Ja dit dus, best knap.quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:22 schreef maxi-mus het volgende:
Goede serie met 0 sympathieke personages.
quote:Op zondag 13 maart 2022 12:29 schreef GGMM het volgende:
Gisteren begonnen. Leuk
Ik heb laatst een youtube-filmpje gezien waar Macaulay Culkin in voorkwam. Zat ik gisteren die serie te kijken en ik denk goh die lijkt wel heel erg op Macaulay Culkin
Blijkt het ze broer te zijn
Dat vond ik wel even een leuke anekdote
Tegenargument:quote:Op woensdag 23 maart 2022 07:46 schreef JDx het volgende:
Retevette serie, wat is er met de actrice van Shiv in seizoen 2, die ziet er soms niet uit, vind sowieso dat ze een beetje weggezet wordt alsof ze een model is die iedere vent wil, valt ook wel mee toch?
Vandaag beginnen aan seizoen 3 denk ik.
Ik vind d'r toch een beetje soort lelijkere/dikkere zus van Emma Stone ofzoquote:
quote:Op zondag 12 december 2021 13:18 schreef Slobeend het volgende:
Waarom is er eigenlijk geen Succession topic? Serie van het moment. #durftevragen
Zitten echt heel veel kleine grapjes in vooral met Greg en Roman.quote:Op donderdag 24 maart 2022 11:45 schreef Slobeend het volgende:
Zelden zo genoten van een serie als deze. Alleen al voor dit soort kleine grapjes
[ twitter ]
Tom ook heel vaak.quote:Op donderdag 24 maart 2022 12:22 schreef JDx het volgende:
[..]
Zitten echt heel veel kleine grapjes in vooral met Greg en Roman.
Ik vind dat onderlinge gebitch tussen Shiv en Roman ook wel grappig.quote:Op donderdag 24 maart 2022 12:22 schreef JDx het volgende:
[..]
Zitten echt heel veel kleine grapjes in vooral met Greg en Roman.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door Salina op 24-03-2022 13:07:24 ]"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
Wachten op seizoen 4.quote:
Wie is je favoriete personage?quote:
Hier is mijn TOP 3quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 11 april 2022 11:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hier is mijn TOP 3Goede keuzesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh.
Wat een geweldige serie. Love Kendall! Heb echt hard gelachen om zijn rap. L to the OG....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |