Dan ga je er van uit dat één van de twee partijen de Chernobyl centrale wil gaan opblazen.quote:Op donderdag 24 februari 2022 16:10 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Problemen veroorzaken bij Chernobyl zorgt ervoor dat de Oekraïnse regering een extra probleem heeft waar ze aandacht en resources aan moeten besteden. Slim, maar ontzettend vuil (letterlijk en figuurlijk), onnodig vuil ook omdat het niet nodig is om te doen om die gebieden in het oosten in te lijven.
Prioriteitenquote:
Wanneer ze Tanya hebben geresearched is Oekraine echt de lul.quote:Op donderdag 24 februari 2022 16:04 schreef inslagenreuring het volgende:
Hebben de Russen al attack dogs gemobiliseerd?
Nou dan weten we het doel ook meteen...quote:Op donderdag 24 februari 2022 16:18 schreef Ali_boo het volgende:
Twitterraar is pro Rusland dus neem het met een korrel zout , ik wacht nog op bevestiging
[ twitter ]
Ik moest daar vanochtend nog aan denken, maar dan zouden ze de nieuwe sarcofaag al moeten beschadigen en dan heeft Rusland zelf ook een probleem.quote:Op donderdag 24 februari 2022 16:18 schreef Ali_boo het volgende:
Twitterraar is pro Rusland dus neem het met een korrel zout , ik wacht nog op bevestiging
[ twitter ]
Yup, maar wel mooi dat ze een morele lijn trekken. En ja het is lastig en het ene conflict is het andere niet, dus waarom nu wel en bij andere situaties niet.quote:Op donderdag 24 februari 2022 16:15 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat wordt voorlopig nog wel een tijdje 2. Bundesliga dus.
Dit idd. Heisa om niets.quote:Op donderdag 24 februari 2022 16:19 schreef falling_away het volgende:
[..]
Ik moest daar vanochtend nog aan denken, maar dan zouden ze de nieuwe sarcofaag al moeten beschadigen en dan heeft Rusland zelf ook een probleem.
Ik denk dat Poetin de komende jaren eerst Kazachstan en omringende landen weer gaat bezetten. De rest van Oost-Europa wordt erg lastig.quote:Op donderdag 24 februari 2022 16:18 schreef KingRoland het volgende:
Denk dat een klein deel van het leger van VS met Duitsland en Frankrijk alleen al gewoon prima tegen Rusland kan vechten hoor. Als ze in de lucht helpen en de rest gewoon op land actief is winnen ze dat wel makkelijk
VK komt er ook nog bij
maar tot een militaire actie zal het nooit komen, maar ik dacht ik gooi het even hier even ter info.
twee tientjes winst! Wooohooo!quote:Op donderdag 24 februari 2022 16:18 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Alsof dat ene tankje nu nog wat uitmaakt
Fout. Ukraine is geen Navo land.quote:Op donderdag 24 februari 2022 16:07 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Euhm behalve dan dat Adolf Putin zojuist een Navo-partnerland is binnengevallen aan de grenzen van de EU? Nee inderdaad, lekker basketballen.
Hoop dat hij mongolië wil pakkenquote:Op donderdag 24 februari 2022 16:20 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik denk dat Poetin de komende jaren eerst Kazachstan en omringende landen weer gaat bezetten. De rest van Oost-Europa wordt erg lastig.
Het zou mij niets verbazen dat de russen ook Oekraïense doden erin gooien om achteraf te kunnen zwijgen over burger doden.quote:Op donderdag 24 februari 2022 16:17 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Leuk voor de families van de overledenen.
dit!quote:Op donderdag 24 februari 2022 16:20 schreef NoXia het volgende:
[..]
Het zou mij niets verbazen dat de russen ook Oekraïense doden erin gooien om achteraf te kunnen zwijgen over burger doden.
Heeft Rusland ooit interesse in Mongolië gehad?quote:Op donderdag 24 februari 2022 16:20 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Hoop dat hij mongolië wil pakken
dan krijgt hij wel een conflict met China, maar dat is allemaal te mooi om waar te zijn
Hoorde dat vroeger bij Rusland?quote:Op donderdag 24 februari 2022 16:20 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Hoop dat hij mongolië wil pakken
dan krijgt hij wel een conflict met China, maar dat is allemaal te mooi om waar te zijn
Partnerland.quote:Op donderdag 24 februari 2022 16:20 schreef PluggieOD het volgende:
[..]
Fout. Ukraine is geen Navo land.
Moreel gezien de enige goede optie maar dan heb je wo3 dus ik snap dat ze dat niet doen.quote:Op donderdag 24 februari 2022 16:18 schreef KingRoland het volgende:
Denk dat een klein deel van het leger van VS met Duitsland en Frankrijk alleen al gewoon prima tegen Rusland kan vechten hoor. Als ze in de lucht helpen en de rest gewoon op land actief is winnen ze dat wel makkelijk
VK komt er ook nog bij
maar tot een militaire actie zal het nooit komen, maar ik dacht ik gooi het even hier even ter info.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |