Klopt, Ajax komt in de Eredivisie nog te vaak goed weg met de instelling van de tegenstander. Anders hadden ze nog een groter probleem.quote:Op maandag 28 februari 2022 11:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik denk dat iedere ploeg wel weet hoe je tegen Ajax moet spelen maar als Ajax zelf verzaakt loont dat beter
klopt, Ajax kan er niks van maar die anderen zijn nog slechterquote:Op maandag 28 februari 2022 11:20 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Klopt, Ajax komt in de Eredivisie nog te vaak goed weg met de instelling van de tegenstander. Anders hadden ze nog een groter probleem.
Als Ajax een slechte dag heeft kunnen ze er inderdaad niks van, dan heb je te weinig aan alleen een boze Tadicquote:Op maandag 28 februari 2022 11:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
klopt, Ajax kan er niks van maar die anderen zijn nog slechter
het is weer dorpsgekken dag hierquote:Op maandag 28 februari 2022 11:23 schreef LordVoldermort het volgende:
Krijgt Blind echt 4 miljoen aan salaris?En het dan gek vinden dat iedereen hetzelfde eist/ transfervrij weggaat als dat betaald wordt aan Blind.
las wel iets over de hoeveelheid voorzetten van Ajax, oftewel voetballen zonder planquote:Op maandag 28 februari 2022 12:18 schreef maxi-mus het volgende:
1 puntje uit twee wedstrijden tegen GAE, had die Roger Schmidt toch gelijk.
Het is echt een stug ploegje, dat blijkt.quote:Op maandag 28 februari 2022 12:18 schreef maxi-mus het volgende:
1 puntje uit twee wedstrijden tegen GAE, had die Roger Schmidt toch gelijk.
Wellicht is er een operatie nodig. En voor een keeper lijkt mij de revalidatie langer dan voor een voetballer.quote:Op maandag 28 februari 2022 16:19 schreef Wienerschnitzels het volgende:
2 maanden eruit met een gebroken vinger?
Kon erger stel je voor dat je Scherpen nog had brrrquote:Op maandag 28 februari 2022 16:17 schreef GGMM het volgende:
Voorlopig Onana dus.
Daar ben ik niet zo blij mee
Onana is een lul maar was gewoon jarenlang de beste keeper van NL, je kan het slechter treffen.quote:Op maandag 28 februari 2022 17:19 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Kon erger stel je voor dat je Scherpen nog had brrr
Prima dat jij dat vindt, maar waarom begin je dan zelf weer over 'die bal over de lijn'? Dat heeft dan toch niks te maken met jouw standpunt dat je vindt dat PSV schlemielig verloren heeft?quote:Op maandag 28 februari 2022 10:40 schreef Jeroboam het volgende:
[..]![]()
Het was geenszins mijn bedoeling om die discussie weer op te starten maar het is niet alsof PSV toen van de mat geveegd is dus in zekere zin was dat verlies voor PSV schlemielig.
Een krant. En niet.quote:Op maandag 28 februari 2022 17:31 schreef GGMM het volgende:
Geen idee wat een Marca is dus geen idee hoe betrouwbaar dit is
We hebben Sar nog!quote:Op maandag 28 februari 2022 18:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Onana gesignaleerd met tape om zijn voet.
VZ is doodsbang.
Die geeft in moeilijke tijden nooit thuisquote:
quote:Op maandag 28 februari 2022 17:31 schreef GGMM het volgende:
[ twitter ]
Jordy Cruijff zou een terechte keus zijn.quote:Op maandag 28 februari 2022 17:31 schreef GGMM het volgende:
[ twitter ]
Maar ik zou dit dus echt niet leuk vinden
quote:Op maandag 28 februari 2022 20:38 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Die geeft in moeilijke tijden nooit thuis
Hahaha stoerquote:Op maandag 28 februari 2022 22:27 schreef Caland het volgende:
[..]
[ twitter ]
Hij is bovendien even op wintersport
Jeetje hij laat zich wel echt kennen met dat kaartje uit de handen trekkenquote:Op maandag 28 februari 2022 22:27 schreef Caland het volgende:
[..]
[ twitter ]
Dit kan echt niet.quote:Op maandag 28 februari 2022 22:27 schreef Caland het volgende:
[..]
[ twitter ]
Ik word nog niet heel blij van de namen die genoemd worden. Al heb ik niet echt een beeld van Jordi als TD.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 11:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nu meldt de Telegraaf het ook
Ik reken erop dat het alsnog onzin is.
waarom zou het onzin zijn, Nederlandse td's zijn er niet zoveel, als dat belangrijk is kom je wel zo'n beetje bij hem uit.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 11:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je bent zelf onzin met je vraag wat Marca is.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 11:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Laten we dit even in CUL bespreken.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 12:06 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Je bent zelf onzin met je vraag wat Marca is.
Laten we het weer over voetbal hebben. Met welke elf gaan we deze week AZ verslaan?quote:Op dinsdag 1 maart 2022 12:40 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
In CUL zijn ze tegen MSG, niet serieus te nemen die lui
we?quote:Op dinsdag 1 maart 2022 12:59 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Laten we het weer over voetbal hebben. Met welke elf gaan we deze week AZ verslaan?
Want je moet alles maar goed vinden? Je bent nog dommer dan ik dacht.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 09:02 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Jeetje hij laat zich wel echt kennen met dat kaartje uit de handen trekken
v/d Sar kan toch zelf wel bedenken dat het nu niet zo slim is om naar plekken te gaan waar je beschimpt kan worden door simpele zielen?quote:Op dinsdag 1 maart 2022 13:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Want je moet alles maar goed vinden? Je bent nog dommer dan ik dacht.
de wereld bedoel je?quote:Op dinsdag 1 maart 2022 13:57 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
v/d Sar kan toch zelf wel bedenken dat het nu niet zo slim is om naar plekken te gaan waar je beschimpt kan worden door simpele zielen?
v/d Sar kan er toch ook voor kiezen zich niet zo te laten triggeren door die simpele zielen?quote:Op dinsdag 1 maart 2022 13:57 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
v/d Sar kan toch zelf wel bedenken dat het nu niet zo slim is om naar plekken te gaan waar je beschimpt kan worden door simpele zielen?
Dat is Berghuisquote:Op dinsdag 1 maart 2022 14:10 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
v/d Sar kan er toch ook voor kiezen zich niet zo te laten triggeren door die simpele zielen?
Iemand laat een plaatje zien van bergwijn, fucking boeiend![]()
Had hij zich maar zo druk gemaakt over zijn smerige dickpic sturende vriendje
je bent er aardig druk mee voor een niet simpele zielquote:Op dinsdag 1 maart 2022 14:10 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
v/d Sar kan er toch ook voor kiezen zich niet zo te laten triggeren door die simpele zielen?
okquote:Op dinsdag 1 maart 2022 14:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
je bent er aardig druk mee voor een niet simpele ziel
quote:Op dinsdag 1 maart 2022 14:10 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |