quote:Op dinsdag 1 maart 2022 21:05 schreef Foshizzle79 het volgende:
Een tattoo van een klavertje fucking 4...
Ik denk dat rowan niet los kan zijn met cameras erbijquote:Op dinsdag 1 maart 2022 21:14 schreef SilverEyes het volgende:
Ik zie het niet bij Rowan en Astleigh hoor. Allemaal oppervlakkig hihi haha, maar ik geen enkele oprechte genegenheid. Volgens mij is dit vrij snel klaar als ze in hun eigen omgeving zijn.
Ja of als je Ierse roots hebt ofzo, en zelfs dan is het cringequote:Op dinsdag 1 maart 2022 21:12 schreef Nine. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het Quadrifoglio logo hoort dan ook alleen op een Alfa Romeo te zitten
Kan je gedachten lezen ofzo?quote:Op dinsdag 1 maart 2022 21:20 schreef Nine. het volgende:
@:foshizzle79 of ze moet Irish zijn, dat kan natuurlijk ook
Mooie tattoos kan ik zeker waarderen, maar namen, kreten, suffe spreuken, portretten (hallo Wesley Sneijderquote:Op dinsdag 1 maart 2022 21:20 schreef Foshizzle79 het volgende:
Ja of als je Ierse roots hebt ofzo, en zelfs dan is het cringesowieso is het een jinx om een tattoo als "koppeltje" te laten zetten
met als toppunt iemands naam
![]()
GMTAquote:Op dinsdag 1 maart 2022 21:22 schreef Foshizzle79 het volgende:
Kan je gedachten lezen ofzo?![]()
wilde dit plaatsen of iets van de Dropkick Murhpys
en conor mcgregor passeerde ook nog de revue in mn gedachtengang
![]()
Ik heb 2 tribals...quote:Op dinsdag 1 maart 2022 21:25 schreef Nine. het volgende:
[..]
Mooie tattoos kan zeker waarderen, maar namen, kreten, suffe spreuken, portretten (hallo Wesley Sneijder) en tribals en dat soort dingen... doe maar niet
quote:Op dinsdag 1 maart 2022 21:29 schreef Foshizzle79 het volgende:
Ik heb 2 tribals...![]()
maar i own that shit, hahaha
maar portretten en idd van die tegeltjeswijsheden/motivational poster-spreuken...no thanks
Dramaqueen to the max ja...shit happens, gewoon maar weer zn account op Grindr activerenquote:Op dinsdag 1 maart 2022 21:33 schreef Nine. het volgende:
Pffff wat een gejank allemaal. Punt is wel duidelijk zo onderhand
Wat dat betreft zie ik de match wel. Beide dramaqueensquote:Op dinsdag 1 maart 2022 21:36 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Dramaqueen to the max ja...shit happens, gewoon maar weer zn account op Grindr activeren
Aardig gay iigquote:Op dinsdag 1 maart 2022 21:37 schreef SilverEyes het volgende:
[..]
Wat dat betreft zie ik de match wel. Beide dramaqueens
Gelukkig heeft het programma er rekening mee gehouden en hem (volgens script, omdat je dan meer naar je partner gaat uitkijken) in z'n eentje op huwelijksreis gestuurd. Ja, de vliegtickets en het hotel waren al geboekt, dus het zou lullig zijn geweest als hij in NL was gebleven, zodat Arjan geen brief had hoeven sturen, maar het face to face had kunnen zeggen. Ofzo.quote:Op dinsdag 1 maart 2022 21:07 schreef AgnesGru het volgende:
Arme Mauriceal is ie beter af hoor, maar vind dit zo lullig
Waar gaat dit over? Ik lees niet live meequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |