quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaren 90-films fansquote:Op woensdag 23 februari 2022 20:04 schreef Poefbank het volgende:
[..]
Lijkt een klein beetje op Ashley Judd
https://tenor.com/view/re(...)uri-noo-gif-20072464quote:Op woensdag 23 februari 2022 19:59 schreef Nine. het volgende:
Heeft die Rus nou al z'n haar naar voren gekamt om zijn kalende schedel te verbergen?
"Oost-Cambodja is echt zoo mainstream geworden, de laatste twee keer dat ik Laos was zag ik ook allemaal Nederlanders. Gelukkig in het binnenland 8 maanden gechilled met de locals."quote:Op woensdag 23 februari 2022 20:03 schreef Fosive het volgende:
Vreselijk geforceerd dat "spontane" reizuhh en het liefst zo min mogelijk voorbereiden van je reis om interessanter over te komen
Nee, dat BRABANTED-gedrag is echt vreselijk niet charmant. Waarschijnlijk doet ze ook mee met Snollebollekes.quote:Op woensdag 23 februari 2022 20:04 schreef Sapstengel het volgende:
Wel leuke dame ja, dat kroegtijger hoeft dan alleen niet per se van mij.
Misschien is ie ook wel 'all-inclusive'quote:Op woensdag 23 februari 2022 20:04 schreef Fosive het volgende:
Denk dat deze guy ook liever een piemel heeft
Mee eens ja. Ze noemden al op tafels dansen dus dan weet je idd genoeg.quote:Op woensdag 23 februari 2022 20:05 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Nee, dat BRABANTED-gedrag is echt vreselijk niet charmant. Waarschijnlijk doet ze ook mee met Snollebollekes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |