Wat ben je dan gaan doen?quote:Op woensdag 23 februari 2022 09:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
tis echt waar mien schat
de reden waarom ik dat beroep niet ben gaan uitoefenen
Ik denk zo in eerste instantie dat het de bedoeling hiervan is om een wake te krijgen bij het achterwiel/achtervleugel daar langs te krijgen. Lijkt me niet echt om lucht naar de diffuser te krijgen. Maar de foto is ook beetje onscherp en aerodynamica is niet echt mijn vakgebied.quote:Op woensdag 23 februari 2022 09:49 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]
@:DerRabbit
kun jij hier nog wat zinnings over zeggen??
verzekeringenquote:Op woensdag 23 februari 2022 09:57 schreef Moeraskat het volgende:
Fipo
[..]
Wat ben je dan gaan doen?
quote:Op woensdag 23 februari 2022 09:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik denk zo in eerste instantie dat het de bedoeling hiervan is om een wake te krijgen bij het achterwiel/achtervleugel daar langs te krijgen. Lijkt me niet echt om lucht naar de diffuser te krijgen. Maar de foto is ook beetje onscherp en aerodynamica is niet echt mijn vakgebied.
Oh, nouquote:
En zelf ook een behoorlijke gluipdeken zijn om te zien, zoals die advocaat van Jos Brechquote:Op woensdag 23 februari 2022 09:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
daar heb je goede en slechte tussen zitten
iig moet je keihard kunnen liegen
Ik ben FF 49 jaar en doe Miep miep na.quote:
Proest.Mijn zwager ook,dat is pas een boef.quote:
er zitten ook echt wel goede bijquote:Op woensdag 23 februari 2022 09:58 schreef FreshFruit het volgende:
Onze makelaar was een goede vriend van mijn vader,deed ook zijn boekhouding.Uiterst betrouwbaar en heeft de manege goed verkocht. Het mooiste is dat het naar een goede partij is gegaan.
quote:Op woensdag 23 februari 2022 09:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ben FF 49 jaar en doe Miep miep na.
hoeveel mensen ik aan de telefoon heb gehad die vroegen of ze een verzekering hadden lopen voor hun pas geboren en vervolgens te snel overleden kindjequote:Op woensdag 23 februari 2022 10:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Proest.Mijn zwager ook,dat is pas een boef.
quote:Op woensdag 23 februari 2022 10:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
hoeveel mensen ik aan de telefoon heb gehad die vroegen of ze een verzekering hadden lopen voor hun pas geboren en vervolgens te snel overleden kindje![]()
Amai.quote:Op woensdag 23 februari 2022 10:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
hoeveel mensen ik aan de telefoon heb gehad die vroegen of ze een verzekering hadden lopen voor hun pas geboren en vervolgens te snel overleden kindje![]()
dat is wel echt hartverscheurendquote:
Dat is vreselijk. Hebben die mensen al het verdriet van hun overleden kindje en dan ook nog dit.quote:Op woensdag 23 februari 2022 10:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat is wel echt hartverscheurend
want veel mensen vergeten dus bij geboorte het kind aan te melden bij de verzekering van papa of mama
en niet verzekerd betekend dat alle kosten voor jezelf zijn bij overlijden
Wat ook zo hartverscheurend is, het geboorte/overlijdenskaartje.quote:Op woensdag 23 februari 2022 10:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat is vreselijk. Hebben die mensen al het verdriet van hun overleden kindje en dan ook nog dit.
Wij hadden ooit een klant die ook in verzekeringen deed.Later bleek dat de premie innen en geen verzekering.quote:Op woensdag 23 februari 2022 10:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat is vreselijk. Hebben die mensen al het verdriet van hun overleden kindje en dan ook nog dit.
Wat de neuk?quote:
meeste begrafenis ondernemers zijn er wel op in gesteldquote:Op woensdag 23 februari 2022 10:11 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Wat ook zo hartverscheurend is, het geboorte/overlijdenskaartje.
Bij sommige boeken moet je eerst door alle HOERA's heen voordat je bij de kaartjes komt voor overleden kindjes.
Daarnaast is/was er ook super weinig keuze.
Toen het kindje van mijn zus overleed is ons dit enorm opgevallen. Daarna hebben we met elkaar geprobeerd verandering te brengen. Dit is echt al heel lang geleden inmiddels, ruim 15 jaar. Dus weet niet hoe het nu is. Maar toen was het echt erg pijnlijk allemaal. Er was gewoon amper keuze en veel confrontatie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |