abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203788799
Zoals de TT zegt. Drop hier je ideeën voor een nieuwe RLS.
Bijna alles kan en bijna niks is te gek.

[ Bericht 38% gewijzigd door Kodiak100 op 22-02-2022 22:11:32 ]
pi_203789110
Secret Story nieuw leven in blazen. Ik begrijp wel dat het format inmiddels ook niet meer in Frankrijk op TV is. Het heeft tot 2017 nog bestaan net als in het oorspronkelijke land Portugal, die hadden hun laatste seizoen in 2018. Weet niet wat de reden is dat het daar niet meer op de buis is. Bij ons is het 1 seizoen op de buis geweest in 2011 en het is nog steeds terug te kijken. Ben zelf nu ook weer aan het kijken. Als je het afzet tegen BB van nu was het toch wel een leuke maar andere tijd. Alles kon, minder politiek correct en preuts. Je zou het dus best terug kunnen brengen. Het was natuurlijk gewoon BB maar dan met een twist, de bewoners moesten elkaars geheimen raden voor geld uit hun kluis. Dat zorgde voor hilarische situaties en ook op de streams was er veel meer te beleven want bewoners waren er continu mee bezig dus saai was het zelden.
De Gouden Kooi terugbrengen zou een optie zijn maar dat is denk ik in deze tijd helemaal een utopie vanwege de woke/politiek correcte tijd. Utopia terug brengen, wat mij betreft qua uitvoering 1 van de beste RLS's die er waren qua uitvoering door de grootschaligheid, voor onbepaalde tijd op TV voor minimaal een jaar en bij gebleken succes verlengen. Afijn dat werd dus ook gedaan voor 5 jaar in op rij. Ik denk dat je het nu wel anders zou moeten aanpakken, geen startbedrag van 10.000 euro b.v. echt overleven en zelfvoorzienend en niets van buiten Utopia in Utopia halen/kopen.
Allemaal cabaretteketet!
pi_203789195
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 21:54 schreef freaky40 het volgende:
Secret Story nieuw leven in blazen. Ik begrijp wel dat het format inmiddels ook niet meer in Frankrijk op TV is. Het heeft tot 2017 nog bestaan net als in het oorspronkelijke land Portugal, die hadden hun laatste seizoen in 2018. Weet niet wat de reden is dat het daar niet meer op de buis is. Bij ons is het 1 seizoen op de buis geweest in 2011 en het is nog steeds terug te kijken. Ben zelf nu ook weer aan het kijken. Als je het afzet tegen BB van nu was het toch wel een leuke maar andere tijd. Alles kon, minder politiek correct en preuts. Je zou het dus best terug kunnen brengen. Het was natuurlijk gewoon BB maar dan met een twist, de bewoners moesten elkaars geheimen raden voor geld uit hun kluis. Dat zorgde voor hilarische situaties en ook op de streams was er veel meer te beleven want bewoners waren er continu mee bezig dus saai was het zelden.
De Gouden Kooi terugbrengen zou een optie zijn maar dat is denk ik in deze tijd helemaal een utopie vanwege de woke/politiek correcte tijd. Utopia terug brengen, wat mij betreft qua uitvoering 1 van de beste RLS's die er waren qua uitvoering door de grootschaligheid, voor onbepaalde tijd op TV voor minimaal een jaar en bij gebleken succes verlengen. Afijn dat werd dus ook gedaan voor 5 jaar in op rij. Ik denk dat je het nu wel anders zou moeten aanpakken, geen startbedrag van 10.000 euro b.v. echt overleven en zelfvoorzienend en niets van buiten Utopia in Utopia halen/kopen.
Mooie suggesties! En dan alleen online of ook een dagelijkse tv uitzending?
pi_203789246
Online denk ik. Denk dat dit misschien ook wel het laatste seizoen van BB lineair is. Dit soort formats lenen zich namelijk uitstekend voor enkel non-lineair. Je kunt namelijk alles uitzenden wat je nu al doet maar dan via het Videoland of als Vlaanderen nog mee doet volgend jaar, GoPlay platform. De dagelijkse afleveringen en de streams en wekelijkse live uitzending. Lekker alles bij elkaar.
Allemaal cabaretteketet!
  dinsdag 22 februari 2022 @ 22:00:41 #5
421867 greysbones
People will do anything, no ma
pi_203789271
ik zou ook gaan voor een online versie van RLS
met op alle mogelijke kanalen een livestream

Tv zien we nu weer werkt niet meer

goede livestreams
mooie 24 uurs opdrachten
een leegstaand kantoorpand lijkt me ideaal omdat hier makkelijk dingen te realiseren zijn
op een onbekende plek
Thinking is difficult, that’s why most people judge
pi_203789335
quote:
99s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 22:00 schreef greysbones het volgende:
ik zou ook gaan voor een online versie van RLS
met op alle mogelijke kanalen een livestream

Tv zien we nu weer werkt niet meer

goede livestreams
mooie 24 uurs opdrachten
een leegstaand kantoorpand lijkt me ideaal omdat hier makkelijk dingen te realiseren zijn
op een onbekende plek
Dat kantoorpand is een goed idee!
  dinsdag 22 februari 2022 @ 22:03:46 #7
421867 greysbones
pi_203789343
1 grote slaapkamer/zaal

niet te luxe zoals BB
werken voor geld.. realistisch
pi_203789374
Hoe wordt er gedacht over weekopdrachten ?
  dinsdag 22 februari 2022 @ 22:05:23 #9
421867 greysbones
pi_203789378
geen bewoners die nomineren
enkel de kijker
  dinsdag 22 februari 2022 @ 22:06:44 #10
421867 greysbones
pi_203789406
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 22:05 schreef Kodiak100 het volgende:
Hoe wordt er gedacht over weekopdrachten ?
dat ligt natuurlijk aan wat ze zouden kunnen winnen
doe je een dikke prijzen pot dan moet je grote weekopdrachten hebben
  dinsdag 22 februari 2022 @ 22:08:31 #11
421867 greysbones
pi_203789453
@B00STER
wat zou jij willen zien?
pi_203789481
Ik zou ook zeggen bewoners tot ongeveer de helft toevoegen
  dinsdag 22 februari 2022 @ 22:10:02 #13
421867 greysbones
pi_203789491
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 22:09 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik zou ook zeggen bewoners tot ongeveer de helft toevoegen
hoe bedoel je?
pi_203789508
Kent iemand die serie nog met the range? Dat ze op een boerderij ergens (weet niet meer waar) ook een soort BB hadden. Is al best lang geleden.
pi_203789510
quote:
99s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 22:10 schreef greysbones het volgende:

[..]
hoe bedoel je?
Zeg het duurt 60 dagen tot dag 30 ook elke paar dagen een nieuwe bewoner erbij.
  Moderator dinsdag 22 februari 2022 @ 22:11:04 #16
388664 crew  Dotteke
pi_203789517
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 21:41 schreef Kodiak100 het volgende:
Zoals de TT zegt. Drop hier je ideeën voor een nieuwe RLS.
Bijna alles kan en bijna niks is te gek.

@:dotteke @:benny zou een van jullie de spellingsfout in TT willen fixen?
👍🏻
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  dinsdag 22 februari 2022 @ 22:11:47 #17
421867 greysbones
pi_203789535
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 22:10 schreef Kodiak100 het volgende:

[..]
Zeg het duurt 60 dagen tot dag 30 ook elke paar dagen een nieuwe bewoner erbij.
aaah zo
ik zou denk ik alles in 1 keer doen
is wel veel maar wel eerlijker
pi_203789536
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 22:11 schreef Dotteke het volgende:

[..]
👍🏻
^O^
pi_203789583
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 22:10 schreef mangalie het volgende:
Kent iemand die serie nog met the range? Dat ze op een boerderij ergens (weet niet meer waar) ook een soort BB hadden. Is al best lang geleden.
Ken het zelf niet.
Ik zat er al naar te zoeken op Google, maar kwam het niet 123 tegen.
pi_203789699
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 22:13 schreef Kodiak100 het volgende:

[..]
Ken het zelf niet.
Ik zat er al naar te zoeken op Google, maar kwam het niet 123 tegen.
Ik zat ook al te googlen. Was ook een mooi programma met best wel veel "discussie" en gedoe. Was met Nederlanders, maar wel in het buitenland ergen opgenomen.
pi_203789725
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 22:19 schreef mangalie het volgende:

[..]
Ik zat ook al te googlen. Was ook een mooi programma met best wel veel "discussie" en gedoe. Was met Nederlanders, maar wel in het buitenland ergen opgenomen.
Zal van de week nog eens goed zoeken
  dinsdag 22 februari 2022 @ 22:21:07 #22
421867 greysbones
pi_203789744
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 22:19 schreef mangalie het volgende:

[..]
De Farm
  dinsdag 22 februari 2022 @ 22:21:29 #23
421867 greysbones
pi_203789752
pi_203789758
quote:
99s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 22:21 schreef greysbones het volgende:

[..]
De Farm
Yes..!!!! Dat was het Thanks.
  dinsdag 22 februari 2022 @ 22:24:10 #25
421867 greysbones
pi_203789849
pi_203789852
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 22:20 schreef Kodiak100 het volgende:

[..]
Zal van de week nog eens goed zoeken
Greysbones heeft het gevonden _O_
pi_203790096
Absoluut geen SL
pi_203790150
Er moet gewoon een Gouden Kooi 2.0 komen. Met een flink vleugje ongewenst gedrag. Beveiliging die te pas en te onpas moet optreden. Beetje lekker mee streamen/cossen tussen de streamlocks door. Totaal niet passend in deze tijd. Elke week kamervragen. Negatieve berichten in de media. Dat gaat kijkers opleveren. Heerlijk lijkt me dat.
pi_203790610
The Farm was wekelijks en er waren ook geen streams dacht ik. Dus was het te vergelijken met Expeditie Robinson o.a.
Wat ik wel leuk zou vinden is van een bestaande reality serie een RLS te maken. Ik denk dan b.v. aan Lang Leve de Liefde. Je ziet hier dagelijks nu een recap van 24 uur of soms 5 dagen dat een koppel bij elkaar zijn en daten, maar wat nu als je dit als streamer 24/7 dit proces kan gaan volgen. De camera's hangen er toch al dus wat dat betreft goedkoop te produceren en je voegt een belangrijk en onmisbaar RLS aspect er aan toe; streams. Het is dan ook wel leuk hoe de opbouw is van zo'n date en niet alleen de edit van 24 uur tot maximaal 5 dagen.
Allemaal cabaretteketet!
pi_203790637
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 22:37 schreef R0T29 het volgende:
Er moet gewoon een Gouden Kooi 2.0 komen. Met een flink vleugje ongewenst gedrag. Beveiliging die te pas en te onpas moet optreden. Beetje lekker mee streamen/cossen tussen de streamlocks door. Totaal niet passend in deze tijd. Elke week kamervragen. Negatieve berichten in de media. Dat gaat kijkers opleveren. Heerlijk lijkt me dat.
Ja, eigenlijk moeten ze dit JUIST gewoon doen, omdat het juist in deze politiek correcte/woke tijd blijkbaar verboden is om dit soort TV nog te mogen maken. Maar wie bepaalt dat? Er is geen geschreven wet die dit verbied. Dus ik zou het daarom zeker doen.
Allemaal cabaretteketet!
pi_203791263
Hunger games was leuk gevonden, maar niet actueel. Squid Game wel, had daar iets mee gedaan en heftiger dan nu. Ze zijn niet van suiker gemaakt :+ OF ga het originele pad op. Al zie ik die wel maar dan ook echt, bijv. Arm en Rijk.

Deze versie is teletubbieland on steroids, niet mijn ding. Al zie ik wel potentie
Nowadays you have to boil people before you can sleep with them. *General's Daughter
  dinsdag 22 februari 2022 @ 23:47:29 #32
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_203791500
Ik zou wel een Nederlandse versie van the circle willen zien.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_203791534
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 23:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
Sowieso een Nederlandse versie :+
Nowadays you have to boil people before you can sleep with them. *General's Daughter
pi_203791955
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 februari 2022 23:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
Als ik zo lees en zie wel een heel goed en mooi format
pi_203792067
The Circle is geen echte RLS, zijn geen streams en het zit op Netflix. Zelfde geld voor zoiets Too Hot to Handle. Hiervan is wel duidelijk dat er een Nederlands seizoen van komt bij Netflix. Maar dat is allemaal geen RLS van het kaliber BB, Utopia etc.
Allemaal cabaretteketet!
pi_203792121
Het jammere is dat in Nederland iedere poging voor een goede RLS, zal worden verpest door de social media maffia.
pi_203792238
Daar moet je ook een beetje boven staan. Dat zijn gewoon feiten waar we mee te dealen hebben tegenwoordig. Maar om dan maar geen programma te maken omdat er een stel vaak hersendode idioten op social media 'een mening' hebben, waar ben je dan mee bezig.
Allemaal cabaretteketet!
pi_203792288
quote:
Dat was leuk! Ik herinner me iets met struisvogels slachten..
Veel leuke, intensieve opdrachten. Veel spanningen en ruzietjes.
Zoiets mag van mij wel terugkeren, met streams dan. Een vreemde setting, zoals Zuid-Afrika, lijkt me ook leuk.

Jonge Nicolette Kluijver als deelneemster aan De Farm:
pi_203792723
Soort van Utopia x BigBrother x Sims

2 groepen mensen zonder contact met elkaar.

Beginnen beide in dezelfde bare minimum setting.
Dmv opdrachten en/of ontwikkeling (trainen, schilderen, opknappen, toneel) kan je 'huis' upgrades krijgen.

Voor beide groepen zijn de keuzes uit de beloningen gelijk. Zo kan de ene groep voor warm water kiezen, terwijl de andere kan kiezen voor meer eten of natuurlijk hetzelfde.

Ben benieuwd hoe dit setting na een x aantal maanden van elkaar zal verschillen.

Regels: kijkers nomineren en stemmen voor vertrek.
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
pi_203794351
Laten we wel duidelijk stellen in dit topic dat de basis principes van een RLS wel overeind moeten blijven staan anders is het geen echte RLS maar meer een Expeditie Robinson-kloon dan een BB-kloon en dat lijkt me niet de bedoeling. Basis principes zijn:

-streams 24/7
-dagelijkse (5 dagen) recap van een half uur, max 45 minuten
-liveshow waarin er een exit van een deelnemer plaats vind, maar is in het verleden met Utopia maar ook De Gouden Kooi ook niet nodig gebleken dus het kan ook zonder. Als de eerste 2 punten maar wel van toepassing zijn
Allemaal cabaretteketet!
pi_203803426
quote:
0s.gif Op woensdag 23 februari 2022 11:13 schreef freaky40 het volgende:
Laten we wel duidelijk stellen in dit topic dat de basis principes van een RLS wel overeind moeten blijven staan anders is het geen echte RLS maar meer een Expeditie Robinson-kloon dan een BB-kloon en dat lijkt me niet de bedoeling. Basis principes zijn:

-streams 24/7
-dagelijkse (5 dagen) recap van een half uur, max 45 minuten
-liveshow waarin er een exit van een deelnemer plaats vind, maar is in het verleden met Utopia maar ook De Gouden Kooi ook niet nodig gebleken dus het kan ook zonder. Als de eerste 2 punten maar wel van toepassing zijn
En als het alleen online te volgen is zonder dagelijkse uitzending, maar wel een liveshow met exit
pi_203804990
Hoe bedoel je? Alleen streams en een liveshow?
Allemaal cabaretteketet!
  donderdag 24 februari 2022 @ 00:44:59 #43
355931 Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_203805284
quote:
0s.gif Op woensdag 23 februari 2022 22:12 schreef Kodiak100 het volgende:

[..]
En als het alleen online te volgen is zonder dagelijkse uitzending, maar wel een liveshow met exit
Wat zou dat financieel gezien voor voordelen of nadelen hebben indien je zonder dagelijkse uitzending werkt?
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
  donderdag 24 februari 2022 @ 00:50:30 #44
355931 Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_203805309
quote:
0s.gif Op woensdag 23 februari 2022 08:33 schreef Spooky4u het volgende:
Soort van Utopia x BigBrother x Sims

2 groepen mensen zonder contact met elkaar.

Beginnen beide in dezelfde bare minimum setting.
Dmv opdrachten en/of ontwikkeling (trainen, schilderen, opknappen, toneel) kan je 'huis' upgrades krijgen.

Voor beide groepen zijn de keuzes uit de beloningen gelijk. Zo kan de ene groep voor warm water kiezen, terwijl de andere kan kiezen voor meer eten of natuurlijk hetzelfde.

Ben benieuwd hoe dit setting na een x aantal maanden van elkaar zal verschillen.

Regels: kijkers nomineren en stemmen voor vertrek.
Bedoel je een ''vervallen'' huis opknappen? Daar voel ik wel wat voor ja.
Dus als je die ''ontwikkelingen'' ook wil toevoegen op andere vlakken, bedoel je dan dat je daar ook de deelnemers op cast? Dat je uiteenlopende karakters hebt, maar ook mensen met verschillende kwaliteiten?
Ik denk dat je dan wel echt gewoon genoeg te zien hebt op streams maar er ook drama komt *O* i.v.m botsende persoonlijkheden.

Maar ik vond dat kantoorpand idee van @greysbones ook wel goed
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
pi_203807230
quote:
2s.gif Op donderdag 24 februari 2022 00:44 schreef Moeraskat het volgende:

[..]
Wat zou dat financieel gezien voor voordelen of nadelen hebben indien je zonder dagelijkse uitzending werkt?
Financiële voor en nadelen hebben vooral betrekking op reclame inkomsten, en of je het format al dan niet aan TV zender verkoopt.O
ok heeft het betrekking op het feit dat je personeel nodig hebt dat zo’n dag recap in elkaar zet.
Kijk wanneer je verkoopt aan een TV zender betalen zij geld om het uit te zenden, echter lever je dan ook je vrijheid deels in.
Want wie betaald bepaald
  donderdag 24 februari 2022 @ 08:53:14 #47
355931 Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_203807355
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 08:45 schreef Kodiak100 het volgende:

[..]
Financiële voor en nadelen hebben vooral betrekking op reclame inkomsten, en of je het format al dan niet aan TV zender verkoopt.O
ok heeft het betrekking op het feit dat je personeel nodig hebt dat zo’n dag recap in elkaar zet.
Kijk wanneer je verkoopt aan een TV zender betalen zij geld om het uit te zenden, echter lever je dan ook je vrijheid deels in.
Want wie betaald bepaald
Ah okey. Maar die reclameinkomsten heb je niet als je alleen op videoland zit toch?
pi_203807397
quote:
2s.gif Op donderdag 24 februari 2022 08:53 schreef Moeraskat het volgende:

[..]
Ah okey. Maar die reclameinkomsten heb je niet als je alleen op videoland zit toch?
Zal je wel krijgen te samen met een deel van de abonnementen

Persoonlijk dacht ik aan eigen streams waarvoor betaald moet worden.
  donderdag 24 februari 2022 @ 09:03:39 #49
355931 Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_203807512
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 08:55 schreef Kodiak100 het volgende:

[..]
Zal je wel krijgen te samen met een deel van de abonnementen

Persoonlijk dacht ik aan eigen streams waarvoor betaald moet worden.
Denk je dat mensen daarvoor gaan betalen? Want dan moet je wel écht de kijkers behouden.
Ik heb nu bijvoorbeeld standaard een videoland account, dus dat maakt voor mij niets uit qua BB.

Als ik nou speciaal voor een RLS een abonnement zou afsluiten, en ik vind het een week saai, kan het goed zijn dat ik die opzeg (als ik bijvoorbeeld al een kleine portemonnee zou hebben of zuinig ben. )
Dus dan ligt de lat ook een stuk hoger voor de RLS om kwaliteit te leveren. Ik denk dat dit wel een groot risico is?
Ik denk dat een eigen betaalde stream alleen kan als je die als een soort VIP aan zou bieden, dus naast het bestaande. Het verschil is dan dat je bijvoorbeeld een 3e camera zou hebben ipv bij BB nu 2. Of dat je minder streamlocks hebt, meer mag zien of whatever.
En als je daar dan een stabiele groep kijkers op hebt -> inkomsten, dan zou je kunnen afschalen met de gratis dingen.
pi_203807576
quote:
2s.gif Op donderdag 24 februari 2022 09:03 schreef Moeraskat het volgende:

[..]
Denk je dat mensen daarvoor gaan betalen? Want dan moet je wel écht de kijkers behouden.
Ik heb nu bijvoorbeeld standaard een videoland account, dus dat maakt voor mij niets uit qua BB.

Als ik nou speciaal voor een RLS een abonnement zou afsluiten, en ik vind het een week saai, kan het goed zijn dat ik die opzeg (als ik bijvoorbeeld al een kleine portemonnee zou hebben of zuinig ben. )
Dus dan ligt de lat ook een stuk hoger voor de RLS om kwaliteit te leveren. Ik denk dat dit wel een groot risico is?
Ik denk dat een eigen betaalde stream alleen kan als je die als een soort VIP aan zou bieden, dus naast het bestaande. Het verschil is dan dat je bijvoorbeeld een 3e camera zou hebben ipv bij BB nu 2. Of dat je minder streamlocks hebt, meer mag zien of whatever.
En als je daar dan een stabiele groep kijkers op hebt -> inkomsten, dan zou je kunnen afschalen met de gratis dingen.
Utopia paste hetzelfde concept toe,
Daarnaast zou ik op betaalde streams geen SL’s doen.
Het punt is dat een RLS maken niet goedkoop is en je moet de kosten ergens terugverdienen.
Dat is ook de reden waarom RTL en Goplay BB samenmaken kosten ook 50/50
  donderdag 24 februari 2022 @ 09:08:09 #51
355931 Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_203807592
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 09:07 schreef Kodiak100 het volgende:

[..]
Utopia paste hetzelfde concept toe,
Daarnaast zou ik op betaalde streams geen SL’s doen.
Het punt is dat een RLS maken niet goedkoop is en je moet de kosten ergens terugverdienen.
Dat is ook de reden waarom RTL en Goplay BB samenmaken kosten ook 50/50
True :) Ik ben ook niet voor SL, tenzij er echt shit aan de hand is zeg maar.
pi_203807637
quote:
2s.gif Op donderdag 24 februari 2022 09:08 schreef Moeraskat het volgende:

[..]
True :) Ik ben ook niet voor SL, tenzij er echt shit aan de hand is zeg maar.
Tja dat is ook nog wel een ding hoor want wat is shit.
Ik vindt de grens liggen bij een bewoner die gereanimeerd moet worden of zo
Tobias die flauwvalt had gewoon uitgezonden mogen worden als je het mij vraagt
Beetje bloed moet ook kunnen
  donderdag 24 februari 2022 @ 09:25:25 #53
355931 Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_203807900
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 09:10 schreef Kodiak100 het volgende:

[..]
Tja dat is ook nog wel een ding hoor want wat is shit.
Ik vindt de grens liggen bij een bewoner die gereanimeerd moet worden of zo
Tobias die flauwvalt had gewoon uitgezonden mogen worden als je het mij vraagt
Beetje bloed moet ook kunnen
Reanimatie moet niet eens een punt ter discussie zijn.

Ik weet het niet, lastig onderwerp :Y
pi_203808001
quote:
2s.gif Op donderdag 24 februari 2022 09:25 schreef Moeraskat het volgende:

[..]
Reanimatie moet niet eens een punt ter discussie zijn.

Ik weet het niet, lastig onderwerp :Y
Inderdaad geen discussie, maar de rest is wel lastig
Als ze bijvoorbeeld gaan vechten, wat doe je? Ik den uitzenden, maar snap ook als mensen zeggen niet uitzenden.
  donderdag 24 februari 2022 @ 09:35:00 #55
355931 Moeraskat
Gemorste gedachten.
pi_203808124
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 09:29 schreef Kodiak100 het volgende:

[..]
Inderdaad geen discussie, maar de rest is wel lastig
Als ze bijvoorbeeld gaan vechten, wat doe je? Ik den uitzenden, maar snap ook als mensen zeggen niet uitzenden.
Hangt er vanaf hoe. Als ze elkaar te lijf gaan met een mes lijkt me dat niet écht iets om uit te zenden.

Maar er zijn zoveel situaties met zoveel uitzonderingen... dat moet je gewoon in een split second beslissen en de grote lijnen vastleggen.
pi_203809281
Goed nieuwe regel deelnemers mogen geen geldproblemen hebben en worden niet betaald.
  donderdag 24 februari 2022 @ 10:57:47 #57
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_203809615
Met zoiets vergelijkbaar de Rijn oproeien, dus tegen de stroom in.

pi_203810674
quote:
0s.gif Op donderdag 24 februari 2022 10:57 schreef spapaars het volgende:
Met zoiets vergelijkbaar de Rijn oproeien, dus tegen de stroom in.

[ afbeelding ]
^O^ })
  donderdag 24 februari 2022 @ 19:55:20 #59
421867 greysbones
pi_203819808
een tablet met enkel een mindler app erop
goede product placement
pi_203844970
Big twin Brother

Wat is een Big Twin Brother? Dat is Big Brother maar dan tweelingen. aan dit concept doen 28 bewoners mee. 14 Belgen en 14 Nederlanders.

Er zijn 2 huizen. Maar de bewoners weten dat niet. De 2 huizen hebben precies dezelfde opdrachten. Het huis met de meeste geld wint.

Er is een afvallingsrace net zoals een gewone BB het enige verschil is dat er telkens 2 naar huis gaan. 1 iemand uit het ene huis en 1 iemand uit het andere huis.

En als het de finale is (ieder huis heeft 3 bewoners over) wordt het bekend gemaakt. En zijn er heel de week hel veel opdrachten voor geld.
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_204059284
Moestuin, zodat ze zelf groeten en fruit moeten kweken
Credits aan de Cosser wie dit bedacht heeft, weet even de naam niet meer.
  donderdag 24 maart 2022 @ 15:16:05 #62
421867 greysbones
pi_204204508
quote:
0s.gif Op zondag 13 maart 2022 00:42 schreef Kodiak100 het volgende:
Moestuin, zodat ze zelf groeten en fruit moeten kweken
Credits aan de Cosser wie dit bedacht heeft, weet even de naam niet meer.
hebben ze in Utopia ook gedaan
was geen groot succes
want niemand wist hoe het moest
  donderdag 24 maart 2022 @ 15:37:57 #63
421867 greysbones
pi_204204702
Edit

[ Bericht 96% gewijzigd door greysbones op 24-03-2022 15:47:16 ]
pi_204205803
Iets wat gewoon 'echt' is en niet geregisseerd of gestuurd wordt. Laat er maar een notaris aan te pas komen, ik geloof het allemaal voor geen ene meter :')
pi_204206059
Het mooiste zou natuurlijk gewoon een kanaal zijn, on demand en of dat nu Videoland is of een nieuw platform waar je 24/7 365 dagen per jaar RLS's kunt kijken in diverse 'smaken' . De ene volgt de andere op na ruim 100 dagen.De basis principes van een RLS moeten dan wel blijven bestaan dus 24/7 streams, een dagelijkse daily en eventueel een live eliminatieshow maar dat laatste hoeft niet live te zijn leert de geschiedenis want dat was er bij Utopia ook niet. Ik heb daar wel een abonnementsprijs voor over.... :Y
Allemaal cabaretteketet!
pi_204207019
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2022 17:38 schreef JDB94 het volgende:
Iets wat gewoon 'echt' is en niet geregisseerd of gestuurd wordt. Laat er maar een notaris aan te pas komen, ik geloof het allemaal voor geen ene meter :')
60 Days In is pas echt ziek, vrijwilligers met een opdracht die zich laten opsluiten in een echte gevangenis, vechtpartijen die worden gefilmd, afranselingen die worden uitgesproken door een rechter wanneer men denkt dat iemand een snitch is.

Vanaf 7:25 zo'n trial en een vermoeden snitch.

Er staat meer op YouTube.
pi_204213917
quote:
0s.gif Op donderdag 24 maart 2022 19:30 schreef Mylene het volgende:

[..]
60 Days In is pas echt ziek, vrijwilligers met een opdracht die zich laten opsluiten in een echte gevangenis, vechtpartijen die worden gefilmd, afranselingen die worden uitgesproken door een rechter wanneer men denkt dat iemand een snitch is.

Vanaf 7:25 zo'n trial en een vermoeden snitch.

Er staat meer op YouTube.
Lijkt me een topshow, maar dan wel met de richtlijnen van een echte RLS, streams 24/7 en dagelijkse recap.
Allemaal cabaretteketet!
pi_204214761
De Farm weer een keer, maar dan als RLS

quote quotesplits me

Omdat je een nieuwe gebruiker bent willen we je erop wijzen dat het niet is toegestaan reclame te maken of FOK! te gebruiken voor commerciële doeleinden. Blijf ontopic en wees aardig voor je medeFOK!kers.
smilie   Pagina 1 / 1
Let op: Met het plaatsen van een bericht verklaar je akkoord te gaan met onze algemene voorwaarden van 27-05-2020, privacy policy van 27-05-2020 en Policy
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')