Wat een prijzen zegquote:Op vrijdag 25 februari 2022 09:43 schreef oma-Nijn het volgende:
Stiltemeet![]()
Parkeerkaart ¤ 36,- uitrijkaart hotel ¤27,50 dus dat scheelt...
Alleen ff het dak van de auto zagen, die is 2 cm te hoog.![]()
Het zal hier niet beter zijn hoor. Gaat nergens meer over. Gisteren getankt met die bus.quote:
Jammer! Maar gefeliciteerd met je nieuwe baan!quote:Op vrijdag 25 februari 2022 18:38 schreef mascara-klodder het volgende:
Dussss je hebt vandaag een sollicitatiegesprek en loopt het pand strak voorbij
Het gesprek was bij een opticien
Positief: nog geen 4 uur later krijg ik een belletje dat ik ben aangenomen
Negatief: maandag beginnen dus ik blijf zondag thuis om de dag erna fris en fruitig mijn nieuwe carrière te beginnen![]()
Hopelijk een volgende keer. Vind het zo erg jammer maarja prioriteiten
Jammer dat je er niet bij bent. Hopelijk een andere keer weer. Succes met je nieuwe baanquote:Op vrijdag 25 februari 2022 18:38 schreef mascara-klodder het volgende:
Negatief: maandag beginnen dus ik blijf zondag thuis om de dag erna fris en fruitig mijn nieuwe carrière te beginnen![]()
Gefeliciteerd en jammer maar begrijpelijk dat je niet komt..quote:Op vrijdag 25 februari 2022 18:38 schreef mascara-klodder het volgende:
Gefeliciteerd met je nieuwe baan. Zien we je de volgende meet vast wel weer.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 18:38 schreef mascara-klodder het volgende:
Solliciteren is heel makkelijk geworden tegenwoordig. In september gesolliciteerd, ik hoefde niet eens mezelf te verkopen, de recruiter was z'n bedrijf aan het verkopenquote:Op vrijdag 25 februari 2022 18:38 schreef mascara-klodder het volgende:
Feli klodder.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 18:38 schreef mascara-klodder het volgende:
Volgende keer weer een kroegmeet, dan kan je chauffeur z'n kunsten weer laten zienquote:Op vrijdag 25 februari 2022 18:38 schreef mascara-klodder het volgende:
Hoop dat ik nog ff niet aan de beurt benquote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:39 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Solliciteren is heel makkelijk geworden tegenwoordig. In september gesolliciteerd, ik hoefde niet eens mezelf te verkopen, de recruiter was z'n bedrijf aan het verkopen.
Het verhaal dat je boven de 40 te oud bent voor een nieuwe baan is helemaal begraven.
De lijst in de OP is up to date.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 20:57 schreef Koen66 het volgende:
Tijd voor een updated list @:domnivoor
Geen dames meer afzeggen hoor anders wordt het zo'n hengstenbal
@sly-nl ook afgemeldt?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 21:06 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
De lijst in de OP is up to date.
En mee eens.
* Aoibhin noteert als extra stok achter de deurquote:Op vrijdag 25 februari 2022 20:57 schreef Koen66 het volgende:
Tijd voor een updated list @:domnivoor
Geen dames meer afzeggen hoor anders wordt het zo'n hengstenbal
Nee.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 21:19 schreef Koen66 het volgende:
@:aoibhin @:domnivoor kan je ergens niet al te duur bij CS parkeren?
Neequote:Op vrijdag 25 februari 2022 21:19 schreef Koen66 het volgende:
@:aoibhin @:domnivoor kan je ergens niet al te duur bij CS parkeren?
Wat fijn voor jequote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:39 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Solliciteren is heel makkelijk geworden tegenwoordig. In september gesolliciteerd, ik hoefde niet eens mezelf te verkopen, de recruiter was z'n bedrijf aan het verkopen.
Het verhaal dat je boven de 40 te oud bent voor een nieuwe baan is helemaal begraven.
Ik weet dat ik het niet mag vragen...quote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:38 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Wat fijn voor jeHad jij ook een CV-gat van ruim 21 jaar?
Soms ga je gewoon vrijwillig op zoek naar iets beters.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 20:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hoop dat ik nog ff niet aan de beurt ben
Ik voel me net zo jong als Queen Elizabeth.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik weet dat ik het niet mag vragen...
Maar hoe oud was jij ook alweer?
Nee, maar wel een CV dat een beetje afwijkt van het gewone.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 22:38 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Wat fijn voor jeHad jij ook een CV-gat van ruim 21 jaar?
Kortom, ongepermitteerde vraag van Koenquote:Op vrijdag 25 februari 2022 23:22 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik voel me net zo jong als Queen Elizabeth.
148 jaar dus
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 23:22 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Kortom, ongepermitteerde vraag van Koen.
al teveel financieel gedoe nu hier, dus liever ff nietquote:Op vrijdag 25 februari 2022 23:21 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Soms ga je gewoon vrijwillig op zoek naar iets beters.
niet om te slijmen maar dat had ik je niet gegevenquote:Op vrijdag 25 februari 2022 23:31 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]![]()
Ik ben 46
Ik heb eigenlijk gewoonweg geen relevant CV voor wat dan ook.
Ik wilde eigenlijk heelveel gaan uitleggen maar daar ben ik te moe voor.
Ben gewoon blij dat ik een toffe baan ga krijgen en ook nog een hoop ga leren
Ik had jou ook echt niet die 28 jaar gegevenquote:Op vrijdag 25 februari 2022 23:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
niet om te slijmen maar dat had ik je niet gegeven
en jeeeuujjjjj voor je toffe baan
Aan welke kant is dat verzamelpunt? Centrumkant of jaarbeurs?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 09:53 schreef Domnivoor het volgende:
De 40+ SC gaat op 27 februari wandelen en borrelen in Utrecht.
Het plan is:
13:00 Verzamelen op het stationsplein
Om 13:30 (niet eerder, niet later) gaan we wandelen. Aoibhin en ondergetekende zijn jullie gidsen.
Halverwege gaan we ergens wat drinken.
Rond 15:00 komen we aan bij het café, waar meer deelnemers zich bij ons aansluiten.
In dat café kunnen we ook blijven eten.
Deelnemers:
Wandeling 13:00-15:00, aansluitend café:
Aoibhin
Bomenverzameling
Domnivoor
Gast_op_Afstand_GOA
Koen66
mascara-klodder + bff en Jeroen (afgemeld)
notturna
Prisha
-Shii-
Sodeknetters
Superbadeendje
ultra_ivo
Café 15:00:
oma-Nijn
pullup
Silverfox
sly-nl (afgemeld)
Het verzamelpunt (zondag 13:00) is in de buurt van Itoshii op het Stationsplein.
[ afbeelding ]
Vanuit de stationshal gezien:
[ afbeelding ]
Ah, dat is een goed punt.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 00:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Aan welke kant is dat verzamelpunt? Centrumkant of jaarbeurs?
nog iets om op de wandelnavigatie te selecteren?quote:Op zaterdag 26 februari 2022 00:03 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ah, dat is een goed punt.
Centrumkant. Tussen de stationshal en Hoog-Catharijne.
Itoshiiquote:Op zaterdag 26 februari 2022 00:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nog iets om op de wandelnavigatie te selecteren?
Ja, jammer, vind ik echt!quote:Op vrijdag 25 februari 2022 21:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
@:sly-nl ook afgemeldt?dat had ik nog niet meegekregen.
Nog maar 3 over die ik nooit eerder meette
Joh, het is niet erg om toe te geven dat je niet durft om wat voor een reden dan ookquote:Op zaterdag 26 februari 2022 00:44 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ja, jammer, vind ik echt!
Vorige x ook niet bij oma,je zou bijna denken dat ik bang ben..
Next time bij oma ben ik er zeker bij, dead or alive!@
Veel plezier allen!
Joh jij hebt altijd een grote mond. Misschien soms even een beetje dimmen? In ieder geval tegen mijquote:Op zaterdag 26 februari 2022 00:57 schreef sly-nl het volgende:
Dik, geil en bang voor jou en je tekkel!
Fuck offquote:Op zaterdag 26 februari 2022 01:01 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Joh jij hebt altijd een grote mond. Misschien soms even een beetje dimmen? In ieder geval tegen mijEn in SHO, jij bent daar serieus niet op je plek
Ik kwam in dit topic de meeters plezier wensen.quote:
Thnx we gaan een hartstikke leuke wandeling maken en de volgende meet verwacht ik je wel hoor.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 01:10 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ik kwam in dit topic de meeters plezier wensen.
Wat jij nu precies wilt is nogal vaag, vooral wat pathetisch en niet op z'n plek.
Naar je nest! Zonder kusjes
Gefeliciteerd! Wens je heel veel plezier in je nieuwe baan.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 23:31 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]![]()
Ik ben 46
Ik heb eigenlijk gewoonweg geen relevant CV voor wat dan ook.
Ik wilde eigenlijk heelveel gaan uitleggen maar daar ben ik te moe voor.
Ben gewoon blij dat ik een toffe baan ga krijgen en ook nog een hoop ga leren
Jammer dat je er niet bij kan zijn. Volgende keer beter.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 01:10 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ik kwam in dit topic de meeters plezier wensen.
Wat jij nu precies wilt is nogal vaag, vooral wat pathetisch en niet op z'n plek.
Naar je nest! Zonder kusjes
Veel plezier nogmaals!quote:Op zaterdag 26 februari 2022 01:19 schreef notturna het volgende:
[..]
Thnx we gaan een hartstikke leuke wandeling maken en de volgende meet verwacht ik je wel hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |