abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203917192
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 februari 2022 10:58 schreef Janine12345 het volgende:
Iemand die laatste video van Yvonnen Coldeweijer gezien over Carlo Boszhard, zegt ze daarin nog iets concreets?
Ja, tien verklaringen van mensen die vrienden hebben die ooit in de kont geknepen zijn.
Doelgroep Carlo is 18-24 jarigen.
pi_203933472
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2022 08:36 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Ja, tien verklaringen van mensen die vrienden hebben die ooit in de kont geknepen zijn.
Doelgroep Carlo is 18-24 jarigen.
Wat een hoop shit over niks, tuurlijk kan het vervelend zijn als je eens ongevraagd in je kont geknepen wordt, maar zeg er wat van en ga door met je leven...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  vrijdag 4 maart 2022 @ 09:00:04 #53
16715 Mylene
*schatje*
pi_203933604
Jan Roos blijft erbij: ‘Carlo Boszhard grijpt iedereen in het broekje’

Jan Roos is niet onder de indruk van de aangifte die Carlo Boszhard tegen hem heeft gedaan. Hij blijft achter zijn verhaal staan en doet er nog een schepje bovenop: “Hij grijpt iedereen in het broekje.”

Carlo Boszhard heeft aangifte gedaan van smaad en laster tegen de bekende juice-sterren Jan Roos en Yvonne Coldeweijer, omdat zij stellen dat het Story-artikel over ‘een tv-presentator die zich zou hebben vergrepen aan minderjarige jongens’ over Carlo Boszhard gaat. Van die aangifte is Jan niet onder de indruk.

In het broekje
Sterker nog: Jan doet er in de nieuwste aflevering van RoddelPraat, die in anderhalve dag tijd al bijna 400 duizend keer bekeken is, nog een schepje bovenop. De presentator reageert hierin op het nieuws van de aangifte en de klacht van Carlo dat zijn goede naam ’te grabbel wordt gegooid’.

Jan: “Ja, de grote grap is, Carlo Boszhard: je hebt inderdaad een goede naam. Mensen vinden het leuk wat je doet op televisie, maar je hebt ook een andere naam – wat ik heb gehoord van horen zeggen – dat je je handjes niet thuis kan houden en dat je iedereen en alles in het broekje grijpt. Dus doe maar lekker aangifte joh.”

‘Wat een viezerik’
Eén van Jans bronnen in het Carlo-verhaal is volgens hem een grote tv-ster. “Een grote BN’er hoor. Een absolute tv-ster. Die zei: ‘Dat klopt gewoon. Hij pakt je gewoon echt gewoon de hele tijd bij je snikkel en bij je billen. Het gaat maar door met die man! Wat een viezerik is dat.’ En iedereen weet dat! En dat wordt dan een soort van geaccepteerd.”

Er komen alleen maar meer verhalen bij, stelt Jan. “Ik ben door meerdere mensen benaderd na onze uitzending van vorige week. Allemaal jonge mannen en mannen die het bevestigen. Die zeggen: ‘Ik ben gegrepen, ik ben gepakt, ik ben geknepen en ik ben gegrepen.’”

Kort geding
Kennelijk weet Carlo dat zelf ook wel, aldus Jan. “Dat zal waarschijnlijk ook de reden zijn dat Carlo geen kort geding heeft aangespannen, maar alleen een aangifte wegens smaad. Dan doe je het even ‘on hold’ weet je wel en dan hoop je dat het voorbijgaat.”

Story-baas Guido den Aantrekker ontkent noch bevestigt dat zijn verhaal over Carlo gaat. Jan: “Dat is dus de crux. Als hij dus weet dat het niet over Carlo Boszhard gaat, dan had hij gezegd: (…) ‘Carlo Boszhard is niet het verhaal.’ Maar dát ontkende hij dus niet. En daarmee bevestigde hij het dus. Dus binnenkort, Carlo, ook aangifte tegen Guido doen!”

bron
pi_203933610
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 08:43 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Wat een hoop shit over niks, tuurlijk kan het vervelend zijn als je eens ongevraagd in je kont geknepen wordt, maar zeg er wat van en ga door met je leven...
Ok waar woont jouw moeder of zussen of nichtjes? Dan ga ik die lekker in hun kont/punani knijpen. |:)

#moetkunnentoch
pi_203933820
quote:
7s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 09:00 schreef Duiveltja het volgende:

[..]
Ok waar woont jouw moeder of zussen of nichtjes? Dan ga ik die lekker in hun kont/punani knijpen. |:)

#moetkunnentoch
Ik zeg niet dat het zomaar moet kunnen. Er zitten in mijn ogen echter nogal wat grijstinten tussen een verkrachting, een volle greep in het kruis, een tik op de bil of het iets te stevig knuffelen waarbij je de borsten tegen je aan voelt of het strelen van een onderrug.

Als we iets leren van deze hele beweging is dat je moet beseffen dat elke vorm van lichamelijk contact als ongewenst kan worden ervaren door de tegenpartij, dus dat je daar heel terughoudend mee moet zijn. Die moraal is de afgelopen jaren dus totaal verschoven.

Ik ben zelf 42, maar ik durf te zeggen dat 80-85% van mijn generatiegenoten wel eens iemand waar hij/zij een oogje op had eerst ongevraagd subtiel heeft aangeraakt (op de billen, onderrug etc). Dat is nogal wat anders dan een verkrachting of aanranding. Of dat je zelfs al in de prille relatiestand zat en je partner in bed aangaf 'vandaag even niet' en dat je dan toch iets te opdringerig probeerde te scoren door toch maar wat te friemelen , want 'geil'. De lijnen zijn nogal dun...

Aan de ene kant moeten mensen dus beseffen dat ongevraagd lichamelijk contact iets kan doen met de ontvanger en je dat moet vermijden, aan de andere kant vind ik ook dat de degenen die het overkomt het niet totaal moeten opblazen achteraf en er ter plekke iets van moeten zeggen. Aan beide kanten lijkt me werk aan de winkel.

Maar als we elke persoon die wel eens iemand ongevraagd te intiem heeft aangeraakt de afgelopen jaren gaan cancellen dan houden we maar weinig lui over :')
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Tettenkoning vrijdag 4 maart 2022 @ 09:22:30 #56
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_203933850
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 09:00 schreef Mylene het volgende:
‘Carlo Bronstighard grijpt iedereen in het broekje’
:+
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_203934286
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 09:22 schreef Nine. het volgende:

[..]
Nee
pi_203934918
quote:
10s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 09:22 schreef Nine. het volgende:

[..]
  vrijdag 4 maart 2022 @ 17:21:34 #59
16715 Mylene
*schatje*
pi_203939659
Famke Louise doet geen aangifte, maar gewoon een kort geding tegen Roddelpraat, in tegenstelling tot Carlo.

bron
  zaterdag 5 maart 2022 @ 07:44:50 #60
487228 Draak31
Een jonge frisse vent
pi_203948841
Gatverdamme wat een klote viezerik zeg. Getsie zeg. Verbaast mij niks, stelletje goorlappen daar. BAH
pi_203949721
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 07:44 schreef Draak31 het volgende:
Gatverdamme wat een klote viezerik zeg. Getsie zeg. Verbaast mij niks, stelletje goorlappen daar. BAH
Kots zou je ervan in de mond lopen :r ;)
  zaterdag 5 maart 2022 @ 10:09:23 #62
487228 Draak31
Een jonge frisse vent
pi_203949922
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 09:54 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Kots zou je ervan in de mond lopen :r ;)
Nou hè. Met een noodgang.
pi_203950263
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 maart 2022 10:09 schreef Draak31 het volgende:

[..]
Nou hè. Met een noodgang.
:D O+
pi_203998147
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 februari 2022 18:33 schreef Mylene het volgende:
Van Gerard Joling is trouwens dit bekend. Het schijnt dat hij dit soort 'geintjes' toen vaker heeft gedaan.

[..]
Man die ongewenste tongzoen van Gerard Joling kreeg, doet zijn verhaal
Viespeuk, bah :r
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')