Haar oogleden zien er behoorlijk geïrriteerd uit.quote:
even teruggeluisterdquote:Op woensdag 23 februari 2022 11:04 schreef Moeraskat het volgende:
Nawel zei in de badkamer dat ze benieuwd was wie haar nieuwe bord-collega's worden.
Hanne zei grappend: '' ik hoop niet dat ik tegenover u op het bord kom'' - als in, wie tegen jou moet, moet naar huis-
Nawel die pakte dat helemaal verkeerd op en ging er vet serieus op in dat ze tegenover niemand wil staan en zo blabla jankjank
Momjeans heet dat tegenwoordigquote:
nee johquote:Op woensdag 23 februari 2022 11:08 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Momjeans heet dat tegenwoordig
quote:Op woensdag 23 februari 2022 11:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee joh
gewoon lelijke spijkerbroek![]()
Poepekakkedrolletje begin toch vanaf 2jaar waar ze zelf dan van in een deuk liggen. Nous is dat nooit ontgroeid.quote:Op woensdag 23 februari 2022 11:07 schreef greysbones het volgende:
uw dagrcreme ruikt naar babypoepjes
zegt noes![]()
die is echt een eeuwige puberquote:Op woensdag 23 februari 2022 11:09 schreef zodeju het volgende:
[..]
Poepekakkedrolletje begin toch vanaf 2jaar waar ze zelf dan van in een deuk liggen. Nous is dat nooit ontgroeid.
Nouch leent altijd van anderen iddquote:Op woensdag 23 februari 2022 11:11 schreef Silves het volgende:
en weg is de foundation van Hanna..gisteren zei ze nog ik heb niet genoeg makeup ..nous heeft die niks bij zich?
Ik gebruik alleen La prairie.quote:Op woensdag 23 februari 2022 11:08 schreef greysbones het volgende:
gewoon nivea smeren zegt Nawel
![]()
![]()
![]()
de grootste troep samen met Zwitsal
Oh ik ook..al jaren..quote:Op woensdag 23 februari 2022 11:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik gebruik alleen La prairie.
ik Kalahariquote:Op woensdag 23 februari 2022 11:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik gebruik alleen La prairie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |