Principessa.quote:
Ik vind dit zeer beledigend voor pinda'squote:Op woensdag 23 februari 2022 15:51 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat mens heeft ook echt het IQ van een pinda.
Je bent zelf een pindaquote:Op woensdag 23 februari 2022 16:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik vind dit zeer beledigend voor pinda's![]()
![]()
#pindalifematters
Niet zo denigrerend hè? Je bedoelt #Indolifemattersquote:Op woensdag 23 februari 2022 16:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik vind dit zeer beledigend voor pinda's![]()
![]()
#pindalifematters
Nou nou nou, pinda's staan nou ook weer niet gelijk aan zijne Konijnlijkheidquote:
Niet? Welk noot soort wel dan?quote:Op woensdag 23 februari 2022 16:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nou nou nou, pinda's staan nou ook weer niet gelijk aan zijne Konijnlijkheid
Ah druk bezig geweest en ook gewandeld met de hondjes?quote:Op woensdag 23 februari 2022 16:57 schreef Moonlight het volgende:
[..]
ja beetje moe van het werk, verder wel oke met jou?
De nootjes die verwerkt zijn in de konijnlijke pindakaasquote:Op woensdag 23 februari 2022 16:57 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Niet? Welk noot soort wel dan?
Vooral veel schoongemaaktquote:Op woensdag 23 februari 2022 16:59 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah druk bezig geweest en ook gewandeld met de hondjes?
Gaat z'n gangetje.. op de fiets naar winkelcentrum geweest.
Welke noten zijn dat dan?quote:Op woensdag 23 februari 2022 16:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
De nootjes die verwerkt zijn in de konijnlijke pindakaas
Ah ja dat is minder leuk karweitjequote:Op woensdag 23 februari 2022 17:00 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Vooral veel schoongemaakt
Oh lekker, het is heerlijk weer
Oh hier valt mee met de wind!quote:Op woensdag 23 februari 2022 17:01 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah ja dat is minder leuk karweitje
Heerlijk weer indd, maar nog wel best veel wind
Ik heb ook 13quote:Op woensdag 23 februari 2022 17:04 schreef DerRabbit het volgende:
Ik heb tot nu toe al 13 kilometer gewandeld, das best veel voor een kantoordag![]()
![]()
Gelukkig rest van de week thuiswerken dus F1 tests kijken tussendoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |