het is natuurlijk idioot van nous, sowieso om dat ook nog te erkennen. Maar aan de andere kant ook weer zo belerend van Julio om dan te zeggen : ik trek er dan mijn handen vanaf ". Wat heeft Julio nou te maken met de onderbroek van Leroy?quote:Op woensdag 23 februari 2022 12:25 schreef danilel het volgende:
[..]
Toen julio gisteren met de was bezig was vroeg hij aan nouchine voor de boxer van Leroy want dat had leroy hem gevraagd.
Daarop zei nouchine dat ze die niet ging terug geven, haar woorden; "Leroy heeft me daar al 20 keer zelf over gevraagd maar ik heb net gedaan alsof ik gek ben, ik bewaar van iedereen aandenken en deze krijgt ie niet terug"
Julio zei toen; "ok dan trek ik mijn handen er van af en moet je dat maar zelf met hem regelen"
snap het,...hebben ze tegenwoordig maling aanquote:Op woensdag 23 februari 2022 12:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik was er helemaal klaar mee.3 verschillende scholen binnen 4 jaar.
eerlijk antwoordquote:Op woensdag 23 februari 2022 12:31 schreef chufi het volgende:
Is het nog het volgen waard? Ik kijk soms via de Belg, maar zag de hele ochtend Nous en Navel mn scherm irriteren
Ik wist dit gelijk al.Ze heeft ook meerdere dingen van anderen in haar kast liggen.quote:Op woensdag 23 februari 2022 12:25 schreef danilel het volgende:
[..]
Toen julio gisteren met de was bezig was vroeg hij aan nouchine voor de boxer van Leroy want dat had leroy hem gevraagd.
Daarop zei nouchine dat ze die niet ging terug geven, haar woorden; "Leroy heeft me daar al 20 keer zelf over gevraagd maar ik heb net gedaan alsof ik gek ben, ik bewaar van iedereen aandenken en deze krijgt ie niet terug"
Julio zei toen; "ok dan trek ik mijn handen er van af en moet je dat maar zelf met hem regelen"
Ik begin me nu al te ergeren, en is pas 12.30..kut zingen, schakel je over begint de andere wannabee te zingen..en tot nu toe heeft BB vrij ofzo..quote:Op woensdag 23 februari 2022 12:31 schreef chufi het volgende:
Is het nog het volgen waard? Ik kijk soms via de Belg, maar zag de hele ochtend Nous en Navel mn scherm irriteren
Weet genoeg ...quote:Op woensdag 23 februari 2022 12:32 schreef Silves het volgende:
[..]
Ik begin me nu al te ergeren, en is pas 12.30..kut zingen, schakel je over begint de andere wannabee te zingen..en tot nu toe heeft BB vrij ofzo..
leroy had hem gevraagd de onderbroek mee te nemen uit het huis zodra julio eruit moetquote:Op woensdag 23 februari 2022 12:30 schreef Verida het volgende:
[..]
het is natuurlijk idioot van nous, sowieso om dat ook nog te erkennen. Maar aan de andere kant ook weer zo belerend van Julio om dan te zeggen : ik trek er dan mijn handen vanaf ". Wat heeft Julio nou te maken met de onderbroek van Leroy?
Serieus??? pfffff krijgen we dit nu..2 onbekende aan het stalken..quote:Op woensdag 23 februari 2022 12:34 schreef C.A.I het volgende:
deze 2 hebben het beter voorelkaar lijkt het en hebben samen al de hoofdprijs
[ afbeelding ]
kloptquote:Op woensdag 23 februari 2022 12:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik wist dit gelijk al.Ze heeft ook meerdere dingen van anderen in haar kast liggen.
Nouch pakt,en deelt niet.
Gezellig de hele dag samen in een frietkot, die plannen hebben ze.quote:Op woensdag 23 februari 2022 12:34 schreef C.A.I het volgende:
deze 2 hebben het beter voorelkaar lijkt het en hebben samen al de hoofdprijs
[ afbeelding ]
Yihaaaaquote:
quote:Op woensdag 23 februari 2022 12:40 schreef spapaars het volgende:
Had ik het voor 't zeggen.
Dan kwamen er bewoners pimpelpaars uit de douche stappen, dat zeker een kleine week zichtbaar blijft.
Nawel zendercheck...quote:Op woensdag 23 februari 2022 12:44 schreef freaky40 het volgende:
Volgens het script moet Nawel toch op bed liggen?
Ff geduld meestal meteen naar het eten..quote:Op woensdag 23 februari 2022 12:44 schreef freaky40 het volgende:
Volgens het script moet Nawel toch op bed liggen?
meestal wordt het eten op bed gebrachtquote:Op woensdag 23 februari 2022 12:46 schreef Silves het volgende:
[..]
Ff geduld meestal meteen naar het eten..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |