quote:Op donderdag 24 februari 2022 22:04 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Je wilt er ook nog wat voor![]()
Jij blieft hier.quote:Op donderdag 24 februari 2022 22:03 schreef B00STER het volgende:
Maar misschien, wat er ook gebeurd is (ik heb geen idee en wil het ook niet weten) kunnen we het gewoon lekker gezellig houden!
Doe leuk of ik zap!
Was mijn mening ook in 40+ maar helaas dacht moderator @Deisyy er anders over. Ze liet engine volop zijn gang gaan met mij te vertellen waar ik wel of niet mocht posten. Maar ondertussen wist ie wel dat ie dit niet in BB moest posten maar wel in 40+quote:Op donderdag 24 februari 2022 22:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Negeer het ofzo en houd het hier leuk.
Mja technisch gezien als ik zap blijf ik altijd hier maar verdwijnt de restquote:
Had je paar dagen geleden eens moeten meelezenquote:Op donderdag 24 februari 2022 22:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nee mijn beste.Ik heb jullie beide hoog.En engine is nu rustig.Jij niet.
Mooi is dat geregeldquote:
Laat het dan ook maar lekker daar. Het is hier al vanaf het begin gezellig en dat willen we zo houden.quote:Op donderdag 24 februari 2022 22:05 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Was mijn mening ook in 40+ maar helaas dacht moderator @:deisyy er anders over. Ze liet engine volop zijn gang gaan met mij te vertellen waar ik wel of niet mocht posten. Maar ondertussen wist ie wel dat ie dit niet in BB moest posten maar wel in 40+
Jij blift hier.quote:Op donderdag 24 februari 2022 22:05 schreef B00STER het volgende:
[..]
Mja technisch gezien als ik zap blijf ik altijd hier maar verdwijnt de rest
Ik ga nergens geen, geen zorgen
Ik heb vandaag zo gelachen.quote:
Niet zeuren over 3 topics dat ik weer in het verkeerde nummer zit he. Moest van jou hier blijvenquote:
Ik heb opdracht om je mee te torsen.quote:Op donderdag 24 februari 2022 22:12 schreef B00STER het volgende:
[..]
Niet zeuren over 3 topics dat ik weer in het verkeerde nummer zit he. Moest van jou hier blijven
Daarom juist.quote:
Haha, volgens mij zijn er inmiddels 12 mensen belast met die taak.quote:Op donderdag 24 februari 2022 22:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb opdracht om je mee te torsen.
Volledig eens met jou maar ik ben @engine en @Deisyy niet he? Niet mij aankijken op iets triest wat die (de 1 wil vermaak en de ander wil makkelijk afzeikdoelwilt) voor ogen hebben.quote:Op donderdag 24 februari 2022 22:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Laat het dan ook maar lekker daar. Het is hier al vanaf het begin gezellig en dat willen we zo houden.
Dude! Je punt is meer dan duidelijk! Laat het lekker hierbij.quote:Op donderdag 24 februari 2022 22:15 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Volledig eens met jou maar ik ben @:engine en @:deisyy niet he? Niet mij aankijken op iets triest wat die (de 1 wil vermaak en de ander wil makkelijk afzeikdoelwilt) voor ogen hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |