SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inburgeringscursus examen gemaakt door Kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUPOmnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
aan het front niet neequote:Op dinsdag 22 februari 2022 18:29 schreef bitterbal het volgende:
hoef je niet meer dat stomme dekbed te vervangen
Klinkt denk ik leuker dan dat het in de praktijk isquote:Op dinsdag 22 februari 2022 18:29 schreef bitterbal het volgende:
hoef je niet meer dat stomme dekbed te vervangen
waarom?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 18:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Klinkt denk ik leuker dan dat het in de praktijk is
Nou misschien is dat dekbed zelf wel helemaal niet warm, of juist bloedheetquote:
Ja rookworst zonder r is ook worst.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 18:32 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Als er geen kip in zit is het geen kipcorn, het is niet iets als rookworst, want je kunt alles in een gehaktmolen pleuren en er een kunstdarm om heen doen om het een wordt te maken en als je deze daarna rookt, is het technisch gezien een rookwors, maar vegetartische kip(corns)? alleen vanwege de structuur, ik vind het een beetje overdreven.
hmm zo? Ja dat zou kunnenquote:Op dinsdag 22 februari 2022 18:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou misschien is dat dekbed zelf wel helemaal niet warm, of juist bloedheet
En rookworst met een o minder is een rokworst, die kom je vooral tegen in Thailandquote:Op dinsdag 22 februari 2022 18:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja rookworst zonder r is ook worst.
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 18:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En rookworst met een o minder is een rokworst, die kom je vooral tegen in Thailand
Weet je al meer over de 40+ meet zondag??quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |