politie staat standaard daar.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 18:56 schreef tjoptjop het volgende:
Kan het zijn dat het overvalsgilde de responstijd van de Amsterdamse politie wat onderschat. Dat ze deze snelheid nooit verwacht hadden en het zo van overval naar gijzeling ging.
Bij de edelmetaal overval in Noord was de politie ook razendsnel ter plaatse.
Politiebureau zit bijna letterlijk op het leidseplein.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 18:56 schreef tjoptjop het volgende:
Kan het zijn dat het overvalsgilde de responstijd van de Amsterdamse politie wat onderschat. Dat ze deze snelheid nooit verwacht hadden en het zo van overval naar gijzeling ging.
Ik heb het sterke vermoeden dat die ramen beeldschermen zijn. Er wordt dan een filmpje afgespeeld.quote:
volgens mij zijn ze daar ook gewoon eerlijk in..quote:Op dinsdag 22 februari 2022 18:57 schreef nomina het volgende:
[..]
Ik heb het sterke vermoeden dat die ramen beeldschermen zijn. Er wordt dan een filmpje afgespeeld.
Ik wilde al zeggen. En ook nog een populair uitgaansgebied in de hoofdstad, daar staan sowieso altijd eenheden paraat.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 18:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Politiebureau zit bijna letterlijk op het leidseplein.
Al besproken.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 18:59 schreef slashdotter3 het volgende:
DSIer trekt z'n gear aan
[ twitter ]
RRT rijd tot 23:00u rond de grote steden...quote:Op dinsdag 22 februari 2022 18:56 schreef tjoptjop het volgende:
En Sjon is ook nog eens bij Boulevard met zijn vijftig miljoen beveiligers, die kunnen zo helpen!quote:Op dinsdag 22 februari 2022 18:59 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Ik wilde al zeggen. En ook nog een populair uitgaansgebied in de hoofdstad, daar staan sowieso altijd eenheden paraat.
Natuurlijk niet lolquote:
De Amsterdamse binnenstad is echt vergeven van de politie dus het is gewoon vreemd om daar rond etenstijd een overval te gaan plegen.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 18:56 schreef tjoptjop het volgende:
Ja is ook niet ongebruikelijk om beeldschermen als decor te gebruiken.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 18:58 schreef tim020hoorn het volgende:
[..]
volgens mij zijn ze daar ook gewoon eerlijk in..
Nou ja, AOT is wel ongeveer zoiets toch.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 18:59 schreef Zipportal het volgende:
[..]
"Aanhoudingseenheden"![]()
Hef jezelf op, Wouter.
Gijzelnemer.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 19:01 schreef nomina het volgende:
[..]
Ja is ook niet ongebruikelijk om beeldschermen als decor te gebruiken.
On topic, gijzelaar klinkt door beschrijving als doorgedraaid, zeker geen geplande overval.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |