Gijzeling 3e schermquote:Op dinsdag 22 februari 2022 21:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Op het grote scherm Danjuma tegen Matthijs
Die maakte afgelopen weekend nog een hattrick!quote:Op dinsdag 22 februari 2022 21:01 schreef GGMM het volgende:
Oh ja, bij Vilarreal speelt die aanvaller waar @:el-stinho zo'n fan van is
Dan ga ik dat kijken!
Hebben ze mazzel dat uitgoals niet meer dubbel tellen!quote:
Ai, Ai, Ai.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 21:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind Vlahovic een klootzak dat ie van Fiorentina naar Juve is gegaan.
Ter info.
Tenzij de keeper een helmpje op heeft.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 21:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hebben ze mazzel dat uitgoals niet meer dubbel tellen!
Had hem ook graag elders gezien ja.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 21:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is toch fantastisch afgemaakt. Echt een heerlijke speler, erg jammer dat ie voor Juve gekozen heeft
Ja, voor de neutrale supporter een heerlijke speler hoor. Maar dat ligt natuurlijk gevoelig. Een beetje als Steven Berghuis. Zo'n overgang is niet zo chique, maar hij is vertrokken naar een club waar ze wel kans maken op prijzen.quote:
80 miljoen hequote:Op dinsdag 22 februari 2022 21:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, voor de neutrale supporter een heerlijke speler hoor. Maar dat ligt natuurlijk gevoelig. Een beetje als Steven Berghuis. Zo'n overgang is niet zo chique, maar hij is vertrokken naar een club waar ze wel kans maken op prijzen.
Voetbal is al zo'n 20-30 jaar allerminst 'romantisch', maar een mens mag hopen.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 21:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
80 miljoen he
Al.vind ik dat "romantische" gedeelte van voetbal sowieso altijd lastig
Android fanboy gespot.quote:
Ik kan altijd wel genieten van de naïviteit van supporters. Berghuis zou ook zo van de club houden, hij oogt nu toch iets gelukkiger. (en rijker)quote:Op dinsdag 22 februari 2022 21:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
80 miljoen he
Al.vind ik dat "romantische" gedeelte van voetbal sowieso altijd lastig
Over welke wedstrijd bedoel je?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 21:07 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb trouwens die samenvattingen van PSV nog even teruggekeken maar daar hebben ze echt onwijs pech gehad zeg. @:mexicanobakker (sorry voor deze reminder)
Sorry, tegen Benfica.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 21:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Over welke wedstrijd bedoel je?
Zahavi had die ene moeten maken. Verder viel het qua kansen op zich bitter tegen hoor.quote:
PSV of Benfica?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 21:07 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb trouwens die samenvattingen van PSV tegen Benfica nog even teruggekeken maar daar hebben ze echt onwijs pech gehad zeg. @:mexicanobakker (sorry voor deze reminder)
Vertessen. En een hoog heel vervelend gehalte waar het allemaal net tegen zat.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 21:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zahavi had die ene moeten maken. Verder viel het qua kansen op zich bitter tegen hoor.
Oja, dat was ook wel een goede mogelijkheid. Maar zelfs met 1 goal had je met een beetje pech nog pingels moeten nemen.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 21:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vertessen. En een hoog heel vervelend gehalte waar het allemaal net tegen zat.
Dat is waar. Gakpo was in die heenwedstrijd echt goed.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 21:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oja, dat was ook wel een goede mogelijkheid. Maar zelfs met 1 goal had je met een beetje pech nog pingels moeten nemen.
Er zijn mensen die kijken nu louter een AT5 stream.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 21:17 schreef Tagliano het volgende:
Dit ontwikkelt zich wel tot een geinig potje
Sterker nog, als deze er op die manier ingegaan was had ik een beroep op jou gedaan om deze pot als knotsgek te bestempelen.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 21:17 schreef Tagliano het volgende:
Dit ontwikkelt zich wel tot een geinig potje
Meestal valt daar geen zak op te zien op een of twee momenten naquote:Op dinsdag 22 februari 2022 21:17 schreef Coco het volgende:
[..]
Er zijn mensen die kijken nu louter en AT5 stream.
Dat zou een devaluatie van het begrip knotsgek zijnquote:Op dinsdag 22 februari 2022 21:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sterker nog, als deze er op die manier ingegaan was had ik een beroep op jou gedaan om deze pot als knotsgek te bestempelen.
Het commentaar op AT5 was wel beter.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 21:18 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Meestal valt daar geen zak op te zien op een of twee momenten na
Terwijl ik typ bedenk ik me nu dat dat ook voor best wat voetbalwedstrijden geldt, maar toch
Die hoef ik nooit meer in het Spaanse elftal te zien.quote:
Sorry, ik ben iets te enthousiastquote:Op dinsdag 22 februari 2022 21:18 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat zou een devaluatie van het begrip knotsgek zijn
Apple Storequote:Op dinsdag 22 februari 2022 21:26 schreef klaasweetalles het volgende:
waar hebben deze gasten schieten geleerd
In Donetsk, hahaquote:Op dinsdag 22 februari 2022 21:26 schreef klaasweetalles het volgende:
waar hebben deze gasten schieten geleerd
Gorillas, Zapp, Getir c.s. zijn hiervoor in het leven geroepen.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 21:28 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb niets te knabbelen in huis kom ik net achter.
knabbel en babbelquote:Op dinsdag 22 februari 2022 21:29 schreef GGMM het volgende:
Mensen die 'iets te knabbelen' zeggen.
Daar vind ik wat van.
Ik woon in Friesland lieverd.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 21:29 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Gorillas, Zapp, Getir c.s. zijn hiervoor in het leven geroepen.
lekker voor jequote:Op dinsdag 22 februari 2022 21:28 schreef maxi-mus het volgende:
Van de week twee blikken knakworsten gekocht! Eens maar oppeuzelenquote:Op dinsdag 22 februari 2022 21:28 schreef maxi-mus het volgende:
Wat een rare termen.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 21:29 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Kregen jouw organen maar eens een dag of 4 rust.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 21:30 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
lekker voor je
weet je dat lichaam het beste functioneert als je minimaal 9 uur niets eet op een dag zodat je spijtverterings organen rust krijgen
Dat soort troep is ook voor proletenquote:Op dinsdag 22 februari 2022 21:29 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Veel boeren op dit forum.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 21:30 schreef Coco het volgende:
[..]
Wat een rare termen.
Nou ja via @:Caland ken ik Gorillas.
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 21:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kregen jouw organen maar eens een dag of 4 rust.
Nou, jammie.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 21:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Van de week twee blikken knakworsten gekocht! Eens maar oppeuzelen
Ik ken die via Damon Albarn.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 21:30 schreef Coco het volgende:
[..]
Wat een rare termen.
Nou ja via @:Caland ken ik Gorillas.
Waarom?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 21:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat soort troep is ook voor proleten
Verpest het straatbeeld omdat bepaalde mensen per se binnen 10 minuten hun boodschappen op de plank moeten hebben. Om nog maar te zwijgen over die fietskoters die veel te snel over straat moeten daarvoor.quote:
ja van der gijp zal jou daar goed over inlichtenquote:
Licht jij ons even in Klaas.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 21:33 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ja van der gijp zal jou daar goed over inlichten
Bedankt @Mexicanobakker , we geven het door.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 21:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Verpest het straatbeeld omdat bepaalde mensen per se binnen 10 minuten hun boodschappen op de plank moeten hebben. Om nog maar te zwijgen over die fietskoters die veel te snel over straat moeten daarvoor.
Niks mis met bezorging van boodschappen, maar plan het vooruit en als je op de dag zelf nog een rolletje drop nodig hebt verhef je je luie reet maar.
Er gaat geen oorlog komenquote:
Fijn, dan kan ik vanavond met een gerust hart gaan slapen.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 21:35 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Er gaat geen oorlog komen
Dit is een strategische spel om machtsvertoon wat tot niets zal leiden
Ik vind het wel prettig om niet op zaterdag tussen de drukte te moeten rondlopen en dat het bezorgd wordt, maar dat hoeft echt niet voor als ik even iets kleins moet halen.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 21:34 schreef maxi-mus het volgende:
Bezorging van boodschappen is voor extreem luie en vaak dikke mensen.
Dan ga je een ander momentquote:Op dinsdag 22 februari 2022 21:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind het wel prettig om niet op zaterdag tussen de drukte te moeten rondlopen en dat het bezorgd wordt, maar dat hoeft echt niet voor als ik even iets kleins moet halen.
Gewoon zelf even heen op een relatief rustig tijdstip. Krantje halen, broodjes. Lekker man.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 21:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind het wel prettig om niet op zaterdag tussen de drukte te moeten rondlopen en dat het bezorgd wordt, maar dat hoeft echt niet voor als ik even iets kleins moet halen.
drukte haha je woont toch in een dorp ofzo joh boeie loolquote:Op dinsdag 22 februari 2022 21:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Weekboodschappen vind ik sowieso vrij tijdrovend. Voor kleine dingen vind ik lekker naar de supermarkt wel prima. Maar dat uurtje wat ik bespaar aan de weekboodschappen door ze te laten bezorgen kan ik mooi investeren in hardlopen. Winwin zou ik zeggenquote:Op dinsdag 22 februari 2022 21:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan ga je een ander moment
Ik woon niet in Friesland hoor.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 21:40 schreef Bolasie het volgende:
[..]
drukte haha je woont toch in een dorp ofzo joh boeie lool
User @Rickertman woont regio Amsterdam.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 21:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik woon niet in Friesland hoor.
Je klaagt erover maar gaat zelf ook liever hardlopen dan boodschappen doenquote:Op dinsdag 22 februari 2022 21:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Weekboodschappen vind ik sowieso vrij tijdrovend. Voor kleine dingen vind ik lekker naar de supermarkt wel prima. Maar dat uurtje wat ik bespaar aan de weekboodschappen door ze te laten bezorgen kan ik mooi investeren in hardlopen. Winwin zou ik zeggen
Ik klaag over flitsbezorging, omdat daar andersoortige bezwaren aan zitten (die 'distributiecentra' zijn een fantastische verpaupering van woonwijken en de bezorgers die met gevaar voor eigen leven op hun fiets rijden zijn om horendol van te worden)quote:Op dinsdag 22 februari 2022 21:42 schreef Sked het volgende:
[..]
Je klaagt erover maar gaat zelf ook liever hardlopen dan boodschappen doen
Oké
Lekker naar de Apple Store.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 21:42 schreef Coco het volgende:
[..]
User @:Rickertman woont regio Amsterdam.
Welke sport?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 21:46 schreef T3hTommay het volgende:
Tijdens de rust kunnen we overschakelen naar Fox Sports 1, Frankrijk - Nederland.
Nederland wordt ingemaakt trouwens.
Alleen @borisz kijkt dat.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 21:46 schreef T3hTommay het volgende:
Tijdens de rust kunnen we overschakelen naar Fox Sports 1, Frankrijk - Nederland.
Nederland wordt ingemaakt trouwens.
Godver ik moest lachenquote:Op dinsdag 22 februari 2022 21:49 schreef klaasweetalles het volgende:
deze fukking toto reclame
je zou bijna hopen dat ze deze gasten zouden gijzelen
Dat is die kerel van dat Ajax-liedje toch?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 21:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Er praat ook een user in dat topic in de 'we-vorm' over het Finse vrouwenelftal.
Jazeker.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 21:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is die kerel van dat Ajax-liedje toch?
Piebegod. Wil nooit meer terug naar DRT. IJskoud bad.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 21:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Er praat ook een user in dat topic in de 'we-vorm' over het Finse vrouwenelftal.
Is hij weer terugquote:Op dinsdag 22 februari 2022 21:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mijn schuldquote:Op dinsdag 22 februari 2022 21:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Piebegod. Wil nooit meer terug naar DRT. IJskoud bad.
De schuld van @T3hTommayquote:Op dinsdag 22 februari 2022 21:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Piebegod. Wil nooit meer terug naar DRT. IJskoud bad.
Maar het zijn geen acts.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 21:51 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Mijn schuldOprecht spijt van.
Al mag hij zijn acts bij binnenkomst bij de deur achterlaten.
Maakte speciaal hiervoor een uitzondering, als groot fan van de Finse vrouwen.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 21:51 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Is hij weer terug
Je weet wel die ene die ik niet kan spellen
Gadverdamme Gert wat ben ik teleurgesteld in jouquote:Op dinsdag 22 februari 2022 21:51 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Ik weet wat het wel is, maar ik kan niet zo goed tegen de Piebe-goednieuwsshow. 'Alles wat ik die is toch wel leuk'quote:
Maandag in Rondo kende niemand Nunez. En dan mag je wat zeggen over Benfica.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 21:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
"In het begin van zijn zeg maar carrière"
- Mouri Yulder
Wat een lieve jongenquote:Op dinsdag 22 februari 2022 21:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Maakte speciaal hiervoor een uitzondering, als groot fan van de Finse vrouwen.
GGMM gooit nu met dingen.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 21:59 schreef Tagliano het volgende:
Overigens ben ik erachter gekomen dat ik nog iets te knabbelen in huis heb: ik ga lekker een mandarijn oppeuzelen!
Ik vind mandarijnen niet echt iets om aan te knabbelen.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 21:59 schreef Tagliano het volgende:
Overigens ben ik erachter gekomen dat ik nog iets te knabbelen in huis heb: ik ga lekker een mandarijn oppeuzelen!
Ik heb net in de achterste lade een zak kerstkransjes gevonden maar we twijfelen nog.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 21:59 schreef Tagliano het volgende:
Vanwaar de twijfelquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb net in de achterste lade een zak kerstkransjes gevonden maar we twijfelen nog.
Flikker op joh, ik kom daar niet meer terug. Ik word al meer dan 2 jaar zwartgemaakt daarzo. En nu doe jij het hier nog eens dunnetjes over, eikel.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 21:51 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Ik heb pitloze druiven. Stukje bonusgenot.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 21:59 schreef Tagliano het volgende:
Dat kan ik me voorstellen maar ik wilde je gewoon even triggerenquote:Op dinsdag 22 februari 2022 21:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind mandarijnen niet echt iets om aan te knabbelen.
Nou nou nouquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:00 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
[..]
Flikker op joh, ik kom daar niet meer terug. Ik word al meer dan 2 jaar zwartgemaakt daarzo. En nu doe jij het hier nog eens dunnetjes over, eikel.
Legitieme twijfel welquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
We hebben beide dit jaar geen kerstpakket gekregen met voedsel en los kopen we het spul niet.
Eens. DRT is GEEN warm bad.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:00 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
[..]
Flikker op joh, ik kom daar niet meer terug. Ik word al meer dan 2 jaar zwartgemaakt daarzo. En nu doe jij het hier nog eens dunnetjes over, eikel.
wow zegquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:00 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
[..]
Hij is niet meer welkom bij haxball!quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gert mag eens heel goed gaan nadenken over zijn posts!
Dus iemand die tegen mij lollig begint te doen nadat ik tegen diegene duidelijk heb gezegd dat ik niet van zijn opmerkingen gediend ben heeft het niet kwaad bedoeld? En wat dacht je van die opmerkingen van Mani die zei dat ik schizofreen ben? Maak dat de kat maar wijs.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:01 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nou nou nou
Ik heb het idee dat niemand het kwaad bedoeld heeft
Kijk maar wat er in het WK 2020 topic over mij word gezegd.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:03 schreef Coco het volgende:
[..]
wow zeg
Hier was ik niet van op de hoogte
Mwah ik vind het hier ook niet zo'n warm bad hoor.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:02 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Eens. DRT is GEEN warm bad.
In VBL ben je altijd welkom
Die @Mani89 is een ongelooflijke nobuddie. Waar hep die jongen überhaupt gespeeld?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:05 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
[..]
Dus iemand die tegen mij lollig begint te doen nadat ik tegen diegene duidelijk heb gezegd dat ik niet van zijn opmerkingen gediend ben heeft het niet kwaad bedoeld? En wat dacht je van die opmerkingen van Mani die zei dat ik schizofreen ben? Maak dat de kat maar wijs.
Ooit zal elk team een type-Gert nodig hebben. Dan zullen jullie me nog missenquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:04 schreef Coco het volgende:
[..]
Hij is niet meer welkom bij haxball!
Ik duik zo de archieven in!quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:06 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
[..]
Kijk maar wat er in het WK 2020 topic over mij word gezegd.
Nee. Persoonlijk gejank graag verder in dm of in feedback, dit is het Champions League topic.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:06 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
[..]
Kijk maar wat er in het WK 2020 topic over mij word gezegd.
Wat een cynisch kuttoontje heb jij zeg.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:04 schreef Bolasie het volgende:
Overigens ERG jammer dat DRT moderators @:heywoodu en @:borisz (wie?) niets doen aan het zwartmaken van een topuser zoals @:dutchsuomifan1992
En dat allemaal al TWEE jaar lang. On-ge-kend.
Gelachenquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:06 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Ooit zal elk team een type-Gert nodig hebben. Dan zullen jullie me nog missen
Ik weet niet wat T3Tommay heeft gezegd maar Mani zijn posts moet je niet al te serieus gaan nemen.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:05 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
[..]
Dus iemand die tegen mij lollig begint te doen nadat ik tegen diegene duidelijk heb gezegd dat ik niet van zijn opmerkingen gediend ben heeft het niet kwaad bedoeld? En wat dacht je van die opmerkingen van Mani die zei dat ik schizofreen ben? Maak dat de kat maar wijs.
Dat is het niet. Dit trouwens ook niet.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:06 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik duik zo de archieven in!
DRT zou een warm bad zijn
Is dit waar @Mani89?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:05 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
[..]
Heb je toevallig ook namen en rugnummers van de VBL users die zorgen voor een koud bad? Dan pakken we deze even aan.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:06 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
[..]
Mwah ik vind het hier ook niet zo'n warm bad hoor.
Toen stond PSV er nog, moet je nagaan.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:05 schreef maxi-mus het volgende:
Geen Spaanse club in de kwartfinale lijkt mij lang geleden?
al besprokenquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:08 schreef GGMM het volgende:
Jongens, jongens.
Zullen we het weer over de wedstrijden hebben vanaf nu?
En mijn mandarijnen.
Bedankt
2006/07?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toen stond PSV er nog, moet je nagaan.
Met een wereldpot van Jeroen Zoet?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toen stond PSV er nog, moet je nagaan.
Nee, die keer dat ze hem zelfs nog wonnen ook!quote:
Dat was de 8e finale toch?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Met een wereldpot van Jeroen Zoet?
Hahaha, ik word in dit topic genoemd, en als ik vervolgens mezelf moet verdedigen, ben ik de eerste die wordt aangesproken. Kijk je ook naar wat er allemaal over mij gezegd wordt?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:07 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Nee. Persoonlijk gejank graag verder in dm of in feedback, dit is het Champions League topic.
Alvast bedankt.
@:onlogisch
geen dank maat
Ja ik wist het niet zeker. Zou kunnen. Ik moest er wel om lachen. Men vond hem toen opeens toch fantastisch.quote:
Nou, ik weet het wel en neem het wel serieus.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik weet niet wat T3Tommay heeft gezegd maar Mani zijn posts moet je niet al te serieus gaan nemen.
We hebben het weer over de wedstrijd.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:10 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
[..]
Hahaha, ik word in dit topic genoemd, en als ik vervolgens mezelf moet verdedigen, ben ik de eerste die wordt aangesproken. Kijk je ook naar wat er allemaal over mij gezegd wordt?
Ik denk eerlijk gezegd wel dat @Mani89 dat niet kwaad bedoeld heeftquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:05 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Met een wereldpot van Jeroen Zoet?
Volgens mij miste Narsingh toen de pingel.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja ik wist het niet zeker. Zou kunnen. Ik moest er wel om lachen. Men vond hem toen opeens toch fantastisch.
Hoe iemand omhoog en omlaag geschreven kan worden
Nou, jij.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:08 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Heb je toevallig ook namen en rugnummers van de VBL users die zorgen voor een koud bad? Dan pakken we deze even aan.
Pics?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik drink een glaasje cola met een partje citroen erin
Hahaha, jij was degene die mij tagde. En nu moet ik ineens ophouden? Kijk eens even naar wat je zelf doetquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:08 schreef GGMM het volgende:
Jongens, jongens.
Zullen we het weer over de wedstrijden hebben vanaf nu?
En mijn mandarijnen.
Bedankt
ZOOOO HALLO ZEGGGGGGquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:12 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
[..]
Hahaha, jij was degene die mij tagde. En nu moet ik ineens ophouden? Kijk eens even naar wat je zelf doet
Ik ben in de pauze gezapt op het hoofdkanaal.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:11 schreef Bolasie het volgende:
Wat een leuke en spannende wedstrijd op Stamford Bridge.
ONZE Ziyech is GEBLESSEERD.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ben in de pauze gezapt op het hoofdkanaal.
Ik noemde je een lieve jongen. Je kan ook alles als sneer opvatten.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:12 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
[..]
Hahaha, jij was degene die mij tagde. En nu moet ik ineens ophouden? Kijk eens even naar wat je zelf doet
Waarom zit jij buiten met dit weer?quote:
Daar is ook een smaak van toch? Die dronk ik vroeger wel eens. Met natte haartjes en een bakje nibbit voor Baantjer.quote:
Coca-Cola Lemon jaquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Daar is ook een smaak van toch? Die dronk ik vroeger wel eens. Met natte haartjes en een bakje nibbit voor Baantjer.
Dus jij begrijpt daadwerkelijk de Victor Reinier meme niet?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb nog nooit baantjer gekeken.
Ter info.
Nibbit was altijd maar matige chips.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Daar is ook een smaak van toch? Die dronk ik vroeger wel eens. Met natte haartjes en een bakje nibbit voor Baantjer.
Zelfs niet met TogetherTube?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb nog nooit baantjer gekeken.
Ter info.
Daarvoor hoef je in principe de serie niet gezien te hebben.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dus jij begrijpt daadwerkelijk de Victor Reinier meme niet?
(dit kan niet)
Sterker nog, ik ken die meme zo snel niet.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dus jij begrijpt daadwerkelijk de Victor Reinier meme niet?
(dit kan niet)
Ik probeerde een beeld te creëren door kinderachtige chips te noemen.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nibbit was altijd maar matige chips.
Die bestonden alleen zodat kinderen sjippies om hun dropveter konden rijgenquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nibbit was altijd maar matige chips.
GC / Wie is deze man?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sterker nog, ik ken die meme zo snel niet.
Wanneer komt dat?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kijk uit naar het nieuwe seizoen van Saul.
oh die ken ik toch welquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
GC / Wie is deze man?
Helaas doet de foto in de OP het niet meer
Geen rum meer in huis?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik drink een glaasje cola met een partje citroen erin
Gewoon Cheetos en dat dan al je vingers onder zitten.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik probeerde een beeld te creëren door kinderachtige chips te noemen.
Dat was wel mijn favoriet.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon Cheetos en dat dan al je vingers onder zitten.
Of Bugles om al je vingers doen.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gewoon Cheetos en dat dan al je vingers onder zitten.
Waarom bewaar je dat in de koelkast?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Klein beetje bacardi over in koelkast
Ja.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:19 schreef Coco het volgende:
[..]
Cheetos of dat je vingers onder zitten?
Ik mis @KingRolandquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik mis @:Paxcon als het over chips gaat hier.
Lekker koud.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:19 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Waarom bewaar je dat in de koelkast?
Ik mis @Paxcon sowieso, ongeacht waar het over gaat.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik mis @:Paxcon als het over chips gaat hier.
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik mis @:Paxcon sowieso, ongeacht waar het over gaat.
Paxcon is een lieve jongen. (hopelijk komt hij nu niet woedend het topic binnen)
Wat vind je van Doritos Dips?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bugles met kruidenkaas is wel genot.
Paxcon kan ik mij niet zo snel inbeelden als boos.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik mis @:Paxcon sowieso, ongeacht waar het over gaat.
Paxcon is een lieve jongen. (hopelijk komt hij nu niet woedend het topic binnen)
Tijdens Haxball wilde het nog wel eens gebeuren. (niet mijn schuld)quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Paxcon kan ik mij niet zo snel inbeelden als boos.
Dan overkwam het zelfs mij nog wel eens.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tijdens Haxball wilde het nog wel eens gebeuren. (niet mijn schuld)
Hij was weleens geagiteerd toen we hem nog uit de kast moesten trekkenquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nou, hij noemde @GGMM wel eens een vermoeiende vent.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Angela SchijfGodinquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 schreef Sked het volgende:
[..]
Hij was weleens geagiteerd toen we hem nog uit de kast moesten trekken
Noemde hij gras ook wel eens groen?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 schreef Coco het volgende:
[..]
Nou, hij noemde @:GGMM wel eens vermoeiende vent.
Doritos Bits vond ik vroeger altijd wel top.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar was ik vaak al snel op uitgekeken, maar ik ben ook niet zo'n grote fan van Doritos.
quote:
Als ik dit heb gezegd was dit inderdaad absoluut met satire bedoeld. Ik ben nooit oprecht kwaardaardig tegen users. Behalve als ze @Koffieplanter heten. Dus @DutchSuomiFan1992 mijn excuses voor dit misverstand!quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:10 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd wel dat @:mani89 dat niet kwaad bedoeld heeft
Hopelijk kan hij dat even bevestigen
Drizzt zat er dichter bij dan maxi-mus.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:23 schreef GGMM het volgende:
Oh wacht je deed voor de 22:22 op 22-2-22
Dat leek me meer iets voor mensen als onlogisch
1-1
Ohja die Bits waren wel prima.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:23 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Doritos Bits vond ik vroeger altijd wel top.
Sweet Chili had ik laatst in huis, vind ik wel prima. De overige smaken doen mij niets.
Hopelijk is hiermee de zaak afgedaan.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:24 schreef Mani89 het volgende:
[..]
[..]
Als ik dit heb gezegd was dit inderdaad absoluut met satire bedoeld. Ik ben nooit oprecht kwaardaardig tegen users. Behalve als ze @:Koffieplanter heten. Dus @:DutchSuomiFan1992 mijn excuses voor dit misverstand!
@Koffieplanter kijkt nu naar Lubach.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:24 schreef Mani89 het volgende:
[..]
[..]
Als ik dit heb gezegd was dit inderdaad absoluut met satire bedoeld. Ik ben nooit oprecht kwaardaardig tegen users. Behalve als ze @:Koffieplanter heten. Dus @:DutchSuomiFan1992 mijn excuses voor dit misverstand!
Ja, 't is goed met jou.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:24 schreef Mani89 het volgende:
[..]
[..]
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:25 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
[..]
Ja, 't is goed met jou.
Lubachaids.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:25 schreef Bolasie het volgende:
[..]
@:koffieplanter kijkt nu naar Lubach.
Ter info.
Ohja dat moet ik ook nog terugkijken.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:25 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ter info.
Zijn mandarijnen niet enorm droog deze tijd van het jaar?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:25 schreef Tagliano het volgende:
Er worden wat mandarijnen afgeknabbeld in dit topic
Ach ja, @Caland kijkt ook First Dates.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:25 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ter info.
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:26 schreef Tagliano het volgende:
Ik heb nog nooit naar die show van Lubach gekeken
Niet van bij de Dirk die ik had.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zijn mandarijnen niet enorm droog deze tijd van het jaar?
Waarom heb jij geen UI?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:25 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
[..]
Ja, 't is goed met jou.
Ik had laatst een heel erg sappige (wel van de groenteboer)quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niet van bij de Lidl die ik had.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Verstandige users pikken dat zo nu en dan mee.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:26 schreef Coco het volgende:
[..]
Ach ja, @:Caland kijkt ook First Dates.
En dan fragmentjes delen met BAM, SPIJKER, KOP!quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:26 schreef GGMM het volgende:
Ik heb een pittige mening over mensen die naar Lubach of Promonade kijken
En mensen die naar beiden kijken?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:26 schreef GGMM het volgende:
Het is je moeder niet.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, ik heb @Koffieplanter in NWS al een proleet genoemd.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:26 schreef GGMM het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |