Ik laat de Lawineboys voor wat ze zijn denk ik.quote:
Ik vind dat soort muziek ook vreselijk!quote:Op vrijdag 25 februari 2022 10:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik laat de Lawineboys voor wat ze zijn denk ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 10:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik vind dat soort muziek ook vreselijk!Maar ik vind deze knakker altijd wel tof met z'n reacties!
Zelf heb ik Wishmaster The Misheard Lyrics naar hem opgestuurd.STEVEN SEAGULLSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 10:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik vind dat soort muziek ook vreselijk!Maar ik vind deze knakker altijd wel tof met z'n reacties!
Zelf heb ik Wishmaster The Misheard Lyrics naar hem opgestuurd.Deze gaat over iemand wiens naam ik niet ga noemen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Lil Kleine?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 10:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Deze gaat over iemand wiens naam ik niet ga noemen.
Precies de reden waarom ik geen journaal meer kijk.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:02 schreef FreshFruit het volgende:
Die beelden van de aanval en dat huilende kindje gaat me door merg en been.
quote:
Zo onwerkelijk dit.Stelletje mongolen.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Precies de reden waarom ik geen journaal meer kijk.
Sinds de fucking Golfoorlog!
Maar ik snap het ff niet; ze hadden toch ook gebieden...."bevrijd".... en neutraal verklaard en de lokale bevolking zat te dansen in te straten en zag hen als helden?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zo onwerkelijk dit.Stelletje mongolen.
Vanmiddag even kijken.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:07 schreef ToT het volgende:
[..]Zijn reacties kunnen echt zo geweldig zijn!
Ook van ontroering enzo.
Tof!quote:
Klopt,ik heb ergens een gifje.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Maar ik snap het ff niet; ze hadden toch ook gebieden...."bevrijd".... en neutraal verklaard en de lokale bevolking zat te dansen in te straten en zag hen als helden?
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:11 schreef DerRabbit het volgende:
Goedes Morgens heren, dames, jongens, meisjes en alles er tussenin
HerRabbit.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:11 schreef DerRabbit het volgende:
quote:
Heren van de goede vivantastische leeftquote:
Godver....quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Klopt,ik heb ergens een gifje.
Maar zie nu meerdere filmpjes waar de bommen inslaan bij mensen.Dat is doodeng.
Hoestie dan?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
[..]
Heren van de goede vivantastische leeft
Wel redelijk, moe want muis was flink aan het woelen in haar slaap maar voor de rest wel prima. Lekker rustig dagje qua werk.quote:
Nijnquote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:11 schreef DerRabbit het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |