Gezongen door de broer van Stallone.quote:
Ehm nee maatje, door Dan Hill.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 00:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Gezongen door de broer van Stallone.
Lekker slipe.quote:
Geschreven bedoelde ik.quote:
quote:
quote:
Hoi dame.quote:
Ik HOU van dit nummer en deze versie!quote:
Tweede keer dat we het eens zijn.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 00:43 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik HOU van dit nummer en deze versie!![]()
Moet niet gekker wordenquote:Op vrijdag 25 februari 2022 00:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Tweede keer dat we het eens zijn.
Ik neem afstand van je.quote:
quote:
Hoezo dat nou weer?quote:
quote:
Hallo meneerquote:
quote:
Extra uitzending al gezien?quote:
RP/?quote:
quote:
Gaaf.quote:
Yupquote:
quote:
Ik ga nergens heen!quote:
Hmmmm...quote:
Daar hou ik je aan ,en hetzelfde geldt voor Foshi.quote:
Moet ik de handboeien pakken?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 01:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Daar hou ik je aan ,en hetzelfde geldt voor Foshi.
Waar Foshi gaat kom ik ga ik ook!quote:Op vrijdag 25 februari 2022 01:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Daar hou ik je aan ,en hetzelfde geldt voor Foshi.
Foshi heeft geen kippenpoten hoor!quote:Op vrijdag 25 februari 2022 01:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Moet ik de handboeien pakken?
Ik ben er klaar mee dat ze ons laten schrikken.Handboeitje kan helpen.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 01:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Moet ik de handboeien pakken?
Daarom idd, dat gedrag van hun is niet goed voor mijn hart.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 01:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ben er klaar mee dat ze ons laten schrikken.Handboeitje kan helpen.
Lol gelukkig niet, en handboeien heb ìk wel hoorquote:Op vrijdag 25 februari 2022 01:02 schreef B00STER het volgende:
[..]
Foshi heeft geen kippenpoten hoor!
Wij zijn wild en we jongen wat ja!quote:Op vrijdag 25 februari 2022 01:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daarom idd, dat gedrag van hun is niet goed voor mijn hard.
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 01:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Laatst liet ik je schrikken hè?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 01:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
I rememberquote:Op vrijdag 25 februari 2022 01:05 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Lol gelukkig niet, en handboeien heb ìk wel hoor
Kon ik godsamme in mijn eentje die vampierengrot in, met gevaar voor eigen leven en haar weer terugslepen. Daarom was ik zo lang weg.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 01:06 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Laatst liet ik je schrikken hè?![]()
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 01:07 schreef B00STER het volgende:
[..]
Kon ik godsamme in mijn eentje die vampierengrot in, met gevaar voor eigen leven en haar weer terugslepen. Daarom was ik zo lang weg.
Got you back didn't I?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 01:08 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]ja was een beetje eng voor je hè
Awww sorry!!!quote:Op vrijdag 25 februari 2022 01:08 schreef FreshFruit het volgende:
Ze heeft mij wel vaker laten schrikken.
Truequote:
Maakt niet uit leave,blij dat je weer bent toch.quote:
Voor jouquote:
Voor jou terugquote:
Ja ik ben er weer, voorlopig danquote:Op vrijdag 25 februari 2022 01:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maakt niet uit leave,blij dat je weer bent toch.
Lekkerquote:
Gaat ze zo doen.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 01:11 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja ik ben er weer, voorlopig dan![]()
Maak je geen zorgen, ik blijf hier en ik heb genoeg ducttape voor haar.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 01:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Gaat ze zo doen.![]()
Ik word gek van jullie.
Je bent zelf lekker.quote:
Ja nah ja, sorryquote:Op vrijdag 25 februari 2022 01:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Gaat ze zo doen.![]()
Ik word gek van jullie.
Ik denk dat de mijne beter zijn.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 01:05 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Lol gelukkig niet, en handboeien heb ìk wel hoor
quote:
Denk je ja? Ik heb niet van die suffe fluffy exemplaren hè?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 01:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik denk dat de mijne beter zijn.
Niet jaloers.Ik heb Soul.quote:
Nou zegquote:
Nee!quote:
Nou...your loss..quote:
quote:
Nou doei hè?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 01:19 schreef B00STER het volgende:
Welterusten iedereen! Ik haak af voor nu!
I'll be back haha.
Slaapse kerel.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 01:19 schreef B00STER het volgende:
Welterusten iedereen! Ik haak af voor nu!
I'll be back haha.
Jij hebt toch een partner?quote:
Je snapt toch wel dat het gewoon grappen over en weer zijn hè? Hij heeft een vrouw, ik een vriend, en dat weet iedereen ookquote:
quote:
A. Ik heb een vriendin, ik ben nooit getrouwdquote:Op vrijdag 25 februari 2022 01:23 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Je snapt toch wel dat het gewoon grappen over en weer zijn hè? Hij heeft een vrouw, ik een vriend, en dat weet iedereen ook
Serieus?quote:
Als in dat ik niemand kwaad wil doen.quote:
Oh nee johquote:Op vrijdag 25 februari 2022 01:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Als in dat ik niemand kwaad wil doen.
Ja, dus kom je nou nog naar bed of niet?? Iedereen is weer in de juiste waan.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 01:30 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Oh nee johmaar goed, nu is alles duidelijk lijkt me
Kom eraanquote:Op vrijdag 25 februari 2022 01:31 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ja, dus kom je nou nog naar bed of niet?? Iedereen is weer in de juiste waan.
Ik voel me nu net een klein meisje ofzoquote:Op vrijdag 25 februari 2022 01:31 schreef FreshFruit het volgende:
Is juist leuk hier dat je vriendjes en vriendinnetjes hebt.
* FreshFruit trekt aan je vlechtjesquote:Op vrijdag 25 februari 2022 01:32 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik voel me nu net een klein meisje ofzo![]()
Oh ...spannendquote:Op vrijdag 25 februari 2022 01:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
* FreshFruit trekt aan je vlechtjes
* SBE kijkt onder je rokje.quote:
Wow...da's heel directquote:Op vrijdag 25 februari 2022 01:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
* SBE kijkt onder je rokje.
Grensoverschrijdend gedragquote:Op vrijdag 25 februari 2022 01:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
* SBE kijkt onder je rokje.
Het is niet moeilijk als je een klein badeendje bent.quote:
Nee da's waarquote:Op vrijdag 25 februari 2022 01:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is niet moeilijk als je een klein badeendje bent.
Doen we.quote:
En dan wel slipen hoor.quote:
Uhu, de kachel staat al uit.quote:
Hoeveel betaal jij meer?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 02:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Uhu, de kachel staat al uit.
Ik heb nog geen idee.quote:
Extra goede reden om werk te vinden, dan hoeft de kachel overdag niet meer aan.quote:
Ik heb in mijn casa geen kachel aan.Soul in de woonkamer voor haar dieren welquote:Op vrijdag 25 februari 2022 02:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Extra goede reden om werk te vinden, dan hoeft de kachel overdag niet meer aan.
Ik heb ook alleen maar de kachels in de woonkamer aan. Gelukkig wordt het ook weer warmer.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 02:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb in mijn casa geen kachel aan.Soul in de woonkamer voor haar dieren wel
Ik hoef niet te werken ,mijn geld werkt voor me.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 02:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Extra goede reden om werk te vinden, dan hoeft de kachel overdag niet meer aan.
Moet ik ook maar eens uitzoeken.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 02:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik hoef niet te werken ,mijn geld werkt voor me.
Ik ga niet meer werken,heb het prima voor elkaar zoquote:Op vrijdag 25 februari 2022 02:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Moet ik ook maar eens uitzoeken.
Ik zou het ook wel weer lekker vinden om aan het werk te gaan.
Jij ook niet gekkie.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 02:18 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik zal nooit op iemand afgeven.
Ik zag vandaag een leuke baan. Iemand die kan 3d tekenen en interesse heeft in 3d printen. Sol. verstuurd voordat ik de vacature gelezen had.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 02:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ga niet meer werken,heb het prima voor elkaar zo
Beetje lollen en geinen hier. En soms mensen in de zeik nemen.quote:
Mjn bier is ook bijna op, slaap lekker.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 02:22 schreef FreshFruit het volgende:
Ik ga naar bedje SBE.
Spre
ek je morgen.
quote:
quote:
quote:
Check ONZ even.quote:
Ja net geantwoord daarquote:
Hey IJsdraakjequote:
Hey Paul ,alles goed?quote:
Ja prima,quote:
Draakje.quote:
Denk dat ze jou heeft gemist.quote:
Sneupke.quote:
Geen idee!!!quote:
quote:
U zijt van harte welkomequote:Op vrijdag 25 februari 2022 09:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zoek gewoon een gezellig hoekje om te posten op m'n trage momentjes.
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 09:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Iets met jou en @:suzi
Ik werd bezweet wakker.
Mooi toch.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 09:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zoek gewoon een gezellig hoekje om te posten op m'n trage momentjes.
Morguh ToTquote:
quote:
Hier gaat bijna alles beter; Mini-ToT heeft een beetje gegeten ("Broodje CHOCOWAAAAA!!!") en hij is lekker vrolijk en actief.quote:
Hier ook een zonnetjequote:Op vrijdag 25 februari 2022 09:58 schreef FranticDJ het volgende:
Mooie dag vandaag zeg, als ik zo naar buiten kijk
Fijn te horen dat alles beter gaatquote:Op vrijdag 25 februari 2022 09:59 schreef ToT het volgende:
[..]
[..]
Hier gaat bijna alles beter; Mini-ToT heeft een beetje gegeten ("Broodje CHOCOWAAAAA!!!") en hij is lekker vrolijk en actief.
Maar nu heeft mevrouw ToT weer een griep te pakken. (Iedereen bij haar op het werk negatief getest, maar wel iedereen ziek.)
Ik zie zon.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 09:58 schreef FranticDJ het volgende:
Mooie dag vandaag zeg, als ik zo naar buiten kijk
alle wolkjes naar Groningenquote:Op vrijdag 25 februari 2022 10:06 schreef Mrsloveable het volgende:
De zon is hier verdwenen nu een donkere lucht
Hier ook geen vrolijke lucht.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 10:06 schreef Mrsloveable het volgende:
De zon is hier verdwenen nu een donkere lucht
Jij kan soms echt gemeen zijn.quote:
moiquote:Op vrijdag 25 februari 2022 10:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij kan soms echt gemeen zijn.
Ik ook niet zolang ze maar daar blijven want ze zijn zo dom.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 10:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
moi![]()
![]()
![]()
ik heb geen problemen met Groningen
You're so mean!!!!!quote:Op vrijdag 25 februari 2022 10:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ook niet zolang ze maar daar blijven want ze zijn zo dom.
quote:
Nou dat is ook niet liefquote:
Wordt hier al weer iets lichter gelukkig..quote:
Ik ook en 15 gradenquote:
Doe maar eerst 15quote:
Volgende week ieder geval welquote:Op vrijdag 25 februari 2022 10:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
gewoon droog
lijkt me heerlijk
droog en zon
morgen ook al ja..quote:
Speciaal voor mij dat vooruitzicht.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 10:26 schreef Mrsloveable het volgende:
Weer app laptop
[ afbeelding ]
Buienradar
[ afbeelding ]
Ik had foto's van de fles gezien, maar had er nog niks over gelezen.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 10:26 schreef FreshFruit het volgende:
@:ToT
Check deze
https://www.manners.nl/macallan-oudste-single-malt-whisky/
Dan heb je wel lekker weerquote:Op vrijdag 25 februari 2022 10:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Speciaal voor mij dat vooruitzicht.
* IJsdraakje heeft volgende week vrij
lekker!!quote:Op vrijdag 25 februari 2022 10:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Speciaal voor mij dat vooruitzicht.
* IJsdraakje heeft volgende week vrij
Deed me ook aan een andere fles van hun denken.Die in Cocktail werd gedronken.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 10:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik had foto's van de fles gezien, maar had er nog niks over gelezen.
Da's een prijzig drankje!
Denk dat t voor heel veel mensen een opluchting is, zeker als hem de hele dag op moet..quote:Op vrijdag 25 februari 2022 10:29 schreef ToT het volgende:
Net terug van boodschappen doen. De meeste mensen dragen geen mondkapje meer en ik zei aan de kassa ook dat ik blij ben weer gezichten te zien; komt veel positiever over zo.
En die dame helemaal wild enthousiast: "Ohhhh jaaaa, echt!!!! Ik weet niet wat het is, maar ik ben echt een heel stuk blijer zo!!!! Ik weet niet waarom, maar ik vind dit echt zo fijn weer!!!"En ze BLEEF maar wildenthousiast doorratelen!
Je had gewoon sjans dus.Player die je bent.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 10:29 schreef ToT het volgende:
Net terug van boodschappen doen. De meeste mensen dragen geen mondkapje meer en ik zei aan de kassa ook dat ik blij ben weer gezichten te zien; komt veel positiever over zo.
En die dame helemaal wild enthousiast: "Ohhhh jaaaa, echt!!!! Ik weet niet wat het is, maar ik ben echt een heel stuk blijer zo!!!! Ik weet niet waarom, maar ik vind dit echt zo fijn weer!!!"En ze BLEEF maar wildenthousiast doorratelen!
Ow van een vat dat van een gezonken schip was gehaald?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 10:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Deed me ook aan een andere fles van hun denken.Die in Cocktail werd gedronken.
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 10:35 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Denk dat t voor heel veel mensen een opluchting is, zeker als hem de hele dag op mond..
Alleen nu kan zonder mondkapje niet meer gapen zonder je hand voor je mond te doenetc
Whehe!quote:Op vrijdag 25 februari 2022 10:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je had gewoon sjans dus.Player die je bent.
Ik vind hier iets van...quote:Op vrijdag 25 februari 2022 10:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb er wel eens een foto van gezien, ik zelf vind ze niet zo mooi die kale dieren. Maar ik vind kale mensen ook niet mooi
Ik laat de Lawineboys voor wat ze zijn denk ik.quote:
Ik vind dat soort muziek ook vreselijk!quote:Op vrijdag 25 februari 2022 10:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik laat de Lawineboys voor wat ze zijn denk ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 10:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik vind dat soort muziek ook vreselijk!Maar ik vind deze knakker altijd wel tof met z'n reacties!
Zelf heb ik Wishmaster The Misheard Lyrics naar hem opgestuurd.STEVEN SEAGULLSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 10:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik vind dat soort muziek ook vreselijk!Maar ik vind deze knakker altijd wel tof met z'n reacties!
Zelf heb ik Wishmaster The Misheard Lyrics naar hem opgestuurd.Deze gaat over iemand wiens naam ik niet ga noemen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Lil Kleine?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 10:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Deze gaat over iemand wiens naam ik niet ga noemen.
Precies de reden waarom ik geen journaal meer kijk.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:02 schreef FreshFruit het volgende:
Die beelden van de aanval en dat huilende kindje gaat me door merg en been.
quote:
Zo onwerkelijk dit.Stelletje mongolen.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Precies de reden waarom ik geen journaal meer kijk.
Sinds de fucking Golfoorlog!
Maar ik snap het ff niet; ze hadden toch ook gebieden...."bevrijd".... en neutraal verklaard en de lokale bevolking zat te dansen in te straten en zag hen als helden?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zo onwerkelijk dit.Stelletje mongolen.
Vanmiddag even kijken.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:07 schreef ToT het volgende:
[..]Zijn reacties kunnen echt zo geweldig zijn!
Ook van ontroering enzo.
Tof!quote:
Klopt,ik heb ergens een gifje.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Maar ik snap het ff niet; ze hadden toch ook gebieden...."bevrijd".... en neutraal verklaard en de lokale bevolking zat te dansen in te straten en zag hen als helden?
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:11 schreef DerRabbit het volgende:
Goedes Morgens heren, dames, jongens, meisjes en alles er tussenin
HerRabbit.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:11 schreef DerRabbit het volgende:
quote:
Heren van de goede vivantastische leeftquote:
Godver....quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Klopt,ik heb ergens een gifje.
Maar zie nu meerdere filmpjes waar de bommen inslaan bij mensen.Dat is doodeng.
Hoestie dan?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
[..]
Heren van de goede vivantastische leeft
Wel redelijk, moe want muis was flink aan het woelen in haar slaap maar voor de rest wel prima. Lekker rustig dagje qua werk.quote:
Nijnquote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:11 schreef DerRabbit het volgende:
Een woelmuis.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wel redelijk, moe want muis was flink aan het woelen in haar slaap maar voor de rest wel prima. Lekker rustig dagje qua werk.
Hoe is het daar? En hoe is het met Mini's ziek zijn?
Ja dat was vreselijk he, heb er niet goed van geslapen vannachtquote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:02 schreef FreshFruit het volgende:
Die beelden van de aanval en dat huilende kindje gaat me door merg en been.
Hier is het deels een stuk beter: Mini-ToT heeft een klein beetje brood gegeten, heeft een fles melk gedronken en heeft net een zoute haring naar binnen gewerkt!quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wel redelijk, moe want muis was flink aan het woelen in haar slaap maar voor de rest wel prima. Lekker rustig dagje qua werk.
Hoe is het daar? En hoe is het met Mini's ziek zijn?
Beterschap voor Mevrouw ToT!quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Hier is het deels een stuk beter: Mini-ToT heeft een klein beetje brood gegeten, heeft een fles melk gedronken en heeft net een zoute haring naar binnen gewerkt!Hij is ook weer lekker vrolijk en druk!
Alleen heeft mevrouw ToT nu griep.
Thanks!quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Beterschap voor Mevrouw ToT!
Maar is ergens ook wel te verwachten dat als een iemand ziek word er nog iemand word aangestoken. Hopelijk word jij niet ook nog ziekjes.
Beterschap voor Mevr. ToT.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Hier is het deels een stuk beter: Mini-ToT heeft een klein beetje brood gegeten, heeft een fles melk gedronken en heeft net een zoute haring naar binnen gewerkt!Hij is ook weer lekker vrolijk en druk!
Alleen heeft mevrouw ToT nu griep.
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Beterschap voor Mevr. ToT.![]()
Moet wel lachen om die zoute haring.![]()
"Wat wil je eten Mini?"
" Doe maar een zoute haring Pa."
" Okee met uitjes?"
"lLekker,en met augurkjes."
"is goed zoon laat het je smaken."
" Dat bepaal ik zelf wel vader."
Had een kind van mij kunnen zijnquote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Beterschap voor Mevr. ToT.![]()
Moet wel lachen om die zoute haring.![]()
"Wat wil je eten Mini?"
" Doe maar een zoute haring Pa."
" Okee met uitjes?"
"lLekker,en met augurkjes."
"is goed zoon laat het je smaken."
" Dat bepaal ik zelf wel vader."
Nu zit dat liedje in mijn hoofd.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee, hier is het gewoon "Visje!"
En toen hij het op het bord kreeg, zong hij het eerste deel van "Visje, visje, in het water..."
Is lekkerrrrrquote:
Toefje slagroom erop.quote:
En een kers.quote:
Wij weten wel wat lekker is.quote:
Wat drinken we erbij?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wij weten wel wat lekker is.
@Haags zijn zusje geboekt?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:50 schreef FranticDJ het volgende:
tijd om weer mooie dingen te gaan doen
Eh, ik speel de vega-kaart.quote:
Daar zal SBE geen nee tegen zeggen.quote:
Dan mag jij de banaan.quote:
Ik wist wel dat ik dat niet hoefde voor te stellen.quote:
Je kan ze ook eten.quote:
Tot hij de rekening ziet!quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Daar zal SBE geen nee tegen zeggen.
Goffer.quote:
Oh, is dát er de bedoeling van.quote:
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 12:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, is dát er de bedoeling van.
Ahah, jij hebt de school van haags doorlopenquote:Op vrijdag 25 februari 2022 12:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, is dát er de bedoeling van.
Principessa.quote:
Hey maanlampje.quote:
Vind het een leuke vrouwquote:Op vrijdag 25 februari 2022 12:11 schreef FreshFruit het volgende:
Wat vinden jullie van Victoria Koblenko?
Goed lichaamquote:Op vrijdag 25 februari 2022 12:11 schreef FreshFruit het volgende:
Waar heb je die gekeken?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 12:17 schreef ToT het volgende:
Net ff die speech gezien van de president van Oekraïne voor het Russische volk.
Erg, erg goed!
moeten we daar wat van vinden?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 12:11 schreef FreshFruit het volgende:
hij is natuurlijk ook een acteurquote:Op vrijdag 25 februari 2022 12:17 schreef ToT het volgende:
Net ff die speech gezien van de president van Oekraïne voor het Russische volk.
Erg, erg goed!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |