SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUPBlood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Ze zegt:quote:Op donderdag 24 februari 2022 09:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Oei, dat wordt een probleem.
Beetje zoals mijn moeder vroeger naast mij zat.
Je mag hier maar 80...
dat licht was al oranje..
daar achter in de verte is een fietser..
Daar in de wei rijdt een tractor.
AUXquote:Op donderdag 24 februari 2022 09:32 schreef CherryLips het volgende:
Moet nog steeds even uitvogelen hoe ik muziek van m'n telefoon kan afspelen via m'n oude autoradio, als dat al kan.
Neuh, tankpasgenot.quote:Op donderdag 24 februari 2022 09:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Alleen bepaalde brandstof is voor de zaak.
Nu zou ik dan mijn leaseautootje missen, maar alleen voor de kosten.
De rest van die toko zou wat mij betreft spontaan in de fik mogen vliegen met alle mensen erbij
(Bluetooth)ontvangertje in je AUXquote:
quote:Op donderdag 24 februari 2022 09:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ze zegt:
Pas op, hier kunnen fietsen oversteken.
het is hier een doorgetrokken streep, je mag niet inhalen mam
RIJ EENS DOOR HET IS GROEN *tegen de auto voor ons*
Mam, je mag hier 80, heb je dat gezien?
Het is oranje, dat wil zeggen, bijna rood!
Meneer/mevrouw u mag daar niet parkeren
Meneer/mevrouw u mag niet op de stoep fietsen
etc.
Gelukkig heb ik geen plaats voor een kinderstoeltje.quote:Op donderdag 24 februari 2022 09:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ze zegt:
Pas op, hier kunnen fietsen oversteken.
het is hier een doorgetrokken streep, je mag niet inhalen mam
RIJ EENS DOOR HET IS GROEN *tegen de auto voor ons*
Mam, je mag hier 80, heb je dat gezien?
Het is oranje, dat wil zeggen, bijna rood!
Meneer/mevrouw u mag daar niet parkeren
Meneer/mevrouw u mag niet op de stoep fietsen
etc.
Ja, daar heb je zo'n klein verleng ding voor. Die gebruik ik ook. Heb ook Iphone.quote:
Ze stopt ook gewoon als je er klaar mee bent hoorquote:Op donderdag 24 februari 2022 09:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik geen plaats voor een kinderstoeltje.
Ik moet ook toegeven dat ik bewust een beetje aan het struisvogelen ben.quote:Op donderdag 24 februari 2022 09:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik heb me ook weleens beter gevoeld
Komt ook door de media coverage denk ik. Wordt nogal breed uitgemeten allemaal.quote:
Defcon 2 heeft niets met de media te maken.quote:Op donderdag 24 februari 2022 09:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Komt ook door de media coverage denk ik. Wordt nogal breed uitgemeten allemaal.
Ja, dat is het enige wat ik van mijn vorige baan misquote:
Vroeger kon ik nog eens ritjes naar Dalfsen maken op kosten van de baas, maar ja... die tijden zijn voorbijquote:
we moeten alvast dekentjes kopenquote:Op donderdag 24 februari 2022 09:45 schreef Ama het volgende:
Als zo doorgaat moet komende winter verwarming maar uit.
Gelukkig duurt de winter niet zo heel lang meer.quote:Op donderdag 24 februari 2022 09:45 schreef Ama het volgende:
Als zo doorgaat moet komende winter verwarming maar uit.
We krijgen dit jaar wel weer winter.quote:Op donderdag 24 februari 2022 09:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gelukkig duurt de winter niet zo heel lang meer.
Oh ja...quote:Op donderdag 24 februari 2022 09:46 schreef Ama het volgende:
[..]
We krijgen dit jaar wel weer winter.
Nucleair misschien?quote:Op donderdag 24 februari 2022 09:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gelukkig duurt de winter niet zo heel lang meer.
Daar was ik inderdaad al mee begonnen vorig jaarquote:Op donderdag 24 februari 2022 09:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
we moeten alvast dekentjes kopen
Dat zeg ik ook niet. De media heeft er wel mee te maken hoe zorgelijk ik het allemaal vindt.quote:Op donderdag 24 februari 2022 09:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Defcon 2 heeft niets met de media te maken.
Congres voor dove mensen.quote:Op donderdag 24 februari 2022 09:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet. De media heeft er wel mee te maken hoe zorgelijk ik het allemaal vindt.
Defcon zegt me eerlijk gezegd niks. Had ik zo doordewar kunnen halen met Comiccon
Ik kan straks m'n nieuwe onesie ophalen. Win.quote:Op donderdag 24 februari 2022 09:49 schreef CherryLips het volgende:
De hele winter onder de dekens in bed
Dat zeg ik. DE HEL.quote:Op donderdag 24 februari 2022 09:52 schreef CherryLips het volgende:
O god en de koelkast. DE KOELKAST. GEEN ETEN.
Cavia's in wieltjes laten rondrennenquote:
Ik kan Pitaatje nog aan het werk zetten.quote:Op donderdag 24 februari 2022 09:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Cavia's in wieltjes laten rondrennen
Mja, het idee is leuk, maar de praktijk is dat ze of in dat wieltje gaan slapen of ze breken hun nek, want lomp.
en dikquote:Op donderdag 24 februari 2022 09:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Cavia's in wieltjes laten rondrennen
Mja, het idee is leuk, maar de praktijk is dat ze of in dat wieltje gaan slapen of ze breken hun nek, want lomp.
quote:Op donderdag 24 februari 2022 09:53 schreef bitterbal het volgende:
6 MINUTEN GELEDEN
Oekraīne: 50 doden aan Russische kant
Volgens Oekraīne heeft het leger vijftig Russen gedood en zes vliegtuigen neergehaald in Oost-Oekraīne. Vanuit Rusland is er nog geen directe reactie op de Oekraīense bewering. Eerder maakten Russische media melding van tien dode aan Russische zijde.
Ondertussen heeft Oekraīne iedereen "die een wapen kan dragen" opgeroepen zich aan te sluiten bij de strijdkrachten. De politie heeft aangekondigd wapens uit te delen aan Oekraīense veteranen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |