SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUPBlood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Ze zegt:quote:Op donderdag 24 februari 2022 09:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Oei, dat wordt een probleem.
Beetje zoals mijn moeder vroeger naast mij zat.
Je mag hier maar 80...
dat licht was al oranje..
daar achter in de verte is een fietser..
Daar in de wei rijdt een tractor.
AUXquote:Op donderdag 24 februari 2022 09:32 schreef CherryLips het volgende:
Moet nog steeds even uitvogelen hoe ik muziek van m'n telefoon kan afspelen via m'n oude autoradio, als dat al kan.
Neuh, tankpasgenot.quote:Op donderdag 24 februari 2022 09:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Alleen bepaalde brandstof is voor de zaak.
Nu zou ik dan mijn leaseautootje missen, maar alleen voor de kosten.
De rest van die toko zou wat mij betreft spontaan in de fik mogen vliegen met alle mensen erbij
(Bluetooth)ontvangertje in je AUXquote:
quote:Op donderdag 24 februari 2022 09:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ze zegt:
Pas op, hier kunnen fietsen oversteken.
het is hier een doorgetrokken streep, je mag niet inhalen mam
RIJ EENS DOOR HET IS GROEN *tegen de auto voor ons*
Mam, je mag hier 80, heb je dat gezien?
Het is oranje, dat wil zeggen, bijna rood!
Meneer/mevrouw u mag daar niet parkeren
Meneer/mevrouw u mag niet op de stoep fietsen
etc.
Gelukkig heb ik geen plaats voor een kinderstoeltje.quote:Op donderdag 24 februari 2022 09:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ze zegt:
Pas op, hier kunnen fietsen oversteken.
het is hier een doorgetrokken streep, je mag niet inhalen mam
RIJ EENS DOOR HET IS GROEN *tegen de auto voor ons*
Mam, je mag hier 80, heb je dat gezien?
Het is oranje, dat wil zeggen, bijna rood!
Meneer/mevrouw u mag daar niet parkeren
Meneer/mevrouw u mag niet op de stoep fietsen
etc.
Ja, daar heb je zo'n klein verleng ding voor. Die gebruik ik ook. Heb ook Iphone.quote:
Ze stopt ook gewoon als je er klaar mee bent hoorquote:Op donderdag 24 februari 2022 09:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik geen plaats voor een kinderstoeltje.
Ik moet ook toegeven dat ik bewust een beetje aan het struisvogelen ben.quote:Op donderdag 24 februari 2022 09:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik heb me ook weleens beter gevoeld
Komt ook door de media coverage denk ik. Wordt nogal breed uitgemeten allemaal.quote:
Defcon 2 heeft niets met de media te maken.quote:Op donderdag 24 februari 2022 09:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Komt ook door de media coverage denk ik. Wordt nogal breed uitgemeten allemaal.
Ja, dat is het enige wat ik van mijn vorige baan misquote:
Vroeger kon ik nog eens ritjes naar Dalfsen maken op kosten van de baas, maar ja... die tijden zijn voorbijquote:
we moeten alvast dekentjes kopenquote:Op donderdag 24 februari 2022 09:45 schreef Ama het volgende:
Als zo doorgaat moet komende winter verwarming maar uit.
Gelukkig duurt de winter niet zo heel lang meer.quote:Op donderdag 24 februari 2022 09:45 schreef Ama het volgende:
Als zo doorgaat moet komende winter verwarming maar uit.
We krijgen dit jaar wel weer winter.quote:Op donderdag 24 februari 2022 09:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gelukkig duurt de winter niet zo heel lang meer.
Oh ja...quote:Op donderdag 24 februari 2022 09:46 schreef Ama het volgende:
[..]
We krijgen dit jaar wel weer winter.
Nucleair misschien?quote:Op donderdag 24 februari 2022 09:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gelukkig duurt de winter niet zo heel lang meer.
Daar was ik inderdaad al mee begonnen vorig jaarquote:Op donderdag 24 februari 2022 09:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
we moeten alvast dekentjes kopen
Dat zeg ik ook niet. De media heeft er wel mee te maken hoe zorgelijk ik het allemaal vindt.quote:Op donderdag 24 februari 2022 09:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Defcon 2 heeft niets met de media te maken.
Congres voor dove mensen.quote:Op donderdag 24 februari 2022 09:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet. De media heeft er wel mee te maken hoe zorgelijk ik het allemaal vindt.
Defcon zegt me eerlijk gezegd niks. Had ik zo doordewar kunnen halen met Comiccon
Ik kan straks m'n nieuwe onesie ophalen. Win.quote:Op donderdag 24 februari 2022 09:49 schreef CherryLips het volgende:
De hele winter onder de dekens in bed
Dat zeg ik. DE HEL.quote:Op donderdag 24 februari 2022 09:52 schreef CherryLips het volgende:
O god en de koelkast. DE KOELKAST. GEEN ETEN.
Cavia's in wieltjes laten rondrennenquote:
Ik kan Pitaatje nog aan het werk zetten.quote:Op donderdag 24 februari 2022 09:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Cavia's in wieltjes laten rondrennen
Mja, het idee is leuk, maar de praktijk is dat ze of in dat wieltje gaan slapen of ze breken hun nek, want lomp.
en dikquote:Op donderdag 24 februari 2022 09:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Cavia's in wieltjes laten rondrennen
Mja, het idee is leuk, maar de praktijk is dat ze of in dat wieltje gaan slapen of ze breken hun nek, want lomp.
quote:Op donderdag 24 februari 2022 09:53 schreef bitterbal het volgende:
6 MINUTEN GELEDEN
Oekraīne: 50 doden aan Russische kant
Volgens Oekraīne heeft het leger vijftig Russen gedood en zes vliegtuigen neergehaald in Oost-Oekraīne. Vanuit Rusland is er nog geen directe reactie op de Oekraīense bewering. Eerder maakten Russische media melding van tien dode aan Russische zijde.
Ondertussen heeft Oekraīne iedereen "die een wapen kan dragen" opgeroepen zich aan te sluiten bij de strijdkrachten. De politie heeft aangekondigd wapens uit te delen aan Oekraīense veteranen.
Dikke caafs beste caafs.quote:
Filmpjequote:Op donderdag 24 februari 2022 09:55 schreef bitterbal het volgende:
welk europees land gaat ze als eerste helpen?
God die sirene, doodeng.quote:Op donderdag 24 februari 2022 09:56 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Filmpje
https://twitter.com/nl_christopher/status/1496767832272642048
Van mondmaskers naar gasmaskers straks.quote:
doodeng wel he als je dit meemaaktquote:Op donderdag 24 februari 2022 09:56 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Filmpje
quote:Op donderdag 24 februari 2022 09:53 schreef bitterbal het volgende:
6 MINUTEN GELEDEN
Oekraīne: 50 doden aan Russische kant
Volgens Oekraīne heeft het leger vijftig Russen gedood en zes vliegtuigen neergehaald in Oost-Oekraīne. Vanuit Rusland is er nog geen directe reactie op de Oekraīense bewering. Eerder maakten Russische media melding van tien dode aan Russische zijde.
Ondertussen heeft Oekraīne iedereen "die een wapen kan dragen" opgeroepen zich aan te sluiten bij de strijdkrachten. De politie heeft aangekondigd wapens uit te delen aan Oekraīense veteranen.
Geen enkel land.quote:Op donderdag 24 februari 2022 09:55 schreef bitterbal het volgende:
hij riep eerder nog dat men niet in paniek moest rakenquote:Op donderdag 24 februari 2022 09:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Dit klinkt als Duitsland in Berlijn op het einde van de oorlog.
quote:Op donderdag 24 februari 2022 09:55 schreef bitterbal het volgende:
Fucking hell.quote:Op donderdag 24 februari 2022 09:56 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Filmpje
Ja, dat probeerde ik om m'n dag door te komen.quote:
Ik schrok me de pleuris want had het geluid van de boxen de verkeerde kant opgedraaidquote:
Ja, ik zoek de draadjes op Reddit bewust niet op.quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
op 9gag staan allemaal al enge filmpjes
Ja waarom wel, we hebben geen enkel verdrag met Oekraīne en militaire hulp aan ze is nu een oorlogsverklaring aan Moskou.quote:
Nah, het is gewoon een gaaf gezicht, die machines die overvliegen. Alleen die context.quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:01 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik schrok me de pleuris want had het geluid van de boxen de verkeerde kant opgedraaid
Maar het filmpje is met een normaal volume ook angstaanjagend ja.
( en ergens vet hoe ze overvliegen in die Vmaar ik ben ook wel raar )
Op 5 mei doen ze dat hier ook in Wageningen, ook met sirenes. Kan me voorstellen dat alle opa's zich dan te pletter schrikken.quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:01 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik schrok me de pleuris want had het geluid van de boxen de verkeerde kant opgedraaid
Maar het filmpje is met een normaal volume ook angstaanjagend ja.
( en ergens vet hoe ze overvliegen in die Vmaar ik ben ook wel raar )
Klopt maar ze moeten wel met sancties komen nu. Voor rusland danquote:Op donderdag 24 februari 2022 10:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja waarom wel, we hebben geen enkel verdrag met Oekraīne en militaire hulp aan ze is nu een oorlogsverklaring aan Moskou.
Beste samenvatting dit.quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niemand wil WOIII met Rusland.
Ja, de context maakt het eng ja.quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nah, het is gewoon een gaaf gezicht, die machines die overvliegen. Alleen die context.
Mja, als land wil je ook niet het risico lopen dat jķuw burgers de volgende zijn.quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:03 schreef bitterbal het volgende:
we laten ze alleen
sneu hoor. Al die burgers die hier helemaal niet aan mee willen doen
quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:03 schreef CherryLips het volgende:
Ze hadden dat museum in Oosterbeek een jaar of tien geleden verbouwd, beetje Arnhem anno 1944 nagebouwd. Mijn opa kon ineens heel snel naar de uitgang rennen. Was een strak plan.
Ja maar die raken ons zowat even hard.quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:02 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Klopt maar ze moeten wel met sancties komen nu. Voor rusland dan
Klopt dat is het kutte.quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar die raken ons zowat even hard.
lijken wel kwallen zoquote:Op donderdag 24 februari 2022 10:04 schreef Moeraskat het volgende:
Filmpje:
https://twitter.com/i/status/1496767467540164610
Russische militaire parachutisten geland in Oekraīne, nabij Charkov
Het is gewoon een complot van de roverheid om ons te dwingen om van het gas af te gaan.quote:
Iedereen aan de warmtepomp.quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is gewoon een complot van de roverheid om ons te dwingen om van het gas af te gaan.
Gewoon een verse bom erop droppen.quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:07 schreef CherryLips het volgende:
Laten we Tsjernobyl en Pripyat wel even heel? Anders krijg je dat ook nog.
Uiteraard.quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit is erger dan Oekraīne hč?
quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kun je geen plastic snackbakje boven je hoofd houden?
nou nee. Vind het echt heel naar als mensen oorlog mee moeten maken. begrijp het ook gewoon niet waarom.quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit is erger dan Oekraīne hč?
quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:09 schreef Moeraskat het volgende:
Putin is gewoon een jaloerse puta.
quote:
Hmm, misschien valt dát nog positief met de gemeenteraadsverkiezingen. Of we krijgen nu een pro-Ruslandgroep onder FvD'ers, niet onwaarschijnlijk. Ik heb me nog niet serieus verdiept in de nieuwe complottheorieën.quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:12 schreef Moeraskat het volgende:
Nog maar een keer dit.
[ afbeelding ]
Heb de term lebensraum in de zomer van 1941 ook nooit gesnapt als je zag hoe omvattend het Duitse rijk toen al was.quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En rusland is al zo fucking groot.
quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij had al je charmes aangewend als je in de meeting zat waar ik net in zat.
Toch nog een erg leuke collega gevonden dus?quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Had een kennismakingsgesprek met een intimiderend mooie vrouw
denk daar wel vaak over na. Wat die nazi's hebben gedaan. Kan mij niet voorstellen hoe intens naar je bent als je dit andere mensen aan doetquote:Op donderdag 24 februari 2022 10:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb de term lebensraum in de zomer van 1941 ook nooit gesnapt als je zag hoe omvattend het Duitse rijk toen al was.
Autisme.quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
denk daar wel vaak over na. Wat die nazi's hebben gedaan. Kan mij niet voorstellen hoe intens naar je bent als je dit andere mensen aan doet
Wie dat ook een goed idee vond om te doen. Wie had als eerste het idee geopperd van 'ja weet je, maak ze maar allemaal systematisch dood, wat is de snelste en makkelijkste manier?' Tijdens een etentje ofzo.quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
denk daar wel vaak over na. Wat die nazi's hebben gedaan. Kan mij niet voorstellen hoe intens naar je bent als je dit andere mensen aan doet
Beetje ongedierte ruimen, ja toch.quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wie dat ook een goed idee vond om te doen. Wie had als eerste het idee geopperd van 'ja weet je, maak ze maar allemaal systematisch dood, wat is de snelste en makkelijkste manier?' Tijdens een etentje ofzo.
Nou, ik denk niet dat het de situatie echt helpt hoor, zo'n boer-met-kiespijn-lach.quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:22 schreef UitStraling het volgende:
Beste remedie tegen Defcon 2, keep smiling
En je weet het: als de bom valt, schuilen onder je tafelquote:Op donderdag 24 februari 2022 10:22 schreef UitStraling het volgende:
Beste remedie tegen Defcon 2, keep smiling
Ho ho, dat waren geen mensen, dat was vee.quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:23 schreef bitterbal het volgende:
maar goed, andere mensen tot je eigendom maken is ook absurd natuurlijk
Vredesmissie om je eigen etnische bevolkingsgroep te beschermen.quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:23 schreef bitterbal het volgende:
maar goed, andere mensen tot je eigendom maken is ook absurd natuurlijk
Jodiumpilletje bij de handquote:Op donderdag 24 februari 2022 10:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En je weet het: als de bom valt, schuilen onder je tafel
Vanwege de invasie?quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:24 schreef Budapestenaar het volgende:
Vind het bijna onmogelijk om me nu te concentreren op werk.
Dat geldt voor wel meer mensen.quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:24 schreef Budapestenaar het volgende:
Vind het bijna onmogelijk om me nu te concenteren op werk.
Ik heb ze in huis jaquote:
Oeh, dan kan Rusland altijd nog Duitsland de schuld geven van WOIII.quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:27 schreef Moeraskat het volgende:
7 minuten geleden:
Germany says EU, NATO, G7 to launch ‘massive sanctions’ against Russia
“We will launch the full package with the most massive sanctions against Russia and we will strengthen our security and our allies,” Foreign Minister Annalena Baerbock said.
“We have not chosen this situation,” she added, but “if we don’t stand up to it now, we will pay an even higher price”.
Ik moest een beetje lachenquote:Op donderdag 24 februari 2022 10:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oeh, dan kan Rusland altijd nog Duitsland de schuld geven van WOIII.
Dat was de insteek.quote:
Jep. Ik zal het missen.quote:
Komt dat door die adembenemend mooie vrouw?quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:24 schreef Budapestenaar het volgende:
Vind het bijna onmogelijk om me nu te concentreren op werk.
Ik ging even op de Twitter-feed van hem lezen. Had ik niet moeten doen.quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:12 schreef Moeraskat het volgende:
Nog maar een keer dit.
[ afbeelding ]
Alle vertrouwen in de mensheid foetsie?quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ging even op de Twitter-feed van hem lezen. Had ik niet moeten doen.
Zal ook wel meespelen denk ik. En anders een leuke Oekraīense die asiel bij Buda aanvraagtquote:Op donderdag 24 februari 2022 10:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Komt dat door die adembenemend mooie vrouw?
Dat durf ik ook niet.quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ging even op de Twitter-feed van hem lezen. Had ik niet moeten doen.
Kan er niets aan doen. Ik ''verlies'' me altijd aan die Live dingen. Net zoals bij rampen of incidenten.quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:31 schreef Lospedrosa het volgende:
Jongens maak je niet zo druk.
Lekker muziekje aan en aan die arbeit
Zijn pittige tantes hoor. Collega van mij is een Oekraīense.quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zal ook wel meespelen denk ik. En anders een leuke Oekraīense die asiel bij Buda aanvraagt
Arbeit macht frei.quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:31 schreef Lospedrosa het volgende:
Jongens maak je niet zo druk.
Lekker muziekje aan en aan die arbeit
Nee, juiste spijt dat ik niet op hem gestemd had. Voor alle problemen in de wereld heeft die een oplossing die werkt.quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Alle vertrouwen in de mensheid foetsie?
Coronamaatregelen ook voorbijquote:Op donderdag 24 februari 2022 10:35 schreef CherryLips het volgende:
Gelukkig kunnen we binnenkort carnavallen.
Oh, ik maakte een grapje toen ik riep dat het een complot was om NL van het gas af te krijgen, maar ze zijn er serieus in.quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nee, juiste spijt dat ik niet op hem gestemd had. Voor alle problemen in de wereld heeft die een oplossing die werkt.
Ik twijfel nu tussen wodka of koffie en popcorn of een bruin bammetje.quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:38 schreef Moeraskat het volgende:
Ik ga wel gewoon rustig m'n puntpaprika opeten.
M'n cavia's fluiten nu naar je.quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:38 schreef Moeraskat het volgende:
Ik ga wel gewoon rustig m'n puntpaprika opeten.
Ik zou die wodka bewaren voor de koude winter zonder gas.quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik twijfel nu tussen wodka of koffie en popcorn of een bruin bammetje.
quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n cavia's fluiten nu naar je.
Jij hebt toch veel dekentjes?quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:41 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik zou die wodka bewaren voor de koude winter zonder gas.
Dus ik zou dan gaan voor koffie en een boterham
Ja. en ze passen bij m'n interieurquote:Op donderdag 24 februari 2022 10:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij hebt toch veel dekentjes?
Ik ben hier niet tegen. Genoeg plekjes op 't forum waar er wel over doorgebabbeld kan.quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:41 schreef Ama het volgende:
Laten we een oorlogvrij uurtje inlassen iedere dag. De hele dag al die berichten hier maakt me niet vrolijker ofzo.
Dat zijn de beste.quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:42 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja. en ze passen bij m'n interieur
Gehost in de Wormer natuurlijk.quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:43 schreef UitStraling het volgende:
wtf, site down
https://www.flightradar24.com/
Ik hoef sowieso niet de hele dag over hetzelfde onderwerp te praten.quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:41 schreef Ama het volgende:
Laten we een oorlogvrij uurtje inlassen iedere dag. De hele dag al die berichten hier maakt me niet vrolijker ofzo.
Ik zag het ja.quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:43 schreef UitStraling het volgende:
wtf, site down
https://www.flightradar24.com/
En je hand voor je mond doen met geeuwen.quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:44 schreef CherryLips het volgende:
Laten we het over corona hebben. Morgen geen QR en mondkapjes meer. Moet ik weer blij kijken en make-up dragen.
Graag ja.quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:44 schreef CherryLips het volgende:
Laten we het over corona hebben. Morgen geen QR en mondkapjes meer. Moet ik weer blij kijken en make-up dragen.
Ik trek altijd van die gekke bekken achter het mondkapje, mond wijd open enzo. Even afleren.quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:44 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
En je hand voor je mond doen met geeuwen.
Ja, moet ik verdomme én naar een supermarkt verder weg én komen er weer mensen in m'n aura staan snotteren.quote:
Even de kaak losploppen.quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik trek altijd van die gekke bekken achter het mondkapje, mond wijd open enzo. Even afleren.
Doe ik ook, naar mensen die zeurenquote:Op donderdag 24 februari 2022 10:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik trek altijd van die gekke bekken achter het mondkapje, mond wijd open enzo. Even afleren.
Ik moest al even wennen dat je in de bioscoop gewoon weer naast iemand kunt gaan zitten, maar als ik naar de reserveringen kijk, vinden mensen dat nog spannendquote:Op donderdag 24 februari 2022 10:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, moet ik verdomme én naar een supermarkt verder weg én komen er weer mensen in m'n aura staan snotteren.
Dat laatste maakt mijn echt geen fuck uit, 39 jaar probleemloos mee omgegaan.quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, moet ik verdomme én naar een supermarkt verder weg én komen er weer mensen in m'n aura staan snotteren.
Voor twee jaar aan restjes spinazie tussen je tanden pulken.quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:44 schreef CherryLips het volgende:
Ik vond het wel lekker hoor, in de supermarkt geen lui die in je nek staan hijgen tot ze bij de band kunnen.quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:47 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat laatste maakt mijn echt geen fuck uit, 39 jaar probleemloos mee omgegaan.
Zelfscanquote:Op donderdag 24 februari 2022 10:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vond het wel lekker hoor, in de supermarkt geen lui die in je nek staan hijgen tot ze bij de band kunnen.
quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik moest al even wennen dat je in de bioscoop gewoon weer naast iemand kunt gaan zitten, maar als ik naar de reserveringen kijk, vinden mensen dat nog spannend
Nah, dat duurt bij m'n super-op-de-hoek langer dan in de rij gaan staan.quote:
Kom niet zo vaak in de supermarktquote:Op donderdag 24 februari 2022 10:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vond het wel lekker hoor, in de supermarkt geen lui die in je nek staan hijgen tot ze bij de band kunnen.
Hier moet je bij de zelfscan daar in het hoekje nog je losse groenten en fruit afwegen. Als ik daar een paar dingen van heb, kun je beter gewoon bij de kassa afrekenen.quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nah, dat duurt bij m'n super-op-de-hoek langer dan in de rij gaan staan.
Maar misschien dat ze daarom juist gaan verbouwen.
Ik vond jou wat angstig omtrent Corona maar nu met Rusland begint het wel erg op te vallen.quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Voor twee jaar aan restjes spinazie tussen je tanden pulken.
Oh ja, da's gewoon kut. Ik doe ook (bij andere supers) alleen zelfscan als ik niets heb dat gewogen moet.quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hier moet je bij de zelfscan daar in het hoekje nog je losse groenten en fruit afwegen. Als ik daar een paar dingen van heb, kun je beter gewoon bij de kassa afrekenen.
Je bent in de war met sociaal.quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:51 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik vond jou wat angstig omtrent Corona maar nu met Rusland begint het wel erg op te vallen.
Zeker een paar keer per week.quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:50 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Kom niet zo vaak in de supermarkt
Ja precies, als ik echt moeite moest doen kwam ik er ook minder vaak.quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zeker een paar keer per week.Maar da's ook de valkuil met een supermarkt met erg ruime openingstijden die met drie keer rollen te bereiken is. Als ik verder weg moet, zorg ik wel dat ik minder vaak heen hoef.
Zou kunnen, vond nou niet alles er socialer op worden door Corona en het creëren van tegenstellingen.quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je bent in de war met sociaal.
niet zo veelquote:Op donderdag 24 februari 2022 10:54 schreef Moeraskat het volgende:
Wat vinden we over de ophef i.v.m Georgina Verbaan?
Gedeeltelijk mee eens maar als iedereen zomaar wat doet wat hij of zij zelf op internetje gevonden heeft of van Annie de buurvrouw heeft vernomen krijg je ook vrij zwart-witte tegenstellingen.quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zou kunnen, vond nou niet alles er socialer op worden door Corona en het creëren van tegenstellingen.
Vnl Hugo zijn verdienste trouwens.
Nu die verwarde Syriër dood is staat ze ietsjes sterker in haar schoenen.quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:54 schreef Moeraskat het volgende:
Ze leeft mee met de gijzelnemer omdat de politie hem heeft aangereden.quote:
Ja, walgelijk wijf is ze.quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nu die verwarde Syriër dood is staat ze ietsjes sterker in haar schoenen.
"Stop making stupid people famous"quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:54 schreef Moeraskat het volgende:
O ja, dat las ik. Ik snap wel wat ze bedoelt maar mensen krijgen een rode waas voor de ogen.quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:57 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ze leeft mee met de gijzelnemer omdat de politie hem heeft aangereden.
ze is al famousquote:Op donderdag 24 februari 2022 10:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
"Stop making stupid people famous"
Famous is ze alquote:Op donderdag 24 februari 2022 10:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
"Stop making stupid people famous"
Ja, d'r manier van uiten is niet perse de handigste.quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O ja, dat las ik. Ik snap wel wat ze bedoelt maar mensen krijgen een rode waas voor de ogen.
Nee Nee. We hebben nu een antioorlog uur.quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:58 schreef polderturk het volgende:
Er zullen een hoop ambushes zijn.
[ twitter ]
Alleen maar omdat ze aandacht blijft krijgen.quote:
was dat al ingegaan dan?quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:59 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee Nee. We hebben nu een antioorlog uur.
Vanaf hoe laat tot hoe laat is dit? Tussen elf en twaalf en tussen drie en vier, zoiets?quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:59 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee Nee. We hebben nu een antioorlog uur.
Nu weer een uur dus.quote:Op donderdag 24 februari 2022 11:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
was dat al ingegaan dan?![]()
*maakt lijstje voor straks
maar 1 uur toch?quote:Op donderdag 24 februari 2022 11:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vanaf hoe laat tot hoe laat is dit? Tussen elf en twaalf en tussen drie en vier, zoiets?
quote:Op donderdag 24 februari 2022 11:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
was dat al ingegaan dan?![]()
*maakt lijstje voor straks
Schoenmaker blijf bij je leest maar ik weet niet wat haar leest is.quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, d'r manier van uiten is niet perse de handigste.
Goed voorstel toch?quote:Op donderdag 24 februari 2022 11:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vanaf hoe laat tot hoe laat is dit? Tussen elf en twaalf en tussen drie en vier, zoiets?
actricequote:Op donderdag 24 februari 2022 11:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Schoenmaker blijf bij je leest maar ik weet niet wat haar leest is.
Als je op Baudet gestemd zou hebben was dit niet gebeurd.quote:Op donderdag 24 februari 2022 11:00 schreef IJsdraakje het volgende:
En godver, al m'n vaste kroegen worden opgedoekt.
quote:
quote:Een 74-jarige man uit Castricum is woensdagavond aangehouden wegens hulp bij zelfdoding door middel van de levering van het dodelijke middel X. Volgens het Openbaar Ministerie (OM) kwam uit onderzoek naar voren dat meer dan vijfhonderd mensen een bestelling bij de verdachte hebben gedaan.
Graag ja.quote:Op donderdag 24 februari 2022 11:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee 's middags ook nog even.
Komt dichtbij dit.quote:
Dankzij het nieuws wel weer even kunnen grinniken om puppyJoop.quote:Op donderdag 24 februari 2022 11:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als je op Baudet gestemd zou hebben was dit niet gebeurd.
''MaG OoK NiKs MeEr HiEr In dIt KuDT lAnD!!!111!111!1''quote:Op donderdag 24 februari 2022 11:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
straks hebben we ook een giorginavrij uurtje hier
quote:Op donderdag 24 februari 2022 11:02 schreef bitterbal het volgende:
wat zou er allemaal op mijn lijstje staan? hehehehehe
*KSCquote:Op donderdag 24 februari 2022 11:03 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
''MaG OoK NiKs MeEr HiEr In dIt KuDT lAnD!!!111!111!1''
Trek weerquote:
quote:Op donderdag 24 februari 2022 11:07 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb een worstenbroodje opgesneden en daar wat pesto, basilicum en mozzarella ingefrut, een salsicciapane
Oooh ze beginnen naar je mond en maag te koken dus?quote:Op donderdag 24 februari 2022 11:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Trek weer![]()
gisteren we hebben we trouwens echt lekker gegeten op werk![]()
Een collega had een soort van kfc achtige burger voor ons gemaakt. man3
Oh. Leuk.quote:Op donderdag 24 februari 2022 11:07 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb een worstenbroodje opgesneden en daar wat pesto, basilicum en mozzarella ingefrut, een salsicciapane
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Nou ja ligt er echt sterk aan wie er kooktquote:Op donderdag 24 februari 2022 11:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oooh ze beginnen naar je mond en maag te koken dus?
Oké je hebt mijn aandacht.quote:Op donderdag 24 februari 2022 11:09 schreef bitterbal het volgende:
maar die kok kan ook een sushi maken, maakt die vaak voor zijn vrouw
Sushi is levenquote:
Voor jou doe ik dat met alle liefdequote:Op donderdag 24 februari 2022 11:11 schreef Moeraskat het volgende:
@:UitStraling aangezien wij gaan trouwen, wil je dan ook een keer sushi voor mij maken?
quote:Op donderdag 24 februari 2022 11:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Voor jou doe ik dat met alle liefde![]()
Gaat alvast vips vangen.
Kijk, dit soort nieuws kan ik wat mee.quote:
Oh hoeft niet alleen om mij maar kan me voorstellen dat meer in deze SC hier niet zitten om de hele dag oorlog nieuws te lezen.quote:Op donderdag 24 februari 2022 11:01 schreef Moeraskat het volgende:
[..]Ik wil niet dat Ama zich vervelend voelt.
Kunnen we het beste direct binnen toch?
Nee, eens.quote:Op donderdag 24 februari 2022 11:22 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh hoeft niet alleen om mij maar kan me voorstellen dat meer in deze SC hier niet zitten om de hele dag oorlog nieuws te lezen.
Het gaat soms ook hele dagen over ontlasting of snoep.quote:Op donderdag 24 februari 2022 11:22 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh hoeft niet alleen om mij maar kan me voorstellen dat meer in deze SC hier niet zitten om de hele dag oorlog nieuws te lezen.
Wil even het hele aanbod weten.quote:Op donderdag 24 februari 2022 11:22 schreef Ama het volgende:
[..]
Godverdomme moet ik nog HBO nemen ook.
Ik gebruik de rest van Prime te veel daarvoor.quote:
Ja, logisch toch? Ik heb het ter ontspanning liever over onzin dan over troepen die binnenvallen.quote:Op donderdag 24 februari 2022 11:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het gaat soms ook hele dagen over ontlasting of snoep.
Boeken worden via Amazon zelf toch gratis verzonden dus daar hoef ik het niet voor te houden.quote:Op donderdag 24 februari 2022 11:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik gebruik de rest van Prime te veel daarvoor.
Maar Disney gaat er binnenkort wel weer even uit. Al wil ik TWD ook wel af zien nu, dus meh.
Mja, Prime gaming.quote:Op donderdag 24 februari 2022 11:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Boeken worden via Amazon zelf toch gratis verzonden dus daar hoef ik het niet voor te houden.
Aaaaah op die fiets, beetje praten over groene boomkikkers op Borneo in plaats van te denken aan de handgranaat onder je kussen.quote:Op donderdag 24 februari 2022 11:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, logisch toch? Ik heb het ter ontspanning liever over onzin dan over troepen die binnenvallen.
praten over beestjes is altijd goedquote:Op donderdag 24 februari 2022 11:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Aaaaah op die fiets, beetje praten over groene boomkikkers op Borneo in plaats van te denken aan de handgranaat onder je kussen.
Beetje escapisme om de dag door te komen enzo.quote:Op donderdag 24 februari 2022 11:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Aaaaah op die fiets, beetje praten over groene boomkikkers op Borneo in plaats van te denken aan de handgranaat onder je kussen.
quote:België: weer alle Russen uit EU
uur al voorbijquote:Op donderdag 24 februari 2022 11:29 schreef IJsdraakje het volgende:
Goed nieuws voor de resortgangers in de EU wel:
[..]
Veel interessanter. We hebben pas tachtig liveblogs over die oorlog. De hele wereld vindt er wat van.quote:Op donderdag 24 februari 2022 11:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het gaat soms ook hele dagen over ontlasting of snoep.
Ik ben zelf ook niet heilig.quote:
Je bent slachtoffer van de bangmakerijcampagne waar je vriendje Los altijd zo tegen ageertquote:Op donderdag 24 februari 2022 11:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Was al enthousiadst mijn lijstje hier aan het copy pastenquote:Op donderdag 24 februari 2022 11:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook niet heilig.
Werkt ook.quote:Op donderdag 24 februari 2022 11:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou kunnen we het de hele dag hebben over dat we het er niet over gaan hebben jeeej
Geeft niets als je bang bent en overprikkeld, wij zijn er voor je.quote:Op donderdag 24 februari 2022 11:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je bent slachtoffer van de bangmakerijcampagne waar je vriendje Los altijd zo tegen ageert
Geldt andersom ook hoor.quote:Op donderdag 24 februari 2022 11:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Geeft niets als je bang bent en overprikkeld, wij zijn er voor je.
In deze barre tijden moeten we een ruimhartig asielbeleid voeren.quote:Op donderdag 24 februari 2022 10:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zal ook wel meespelen denk ik. En anders een leuke Oekraīense die asiel bij Buda aanvraagt
Mag niet.quote:Op donderdag 24 februari 2022 11:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Was al enthousiadst mijn lijstje hier aan het copy pasten
Mja. Ik vraag me af wat dit gaat betekenen voor oud-collega’s van mij die in Europa wonen.quote:Op donderdag 24 februari 2022 11:29 schreef IJsdraakje het volgende:
Goed nieuws voor de resortgangers in de EU wel:
[..]
Qua visum zal dat wel een hel worden.quote:Op donderdag 24 februari 2022 11:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja. Ik vraag me af wat dit gaat betekenen voor oud-collega’s van mij die in Europa wonen.
Dat vrees ik ook. En stuk voor stuk zijn het geen Putin-fansquote:Op donderdag 24 februari 2022 11:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Qua visum zal dat wel een hel worden.
*bijt op lip*quote:Op donderdag 24 februari 2022 11:44 schreef Budapestenaar het volgende:
Deed me goed dat mijn manager net even stilstond bij Oekraīne in de teammeeeting.
quote:Op donderdag 24 februari 2022 11:44 schreef Budapestenaar het volgende:
Deed me goed dat mijn manager net even stilstond bij Oekraīne in de teammeeting.
ja en de borrel voor 50 man is geannuleerdquote:Op donderdag 24 februari 2022 11:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Begin je vandaag weer om 17 uur?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |