SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inburgeringscursus examen gemaakt door Kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUPOmnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
aan het front niet neequote:Op dinsdag 22 februari 2022 18:29 schreef bitterbal het volgende:
hoef je niet meer dat stomme dekbed te vervangen
Klinkt denk ik leuker dan dat het in de praktijk isquote:Op dinsdag 22 februari 2022 18:29 schreef bitterbal het volgende:
waarom?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 18:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Klinkt denk ik leuker dan dat het in de praktijk is
Nou misschien is dat dekbed zelf wel helemaal niet warm, of juist bloedheetquote:
Ja rookworst zonder r is ook worst.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 18:32 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Als er geen kip in zit is het geen kipcorn, het is niet iets als rookworst, want je kunt alles in een gehaktmolen pleuren en er een kunstdarm om heen doen om het een wordt te maken en als je deze daarna rookt, is het technisch gezien een rookwors, maar vegetartische kip(corns)? alleen vanwege de structuur, ik vind het een beetje overdreven.
hmm zo? Ja dat zou kunnenquote:Op dinsdag 22 februari 2022 18:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou misschien is dat dekbed zelf wel helemaal niet warm, of juist bloedheet
En rookworst met een o minder is een rokworst, die kom je vooral tegen in Thailandquote:Op dinsdag 22 februari 2022 18:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja rookworst zonder r is ook worst.
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 18:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En rookworst met een o minder is een rokworst, die kom je vooral tegen in Thailand
Weet je al meer over de 40+ meet zondag??quote:
quote:
is meer een dimmy standpuntquote:Op dinsdag 22 februari 2022 18:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Vrouwen moeten hier blijven en frontsoldaten baren voor de Oost, toch Etto?
Ben het maar eensquote:Op dinsdag 22 februari 2022 18:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
is meer een dimmy standpunt
Ik ben fysiek onbruikbaar in oorlog, dus ik blijf hier welquote:Op dinsdag 22 februari 2022 18:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Vrouwen moeten hier blijven en frontsoldaten baren voor de Oost, toch Etto?
jij hebt nu juist een buikmat die je beschermtquote:Op dinsdag 22 februari 2022 18:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben fysiek onbruikbaar in oorlog, dus ik blijf hier wel
jou metselen we wel in tussen de zandzakken.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 18:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben fysiek onbruikbaar in oorlog, dus ik blijf hier wel
Maar ik heb ook nog vastgenagelde schouders en een net niet goed werkende elleboogquote:Op dinsdag 22 februari 2022 18:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jij hebt nu juist een buikmat die je beschermt
Oh ik dacht meer 'meehelpen' om de volgende generatie strijders te makenquote:Op dinsdag 22 februari 2022 18:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
jou metselen we wel in tussen de zandzakken.
neequote:Op dinsdag 22 februari 2022 18:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
had je deze al gezien?
https://publish.twitter.c(...)4401665&widget=Tweet
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 18:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee niet klaas hierNou de groeten hoor
Bedden worden gewoon elke ochtend opgemaakt soldaat Bitterbal.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 18:29 schreef bitterbal het volgende:
misschien vanwege dit?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 18:57 schreef Budapestenaar het volgende:
Vlogen vanmiddag twee Apache-gevechtsheli’s over
[ afbeelding ]
Onderweg naar Oekraïnequote:Op dinsdag 22 februari 2022 18:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[ afbeelding ]
oh leukquote:Op dinsdag 22 februari 2022 18:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
Morgen weer kunstdagbesteding:
Naast mijn gebruikelijke tekeninkjes ben ik bezig met dit werkje van een Hongaarse kunstenaar
[ afbeelding ]
Ik mag er zeg maar mijn eigen draai aangeven, maar er moeten wel wat zintuigen aan te pas komen. denk aan voelen of ruiken...
Ben nog in de uitzoekfase, dus weet zelf nog niet hoe ik dit ga toepassen..
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 18:58 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Bedden worden gewoon elke ochtend opgemaakt soldaat Bitterbal.
Dat doet die toch wel, of we nou kijken of niet.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 18:56 schreef bitterbal het volgende:
misschien om ons af te leiden dat putin nu heel Oekraïne annexeert
Pardonquote:Op dinsdag 22 februari 2022 18:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
is meer een dimmy standpunt
Rusland haalt nu alle medewerkers van de ambassade etc. uit Oekraïne, ook uit het westen.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 18:56 schreef bitterbal het volgende:
misschien om ons af te leiden dat putin nu heel Oekraïne annexeert
Onze halve luchtmacht!quote:Op dinsdag 22 februari 2022 18:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[ afbeelding ]
Denk het welquote:Op dinsdag 22 februari 2022 18:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh leukGa je het hier plaatsen als het klaar is?
Is dat ongewoon bij jullie?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 18:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[ afbeelding ]
O ja, daar had het vast mee te makenquote:Op dinsdag 22 februari 2022 18:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien vanwege dit?
https://www.dehavenloods.(...)verschillende-plekke
*duikt onder*quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:00 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
En daarna 25 km marcheren
'my flellow americans...quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:01 schreef Budapestenaar het volgende:
Biden gaat zo weer spreken. Als hij klaar is met zijn middagdutje.
Eerste keer dat ik Apaches zie hierquote:
Dimmy 11quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:02 schreef datismijnmening het volgende:
Oh Apple store in Amsterdam wordt overvallen
Komen ballie ophalenquote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O ja, daar had het vast mee te makenZe vlogen richting Rotterdam.
Klopt, want aan de andere kant van de rivier, is het luchtruim een oefengebied.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Eerste keer dat ik Apaches zie hierToen ik een poosje in de buurt van Gorinchem woonde, zag ik ze wat vaker.
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
'my flellow americans... [ afbeelding ]'
Apaches en Chinooks zie ik hier wel regelmatig, maar zit dan ook redelijk dicht bij de militaire vliegstraat natuurlijkquote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Eerste keer dat ik Apaches zie hierToen ik een poosje in de buurt van Gorinchem woonde, zag ik ze wat vaker.
Woon jij in de buurt van Gorinchem?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Apaches en Chinooks zie ik hier wel regelmatig, maar zit dan ook redelijk dicht bij de militaire vliegstraat natuurlijk
Vliegbasis Oirschot toch?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:03 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Woon jij in de buurt van Gorinchem?
Ook uit Lviv en Odessa. Dat is niet best.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Ben benieuwd wat hij gaat zeggen. Rusland evacueert nu al zijn ambassadepersoneel uit Oekraïne.
Overvaller is boosquote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:02 schreef datismijnmening het volgende:
Oh Apple store in Amsterdam wordt overvallen
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:02 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Klopt, want aan de andere kant van de rivier, is het luchtruim een oefengebied.
'quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Ben benieuwd wat hij gaat zeggen. Rusland evacueert nu al zijn ambassadepersoneel uit Oekraïne.
En ik hoor net dat Rusland een ontmoeting tussen Lavrov en zijn Franse collega heeft afgezegd.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:04 schreef Recce het volgende:
[..]
Ook uit Lviv en Odessa. Dat is niet best.
had hier vorige jaar een oefening, vlogen ze hier over maas langs mijn balkon om mensen hier ergens achter te droppen.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Vond het wel tof om te zien.
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
''
'staff: [ afbeelding ]'
' Yes we will start to evuate our staff in Europe [ afbeelding ] '
Zeker zekerquote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Vond het wel tof om te zien.
Nee, maar wel bij de buisleidingenstraat, dat is ook deels een militaire vliegroute vanaf Bosschenhoofdquote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:03 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Woon jij in de buurt van Gorinchem?
BREAKING NEWS, BREAKING NEWS!quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En ik hoor net dat Rusland een ontmoeting tussen Lavrov en zijn Franse collega heeft afgezegd.
Tofquote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
had hier vorige jaar een oefening, vlogen ze hier over maas langs mijn balkon om mensen hier ergens achter te droppen.
maar dat ging de hele dag door dus uiteindelijk werd ik het wel zat
Nou ja 'president'quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:06 schreef bitterbal het volgende:
toch raar dat die man nog president heeft kunnen worden
het is echt een raar land
Die vliegt wel heel snel achteruitquote:
Net Airwolf zo.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:10 schreef bitterbal het volgende:
en hier dropte ze de mensen
[ afbeelding ]
Dat heet tegenwoordig gewoon Eindhoven Airportquote:
RIP Airwolf.quote:While operating as an air ambulance, the helicopter crashed into a mountain in fog on June 6, 1992, killing all three occupants onboard.
Ja, behoorlijkquote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, maar die was wel aangepast voor de serie.
Net als dat ze Seppe nu 'Breda International Airport' noemenquote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat heet tegenwoordig gewoon Eindhoven Airport
Die gaat ons reddenquote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:10 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Kamala is president. Weet iedereen.
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Net als dat ze Seppe nu 'Breda International Airport' noemen
Obama toch? Althans, er waren geruchten dat hij aan de touwtjes trok.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:10 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Kamala is president. Weet iedereen.
Eindhoven internationaal noemen. Kan ik nog wel mee leven, want dat is gewoon zo. Maar Breda....quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is een groepje reptielenquote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Obama toch? Althans, er waren geruchten dat hij aan de touwtjes trok.
Ik heb later nog eens een aflevering gezien. Het was toch ook wel redelijk slecht, maar als kind vond ik het geweldig. Al vond ik het ook onrealistisch, omdat ik wel wist dat helikopters niet hard konden.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, behoorlijkToffe serie vond ik dat
Texel International Airport is ook grappig.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
ja een gewoon mens had allang ergens moeten flippenquote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat sowieso, Mark ook, denk ik
Dat geluidquote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb later nog eens een aflevering gezien. Het was toch ook wel redelijk slecht, maar als kind vond ik het geweldig. Al vond ik het ook onrealistisch, omdat ik wel wist dat helikopters niet hard konden.
Allemaal NWO space-alien-raptorsquote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Obama toch? Althans, er waren geruchten dat hij aan de touwtjes trok.
Preciesquote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja een gewoon mens had allang ergens moeten flippen
Beetje Benny Hill achtig.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat geluid![]()
Die opzichtig versnelde beelden waren wel redelijk slecht.
Haha, ja, dat was kut, maar de muziekjes waren wel heel tof.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat geluid![]()
Die opzichtig versnelde beelden waren wel redelijk slecht.
Komt ie weer.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
PreciesTijd dat iemand hem betrapt als hij een witte muis eet.
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
PreciesTijd dat iemand hem betrapt als hij een witte muis eet.
Of dat hij zich net in een hoekje aan het vervellen was als een vieze slang.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
misschien heeft er welles een staartje uit zijn lunchtrommeltje gestoken en heeft niemand dat gezien
gatsiequote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of dat hij zich net in een hoekje aan het vervellen was als een vieze slang.
neequote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hebben mensen dat ooit grappig gevonden?
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
quote:
Ik keek wel eens voor de Britse borsten.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
page 3 was daar toch voor?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik keek wel eens voor de Britse borsten.
Mooie beelden!quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:13 schreef bitterbal het volgende:
hier filmpje
https://imgur.com/a/yE3ofhA
@Nine.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik keek wel eens voor de Britse borsten.
Toen kon ik nog niet lezen.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
page 3 was daar toch voor?
Turk, toch denk ik.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:27 schreef bitterbal het volgende:
over die bezorger van gisteren
Het incident van maandag in Hoogvliet waar een pakketbezorger (42) werd mishandeld na een onenigheid over een pakketje, heeft diepe indruk gemaakt in de wijk. Rijnmond sprak onder andere met een bewoner die de mishandeling van achter haar raam zag gebeuren.
Een 29-jarige verdachte is na de mishandeling opgepakt en het zwaargewonde slachtoffer werd behandeld door medici van de traumahelikopter. Anoniem vertelt de bewoonster die uitkijkt op de Steurweg haar verhaal. Ze zag hoe de ruzie ontstond.
“Ik zag twee jongens stoeien”, begint de bewoonster met licht zenuwachtige toon. Ze zag dat het latere slachtoffer bezorger is omdat hij dienstkleding droeg. Op een gegeven moment werd de strijd feller. “Ze begonnen opeens echt te vechten. De bezorger was meer aan het verdedigen.”
Lees meer: Rotterdammer (29) gaat door het lint en slaat pakketbezorger het ziekenhuis in
Na een harde trap viel de bezorger achterover op de straat met zijn achterhoofd tegen de stoep. “Voor mij leek dit moment minutenlang te duren maar het was in werkelijkheid een seconde. Hij bleef bewegingsloos liggen. Ook de jongen die de trap gaf verstijfde. Het was erg.”
Dader bijna in tranen
De bewoonster bedacht zich geen moment en liep naar de jongens. Er gebeurde iets opmerkelijks. De dader ontfermde zich over het slachtoffer. “Hij (de dader) veranderde in een zachtaardig persoon. Hij was bezorgd en wilde helpen maar wist niet hoe. Hij was bijna in tranen. Ze zijn beide jong en beide slachtoffers.”
De situatie van het slachtoffer is nog steeds onveranderd zegt de politie, hij ligt in zorgwekkende toestand in het ziekenhuis. In verband met het onderzoek kan de politie geen verdere informatie geven.
https://www.rijnmond.nl/n(...)7Sg6yeKMBEfEou8EEi0U
Jeugdsentimentquote:
Waarom een Turk?quote:
Ik lees echt te vaak dat beide mensen slachtoffer zijn de laatste tijd. Dat is wel echt een hippe zin om te gebruiken. Lil' kleine ook al.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:27 schreef bitterbal het volgende:
over die bezorger van gisteren
Het incident van maandag in Hoogvliet waar een pakketbezorger (42) werd mishandeld na een onenigheid over een pakketje, heeft diepe indruk gemaakt in de wijk. Rijnmond sprak onder andere met een bewoner die de mishandeling van achter haar raam zag gebeuren.
Een 29-jarige verdachte is na de mishandeling opgepakt en het zwaargewonde slachtoffer werd behandeld door medici van de traumahelikopter. Anoniem vertelt de bewoonster die uitkijkt op de Steurweg haar verhaal. Ze zag hoe de ruzie ontstond.
“Ik zag twee jongens stoeien”, begint de bewoonster met licht zenuwachtige toon. Ze zag dat het latere slachtoffer bezorger is omdat hij dienstkleding droeg. Op een gegeven moment werd de strijd feller. “Ze begonnen opeens echt te vechten. De bezorger was meer aan het verdedigen.”
Lees meer: Rotterdammer (29) gaat door het lint en slaat pakketbezorger het ziekenhuis in
Na een harde trap viel de bezorger achterover op de straat met zijn achterhoofd tegen de stoep. “Voor mij leek dit moment minutenlang te duren maar het was in werkelijkheid een seconde. Hij bleef bewegingsloos liggen. Ook de jongen die de trap gaf verstijfde. Het was erg.”
Dader bijna in tranen
De bewoonster bedacht zich geen moment en liep naar de jongens. Er gebeurde iets opmerkelijks. De dader ontfermde zich over het slachtoffer. “Hij (de dader) veranderde in een zachtaardig persoon. Hij was bezorgd en wilde helpen maar wist niet hoe. Hij was bijna in tranen. Ze zijn beide jong en beide slachtoffers.”
De situatie van het slachtoffer is nog steeds onveranderd zegt de politie, hij ligt in zorgwekkende toestand in het ziekenhuis. In verband met het onderzoek kan de politie geen verdere informatie geven.
https://www.rijnmond.nl/n(...)7Sg6yeKMBEfEou8EEi0U
ja onzinquote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik lees echt te vaak dat beide mensen slachtoffer zijn de laatste tijd. Dat is wel echt een hippe zin om te gebruiken. Lil' kleine ook al.
Hij heeft toch ook een slechte jeugd gehad enz enz enz ?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik lees echt te vaak dat beide mensen slachtoffer zijn de laatste tijd. Dat is wel echt een hippe zin om te gebruiken. Lil' kleine ook al.
Sharpei-mensenquote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[..]
Ibne haar, rimpelnek en vechten.
Wat is dit voor nieuwe uitspraak die ik niet kenquote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[..]
Ja de mening van gerda van achter de geraniums 200 meter verderop is een stuk meer waard inderdaad.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:32 schreef bitterbal het volgende:
maar over lil kleine heeft alleen die ene gast dat gezegd
Nooit echt geaccepteerd als negertje.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hij heeft toch ook een slechte jeugd gehad enz enz enz ?
Dat is Oemfoefiaans voor beigequote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Wat is dit voor nieuwe uitspraak die ik niet ken
Van dat opgeschoren Bosporus joehoe haar is dat.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Wat is dit voor nieuwe uitspraak die ik niet ken
Slechte jeugd dusquote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nooit echt geaccepteerd als negertje.
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Van dat opgeschoren Bosporus joehoe haar is dat.
Was er ook niet iets met zijn kont?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[..]
Voelde zich altijd een blanke man.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nooit echt geaccepteerd als negertje.
watquote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Was er ook niet iets met zijn kont?
JA!!! een Turks hangkontje.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Was er ook niet iets met zijn kont?
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is Oemfoefiaans voor beige
Ik ben te lang weggeweest denk ik.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Van dat opgeschoren Bosporus joehoe haar is dat.
Nou welkom terug, goed je best doen en opletten, vrijdag krijg je een repetitiequote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:36 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
[..]
Ik ben te lang weggeweest denk ik.
quote:
quote:
had die nietquote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb nog geen plat achterhoofd gehoord, maar dat kan nog komen.
Maar de rest wat net opgenoemd wordt, wel?quote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb nog geen plat achterhoofd gehoord, maar dat kan nog komen.
Neusje...quote:
jaquote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maar de rest wat net opgenoemd wordt, wel?
Geen rimpelnek trouwens.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hangkont, rimpelnek en joehoe haar
Hangkont wel?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:41 schreef bitterbal het volgende:
nou rimpelnek ben ik het eigenlijk niet mee eens trouwens
quote:
Ja, ik zou de hangkonten hier niet willen missen!quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Geef maar toe, daarom post je hier graag
Moet je me eerst de lesstof geven, Juf.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou welkom terug, goed je best doen en opletten, vrijdag krijg je een repetitie
Er staat een inburgeringscursus in de OP.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:43 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Moet je me eerst de lesstof geven, Juf.
Geef je ogen eens goed de kost hier, kind en leerquote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:43 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Moet je me eerst de lesstof geven, Juf.
Iemand met een rimpelnek blijkbaarquote:
Ik denk dat ballie ‘m aardig bijhoudtquote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Links, rechts of in het midden?
Ik ben braaf hier.quote:
quote:
Gemeen.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Geef je ogen eens goed de kost hier, kind en leer
Nubiërs hebben geen snor maar die lachen de hele dag en hebben gezichten alsof ze 300 jaar lang in een zandstorm hebben gestaan.quote:
Ja net als het gros van de andere kinders in Nederland die wel ergens een ‘kut ouder’ hebben.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hij heeft toch ook een slechte jeugd gehad enz enz enz ?
Je weet dat er ook Nubische geiten bestaan?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nubiërs hebben geen snor maar die lachen de hele dag en hebben gezichten alsof ze 300 jaar lang in een zandstorm hebben gestaan.
105 procent kan op.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Iemand met een rimpelnek blijkbaar
Zwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar leven.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:49 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja net als het gros van de andere kinders in Nederland die wel ergens een ‘kut ouder’ hebben.
Misschien vond ie z’n jeugd wel slecht omdat ie geen gucci schoenen had
Nee?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je weet dat er ook Nubische geiten bestaan?
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nubiërs hebben geen snor maar die lachen de hele dag en hebben gezichten alsof ze 300 jaar lang in een zandstorm hebben gestaan.
Wat zeg je Oemfoefoe?quote:
Nou.. die bestaan dus!quote:
quote:De Nubische geit is een goed ontwikkelde, sterke geit, die het gewenste melktype vertoont, met behoud van de kenmerken die het Nubische ras eigen zijn. De Nubische geit is het grootste geitenras ter wereld.
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou.. die bestaan dus!
en die lijken ook een beetje op die mensen
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja, kan ik niets aan doenquote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die hebben ballies oren zie ik
Zo ben ik.. klein en gemeenquote:
Ja dat heb ik ook niet verzonnen he, zo zijn ze het gaan noemen toen ze een landingsbaan hebben geasfalteerdquote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Eindhoven internationaal noemen. Kan ik nog wel mee leven, want dat is gewoon zo. Maar Breda....
Zou ie naar kip smaken?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Aaaaw, wat een grappig beestje.
Nee, naar geitenstal.quote:
Je verwacht het niet.quote:
Heb op Curaçao wel eens geit gegeten, was prima te doenquote:
Asfalt uit het buitenland zeker??quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook niet verzonnen he, zo zijn ze het gaan noemen toen ze een landingsbaan hebben geasfalteerd
Ik zat me net al af te vragen waarom we in NL eigenlijk geen geiten eten. Ik bedoel, we houden ze wel voor de melk/kaas.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Heb op Curaçao wel eens geit gegeten, was prima te doen
Taai, denk ikquote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:57 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik zat me net al af te vragen waarom we in NL eigenlijk geen geiten eten. Ik bedoel, we houden ze wel voor de melk/kaas.
Had ik gisteren. Ik heb met veel schudden nog een paar druppels uit de fles kunnen krijgen.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:56 schreef LTVDK het volgende:
Wel handig om erachter te komen dat de olie op is als de pannen al op het vuur staan
Waarom eten we geen geitenvlees? ... Omdat we in de Westerse wereld vrijwel geen geitenvlees eten en we de bokjes niet kunnen gebruiken voor de melk. De bokjes grootbrengen kost te veel geld en dient verder geen doel en dus worden ze simpelweg afgemaakt en weggegooidquote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:57 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik zat me net al af te vragen waarom we in NL eigenlijk geen geiten eten. Ik bedoel, we houden ze wel voor de melk/kaas.
Dat vind ik dan ook wel weer een beetje zonde...quote:Op dinsdag 22 februari 2022 20:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waarom eten we geen geitenvlees? ... Omdat we in de Westerse wereld vrijwel geen geitenvlees eten en we de bokjes niet kunnen gebruiken voor de melk. De bokjes grootbrengen kost te veel geld en dient verder geen doel en dus worden ze simpelweg afgemaakt en weggegooid
Het matcht ws ook niet zo lekker met aardappelsquote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Een te sterke uitgesproken smaak en de Nederlandse keuken is niet echt een kruidige keuken.
Omdat appelquote:
Oh ja, die poepen bloemetjes en glitters.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 20:00 schreef mschol het volgende:
[..]
mag niet, meisjes/dames gaan niet naar de wc..
Nahhhh zeg….quote:Op dinsdag 22 februari 2022 20:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waarom eten we geen geitenvlees? ... Omdat we in de Westerse wereld vrijwel geen geitenvlees eten en we de bokjes niet kunnen gebruiken voor de melk. De bokjes grootbrengen kost te veel geld en dient verder geen doel en dus worden ze simpelweg afgemaakt en weggegooid
Mja, je zou er een soort stoofpot van kunnen maken, maar dan nog met de Nederlandse kruiden niet echt een succesquote:Op dinsdag 22 februari 2022 20:02 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Het matcht ws ook niet zo lekker met aardappels![]()
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Asfalt uit het buitenland zeker??
quote:In 2018 werd ons vliegveld gebruikt voor zakelijke vluchten uit/naar 17 landen in Europa. Spanje, Italië, Montenegro, Servië, Tsjechië, Polen, Litouwen, Zweden, om er maar een paar de revue te laten passeren. We kunnen ons dus met recht ‘Internationaal’ noemen.
Ja ik kon nog ergens wat zonnebloemolie vandaan toveren, geen idee hoeveel jaar die er al stondquote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Had ik gisteren. Ik heb met veel schudden nog een paar druppels uit de fles kunnen krijgen.
Potverquote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 20:04 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
PotverJe lijkt m'n kind wel. 3 jaar geleden.
''We gaan zo eten''
- waarommmmmm
''omdat je eten nodig hebt''
-waaaormmmmm
'' om te groeien ''
-waaaroommm
''omdat je anders zo klein blijft als een kabouter''
- waarom
'' omdat je dan niet groeit en je wilt groter worden''
- waarom
''omdat je anders in een paddenstoel in de Efteling moet wonen''
- waarom
![]()
![]()
Ik vrees dat het er heeeel veel zijn. Die geitenfokkers worden allemaal ook steeds groter en als ze dan elke keer alle bokjes maar weg moeten doen….quote:Op dinsdag 22 februari 2022 20:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zullen we een bokjesopvangcentrum beginnen samen?
[..]
''We gaan zo eten''
- waarommmmmm
-waaaormmmmm
'' om te groeien ''
-waaaroommm
- waarom
- waarom
- waarom
![]()
![]()
[..]
''We gaan zo eten''
- waarommmmmm
-waaaormmmmm
'' om te groeien ''
-waaaroommm
- waarom
- waarom
- waarom
![]()
![]()
Waarom?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 20:04 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
''We gaan zo eten''
- waarommmmmm
-waaaormmmmm
'' om te groeien ''
-waaaroommm
- waarom
- waarom
- waarom
![]()
![]()
Ieder gered bokkenleven is er eentjequote:Op dinsdag 22 februari 2022 20:06 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik vrees dat het er heeeel veel zijn. Die geitenfokkers worden allemaal ook steeds groter en als ze dan elke keer alle bokjes maar weg moeten doen….
Zelfde als haantjes eigenlijk ook wel.
Het is een faaaaaaasequote:Op dinsdag 22 februari 2022 20:04 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
''We gaan zo eten''
- waarommmmmm
-waaaormmmmm
'' om te groeien ''
-waaaroommm
- waarom
- waarom
- waarom
![]()
![]()
Bevalt het sindsdien een beetje in Brabant?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 20:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Er was een aantal jaar geleden een geitenboer die meedeed met Boer Zoekt Vrouw.
Gelukkig is het voorbij, maar dan ineens is er Reccequote:
Kunnen we nog iets met de huidjes denk je?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 20:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ieder gered bokkenleven is er eentje![]()
Zetten we de max opvangcapaciteit op twee bokjes en gaan voor de rest zuipen en dansen
Van die stinktasjes van maken?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 20:09 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Kunnen we nog iets met de huidjes denk je?
Volgens mij kwam hij uit Limbabwe.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 20:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bevalt het sindsdien een beetje in Brabant?
Nektasjes!quote:Op dinsdag 22 februari 2022 20:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Van die stinktasjes van maken?
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 20:09 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Kunnen we nog iets met de huidjes denk je?
MIsschien, gerbil imperium zit wat in zwaar weerquote:Op dinsdag 22 februari 2022 20:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Van die stinktasjes van maken?
lekker voor jequote:Op dinsdag 22 februari 2022 20:11 schreef Ygritte het volgende:
[..]
MIsschien, gerbil imperium zit wat in zwaar weer
Meervoudig gehandicapt.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 20:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Volgens mij kwam hij uit Limbabwe.
quote:
Hoog tijd voor een bokkenimperium.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 20:11 schreef Ygritte het volgende:
[..]
MIsschien, gerbil imperium zit wat in zwaar weer
Jaja, totdat ik spinnenmelker wordt en dan is het ineens ok. Spinnen hebben ook recht op leven!quote:
Je bent puppy's aan de Chinees aan het verkopen voor de babi pangang hequote:
Maybe…. Maybe not… Ik kan er helaas niet al te veel uitspraken over doen, brengt de business in gevaar….quote:Op dinsdag 22 februari 2022 20:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je bent puppy's aan de Chinees aan het verkopen voor de babi pangang he
Was balnews er nu maar.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 20:14 schreef bitterbal het volgende:
politie vraagt hem nu in de chat te stoppen met filmen
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 20:19 schreef bitterbal het volgende:
@:ltvdk
ik mis de oude tijd dat we hier streams zaten te kijken
straks livestream ballie oekrainequote:Op dinsdag 22 februari 2022 20:19 schreef bitterbal het volgende:
@:ltvdk
ik mis de oude tijd dat we hier streams zaten te kijken
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 20:18 schreef bitterbal het volgende:
oke nou ja en nu?
waar moet k nu naar kijken
mehquote:
At5quote:Op dinsdag 22 februari 2022 20:18 schreef bitterbal het volgende:
oke nou ja en nu?
waar moet k nu naar kijken
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 20:21 schreef Ygritte het volgende:
[..]
At5
Random iemand:‘Mag ik vragen wat hier gebeurd is’
Verslaggever: ‘Nee even niet, ik ben hier aan het werk en ik ben hier heel geconcentreerd aan het werk, dat moet je maar even aan iemand anders vragen’.
Ga ik morgen ook tegen iedereen zeggen die een vraag heeft
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 20:21 schreef Ygritte het volgende:
[..]
At5
Random iemand:‘Mag ik vragen wat hier gebeurd is’
Verslaggever: ‘Nee even niet, ik ben hier aan het werk en ik ben hier heel geconcentreerd aan het werk, dat moet je maar even aan iemand anders vragen’.
Ga ik morgen ook tegen iedereen zeggen die een vraag heeft
Ja nog even geduld hoor, de oorlog gaat binnenkort uitbrekenquote:Op dinsdag 22 februari 2022 20:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
meh![]()
niet ergens een spannende stream gaande ofzo?
Ik sidder van angst.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 20:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja nog even geduld hoor, de oorlog gaat binnenkort uitbreken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |