jij bent wel livestream aan het kijken?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 20:54 schreef hemarookworst het volgende:
Mooie nieuwe trams hebben ze daaro in Amsterdam
halfquote:Op dinsdag 22 februari 2022 20:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
jij bent wel livestream aan het kijken?
Laat die pozzabezorgers eens met rust joh!quote:Op dinsdag 22 februari 2022 20:57 schreef Schakeltopia het volgende:
pozza is onderweg [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
rammen denk ikquote:Op dinsdag 22 februari 2022 21:01 schreef Schakeltopia het volgende:
wat moeten ze daarmee
compleet hekwerk erop ofzo
omdat darkraver daar niet draaitquote:Op dinsdag 22 februari 2022 21:03 schreef Schakeltopia het volgende:
voor de rest is het maar een saaie stream
aah daarom is die auto met hek, hoort een dj booth op te staan!quote:Op dinsdag 22 februari 2022 21:03 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
omdat darkraver daar niet draait
jaag ze terug naar tiktokquote:Op dinsdag 22 februari 2022 21:03 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
de kleuters hebben het overgenomen
Ze hebben alles meegenomen maar zijn darkraver vergetenquote:Op dinsdag 22 februari 2022 21:03 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
aah daarom is die auto met hek, hoort een dj booth op te staan!
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 21:04 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ze hebben alles meegenomen maar zijn darkraver vergeten
biep hem even opquote:
app jij hem maar evenquote:Op dinsdag 22 februari 2022 21:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
biep hem even op
dat hij daar naar toe gaat
met outsider![]()
we zijn in NL hequote:Op dinsdag 22 februari 2022 21:06 schreef Schakeltopia het volgende:
je zou toch verwachten dat ze dit inmiddels wel opgelost hebben. vind het maar lang duren allemaal
ik vergeet dat elke keerquote:Op dinsdag 22 februari 2022 21:09 schreef Schakeltopia het volgende:
moontje op de lik toer
[ afbeelding ]
Ik denk dat er een onderhandelaar van de politie naar binnen is gegaanquote:Op dinsdag 22 februari 2022 21:06 schreef Schakeltopia het volgende:
je zou toch verwachten dat ze dit inmiddels wel opgelost hebben. vind het maar lang duren allemaal
ja nouja niet zo vaak natuurlijk. maar je zou toch verwachten dat ze zo'n mannetje binnen een paar uur wel uitgeschakeld kunnen hebben.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 21:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
we zijn in NL he
hoe vaak gebeurt er nu zoiets
vandaar die pozza brommers, hij had hongerquote:Op dinsdag 22 februari 2022 21:11 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik denk dat er een onderhandelaar van de politie naar binnen is gegaan
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 21:09 schreef Schakeltopia het volgende:
moontje op de lik toer
[ afbeelding ]
Zo werkt het niet he. Dan breng je de gijzelaars in gevaar.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 21:11 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja nouja niet zo vaak natuurlijk. maar je zou toch verwachten dat ze zo'n mannetje binnen een paar uur wel uitgeschakeld kunnen hebben.
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 21:16 schreef hemarookworst het volgende:
Geen OV rondom Leidseplein meldt de journalist, goh.
Straks komt ie ons nog vertellen dat ik op dat moment ook geen aankoop kan doen in de Apple Store
Neequote:Op dinsdag 22 februari 2022 21:18 schreef Moeraskat het volgende:
Zitten jullie nu nog naar La Casa de Apple te kijken.
en BBquote:Op dinsdag 22 februari 2022 21:18 schreef Moeraskat het volgende:
Zitten jullie nu nog naar La Casa de Apple te kijken.
Je verwachtte zeker een heftig vuurgevecht?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 21:18 schreef Schakeltopia het volgende:
ja maar het valt beetje tegen, weinig actie
ja stiekem wel beetje spanning en sensatie verwacht.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 21:20 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Je verwachtte zeker een heftig vuurgevecht?![]()
Ik denk dat het daar binnen toch best spannend is
jij denkt dat apple die vrijgeeftquote:Op dinsdag 22 februari 2022 21:22 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja stiekem wel beetje spanning en sensatie verwacht.
hebben ze geen webcams in de apple store
aan ons toch welquote:Op dinsdag 22 februari 2022 21:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
jij denkt dat apple die vrijgeeft![]()
![]()
![]()
ik denk dat ze bewust voor de apple store hebben gekozen
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 21:23 schreef Schakeltopia het volgende:
nee die vertelt hoe je moet parkeren bij rembrandplein
apple iets vrijgevenquote:Op dinsdag 22 februari 2022 21:23 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
aan ons toch wel![]()
wij doen niemand kwaad mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |