
In dat café kunnen we ook blijven eten.
Deelnemers:
Wandeling 13:00-15:00, aansluitend café:
Aoibhin
Bomenverzameling
Domnivoor
Gast_op_Afstand_GOA
Koen66
mascara-klodder + bff en Jeroen (afgemeld)
notturna
Prisha
-Shii-
Sodeknetters
Superbadeendje
ultra_ivo
Café 15:00:
oma-Nijn
pullup
Silverfox
sly-nl (afgemeld)
Het verzamelpunt (zondag 13:00) is in de buurt van Itoshii op het Stationsplein.
[ afbeelding ]
Vanuit de stationshal gezien:
[ afbeelding ]
Ah, dat is een goed punt.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 00:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Aan welke kant is dat verzamelpunt? Centrumkant of jaarbeurs?
nog iets om op de wandelnavigatie te selecteren?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 00:03 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ah, dat is een goed punt.
Centrumkant. Tussen de stationshal en Hoog-Catharijne.
Itoshiiquote:Op zaterdag 26 februari 2022 00:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nog iets om op de wandelnavigatie te selecteren?
Ja, jammer, vind ik echt!quote:Op vrijdag 25 februari 2022 21:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
@:sly-nl ook afgemeldt?dat had ik nog niet meegekregen.
Nog maar 3 over die ik nooit eerder meette
Joh, het is niet erg om toe te geven dat je niet durft om wat voor een reden dan ookquote:Op zaterdag 26 februari 2022 00:44 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ja, jammer, vind ik echt!
Vorige x ook niet bij oma,je zou bijna denken dat ik bang ben..
Next time bij oma ben ik er zeker bij, dead or alive!@
Veel plezier allen!
Joh jij hebt altijd een grote mond. Misschien soms even een beetje dimmen? In ieder geval tegen mijquote:Op zaterdag 26 februari 2022 00:57 schreef sly-nl het volgende:
Dik, geil en bang voor jou en je tekkel!
Fuck offquote:Op zaterdag 26 februari 2022 01:01 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Joh jij hebt altijd een grote mond. Misschien soms even een beetje dimmen? In ieder geval tegen mijEn in SHO, jij bent daar serieus niet op je plek
Ik kwam in dit topic de meeters plezier wensen.quote:
Thnx we gaan een hartstikke leuke wandeling maken en de volgende meet verwacht ik je wel hoor.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 01:10 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ik kwam in dit topic de meeters plezier wensen.
Wat jij nu precies wilt is nogal vaag, vooral wat pathetisch en niet op z'n plek.
Naar je nest! Zonder kusjes
Gefeliciteerd! Wens je heel veel plezier in je nieuwe baan.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 23:31 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]![]()
Ik ben 46
Ik heb eigenlijk gewoonweg geen relevant CV voor wat dan ook.
Ik wilde eigenlijk heelveel gaan uitleggen maar daar ben ik te moe voor.
Ben gewoon blij dat ik een toffe baan ga krijgen en ook nog een hoop ga leren
Jammer dat je er niet bij kan zijn. Volgende keer beter.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 01:10 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ik kwam in dit topic de meeters plezier wensen.
Wat jij nu precies wilt is nogal vaag, vooral wat pathetisch en niet op z'n plek.
Naar je nest! Zonder kusjes
Veel plezier nogmaals!quote:Op zaterdag 26 februari 2022 01:19 schreef notturna het volgende:
[..]
Thnx we gaan een hartstikke leuke wandeling maken en de volgende meet verwacht ik je wel hoor.
Thanks for the moral support;). Voelde me echt een beetje een bitch omdat het zou kunnen lijken alsof jullie me koud lietenquote:Op zaterdag 26 februari 2022 01:20 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Jammer dat je er niet bij kan zijn. Volgende keer beter.
Awwww ben je er echt nietquote:Op zaterdag 26 februari 2022 01:26 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Thanks for the moral support;). Voelde me echt een beetje een bitch omdat het zou kunnen lijken alsof jullie me koud lietenMaar ik kan echt niet.
Nighty Night ook!
quote:Op zaterdag 26 februari 2022 05:30 schreef Dotteke het volgende:
Have fun allemaal morgen, het beloofd mooi weer te worden
Die is er nog, met een nieuwe naam en een nieuwe inrichtingquote:Op zaterdag 26 februari 2022 11:04 schreef Koen66 het volgende:
Wist niet eens dat de oude Fok stamkroeg The Stairway gesloten was
Ahhh okee. Wist niet eens dat ie van Westbroek was voorheenquote:Op zaterdag 26 februari 2022 11:09 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Die is er nog, met een nieuwe naam en een nieuwe inrichting![]()
De dochter van Henk Westbroek heeft de tent overgenomen.
Overhypte kuttent was het.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 11:09 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Die is er nog, met een nieuwe naam en een nieuwe inrichting![]()
De dochter van Henk Westbroek heeft de tent overgenomen.
Volgens de weerberichten word het morgen ook zo’n zonnig dagje. Dus dat moet een heerlijke wandeling worden.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 13:28 schreef -Shii- het volgende:
Wat een heerlijk weer vandaag. Morgen ook zo'n zonnetje zou top zijn.
Gefeliciteerd met je nieuwe baan. Veel succes maandag!quote:Op vrijdag 25 februari 2022 18:38 schreef mascara-klodder het volgende:
Zeker, vandaag al uitgeprobeerdquote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:11 schreef oma-Nijn het volgende:
Iedereen zijn wandelschoenen gepoetst?![]()
Hier ook..quote:
Vandaag ingewandeld.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:11 schreef oma-Nijn het volgende:
Even terug al ingewandeldquote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:11 schreef oma-Nijn het volgende:
Je wandelt die paar kilometers niet eens op hakkenquote:Op zaterdag 26 februari 2022 23:28 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Even terug al ingewandeld![]()
Normaal draag ik eigenlijk altijd hakken, dus was wel nodig
Ja nu ga je me toch weer laten twijfelen hequote:Op zondag 27 februari 2022 00:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Je wandelt die paar kilometers niet eens op hakken
Met die jonge beentjes van je moet je ons oudjes toch wel kunnen bijhouden op hakken??quote:Op zondag 27 februari 2022 00:11 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja nu ga je me toch weer laten twijfelen he
quote:Op zondag 27 februari 2022 00:11 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja nu ga je me toch weer laten twijfelen he
Ik heb mijn zitvlak ingevet tegen het doorzitten in de kroegquote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:39 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Vandaag ingewandeld.![]()
naar de auto en terug![]()
Dat is ook wel retebelangrijk.quote:Op zondag 27 februari 2022 01:13 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik heb mijn zitvlak ingevet tegen het doorzitten in de kroeg
Verkoopt u ook kussentjes?quote:Op zondag 27 februari 2022 01:15 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat is ook wel retebelangrijk.
Oncomfortabel zitten in een kroeg kan echt niet.
Het eerste rondje is voor mij, dan kan ik het uitleggen terwijl jij je kop houdt.quote:Op zondag 27 februari 2022 01:33 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Nee, maar voor een biertje mag je er wel een lenen.
Deal!quote:Op zondag 27 februari 2022 01:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het eerste rondje is voor mij, dan kan ik het uitleggen terwijl jij je kop houdt.
Dank je welquote:
quote:
Thanks damesquote:Op zondag 27 februari 2022 09:04 schreef mascara-klodder het volgende:
Veel plezier vanmiddag allemaal
Oeh dat wordt krapquote:Op zondag 27 februari 2022 11:55 schreef Prisha het volgende:
Mijn trein heeft 5 minuten vertraging en ik heb 4 minuten overstap tijd in Amersfoort. Hoop dat die ook vertraging heeft
Ik hoop het ook...quote:Op zondag 27 februari 2022 11:55 schreef Prisha het volgende:
Mijn trein heeft 5 minuten vertraging en ik heb 4 minuten overstap tijd in Amersfoort. Hoop dat die ook vertraging heeft
quote:
Thanks! Gaat geheid goed komenquote:Op zondag 27 februari 2022 09:04 schreef mascara-klodder het volgende:
Veel plezier vanmiddag allemaal
Ook de goede kant op?quote:
Nu richting Amsterdam, dat is globaal de juiste richting vanuit t oostenquote:
quote:Op zondag 27 februari 2022 12:07 schreef oma-Nijn het volgende:
Yeahhh. Hier kop in de roodband. Zo de auto omwisselen bij dochterlief en dan gaan we ook langzaamaan rijden![]()
Nee, die heb ik ff gelijmdquote:Op zondag 27 februari 2022 12:14 schreef Prisha het volgende:
[..]![]()
Vergeet Silverfox niet al z’n ribben mee te nemen
Op jou altijd, ik ben er al.quote:Op zondag 27 februari 2022 12:49 schreef Prisha het volgende:
Ik zit![]()
Ik krijg hier wel de zenuwen van. Jullie wachten wel op mij hè
Heel veel plezier. Jullie hebben prachtig weerquote:
Was zeker tof! Leuk om iedereen te ontmoetenquote:Op zondag 27 februari 2022 18:59 schreef Superbadeendje het volgende:
Weer een toffe meet achter de rug. Jammer dat ik op tijd naar huis moet.
Koen was vandaag in ieder geval gewoon aanwezigquote:Op zondag 27 februari 2022 19:04 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ben je ooit nog wel op plaats van bestemming gekomen?
Voor mij is het einde nu ook gekomen, weer in de tram naar huis weer door Kanaleneiland 😬quote:Op zondag 27 februari 2022 19:12 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Was zeker tof! Leuk om iedereen te ontmoeten![]()
Jammer dat mijn energiepeil onder het minpunt kwam te zitten op een gegeven momentWas graag tot het eind gebleven
En jij ook, tof je eindelijk eens irl te hebben ontmoetquote:Op zondag 27 februari 2022 19:14 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Koen was vandaag in ieder geval gewoon aanwezig
Ik weer een paar nieuwe gezichten leren kennen.quote:Op zondag 27 februari 2022 19:12 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Was zeker tof! Leuk om iedereen te ontmoeten![]()
Jammer dat mijn energiepeil onder het minpunt kwam te zitten op een gegeven momentWas graag tot het eind gebleven
Hey joh, niet zo negatief over mijn wijkie hè?quote:Op zondag 27 februari 2022 19:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Voor mij is het einde nu ook gekomen, weer in de tram naar huis weer door Kanaleneiland 😬
Fijne reis terug!quote:Op zondag 27 februari 2022 19:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Voor mij is het einde nu ook gekomen, weer in de tram naar huis weer door Kanaleneiland 😬
Jaaaa ik vond het ook tof om jou een keer te zien!quote:Op zondag 27 februari 2022 19:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
En jij ook, tof je eindelijk eens irl te hebben ontmoet![]()
Hij kwam toch nog?quote:Op zondag 27 februari 2022 19:35 schreef Prisha het volgende:
Ik zit ook in de trein richting het oosten.
Op de valreep pullup nog ontmoet
quote:
Toen wij net weggingenquote:
Leuk om je te leren kennen!quote:Op zondag 27 februari 2022 19:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik weer een paar nieuwe gezichten leren kennen.
Tot een volgende keer!quote:Op zondag 27 februari 2022 19:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
Was zeker gezellig
Op naar een volgende keer
Fijne reis terug en leuk om je te ontmoeten, tot de volgende keer!quote:Op zondag 27 februari 2022 19:39 schreef Sodeknetters het volgende:
Ook weer onderweg naar huis. Was weer super en leuk om weer wat nieuwe gezichten te zien. Heel snel weer doen!
Insgelijks en dank voor de leuke wandeling die je samen met @Domnivoor hebt georganiseerdquote:Op zondag 27 februari 2022 19:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Fijne reis terug en leuk om je te ontmoeten, tot de volgende keer!
quote:Op zondag 27 februari 2022 19:38 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Een aantal hadden de jas al aan, afgerekend en op het punt om te gaan en daar was ie
Wauwquote:Op zondag 27 februari 2022 19:39 schreef Prisha het volgende:
[..]
Toen wij net weggingen![]()
Er zitten nog een aantal daar.
Thanksquote:Op zondag 27 februari 2022 19:42 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Insgelijks en dank voor de leuke wandeling die je samen met @:Domnivoor hebt georganiseerd
Wie zegt er niet van genoten te hebben is een liegbeest.quote:Op zondag 27 februari 2022 19:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
ThanksFijn dat je ervan genoten hebt!
We hadden ook wel echt het weer mee zeg
En uiteindelijk zijn er nog zoveel meer plekjes in Utrecht, dus een vervolg is zeker mogelijkquote:Op zondag 27 februari 2022 20:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wie zegt er niet van genoten te hebben is een liegbeest.
Hear hear. Ondanks mijn slechte knieën, was het prima te doen. Ik hou me aanbevolen voor een volgende wandeling, hier of elders.quote:Op zondag 27 februari 2022 20:23 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
En uiteindelijk zijn er nog zoveel meer plekjes in Utrecht, dus een vervolg is zeker mogelijk![]()
En wie een keer een andere stads/dorpsrondleiding wil organiseren ergens, zou leuk zijn
Ik had het niet beter kunnen zeggenquote:Op zondag 27 februari 2022 20:24 schreef notturna het volgende:
Wat een heerlijke dag gehad. Eerst heerlijk gelopen en plekjes gezien die ik niet van mijn eigen stad kende en daarna heerlijk met elkaar zitten kletsen, gelachen en heerlijk gegeten.
@:Domnivoor en @:Aoibhin wat een leuke route hebben jullie ons aangeboden.![]()
Mede-meeters bedankt voor deze ontzettend geweldige dag, dat had ik nou net even nodig en Pullup leuk om jou op de valreep toch nog ontmoet te hebben.
Ik dacht dat er een geintje werd gemaakt totdat ik hem zag zittenquote:Op zondag 27 februari 2022 19:39 schreef Prisha het volgende:
[..]
Toen wij net weggingen![]()
Er zitten nog een aantal daar.
Ben er nooit geweest, ken alleen de matige reputatie van horen zeggenquote:Op zondag 27 februari 2022 19:33 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Hey joh, niet zo negatief over mijn wijkie hè?![]()
![]()
Wat fijn dat je het zo leuk hebt gehad en dat je de route zo tof vond!quote:Op zondag 27 februari 2022 20:24 schreef notturna het volgende:
Wat een heerlijke dag gehad. Eerst heerlijk gelopen en plekjes gezien die ik niet van mijn eigen stad kende en daarna heerlijk met elkaar zitten kletsen, gelachen en heerlijk gegeten.
@:Domnivoor en @:Aoibhin wat een leuke route hebben jullie ons aangeboden.![]()
Mede-meeters bedankt voor deze ontzettend geweldige dag, dat had ik nou net even nodig en Pullup leuk om jou op de valreep toch nog ontmoet te hebben.
Maar zat hij er nou de hele tijd of kwam hij later aanwaaien?quote:Op zondag 27 februari 2022 20:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik dacht dat er een geintje werd gemaakt totdat ik hem zag zitten
Ik weet het niet heb hem alleen een boks gegevenquote:Op zondag 27 februari 2022 20:34 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Maar zat hij er nou de hele tijd of kwam hij later aanwaaien?![]()
#vragen #benieuwd
Ik woon in Utrecht en ik weet wel wat van de stad, maar die steegjes waren fantastisch. Had nog nooit van het Jodenrijtje gehoord. Hemelsbreed zijn we niet ver weg geweest, maar heel veel moois gezien.quote:Op zondag 27 februari 2022 20:33 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wat fijn dat je het zo leuk hebt gehad en dat je de route zo tof vond!Ah ja jij komt ook uit omgeving Utrecht toch? Er zit zoveel geschiedenis achter zo'n stad
Kwam later aanwaaien. Wel tof dat hij er toch nog bij was.quote:Op zondag 27 februari 2022 20:34 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Maar zat hij er nou de hele tijd of kwam hij later aanwaaien?![]()
#vragen #benieuwd
Het is ook een beetje zo dat een bepaalde wijk vooral om de slechtere dingen bekend komt te staan, terwijl het uiteindelijk best wel meevalt en een wijk ook veel variatie kent.quote:Op zondag 27 februari 2022 20:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ben er nooit geweest, ken alleen de matige reputatie van horen zeggen
Zeker tof!quote:Op zondag 27 februari 2022 20:40 schreef notturna het volgende:
[..]
Kwam later aanwaaien. Wel tof dat hij er toch nog bij was.
Vast wel, want Nijn, Silverfox en -Shii- bleven nog even.quote:Op zondag 27 februari 2022 20:42 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zeker tof!Hopelijk heeft hij het dan ook nog even gezellig gehad!
Ik wil er wel eens over nadenken, Den Haag is daar ook wel geschikt voor.quote:Op zondag 27 februari 2022 20:23 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
En uiteindelijk zijn er nog zoveel meer plekjes in Utrecht, dus een vervolg is zeker mogelijk![]()
En wie een keer een andere stads/dorpsrondleiding wil organiseren ergens, zou leuk zijn
Dan wordt het vast gezellig, want dat zijn allemaal leuke mensen heb ik mogen ervarenquote:Op zondag 27 februari 2022 20:43 schreef notturna het volgende:
[..]
Vast wel, want Nijn, Silverfox en -Shii- bleven nog even.
Ik woon er op zich al mn hele leven dus iig 1 pluspuntje aan die wijkquote:Op zondag 27 februari 2022 20:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ben er nooit geweest, ken alleen de matige reputatie van horen zeggen
Lijkt me heel leuk.quote:Op zondag 27 februari 2022 20:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik wil er wel eens over nadenken, Den Haag is daar ook wel geschikt voor.
Geeft niet.quote:Op zondag 27 februari 2022 20:48 schreef Aoibhin het volgende:
Besef me nu pas dat ik aan het eind alleen van @:Prisha @:Domnivoor en @:Koen66 afscheid heb genomen![]()
Hoop niet dat het al te aso overkwam door ineens weg te zijn, ik voelde me gewoon even niet zo goed en wilde graag naar huis en dacht er even niet zo bij na
Geeft helemaal niks.quote:Op zondag 27 februari 2022 20:48 schreef Aoibhin het volgende:
Besef me nu pas dat ik aan het eind alleen van @:Prisha @:Domnivoor en @:Koen66 afscheid heb genomen![]()
Hoop niet dat het al te aso overkwam door ineens weg te zijn, ik voelde me gewoon even niet zo goed en wilde graag naar huis en dacht er even niet zo bij na
Hahaha nou we hebben de route bewust niet te lang gemaakt dat het niet te inspannend was voor iedereen. En ik begreep al dat @Prisha aan @Domnivoor had laten weten dat ze foto's wilde gaan maken, dus dat was geen verrassingquote:Op zondag 27 februari 2022 20:47 schreef notturna het volgende:
Aoibhin en Domnivoor hoe was het voor jullie? Het was toch een behoorlijk organisatie en zeker om de wandelaars bijelkaar te houden. Zeker met die gekken die telkens achterbleven om foto’s te maken.
Leuk hoor!quote:Op zondag 27 februari 2022 20:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ben paar weken terug pas voor het eerst op het Binnenhof geweest, terwijl ik er al best lang in de buurt woonquote:Op zondag 27 februari 2022 20:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dordrecht is ook heel mooi met een oude geschiedenis.quote:Op zondag 27 februari 2022 21:01 schreef Koen66 het volgende:
Zat steden die zich prima lenen voor een dergelijke wandeling, hier in de regio Gouda en Delft, Leiden en mijn geboortestadje Dordrecht.
Ik zit mij er net in te verdiepen en ik zie wel leuke mogelijkheden.quote:Op zondag 27 februari 2022 20:52 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Leuk hoor!Lijkt me heel tof om in een andere stad te gaan duiken
Hear hearquote:Op zondag 27 februari 2022 21:09 schreef Prisha het volgende:
Ik ben ook thuis![]()
Jongens wat een prachtige dag vandaag. En wat een leuke route was het. Ik ga morgen rustig op m’n gemakje door de foto’s heen. Denk wel een paar mooie te hebben geschoten.
@:Domnivoor en @:Aoibhin heel erg bedankt voor alle moeite die jullie hebben gedaan om dit zo’n mooie dag te maken.
En wat fijn iedereen weer gezien te hebben. En ook wat nieuwe gezichten. Super tof!
Ik heb genoten
Ik heb ook genoten.quote:Op zondag 27 februari 2022 21:09 schreef Prisha het volgende:
Ik ben ook thuis![]()
Jongens wat een prachtige dag vandaag. En wat een leuke route was het. Ik ga morgen rustig op m’n gemakje door de foto’s heen. Denk wel een paar mooie te hebben geschoten.
@:Domnivoor en @:Aoibhin heel erg bedankt voor alle moeite die jullie hebben gedaan om dit zo’n mooie dag te maken.
En wat fijn iedereen weer gezien te hebben. En ook wat nieuwe gezichten. Super tof!
Ik heb genoten
Dat zijn prachtige stedenquote:Op zondag 27 februari 2022 21:01 schreef Koen66 het volgende:
Zat steden die zich prima lenen voor een dergelijke wandeling, hier in de regio Gouda en Delft, Leiden en mijn geboortestadje Dordrecht.
Wat heerlijk om te lezenquote:Op zondag 27 februari 2022 21:09 schreef Prisha het volgende:
Ik ben ook thuis![]()
Ik heb genoten
Leuk dat de trend is gezet!quote:Op zondag 27 februari 2022 21:26 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik heb al wat leuke ideetjes opgedaan voor een stadswandeling Den Haag.
Blij eitje hequote:Op zondag 27 februari 2022 21:34 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wat heerlijk om te lezenHet was ook zo leuk om jou te ontmoeten! Toch ook weer iemand die ik van meerdere subfora ken, maar nooit eerder ontmoet.
Je bent een leuk blij ei met je fotocamera
Best wel, lijkt mij ook wel leuk om te organiseren.quote:
Oh jaquote:Op zondag 27 februari 2022 21:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Blij eitje he. Sorry @:prisha, geintje
Je was inderdaad aardig weg aan het zakken.quote:Op zondag 27 februari 2022 20:48 schreef Aoibhin het volgende:
Mooi dat je een fijne reis hebt gehad!quote:Op zondag 27 februari 2022 22:01 schreef ultra_ivo het volgende:
En ook weer thuis. De trein naar Maastricht was hardstikke rustig, de klaarstaande trein richting noorden zat in Maastricht bomvol.
Ik heb geen echte meet reportage foto's gemaakt maar meer wat speciale dingetjes die me opvielen aan de stad. Morgenavond ga ik er mee aan de slag.quote:Op zondag 27 februari 2022 22:06 schreef Koen66 het volgende:
Als @:prisha en @:ultra_ivo nog toffe foto's hebben gemaakt hou ik me aanbevolen
Dat is wel een leuke bezienswaardige route.quote:Op zondag 27 februari 2022 22:08 schreef ultra_ivo het volgende:
@:Prisha Er wordt een FOT meet gepland: FOT / Meetje doen in Amersfoort ?
Geen enkel probleem. Geeft niks.quote:Op zondag 27 februari 2022 20:48 schreef Aoibhin het volgende:
quote:Op zondag 27 februari 2022 22:37 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Geen enkel probleem. Geeft niks.![]()
Het was leuk om je te ontmoeten.
Fijn Shii!quote:Op zondag 27 februari 2022 22:41 schreef -Shii- het volgende:
Ik ben ook weer thuis van een superleuke, gezellige dag in Utrecht. Dankjewel @:Domnivoor en @:Aoibhin voor het organiseren van de leuke wandeling met interessante weetjes door Utrecht en gezellige meet in het café. Ik heb ervan genoten.Leuk om iedereen weer te zien en ook wat nieuwe gezichten en pullup op de valreep ook nog.
Ik ga nog even nagenieten.
Nee, totaal niet aso. Alle begrip daarvoor. Ik had ook gewoon hetzelfde gedaan...quote:Op zondag 27 februari 2022 20:48 schreef Aoibhin het volgende:
Fijn om jullie gezien te hebben! Jullie helaas niet veel gesproken omdat jullie aan een andere tafel zaten en niet aan de wandeling deelnamen, maar dat komt een volgende keer vast goedquote:Op zondag 27 februari 2022 23:33 schreef oma-Nijn het volgende:
Zo...de Nijnen liggen in het hotelbed.
Tof om jullie weer eens te zien en leuk, dat er nieuwe gezichten waren.
@:Aoibhin en @:Domnivoor, bedankt voor het organiseren en het toffe cadeautje en de rest bedankt voor de gezelligheid.
Lijkt of ze een speeltje hebben gekregenquote:Op maandag 28 februari 2022 00:07 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Fijn om jullie gezien te hebben! Jullie helaas niet veel gesproken omdat jullie aan een andere tafel zaten en niet aan de wandeling deelnamen, maar dat komt een volgende keer vast goed![]()
Fijn dat jullie blij zijn met het cadeautje! En geniet nog lekker van jullie hotel!
quote:Op maandag 28 februari 2022 00:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Lijkt of ze een speeltje hebben gekregen
Jep, het plakt tegen de koelkast.quote:
Wat spuit jij tegen je koelkast?quote:Op maandag 28 februari 2022 00:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jep, het plakt tegen de koelkast.
Niets, ik kwak het er tegen aan en het blijft wel zitten.quote:
Ik weet niet waar het was maar ik was er.quote:
Stik, nu je het zegt. Daar heb ik dus ook niet aan gedacht.quote:Op maandag 28 februari 2022 01:39 schreef Prisha het volgende:
Jongens, ik werd even wakker en het schoot me te binnen dat ik bij het afrekenen die hele borrelplankje vergeten was![]()
Wie heeft die afgerekend? Ik betaal daar uiteraard aan mee. Stuur m effe n DM anders.
Echt totaal niet aan gedacht
ja, stom, ik zag je betalen maar pas in de tram dacht ik er weer aanquote:Op maandag 28 februari 2022 04:30 schreef Sodeknetters het volgende:
Die borrelplank is geregeld. Dat is goed zo.
Oh, en mogge.
Ben je gek. Is goed zo.quote:Op maandag 28 februari 2022 06:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ja, stom, ik zag je betalen maar pas in de tram dacht ik er weer aan
Stuur ff een tikkie
laten we dan vandaag allemaal massaal nagenietenquote:Op maandag 28 februari 2022 07:40 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ben je gek. Is goed zo.
Zit nu ook op mijn werk nog na te genieten.
Ik steun deze motie!quote:Op maandag 28 februari 2022 07:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
laten we dan vandaag allemaal massaal nagenietenGeen negatieve gedachtes en EOTW ideeen vandaag
ha grappig dat we het daar net over gehad hadden. Nou wie weetquote:Op zondag 27 februari 2022 22:08 schreef ultra_ivo het volgende:
@:Prisha Er wordt een FOT meet gepland: FOT / Meetje doen in Amersfoort ?
quote:Op zondag 27 februari 2022 21:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Blij eitje he. Sorry @:prisha, geintje
awww nee joh, doe anders een tikkie sturen of zoquote:Op maandag 28 februari 2022 04:30 schreef Sodeknetters het volgende:
Die borrelplank is geregeld. Dat is goed zo.
Oh, en mogge.
pluppiequote:Op maandag 28 februari 2022 16:10 schreef pullup het volgende:
Was kort en gezellig![]()
Hel blij dat ik nog even kon komen
quote:
Ik! 12 euro graagquote:Op maandag 28 februari 2022 01:39 schreef Prisha het volgende:
Jongens, ik werd even wakker en het schoot me te binnen dat ik bij het afrekenen die hele borrelplankje vergeten was![]()
Wie heeft die afgerekend? Ik betaal daar uiteraard aan mee. Stuur m effe n DM anders.
Echt totaal niet aan gedacht
Er was gister geen goa in Utreg gesignaleerdquote:
Mooie foto’s Ivoquote:Op maandag 28 februari 2022 21:12 schreef ultra_ivo het volgende:
Het waren maar weinig foto's gisteren, geen echte meetreportage zoals al gezegd:
https://eu.zonerama.com/Album/8195309
Tof hoor!quote:Op maandag 28 februari 2022 21:12 schreef ultra_ivo het volgende:
Het waren maar weinig foto's gisteren, geen echte meetreportage zoals al gezegd:
Mooi gelukt!!quote:Op maandag 28 februari 2022 21:12 schreef ultra_ivo het volgende:
Mooie foto’squote:Op maandag 28 februari 2022 21:12 schreef ultra_ivo het volgende:
Mooi.quote:Op maandag 28 februari 2022 21:12 schreef ultra_ivo het volgende:
Mooie foto’s! Jij hebt oog voor detailsquote:Op dinsdag 1 maart 2022 21:49 schreef Prisha het volgende:
Zo eindelijk aan de fotos toegekomen. Ik heb ze geüpload.
(Ultra_ivo, handige site, ik heb hem ook gebruikt)
https://eu.zonerama.com/i(...)D5As1191sk2n1UB0Pe3Y
Toch aardig verschillende series.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 21:49 schreef Prisha het volgende:
Foto 28 was een zijtuintje van een van de huisjes nadat we zo'n steegje waren doorgelopen.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 22:12 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Mooie foto’s! Jij hebt oog voor details![]()
Foto 28 kan ik niet helemaal thuisbrengen (qua locatie). En dat spiraalding van foto 34 was me nooit opgevallen.
ha ja hij is niet helemaal wat ik voor ogen had maar ik vond hem eigenlijk toch wel geinig.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 22:14 schreef Aoibhin het volgende:
Mooie foto's ook @:Prisha! Ik ben geïntrigeerd door je sleutelgat
Ja grappig is dat.quote:
Mooie foto’s Prisha!quote:Op dinsdag 1 maart 2022 21:49 schreef Prisha het volgende:
Leukquote:Op dinsdag 1 maart 2022 21:49 schreef Prisha het volgende:
Open jij hem??quote:Op vrijdag 4 maart 2022 22:26 schreef Koen66 het volgende:
tijd voor een topic voor een volgende meet
Er hangen verschillende ideeën in de lucht, o.a.:quote:Op vrijdag 4 maart 2022 22:26 schreef Koen66 het volgende:
tijd voor een topic voor een volgende meet
Karaoke met veel alcoholquote:Op vrijdag 4 maart 2022 23:43 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Er hangen verschillende ideeën in de lucht, o.a.:
Samen muziek maken, roeien, parachutespringen, karaoke.
Maar iemand moet het initiatief nemen om het van de grond te krijgen.
En een meet zoals afgelopen zondag is ook voor herhaling vatbaar
Karaoke ben ik altijd voor te porrenquote:Op zaterdag 5 maart 2022 19:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Karaoke met veel alcohol(da's de enige manier om mij aan het zingen te krijgen
En uiteraard had ik ook ja gezegd tegen parachutespringen
Ik heb juist veel alcohol nodig om parachute te springenquote:Op zaterdag 5 maart 2022 19:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Karaoke met veel alcohol(da's de enige manier om mij aan het zingen te krijgen
En uiteraard had ik ook ja gezegd tegen parachutespringen
@Deisyy is backquote:Op dinsdag 8 maart 2022 13:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb juist veel alcohol nodig om parachute te springen
Misschien helpt het als jullie een leuke kerel voor me kunnen regelen waar ik me stevig aan vast kan klampenquote:Op dinsdag 8 maart 2022 15:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
@:deisyy is back
Voordee; is dat je toch bij je 1e sprong alleen maar meespringt
Kom er wel vaakquote:
quote:Op woensdag 23 maart 2022 20:58 schreef Koen66 het volgende:
Wie was ook alweer de bedenker van het parachutespringen idee?
quote:Op zondag 28 juni 2020 15:33 schreef D. het volgende:
Ik roep nog maar een keer op tot een parachutespringmeet
Ik vind het een heel leuk idee, ik ben begin oktober wel een weekje op vakantie, dus even kijken of ik dan aan kan haken.quote:Op maandag 24 juli 2023 17:55 schreef Domnivoor het volgende:
Is er animo voor om dit nog eens te doen?
We denken aan begin oktober.
Jullie mogen niet zonder begeleiding dus ik zal wel weer mee moeten.quote:Op maandag 24 juli 2023 17:55 schreef Domnivoor het volgende:
Daar ben ik wel voor in ja. Alleen het weekend van 7 oktober wordt lastig met het Marathon weekend hier in Eindje.quote:Op maandag 24 juli 2023 17:55 schreef Domnivoor het volgende:
als ik durfquote:Op maandag 24 juli 2023 17:55 schreef Domnivoor het volgende:
Ja leuk!quote:Op maandag 24 juli 2023 17:55 schreef Domnivoor het volgende:
Wie A zegt....quote:
Hoeft niet. ik zou niet komen als jij er ook acte de présence zou geven. Jij hebt de eerste keus, zo ben ik ook wel weerquote:
"Vechten"?quote:Op dinsdag 25 juli 2023 00:29 schreef Shii het volgende:
Nou vecht het even ergens anders uit en laten we het hier gezellig houden.
Zou het leuk vinden jullie beiden te ontmoeten. sly al eventjes kort gezien, maar chufi nog niet.
Ja niet mijn schuld ... maar zin om m te zien neequote:Op dinsdag 25 juli 2023 00:29 schreef Shii het volgende:
Nou vecht het even ergens anders uit en laten we het hier gezellig houden.
Zou het leuk vinden jullie beiden te ontmoeten. sly al eventjes kort gezien, maar chufi nog niet.
Dan kan ik begrijpen. Ik heb ook bepaalde users die ik liever niet wil ontmoeten, maar zou het leuk vinden jou te ontmoeten.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 00:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja niet mijn schuld ... maar zine om m te zien nee
Kijk dat vind ik dan wel weer leukquote:Op dinsdag 25 juli 2023 00:38 schreef Shii het volgende:
[..]
Dan kan ik begrijpen. Ik heb ook bepaalde users die ik liever niet wil ontmoeten, maar zou het leuk vinden jou te ontmoeten.![]()
Maar snap het wel. Maar wie weet. Oktober is nog ver.
Waar heb je gewandeld?quote:Op maandag 24 juli 2023 23:27 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja leuk!
[..]
Wie A zegt....
Edit: ik heb gisteren nog in Utrecht gewandeld.![]()
We zijn één team: team 40+quote:Op dinsdag 25 juli 2023 00:20 schreef sly-nl het volgende:
Lijkt me leuk! Kun je het ook in twee keer doen?Dan vorm ik wel de teams
![]()
Bye
SBE, meld zich.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 11:21 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
We zijn één team: team 40+![]()
Iedereen die gezellig mee wil doen is welkom.
Vecht het onderling maar uit. Dan hoor ik daarna wel wie er komt.
Oh sorry, had deze vraag gemist.quote:
Moet er even niet aan denken maar tegen die tijd zal het wel weer gaan.quote:
Vierdaagse gedaan?quote:Op donderdag 3 augustus 2023 12:10 schreef Prisha het volgende:
[..]
Moet er even niet aan denken maar tegen die tijd zal het wel weer gaan.
Ja! 4x40km. Ik heb mijn kruisje binnenquote:
Respect!!quote:Op donderdag 3 augustus 2023 13:58 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja! 4x40km. Ik heb mijn kruisje binnen
Heldinquote:Op donderdag 3 augustus 2023 13:58 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja! 4x40km. Ik heb mijn kruisje binnen
quote:Op donderdag 3 augustus 2023 14:00 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Respect!!Dan je die laatste dag vlakbij mijn moeder in Cuijk geweest
quote:
Forum Opties | |