Ja, eurhm, oprotten ja? Ik ben even heel hard aan het werk.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 20:16 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
[..]
Ehhh https://www.at5.nl/
quote:
quote:
Bedankt voor de massalinkdump!quote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 20:18 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Ja, eurhm, oprotten ja? Ik ben even heel hard aan het werk.
HAHAHAHAH!!!!!!!!!!!!!!! Kijk ze eens concurrerend doen met elkaar ahahahah. Terwijl ze net niks laten zien.quote:
Zo wimpel ik collega's ook altijd af die aan m'n bureau komen zeiken.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 20:18 schreef Guanabana het volgende:
'Ik ben aan het werk, en ik ben even heel geconcentreerd aan het werk'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
RIP gijzelaar.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 20:19 schreef trein2000 het volgende:
Groot Wassink zit de driehoek voor, nu komt het goed
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 20:19 schreef trein2000 het volgende:
Groot Wassink zit de driehoek voor, nu komt het goed
GMTAquote:Op dinsdag 22 februari 2022 20:19 schreef TargaFlorio het volgende:
Rutger Groot Wassink...nu komt alles goed.![]()
![]()
Hij is al met een kopje koffie onderweg naar de Apple storequote:Op dinsdag 22 februari 2022 20:19 schreef TargaFlorio het volgende:
Rutger Groot Wassink...nu komt alles goed.![]()
![]()
En Antwerpen of Parijs?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 20:20 schreef capuchon_jongen het volgende:
ik woon in een Vlaams dorp. Soms droom ik er van dat ik in een drukke stad woon. Toch een beetje meer actie.
Jammer dat een hok in Amsterdam evenveel kost dan een villa in mijn dorp.
Zal wel een of andere TikTok gozer zijn.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 20:20 schreef Rambolin het volgende:
Wat is channel 6, nieuwe naam van SBS6
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |