SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inburgeringscursus examen gemaakt door Kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Wacht… heb ik hier überhaupt ook nog iets over te zeggen?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 20:47 schreef Lospedrosa het volgende:
I
[..]
ik ga in een tent met Ygritte!
Ja had m alvast gereserveerd voor je.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:00 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Wacht… heb ik hier überhaupt ook nog iets over te zeggen?
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:00 schreef kwiwi het volgende:
Oh we gaan weer op de zuid afrikaanse toer zie ik
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Het die bitterbal weer na die seekoei se kont gesog op Interweb?
I fink you freeky!quote:
And I like you a lot?quote:
Ja ja ja…..quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:01 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja had m alvast gereserveerd voor je.
Kwiwi, wist je al dat ik vrijdag Fles meet op de boot naar Engeland?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:02 schreef kwiwi het volgende:
Ergens op die berg in kaapstad stond ook een bordje "nie klippe gooi nie". Je moest geen stenen naar beneden gooien
Wat, serieus?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kwiwi, wist je al dat ik vrijdag Fles meet op de boot naar Engeland?
Toevalligquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]We zitten toevallig op dezelfde boot.
Toevallig….quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:06 schreef Budapestenaar het volgende:
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 21:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik wel weer nu ik geen exotische reizen naar Oost-Europa voor mijn werk maak.
Ik vond het gisteren een beetje saai eigenlijk.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:06 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Zo maar even kijken of lubach twee dagen oprij leuk kan zijn.
Altijd maar meeten op reis die Flesquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:06 schreef Budapestenaar het volgende:
Het viel me gisteren ook tegenquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:07 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik vond het gisteren een beetje saai eigenlijk.
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:06 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je bent gifjes aan het recyclen
Gaan jullie samen op de boeg staan?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:06 schreef Budapestenaar het volgende:
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:08 schreef Ygritte het volgende:
Nouuuuu nu heb ik die antwoord als oorwurm
GMTAquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:08 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gaan jullie samen op de boeg staan?
nee de boot is groot genoeg en er zit vast bijna niemand opquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:08 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Near faaaarrrrr where eeeeeeeeverrr you arequote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:08 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wij hebben elkaar wél gemeet trouwensquote:
Een van de slechte optredens die ik ooit gezien heb.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:08 schreef Ygritte het volgende:
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:08 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Bij zondag werd er vier dagen in het script gestoken, bij een dagelijks programma hooguit 4 uur, ik geef het nog de voordeel van de twijfel.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:07 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik vond het gisteren een beetje saai eigenlijk.
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:08 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:09 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Near faaaarrrrr where eeeeeeeeverrr you are
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:08 schreef Ygritte het volgende:
Ja, we gaan een biertje drinken.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Altijd maar meeten op reis die FlesMaar tof hoor
Hij is gezellig, daar kom je wel een boottochtje mee door
Ik wilde die net postenquote:
Eigenlijk zijn ze een ‘dit soort foto’ nu wel verplicht.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:10 schreef FranticDJ het volgende:
Zorg dat je de wet van Archimedes kent als je een deur voor 2 personen uit moet zoeken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Misschien helpt dit:quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:08 schreef Ygritte het volgende:
Ik heb een beschonken bui zulke foto's gemaakt met een collegaquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:11 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn ze een ‘dit soort foto’ nu wel verplicht.
"Draw me like one of your Fles girls"quote:
rooie oortjes?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:12 schreef EttovanBelgie het volgende:
smerig veel boeken geshopt
walgelijk
Oh vast wel. Bij welke totaalbezopen meet was dat precies? Moet lang geleden geweest zijnquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:09 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Wij hebben elkaar wél gemeet trouwens
Daar ging m'n waterquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
"Draw me like one of your Fles girls"
from Russiaquote:
Morgen de hele dag zo lopenquote:
die heb ik net doorgetrokkenquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
en nu een vieze dikke sigaar...
Bij pien thuisquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh vast wel. Bij welke totaalbezopen meet was dat precies? Moet lang geleden geweest zijn
Weiige lijk luchtquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
en nu een vieze dikke sigaar...
bae says noquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien geilt snoezoepoezeliewoezie wel op lijklucht.
Wat ben jij opeens moderne woorden aan het gebruikenquote:
engels boek aan het lezenquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat ben jij opeens moderne woorden aan het gebruiken
Oh, t zal zo zijnquote:
quote:
quote:
Tijd is ook buigbaar en niet linearquote:
Is ook wel even geledenquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh, t zal zo zijnWeet ik niks meer van
Boksquote:
En soms is het ook gewoon wel fijn om dingen echt helemaal te vergetenquote:
Dat weten ze niet, daarom is het pakketje zo bezorgdquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:30 schreef datismijnmening het volgende:
"je pakketje is bezorgd"
Nou waar is het dan DHL?!
wauwquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En soms is het ook gewoon wel fijn om dingen echt helemaal te vergeten
Al wil ik jou best nog weleens meeten hoor, zo onaardig bedoelde ik het niet
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat weten ze niet, daarom is het pakketje zo bezorgd
[ afbeelding ]
Nee, precies, Rusland is lekker bezigquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:32 schreef Koen66 het volgende:
man man man wat een Oekraine reclame is Jinek weer
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is niet zo lastig hoor, de FOK!-tijd loopt precies gelijk met de tijd op mijn laptop
Slava Ukrayiniquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:32 schreef Koen66 het volgende:
enige goeie uit Oekraïne is Katheryn Winnickquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:32 schreef Koen66 het volgende:
dat hoor je mij niet zeggen, Putin is gek.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee, precies, Rusland is lekker bezig
blijkbaar jaquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo'n attitude krijg je als je iedere dag een premium chick in je bed hebt.
Jawel. Putin = slecht. Oekraïne = toekomstig EUquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat hoor je mij niet zeggen, Putin is gek.
Maar de wereld is ook niet zo zwart-wit als dat we het hier nu allemaal gepresenteerd krijgen
Zoals Etto zegt, straks maken ze de Polen boos en die vermorzelen en vernietigen alle Russen in de hele wereld van jong tot oud in anderhalve dag tijd.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat hoor je mij niet zeggen, Putin is gek.
Maar de wereld is ook niet zo zwart-wit als dat we het hier nu allemaal gepresenteerd krijgen
oorlog daar, vluchtelingen hierquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Jawel. Putin = slecht. Oekraïne = toekomstig EU
Vladje is natuurlijk wel gewoon een seniele psychopaat die de USSR in ere wil herstellenquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Scheelt weer importkosten voor al die 'Ukranian brides'quote:
seniel is meer het etiketje voor vriend Bidenquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vladje is natuurlijk wel gewoon een seniele psychopaat die de USSR in ere wil herstellen
ieder nadeel heeft een voordeelquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Scheelt weer importkosten voor al die 'Ukranian brides'
Het zal idd snel wellicht Kiev zijn ipv Kyivquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:39 schreef Lospedrosa het volgende:
Reisje naar Kiev maar even uitstellen
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Alleen maar lekkere vluchtelingen binnen laten.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Scheelt weer importkosten voor al die 'Ukranian brides'
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is niet zo lastig hoor, de FOK!-tijd loopt precies gelijk met de tijd op mijn laptop
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zoals Etto zegt, straks maken ze de Polen boos en die vermorzelen en vernietigen alle Russen in de hele wereld van jong tot oud in anderhalve dag tijd.
Ja kan ik toch ook niks aan doenquote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:47 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Robotjes erbij, groene lasertjes erop.
Die gast is kennelijk weggerend, aangereden en ligt nu (voor pampus/halfdood/dood) op straat met wat sniperlasers op z’n lichaam.quote:
Waarom zou ik dat doenquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:48 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Jawel je kunt je laptop een minuut vooruit zetten
Klinkt als een goed uitgedacht plan.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:50 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Die gast is kennelijk weggerend, aangereden en ligt nu (voor pampus/halfdood/dood) op straat met wat sniperlasers op z’n lichaam.
ahquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:50 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Die gast is kennelijk weggerend, aangereden en ligt nu (voor pampus/halfdood/dood) op straat met wat sniperlasers op z’n lichaam.
de irl variant in Amsterdamquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:53 schreef IJsdraakje het volgende:
Zo, weer even klaar met lui neerknallen, heb ik nog wat gemist?
Waar heb je ze neergeknald?quote:
jij bent de dame van de groene lasers?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:53 schreef IJsdraakje het volgende:
Zo, weer even klaar met lui neerknallen, heb ik nog wat gemist?
Seek medical attention. Morgen voor lunch.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:57 schreef kwiwi het volgende:
Pff m'n ribben gaan steeds meer pijn doen in plaats van minder
gekneusde ribben zijn wel een van de pijnlijkste dingen die ik gehad heb..quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:57 schreef kwiwi het volgende:
Beidequote:
Jups…… direct daarna al die lasers erop.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:57 schreef FranticDJ het volgende:
oh die vent is voor z'n kloten gereden door het AT
GTA style
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
jij bent de dame van de groene lasers?
Ok Drquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Seek medical attention. Morgen voor lunch.
That's an order.
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:57 schreef kwiwi het volgende:
Fortnite.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:55 schreef Dqod het volgende:
[..]
Waar heb je ze neergeknald?
Zelf ook net klaar. Het was weer fijn
quote:
Ohquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:58 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
gekneusde ribben zijn wel een van de pijnlijkste dingen die ik gehad heb..
beterschap
Doen ze ook niets aan. Zelfs niet als je ze gebroken zou hebben.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ok DrDacht altijd dat ze niks aan gekneusde ribben konden doen, dus was ook niet naar een dokter gegaan.
https://www.dumpert.nl/?selectedId=100023533_a21d05c6quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:58 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Jups…… direct daarna al die lasers erop.
quote:
vrij weinig idd..quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ok DrDacht altijd dat ze niks aan gekneusde ribben konden doen, dus was ook niet naar een dokter gegaan.
Als de diagnose door een makelaar gesteld is kan het prima wat anders wezen dusquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Waarschijnlijk het tweede, maar ik kies meestal het eerste.quote:
Beterschap! Morgen naar de dokter en rustig aanquote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
OhJa ik had het ook wat onderschat geloof ik
Waarom las ik lasagnequote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:01 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dit is altijd een lastige…..
Eten
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]![]()
Ben wel een enorme noob hoor, maar ik haal enorm veel plezier om met een grote truck over lui heen te rijden.
Ik weet 't niet bby :$quote:
Met deze op pad, dat is mie leeeuuukkkquote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]![]()
Ben wel een enorme noob hoor, maar ik haal enorm veel plezier om met een grote truck over lui heen te rijden.
Ik ben meestal te druk met randzaken om veel kills te halen.quote:
OKe garfieldquote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:03 schreef Dqod het volgende:
[..]
Met deze op pad, dat is mie leeeuuukkk
Je zet de plantenbakjes die je omver gereden hebt eerst weer netjes terug?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben meestal te druk met randzaken om veel kills te halen.Zit ik ineens bij de laatste tien omdat ik gewoon niemand gezien heb.
Ja, maar ik wel. En ik zou totally je mattie zijn in dat spel :$quote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]![]()
Maar dat spelen m'n matties niet.
Nee, de materialen gaan in m'n inventory.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je zet de plantenbakjes die je omver gereden hebt eerst weer netjes terug?
@Dr_Flash kan dit op een tegeltjequote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:05 schreef Moeraskat het volgende:
Toch stom. 2 bananen op elkaar zijn 2 bananen, twee lasagne's op elkaar blijft 1 lasagne.
waarom
2 boterhammen op elkaar zijn 2 boterhammen of 1 sandwichquote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:05 schreef Moeraskat het volgende:
Toch stom. 2 bananen op elkaar zijn 2 bananen, twee lasagne's op elkaar blijft 1 lasagne.
waarom
1 scherf tegen de muur gooien: 100 schervenquote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:05 schreef Moeraskat het volgende:
waarom
Maar ik heb hier al amper tijd voor.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:05 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja, maar ik wel. En ik zou totally je mattie zijn in dat spel :$
1 sandwichquote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
2 boterhammen op elkaar zijn 2 boterhammen of 1 sandwich
NOOOOOOOquote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
2 boterhammen op elkaar zijn 2 boterhammen of 1 sandwich
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
1 scherf tegen de muur gooien: 100 scherven
1 puppy tegen de muur gooien: 0 puppy.
WAAROM
Ja okquote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar ik heb hier al amper tijd voor.
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
1 scherf tegen de muur gooien: 100 scherven
1 puppy tegen de muur gooien: 0 puppy.
WAAROM
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:07 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja ok
Maar ik zal vanaf nu op je wachten :$
als je de korsten er vanaf haalt hem dan door midden snijd en opelkaar legt heb je een soort van club.quote:
Dan eet ik 'm 's nachts, want nachtclubquote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:08 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
als je de korsten er vanaf haalt hem dan door midden snijd en opelkaar legt heb je een soort van club.
Ja, leuk. Maar daar ging het niet over.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:08 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
als je de korsten er vanaf haalt hem dan door midden snijd en opelkaar legt heb je een soort van club.
Alsof jij zo meegaand bentquote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:09 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dan eet ik 'm 's nachts, want nachtclub
doe ik een keertje creatief met eten...quote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:09 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, leuk. Maar daar ging het niet over.
Oh, nee, ga dan vooral doorquote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:10 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
doe ik een keertje creatief met eten...
Stil. Mooi.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:09 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dan eet ik 'm 's nachts, want nachtclub
Maar....quote:
Ik val hier binnen. Denk aan heel andere korsten.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:08 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Oke, ga je mee?quote:
Oké, honger is weg. Bedankt CL.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik val hier binnen. Denk aan heel andere korsten.
Dat duurt wel een paar weken. Vorige maand ook gehad na een uitglijder met de fiets.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:57 schreef kwiwi het volgende:
Kan ook, als je de sandwich cispy wilt.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik val hier binnen. Denk aan heel andere korsten.
Ben je een Tukker?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:03 schreef Dqod het volgende:
[..]
Met deze op pad, dat is mie leeeuuukkk
quote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:14 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Kan ook, als je de sandwich cispy wilt.
Naar de nachtclub? Ofquote:
Onmeunigquote:
Bij jou is het nu weer over? Uitglijder met de fiets is ook geen pretje zegquote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat duurt wel een paar weken. Vorige maand ook gehad na een uitglijder met de fiets.
Ze hebben je met een riek uit de baarmoeder getrokken.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:17 schreef Dqod het volgende:
Maar officieel eigenlijk meer Sallander, maar wel Tukkers geboren
Ja, lijkt me wel een goed idee.quote:
No way!quote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:18 schreef FranticDJ het volgende:
Volgens Jinek is queen Elizabeth deaud door coroneau
Pcies. En doarnoa, hup an de Grolschquote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:18 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ze hebben je met een riek uit de baarmoeder getrokken.
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:18 schreef Recce het volgende:
[..]
Kun je ook niets aan doen!Ik woon ook in Tukkerland.
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:18 schreef FranticDJ het volgende:
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:19 schreef kwiwi het volgende:
Ik vond Twente en Friesland eigenlijk de leukste plekken om te wonen in Nederland
Geloof er niks vanquote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:18 schreef FranticDJ het volgende:
Ja, is weer over.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Bij jou is het nu weer over? Uitglijder met de fiets is ook geen pretje zeg
Morgenochtend een interessante wereld om in wakker te worden iig.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:18 schreef FranticDJ het volgende:
Heb je nog een brommer?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:19 schreef Dqod het volgende:
[..]
Pcies. En doarnoa, hup an de Grolsch
BBC zal het als eerste naar buiten brengen.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:19 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja ze vond het geen betrouwbare bron iig
Truequote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:21 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
BBC zal het als eerste naar buiten brengen.
Is een heel protocol voor.
Heeft Zwitserland een beetje hetzelfde kneuterige?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:19 schreef kwiwi het volgende:
Ik vond Twente en Friesland eigenlijk de leukste plekken om te wonen in Nederland
Misschien een beetje glurenquote:
dat zegt Evaginek ookquote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:21 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
BBC zal het als eerste naar buiten brengen.
Is een heel protocol voor.
Had ze maar niet naar die feestjes op Downing Street moeten gaan.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:18 schreef FranticDJ het volgende:
Nee, maar goa'j met kiek'n?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:27 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee, maar goa'j met kiek'n?
Ik heb wel een nightclub in gta. En een soort van brommer/heksensteelNee, sorry. GTA was voor mij toen ter tijd echt een miskoop.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:27 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee, maar goa'j met kiek'n?
Ik heb wel een nightclub in gta. En een soort van brommer/heksensteelOrdinair. @EttovanBelgieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-XOXO-
Laat ons nouquote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:28 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ordinair. @:ettovanbelgie
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:28 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee, sorry. GTA was voor mij toen ter tijd echt een miskoop.
Ik laat het aan de expert over.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:29 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Laat ons nouWij zijn niet ordinair.
JAHA DAT WELquote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:29 schreef Dqod het volgende:
[..]
Maar gaan we nou verdomme naar een nachtclub dan ofnie
Ja, dat zijn @Dqod en ikzelf.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik laat het aan de expert over.
HELL YEAHHHquote:
Waar ze bitterballen verpakken in een goudkleurig cellofaantjequote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:31 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zo een waar ze oempts beompts keboems doen.. en dat Diamond rond een paal zwiert
owja dat bestond vroegah voordat Corona uitgevonden wasquote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:31 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zo een waar ze oempts beompts keboems doen.. en dat Diamond rond een paal zwiert
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:31 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, dat zijn @:Dqod en ikzelf.Thanks
Volgens mij is dat een plek met te harde muziek, rare lichtflitsen en te dure drankjes en mensen gaan daar dan heen om ritmisch gekke beweginkjes te maken. Schijnt dat ze dat dan leuk vinden.quote:
Ow okquote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:31 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, dat zijn @:Dqod en ikzelf.Thanks
Raar conceptquote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:33 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Volgens mij is dat een plek met te harde muziek, rare lichtflitsen en te dure drankjes en mensen gaan daar dan heen om ritmisch gekke beweginkjes te maken. Schijnt dat ze dat dan leuk vinden.
Ja nou. Misschien ga ik daar wel gewoon 4 uur doodstil staan ofzo, weet jij veel :$quote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:33 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Volgens mij is dat een plek met te harde muziek, rare lichtflitsen en te dure drankjes en mensen gaan daar dan heen om ritmisch gekke beweginkjes te maken. Schijnt dat ze dat dan leuk vinden.
Wij dansen alleen met onze ogenquote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:34 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja nou. Misschien ga ik daar wel gewoon 4 uur doodstil staan ofzo, weet jij veel :$
Drugs alertquote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:34 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Wij dansen alleen met onze ogen
VC was awesome idd. Jaren op pc gespeeld. Nu is er een "verbeterde" versie uit, maar volgens iedereen is daar enorm veel mis mee. Dus hopelijk kan ik de oude vertrouwde ooit nog eens weer op m'n laptop zetten ofzoquote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:34 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
GTA VC en SA waren best leuk om in rond te dolen,daarna heb ik de serie eilk niet meer geprobeert, danwel vanwege specifiacties, danwel vanwege niet echt mij straatje(alhoewel de eerste twee delen Saints Row daar dan wel weer in lagen).
als het dan ook nog een silent disco is dan is het helemaal big funquote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:34 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:34 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
En neusvleugels.
Kaakschaatsuhhhhquote:
In een hoekje tegen de muurquote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:34 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja nou. Misschien ga ik daar wel gewoon 4 uur doodstil staan ofzo, weet jij veel :$
Dqod en ik gaan gewoon in het midden staan. Met onze ogen en neusvleugels dansen. En we kijken iedereen kwaad aan.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
In een hoekje tegen de muur
Nee, dan ga ik op de speakers zitten en genieten van de vibraties. Met een drankje aan m'n lippenquote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:35 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
In een hoekje tegen de muur
Ik knorde zo hardquote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:37 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dqod en ik gaan gewoon in het midden staan. Met onze ogen en neusvleugels dansen. En we kijken iedereen kwaad aan.
Dqod doet soms een pauw na, ik probeer haar dan te kalmeren. Maar ja, soms lukt dat gewoon niet. Ik accepteer dat dan, want ze voelt zich dan prettig.
Eeeeeeehmquote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:37 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee, dan ga ik op de speakers zitten en genieten van de vibraties. Met een drankje aan m'n lippen![]()
Als je 't doet, doe 't dan goed
Ik draai niet om de warme brij heen, zo rol ik nietquote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:37 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dqod en ik gaan gewoon in het midden staan. Met onze ogen en neusvleugels dansen. En we kijken iedereen kwaad aan.
Dqod doet soms een pauw na, ik probeer haar dan te kalmeren. Maar ja, soms lukt dat gewoon niet. Ik accepteer dat dan, want ze voelt zich dan prettig.
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:37 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nee, dan ga ik op de speakers zitten en genieten van de vibraties. Met een drankje aan m'n lippen![]()
Als je 't doet, doe 't dan goed
Maisjuhhhquote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:42 schreef Moeraskat het volgende:
Wisten jullie dat Dqod ook saxofoon speelde?
Lag ze doodstil in het weiland te wachten
op inspiratie.
Kon zomaar acht weken duren... en dan opeens: toet.
écht prachtig
Er is ook enorm veel mis mee en zeker de prijs niet waard, niet dat de originele VC niet vol zatmet bugs etc, maar dit kun je in de huidige tijd gewoon niet opdezemanier proberen te verkopen.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:35 schreef Dqod het volgende:
[..]
VC was awesome idd. Jaren op pc gespeeld. Nu is er een "verbeterde" versie uit, maar volgens iedereen is daar enorm veel mis mee. Dus hopelijk kan ik de oude vertrouwde ooit nog eens weer op m'n laptop zetten ofzo
Ik was even bang dat je me naar s.ar.ar.aa.t.s linkte. MAar je deed het nietquote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:45 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik was even bang dat je me naar s.ar.ar.aa.t.s linkte. MAar je deed het niet![]()
OMG IK MAG IN JE FOBO![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En dát op 22-02-2022! om 23:45
Ik schrijf toch geschiedenis
gajelekker moppie?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:47 schreef Moeraskat het volgende:
Oké. Nu weer normaal hoorWat moeten die mensen welnietwelnietwelniet van ons denken.
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:47 schreef Moeraskat het volgende:
Oké. Nu weer normaal hoorWat moeten die mensen welnietwelnietwelniet van ons denken.
And it's all goooooooood, kitteh.quote:
Sorry ik ben gewoon een beetje emotioneelquote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:48 schreef Dqod het volgende:
[..]
[..]
And it's all goooooooood, kitteh.
Lekker drassig.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:47 schreef Moeraskat het volgende:
Dat is helemaal okquote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:50 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Sorry ik ben gewoon een beetje emotioneel
Het is heerlijk om een oude reputatie hoog te houden, al is daar vrij weinig van overquote:
Proostquote:Op dinsdag 22 februari 2022 23:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ik neem nog maar een biertje. Stel je voor dat het ineens gezellig wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |