Ja en?quote:

Ook al zo irritant gedrag van Julio. Dat gegluur de hele tijd en zichzelf zo bij anderen opdringen.quote:Op woensdag 23 februari 2022 11:12 schreef FreshFruit het volgende:
Hij zit er nog steeds.![]()
[ afbeelding ]

ik vind mijn olie al duurquote:

Ik krijg elke week kleine potjes van iemand die bij een parfumerie werkt, en zij krijgt een goeie fles wijn en kaarten voor Andre Rieu..goeie deal.quote:

quote:Op woensdag 23 februari 2022 11:15 schreef Li0nHeart het volgende:
Ook even Nawel teruggeluisterd... het is wel echt de grote Nawel show in haar eigen hoofd. En in het echt trouwens ook.

Hij doet dat omdat anders iets te missen.In de keuken ook.Ik had hem dan vriendelijk doch dwingend verzocht even weg te gaan.quote:Op woensdag 23 februari 2022 11:14 schreef tiki het volgende:
[..]
Ook al zo irritant gedrag van Julio. Dat gegluur de hele tijd en zichzelf zo bij anderen opdringen.
Ik zou er mij behoorlijk ongemakkelijk onder voelen als ik zo begluurd zou worden tijdens het opmaken enzo.

quote:Op woensdag 23 februari 2022 11:15 schreef Silves het volgende:
[..]
Ik krijg elke week kleine potjes van iemand die bij een parfumerie werkt, en zij krijgt een goeie fles wijn en kaarten voor Andre Rieu..goeie deal.

Even ruiken Koos,Je weet toch?quote:Op woensdag 23 februari 2022 11:15 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
He een verrassing zijn vingers onder zijn neus ipv erin

Voelt zich redelijk snel aangevallen.quote:Op woensdag 23 februari 2022 11:15 schreef Li0nHeart het volgende:
Ook even Nawel teruggeluisterd... het is wel echt de grote Nawel show in haar eigen hoofd. En in het echt trouwens ook.

Ik Ambachts creme wat je bij de doe het zelf winkels kan krijgenquote:

Interessant,hoe denk je over het graaigedrag van Nouch?quote:Op woensdag 23 februari 2022 11:17 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Voelt zich redelijk snel aangevallen.
Snel defensief.
Soms in de aanval.
Misschien het gedrag van iemand die is grootgebracht met 6 zussen?

Ik zou er ook zeker iets van gezegd hebbenquote:Op woensdag 23 februari 2022 11:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hij doet dat omdat anders iets te missen.In de keuken ook.Ik had hem dan vriendelijk doch dwingend verzocht even weg te gaan.

Allemaal te wijten aan de grote fantasiewereld die zo'n mensen kunnen creëren op sociale media. Dan komen ze in de echte wereld terecht en verschieten ze zich zo hard dat ze in defense modus gaan.quote:Misschien het gedrag van iemand die is grootgebracht met 6 zussen?

Hanne,? badkamer.quote:

Die gebruikt normaal geen of weinig make up.quote:Op woensdag 23 februari 2022 11:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Interessant,hoe denk je over het graaigedrag van Nouch?

Zie ik nu pas,mij focus lag elders.quote:Op woensdag 23 februari 2022 11:23 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ah, met spiegel....dacht dat er twee personen op stond.

We weten dat niet precies .. maar in ieder geval alleen de hottub.quote:Op woensdag 23 februari 2022 11:20 schreef Silves het volgende:
de secret challenge duurt tot 13.00 uur? moet dan ook iedereen in de sauna zijn geweest??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |