Wall-e on steroidsquote:
Mooie mensen.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
https://www.volkskrant.nl(...)ter-plekke~bd4bcf6c/
Verhaaltje over elitekorps DSI
Het is niet zo bizar als hij een briefje kreeg waarop stond: "Rennen, we staan klaar."quote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:13 schreef monkyyy het volgende:
Bizar dat de gijzelaar opeens naar buiten rent wel, rennen waar naartoe dan?
Zoals anderen ook aangeven, DSI gasten zijn geen simpele politieagenten he. Waarom zou een auto niet 5 uur lang ergens kunnen staan met een draaiende motor?Ze zijn daar voor een reden natuurlijk en hielden waarschijnlijk rekeningen met tientallen mogelijke aflopen.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:12 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Bedoel meer van. Stond die auto daar toevallig of hielden ze rekening met dit scenario?
Auto 5 uur lang draaiend en alertheid. Niemand had dit verwacht.
Bron?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:11 schreef Evenstar het volgende:
Het was dus echt een plan lijkt het. Nog meer respect dan ....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
Weg van de Apple storequote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:13 schreef monkyyy het volgende:
Bizar dat de gijzelaar opeens naar buiten rent wel, rennen waar naartoe dan?
Zet hem maar op de wachtlijst dan.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
Op1 zegt dat gijzelnemer naar ziekenhuis is
Blijft een moordenaarquote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:13 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Deze grap nu al meerdere keren tegen gekomen, zitten we nog in de jaren 90 ofzo?
De bezetting op de IC neemt toe.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
Op1 zegt dat gijzelnemer naar ziekenhuis is
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:14 schreef just me het volgende:
Zou die man nu ook een troostbeer krijgen in de ambu ?
Totaal gestoord dus. Maar goed, we hebben nu eenmaal een licht-fascistoide overheid.quote:
Nog niet echt duidelijk, maar schijnbaar was er een pakje/briefje of iets afgeleverd waardoor dingen in gang werden gezet? Horen het morgen vast wel.quote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:15 schreef hole1988 het volgende:
Volgens mij raakt die auto met zijn spiegel de paal van het verkeersbord alvorens hij de gijzelnemer raakt.Die paal was me nog niet eens opgevallen. Die zou flink in de weg kunnen staan, mazzel of echt uitstekende timingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gezien DSIGODEN houd ik het maar op het laatste
Ben benieuwd hoeveel malloten komende dagen ramptoerist gaan spelen en naar de Applestore gaan.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:13 schreef Rambolin het volgende:
Wat een einde. Amsterdam wereldnieuws confirmed. 5 miljoen ramptoeristen die the Apple Store op het Ladiesplein willen bezoeken.
STALENBALLENAWARDquote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:16 schreef Mansjester het volgende:
Ik kan me moeilijk voorstellen dat de gegijzelde uit zichzelf is gaan rennen. Dan moet je echt stalen ballen hebben.
Plus ze gijzelnemer kwam nog best ver. Ik had verwacht dat ie eerder zou worden neergeschoten,apart dat dat niet gebeurd is toch?
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:15 schreef hole1988 het volgende:
Volgens mij raakt die auto met zijn spiegel de paal van het verkeersbord alvorens hij de gijzelnemer raakt.Ik denk dat je gelijk hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'Klieng… Bam!'…
In Nederland schiet men eenmaal niet zo snel.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:16 schreef Mansjester het volgende:
Ik kan me moeilijk voorstellen dat de gegijzelde uit zichzelf is gaan rennen. Dan moet je echt stalen ballen hebben.
Plus ze gijzelnemer kwam nog best ver. Ik had verwacht dat ie eerder zou worden neergeschoten,apart dat dat niet gebeurd is toch?
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:16 schreef Momo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee speciaal voor hem 1 van deze.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |