SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inburgeringscursus examen gemaakt door Kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Is alsnog een Disney sprookje zoquote:Op dinsdag 22 februari 2022 13:20 schreef Moeraskat het volgende:
Net een verhaaltje met TT's.
Jammer van de huidige
[ afbeelding ]
We gaan zo allemaal ronddansen op het dorpsplein.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 13:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is alsnog een Disney sprookje zo
Ik wil ook erkenning van Rusland!quote:Op dinsdag 22 februari 2022 13:17 schreef liesje1979 het volgende:
Ah Transnistrië wil ook graag erkenning van Rusland.
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 13:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
We gaan zo allemaal ronddansen op het dorpsplein.
En lange tafels met etenquote:Op dinsdag 22 februari 2022 13:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
We gaan zo allemaal ronddansen op het dorpsplein.
Tuurlijk niet mens, waarom zou ik dat doen. Dat doe ik alleen met onaardige mensen.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 13:11 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Klets nietjij hebt haar gewoon verdrongen.
''Mens''? Doe eens liefquote:Op dinsdag 22 februari 2022 13:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tuurlijk niet mens, waarom zou ik dat doen. Dat doe ik alleen met onaardige mensen.
Volgens mij gaat heel Oekraïne volgen.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 13:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Moldavië gaat volgen en de "stadstaat" Odessa ook.
Moldavië en Odessa willen helemaal geen erkenning van Rusland?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 13:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Moldavië gaat volgen en de "stadstaat" Odessa ook.
Gr, gr Nina Poekie.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 13:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Brief van de belastingdienst dat ik aangifte kan doen per 1 maart.
Joepie
Gras, groen, regen, nat, CL, chocolade.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 13:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Brief van de belastingdienst dat ik aangifte kan doen per 1 maart.
Joepie
Bahquote:Op dinsdag 22 februari 2022 13:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lijkt een beetje verdacht veel op Kwatta.
Ja jegens wie nietquote:Op dinsdag 22 februari 2022 13:55 schreef Moeraskat het volgende:
Jammer, die had altijd zo'n haatobsessie jegens mij. Wilde daar wel een keer zand over gooien. Maar helaas.
Leuker kunnen we het niet maken..quote:Op dinsdag 22 februari 2022 13:34 schreef Recce het volgende:
[..]
Gras, groen, regen, nat, CL, chocolade.
Geen ideequote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 13:55 schreef Moeraskat het volgende:
Jammer, die had altijd zo'n haatobsessie jegens mij. Wilde daar wel een keer zand over gooien. Maar helaas.
Goddank.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 13:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mocht niet meer van zijn vriendin.
Oke oemfoefoe.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 14:07 schreef UitStraling het volgende:
Er valt me nog wat op maar dat zeggen ik niet ga.
Zeg nouquote:Op dinsdag 22 februari 2022 14:07 schreef UitStraling het volgende:
Zinnen formuleren correct jij kunnen niet meer?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 14:07 schreef UitStraling het volgende:
Lekker malse kattenbrokjes, hmmmmquote:
Nee. Rond de klok van nu graag.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 14:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als het nog zo is morgen, ok?
Wat is dit nou weer voor cliffhanger.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 14:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als het nog zo is morgen, ok?
Dat die blijven plakken in je baard.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 14:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lekker malse kattenbrokjes, hmmmm
Dat was een leuke filmquote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 14:12 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee. Rond de klok van nu graag.
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 14:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor cliffhanger.
Ik wens je veel verhuizingen en personeel toequote:Op dinsdag 22 februari 2022 14:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat die blijven plakken in je baard.
En ik gun jou een extraverte vierlingquote:Op dinsdag 22 februari 2022 14:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wens je veel verhuizingen en personeel toe
Vierling cavia'squote:Op dinsdag 22 februari 2022 14:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En ik gun jou een extraverte vierling
Neehee zo van die naakte roze aapjes die plat Brabants praten en elke dag om wossebrauwkes zeuren.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 14:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vierling cavia's
Marshmellow is de laatste van een vierling
Regen - natquote:
Acute postnatale abortusquote:Op dinsdag 22 februari 2022 14:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Neehee zo van die naakte roze aapjes die plat Brabants praten en elke dag om wossebrauwkes zeuren.
Daarom is hij ook liefquote:
Mysterieuze man is het ook.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 14:19 schreef Moeraskat het volgende:
US loopt weer te bluffen omdat hij gewoon blij is als wij nieuwsgierig zijn.
Als ik het zeg dan slaak je meteen eenquote:Op dinsdag 22 februari 2022 14:19 schreef Moeraskat het volgende:
US loopt weer te bluffen omdat hij gewoon blij is als wij nieuwsgierig zijn.
We komen niet allemaal uit Eindhovenquote:Op dinsdag 22 februari 2022 14:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als ik het zeg dan slaak je meteen eenuit.
Zoiets zou ik nooit doen.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 14:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als ik het zeg dan slaak je meteen eenuit.
Waarom luister en kijk je dit?quote:
Bedankt en alsjeblieftquote:Op dinsdag 22 februari 2022 14:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Prima kerel heb je gevonden om mee te trouwen, al zeg ik het zelf.
Ik type het woord mysterieus en toen kwam dit in mijn hoofd voorbij.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 14:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waarom luister en kijk je dit?
Melissa op de muur, Peter Andre en zeker ook nog Jody Bernalquote:Op dinsdag 22 februari 2022 14:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik type het woord mysterieus en toen kwam dit in mijn hoofd voorbij.
Ik was eigenlijk naar Melissa Auf der Maur aan het luisteren.
*poef*quote:Op dinsdag 22 februari 2022 14:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
Album uit 2004![]()
Soms vraag ik me af waar de tijd gebleven is.
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 14:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
Album uit 2004![]()
quote:You are young and life is long, and there is time to kill today
And then one day you find ten years have got behind you
No one told you when to run, you missed the starting gun
And you run, and you run to catch up with the sun but it's sinking
Racing around to come up behind you again
The sun is the same in a relative way but you're older
Shorter of breath and one day closer to death
Verdwenen in een groot glas lauw bier met een dikke knakworst erin.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 14:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
Album uit 2004![]()
papneukkwestiequote:Op dinsdag 22 februari 2022 14:53 schreef UitStraling het volgende:
Ik las slaapneukkwestie.
https://www.nu.nl/economi(...)aapapneukwestie.html
quote:Op zondag 17 juni 2018 18:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Moeraskat? Die heeft een andreaskruis in de kelder waar ze nietsvermoedende mannen die denken makkelijk te scoren bij een milf op hun kop op vastbindt. Als je lief bent blijft het daarbij, zo niet, dan klemt ze je ballen tussen een heet wafelijzer.
Tja.....toch maar een keertje een brave degelijke vrouw worden dan.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 14:58 schreef Moeraskat het volgende:
Ik vond zojuist een bestandje met wat Quotes die ik heb bewaard![]()
Waaronder deze.![]()
Ik wil van deze reputatie af.
[..]
Ben ik IRL ookquote:Op dinsdag 22 februari 2022 15:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tja.....toch maar een keertje een brave degelijke vrouw worden dan.
Wat voor wafelijzer? Vraag dit voor een vriend.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 14:58 schreef Moeraskat het volgende:
Ik vond zojuist een bestandje met wat Quotes die ik heb bewaard![]()
Waaronder deze.![]()
Ik wil van deze reputatie af.
[..]
Herkenbaar.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 15:03 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ben ik IRL ook![]()
Ooit is het op FOK! enorm misgelopen.
Wat is je gekste attribuut tot nu toe?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 15:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat voor wafelijzer? Vraag dit voor een vriend.
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 15:09 schreef kwiwi het volgende:
Holy shit.. *snip snip*![]()
https://www.ad.nl/binnenl(...)OxhQaDGrLxWbAt0Z2Efc
Geen idee; valt eigenlijk allemaal wel mee tegenwoordig.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 15:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat is je gekste attribuut tot nu toe?
Andersom is leuker.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 15:03 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ben ik IRL ook![]()
Ooit is het op FOK! enorm misgelopen.
"Doe maar gewoon dan doe je al gek genoeg"quote:Op dinsdag 22 februari 2022 15:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Geen idee; valt eigenlijk allemaal wel mee tegenwoordig.
Oke Ria.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 15:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Doe maar gewoon dan doe je al gek genoeg"
Waaromquote:Op dinsdag 22 februari 2022 14:58 schreef Moeraskat het volgende:
een bestandje met wat Quotes die ik heb bewaard
Daar is toch juist je fobo voor?quote:
Dat hoor ik wel verrassend vaakquote:Op dinsdag 22 februari 2022 15:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wah ge in oe kupke hed, hedde nie in oe kuntje.
Die staan daar ookquote:Op dinsdag 22 februari 2022 15:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daar is toch juist je fobo voor?
Waarom niet?quote:
Staat er file?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 15:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Nog een uurtje en dan taai ik af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |