Wij gunnen het sympathieke Sheriff een goal.quote:Op donderdag 24 februari 2022 22:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
Verlengen bij Braga - Sheriff (EL) en PAOK - Mietjesland (CL)
Wij zijn tegen Russische inmenging en steunen dus Braga.quote:Op donderdag 24 februari 2022 22:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wij gunnen het sympathieke Sheriff een goal.
Wat een leuk feitje!quote:Op donderdag 24 februari 2022 22:57 schreef Dale__Cooper het volgende:
Vitesse heeft in de Eredivisie maar 4 keer meer gescoord dan in Europa, ondanks twee keer zoveel wedstrijden.
Ah nee. Vitesse al weer betrokken bij knokken? Dat meen je niet.quote:Op donderdag 24 februari 2022 23:48 schreef MC-M het volgende:
@:yats, @:max32 en ik hebben erg genoten van het voetbal in de Gelredome.
Het ruwe randje van de supporters ging na de wedstrijd nog op zoek naar de uitsupporters. Toen moesten ze rennen voor oom agent. Dat was erg komisch.
Yes. Ik probeerde @yats nog weg te trekken maar kon niet voorkomen dat hij een wapenstok kopte.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 00:20 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ah nee. Vitesse al weer betrokken bij knokken? Dat meen je niet.
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 00:23 schreef MC-M het volgende:
[..]
Yes. Ik probeerde @:yats nog weg te trekken maar kon niet voorkomen dat hij een wapenstok kopte.
Al met al genoten
Nee, al waren er overdag rellen tussen die Oostenrijkers en de politie en na afloop ook weer.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 00:20 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ah nee. Vitesse al weer betrokken bij knokken? Dat meen je niet.
Oei, beterschap Yats.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:58 schreef yats het volgende:
[..]
Ik was op dat moment al 'uitgeschakeld'. Na de 2-0 werd ik omver gegooid op de tribune waarbij mijn enkel dubbel klapte.
Mooi dat ze je nog geloven ook
Ik sta ergens op jouw fotoquote:
Neen.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 12:55 schreef PicoMMP het volgende:
Kunnen de Nederlandse clubs elkaar loten?
Hier trap ik niet inquote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:04 schreef maxi-mus het volgende:
Oei, Feyenoord tegen Roma. Dat wordt lastig.
Zet al uw fonteinen opzijquote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:04 schreef maxi-mus het volgende:
Voor de Italiaanse politie vooral!quote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:04 schreef maxi-mus het volgende:
Hooligans united against Putin.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Voor de Italiaanse politie vooral!
Ik ken niet één Albanese voetballer die in NL heeft gespeeldquote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:09 schreef hhh38 het volgende:
Ingewikkeld voor UEFA dat ze iedere keer een Albanese voetballer moeten vinden
Dat was in de Europa League ook altijd al in de achtste finale.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:05 schreef RamboDirk het volgende:
Wel een beetje suf dat je weer tegenstanders uit je eigen poule kan loten.
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ken niet één Albanese voetballer die in NL heeft gespeeld
Broja telt niet he?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
hier een heel elftal:quote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Rashica? Al was die tevens Kosovaar.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je loopt voor, doe even spoilers.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:15 schreef maxi-mus het volgende:
Leicester City - Stade Rennes.
Koekoek.
Dit is wel topnieuws voor ONZE coëfficient!quote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:15 schreef maxi-mus het volgende:
Leicester City - Stade Rennes.
Koekoek.
Ik wacht wel even.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 13:15 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je loopt voor, doe even spoilers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |