Ja ik weet hetquote:
Je bent zelf al een clownquote:Op donderdag 24 februari 2022 21:41 schreef engine het volgende:
[..]
Ja ik weet het
Maar denk dat ik nu toch 1 of 2x ga![]()
Al heb ik geen verkleedtroep.
quote:
Mooi dit.quote:Op donderdag 24 februari 2022 21:42 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Toch word dat niet als kostuum geaccepteerd.
Ja best lekker hequote:
Je bedoelt vrouwlief aan de GHB en ik lekker in alle rust genieten van een techno set met een hearlik Limburgs biertje in de handquote:Op donderdag 24 februari 2022 21:33 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Je kan toch samen met vrouwlief raven met drank en drugs op techno
Groot gelijk, zoals toen hij mij dacht te vertellen waar ik wel of niet mocht posten van hem terwijl hij beter weet en niet bepaald achterlijk isquote:
Loop maar weer wegquote:
Doe maarquote:Op donderdag 24 februari 2022 21:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je bedoelt vrouwlief aan de GHB en ik lekker in alle rust genieten van een techno set met een hearlik Limburgs biertje in de hand
Muah, ik ga het denk ik toch even bewaren voor het weekend. Dan gaan we overheerlijk saufen tijdens carnaval in het Beloofde Limburgse Landquote:
Dit wil ik nu wel even kortsluiten.quote:Op donderdag 24 februari 2022 21:45 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Groot gelijk, zoals toen hij mij dacht te vertellen waar ik wel of niet mocht posten van hem terwijl hij beter weet en niet bepaald achterlijk is![]()
![]()
@:deisyy lees je mee
Lekker.quote:
Het tuinhuisje is hier ook een geliefd onderwerp.quote:
Je bent rebels vandaagquote:
Oja het mag weerquote:Op donderdag 24 februari 2022 21:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Muah, ik ga het denk ik toch even bewaren voor het weekend. Dan gaan we overheerlijk saufen tijdens carnaval in het Beloofde Limburgse Land![]()
Echt wel. In de COS werden posts verwijderd.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |