Yup.quote:Op donderdag 24 februari 2022 16:34 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
In '86 is een boel van die straling toch ook Wit-Rusland ingewaaid?
Ja, eigenlijk wel. We zeggen toch ook niet Deutschland, España en Magyarországquote:Op donderdag 24 februari 2022 16:34 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar Beijing is prima. Belarus is raar.
Hahaha. Ze schieten elkaar dood als ze elkaar zien, maar weten ook exact wat de ander van plan is.quote:Op donderdag 24 februari 2022 16:26 schreef Ali_boo het volgende:
Bericht blijkt toch te kloppen
[ twitter ]
Luie Goering was ook goed op weg.quote:Op donderdag 24 februari 2022 16:36 schreef tralalala het volgende:
De Amerikanen hadden moeten doorstoten naar Moskou in 1945.
De plannen lagen klaar, SAD
Of met een president van de Oekraine die wanhopig andere landen erbij probeert te halen omdat 'ie anders ingemaakt wordt?quote:Op donderdag 24 februari 2022 16:35 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Of hebben we te maken met een doorgedraaide gek die hier probeert een oorlogsdaad van de NAVO uit te lokken?
Maar dan snap ik zijn endgame niet? Nuke regen over de wereld? En dan?quote:Op donderdag 24 februari 2022 16:35 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Of hebben we te maken met een doorgedraaide gek die hier probeert een oorlogsdaad van de NAVO uit te lokken?
Denk eerder dat die 2022 gewoon gepland had en dat die eerst het plan moest maken?quote:Op donderdag 24 februari 2022 16:33 schreef Guanabana het volgende:
Zou Putin weten dat hij ziek is en stervende, waardoor hij ineens haast heeft gekregen om zijn levenswerk af te maken?
Ik vind het makkelijker typen dan Wit-Ruslandquote:Op donderdag 24 februari 2022 16:35 schreef Zipportal het volgende:
Mensen die Belarus zeggen zijn af.
Luie mensen zijn ook af.quote:Op donderdag 24 februari 2022 16:37 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ik vind het makkelijker typen dan Wit-Rusland
quote:Op donderdag 24 februari 2022 16:36 schreef RetepV het volgende:
Waar ik eerder bang voor ben zijn Oekraïeners die Chernobyl opblazen als false-flag om te proberen de wereld mee te krijgen in hun oorlog.
Ik heb ze gelukkig nog meegenomen uit NLquote:Op donderdag 24 februari 2022 16:37 schreef Guanabana het volgende:
Maar jodiumtabletten regelen dan.
quote:Op donderdag 24 februari 2022 16:37 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ik vind het makkelijker typen dan Wit-Rusland
Hitlers testament maar even hier neerplanten ?quote:Op donderdag 24 februari 2022 16:36 schreef tralalala het volgende:
De Amerikanen hadden moeten doorstoten naar Moskou in 1945.
De plannen lagen klaar, SAD
Gelachenquote:Op donderdag 24 februari 2022 16:36 schreef RetepV het volgende:
[..]
Waar ik eerder bang voor ben zijn Oekraïeners die Chernobyl opblazen als false-flag om te proberen de wereld mee te krijgen in hun oorlog.
Alles draait op zonnepanelen?quote:Op donderdag 24 februari 2022 16:37 schreef Haags het volgende:
Zodra de zon onder gaat is Kiev fucked, denk ik.
Is Kiev echt zo duurzaam bezig?quote:Op donderdag 24 februari 2022 16:37 schreef Haags het volgende:
Zodra de zon onder gaat is Kiev fucked, denk ik.
Doe je Kim-Lian de groetenquote:Op donderdag 24 februari 2022 16:37 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ik heb ze gelukkig nog meegenomen uit NL
niemand niets = iedereen doet ietsquote:Op donderdag 24 februari 2022 16:38 schreef THEFXR het volgende:
behalve schreeuwen gaat niemand niets doen, dat land is verloren.
Vergeleken met jou is zelfs Baudet nog rationeel.quote:Op donderdag 24 februari 2022 16:36 schreef RetepV het volgende:
[..]
Hahaha. Ze schieten elkaar dood als ze elkaar zien, maar weten ook exact wat de ander van plan is.
Zo doorzichtig dit.
Rusland heeft nucleair materiaal genoeg. Waarom zouden ze zich dood laten schieten voor een waardeloze kerncentrale?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |