SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
En een krant met twee kijkgaten. Die is ook onmisbaarquote:Op woensdag 23 februari 2022 21:51 schreef Ygritte het volgende: [..]
Gezellig
Kondigen we dan aan dat we komen of gaan we incognito. Doen we zo’n beige jas aan een bril op en een plaksnor voor…..
Je maakt het iedereen wel héél makkelijk nu hè?quote:Op woensdag 23 februari 2022 21:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja strak plan en ik kan supergoed een debiel nadoen.
quote:Op woensdag 23 februari 2022 21:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nadoen?quote:Op woensdag 23 februari 2022 21:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje kwijlen en aan de ramen likkenquote:Op woensdag 23 februari 2022 21:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
“Heeft u ook snorrensmeersel?”quote:Op woensdag 23 februari 2022 21:55 schreef CherryLips het volgende:
Steeds woorden uit ons groene boekje gebruiken als ze in de buurt komt.
En een vergrootglasquote:Op woensdag 23 februari 2022 21:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En een krant met twee kijkgaten. Die is ook onmisbaar
Allemaal tomatensoep bestellen.quote:Op woensdag 23 februari 2022 21:56 schreef Ygritte het volgende:
[..]
En een vergrootglas![]()
En als dan het tafeltje uitgeserveerd is gaan we eerst met dat vergrootglas de boel inspecteren![]()
Kijken of we een haar kunnen vinden en dan sturen we het hele zwikkie weer terug
Und?quote:Op woensdag 23 februari 2022 21:57 schreef mschol het volgende:
[..]
uhoh, kattenplaatje..
dan ligt zo de hele SC op 1 oor
Wtf is dit, modusquote:
“Wij hebben toch liever één bitterbal om te delen.”quote:Op woensdag 23 februari 2022 21:56 schreef Ygritte het volgende:
[..]
En een vergrootglas![]()
En als dan het tafeltje uitgeserveerd is gaan we eerst met dat vergrootglas de boel inspecteren![]()
Kijken of we een haar kunnen vinden en dan sturen we het hele zwikkie weer terug
En kibbeling.quote:Op woensdag 23 februari 2022 21:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Allemaal tomatensoep bestellen.
Het gebrachte schaaltje bitterballen weggooien en dan met zijn allen bovenop haar springen en knabbelen en likken en tegenaan rijden, we want the real thingquote:Op woensdag 23 februari 2022 21:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
“Wij hebben toch liever één bitterbal om te delen.”
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |