Een woelmuis.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wel redelijk, moe want muis was flink aan het woelen in haar slaap maar voor de rest wel prima. Lekker rustig dagje qua werk.
Hoe is het daar? En hoe is het met Mini's ziek zijn?
Ja dat was vreselijk he, heb er niet goed van geslapen vannachtquote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:02 schreef FreshFruit het volgende:
Die beelden van de aanval en dat huilende kindje gaat me door merg en been.
Hier is het deels een stuk beter: Mini-ToT heeft een klein beetje brood gegeten, heeft een fles melk gedronken en heeft net een zoute haring naar binnen gewerkt!quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wel redelijk, moe want muis was flink aan het woelen in haar slaap maar voor de rest wel prima. Lekker rustig dagje qua werk.
Hoe is het daar? En hoe is het met Mini's ziek zijn?
Beterschap voor Mevrouw ToT!quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Hier is het deels een stuk beter: Mini-ToT heeft een klein beetje brood gegeten, heeft een fles melk gedronken en heeft net een zoute haring naar binnen gewerkt!Hij is ook weer lekker vrolijk en druk!
Alleen heeft mevrouw ToT nu griep.
Thanks!quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Beterschap voor Mevrouw ToT!
Maar is ergens ook wel te verwachten dat als een iemand ziek word er nog iemand word aangestoken. Hopelijk word jij niet ook nog ziekjes.
Beterschap voor Mevr. ToT.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Hier is het deels een stuk beter: Mini-ToT heeft een klein beetje brood gegeten, heeft een fles melk gedronken en heeft net een zoute haring naar binnen gewerkt!Hij is ook weer lekker vrolijk en druk!
Alleen heeft mevrouw ToT nu griep.
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Beterschap voor Mevr. ToT.![]()
Moet wel lachen om die zoute haring.![]()
"Wat wil je eten Mini?"
" Doe maar een zoute haring Pa."
" Okee met uitjes?"
"lLekker,en met augurkjes."
"is goed zoon laat het je smaken."
" Dat bepaal ik zelf wel vader."
Had een kind van mij kunnen zijnquote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Beterschap voor Mevr. ToT.![]()
Moet wel lachen om die zoute haring.![]()
"Wat wil je eten Mini?"
" Doe maar een zoute haring Pa."
" Okee met uitjes?"
"lLekker,en met augurkjes."
"is goed zoon laat het je smaken."
" Dat bepaal ik zelf wel vader."
Nu zit dat liedje in mijn hoofd.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee, hier is het gewoon "Visje!"
En toen hij het op het bord kreeg, zong hij het eerste deel van "Visje, visje, in het water..."
Is lekkerrrrrquote:
Toefje slagroom erop.quote:
En een kers.quote:
Wij weten wel wat lekker is.quote:
Wat drinken we erbij?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wij weten wel wat lekker is.
@Haags zijn zusje geboekt?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:50 schreef FranticDJ het volgende:
tijd om weer mooie dingen te gaan doen
Eh, ik speel de vega-kaart.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |