SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inburgeringscursus examen gemaakt door Kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUPBlood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Ik ook. Raakte je de weg kwijt? :$quote:Op dinsdag 22 februari 2022 11:08 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik was eens in een maisveld....
quote:
Children of the cornquote:
In een fucking maisveld?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 11:09 schreef Moeraskat het volgende:
TT past precies achter de vorige
@:UitStraling We hebben onze trouwlocatie
Lang leve ingebouwde anticonceptie.quote:
quote:
Checks out.quote:
In Italiëquote:
Lavendelveldje anders?quote:
Ben al jaren aan het sparen voor je, op mijn rug en andere plekken, dat weet je.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 11:11 schreef Moeraskat het volgende:
Maar US even een belangrijk ding. Ben je harig?
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 11:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ben al jaren aan het sparen voor je, op mijn rug en andere plekken, dat weet je.
Ook mijn motto.quote:
Voor wie? De bloedprikmevrouw - of meneer?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 11:13 schreef datismijnmening het volgende:
Bloedprikken overleefd.
Scheelde weinig.
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 11:11 schreef Moeraskat het volgende:
Maar US even een belangrijk ding. Ben je harig?
quote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 11:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Voor wie? De bloedprikmevrouw - of meneer?
Ik krab je welquote:
GATVERDAMMEquote:Op dinsdag 22 februari 2022 11:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ben al jaren aan het sparen voor je, op mijn rug en andere plekken, dat weet je.
Dat transplanteren we dan naar de borstquote:
Ook even een bloedtransfusie met een Italiaan, dan is het net echt.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 11:15 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat transplanteren we dan naar de borst
Buongiorno.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 11:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ook even een bloedtransfusie met een Italiaan, dan is het net echt.
Mijzelfquote:Op dinsdag 22 februari 2022 11:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Voor wie? De bloedprikmevrouw - of meneer?
quote:
quote:
Ik moet binnenkort mijn ballen weer aan elkaar laten knopen van Moeraspoes, zullen we samen gaan om elkaar te steunen, zuipen we ons daarna samen klem?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 11:21 schreef datismijnmening het volgende:
Straks even aansterken met een italiaans wijntje
Over 5 minutenquote:Op dinsdag 22 februari 2022 11:21 schreef datismijnmening het volgende:
Straks even aansterken met een italiaans wijntje
En terechtquote:Op dinsdag 22 februari 2022 11:26 schreef UitStraling het volgende:
Had ik zondagavond, ik acht flessen wijn in huis, zegt er iemand om 19:00 uur na een uurtje pimpelen, ja geweldige gastheer die flessen wijn zijn al bijna op, we MOETEN NU wijn bijhalen
Gewoon doorgaan toch, hatseflatsquote:Op dinsdag 22 februari 2022 11:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Moet je morgen niet werken?" kwam me op een argwanende geīrriteerde blik te staan.
Lees je dat, Dqod?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 11:31 schreef Dr_Flash het volgende:
het is hier wel een stuk dynamischer geworden met die twee meisjes erbij he
Beetje nieuwe (kinda) input.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 11:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zie dit nu voor mequote:Op dinsdag 22 februari 2022 11:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Paracetamol, pleepapier, twee fusten wijn en zes wekkers in huis en doorrrrrrrgaan
Een snel compliment van Fles is iets wat niet heel vaak voorkomt.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 11:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Meisjesquote:
Jouquote:Op dinsdag 22 februari 2022 11:34 schreef UitStraling het volgende:
De twee nieuwe meisjes [ afbeelding ] moeten nog wel een beroep aangeven wat ze in Foqueville willen doen?
Staat allemaal in m'n profiel/fobo.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 11:34 schreef UitStraling het volgende:
De twee nieuwe meisjes [ afbeelding ] moeten nog wel een beroep aangeven wat ze in Foqueville willen doen?
Zal ik 'm af en toe zoals vanouds ff bashen en dan kan jij 'm "troosten"quote:
Och meid, dat lijkt me kķstelijk!quote:Op dinsdag 22 februari 2022 11:35 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zal ik 'm af en toe zoals vanouds ff bashen en dan kan jij 'm "troosten"
Ik las batsen en ik werd voor een paar seconden doodsbang.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 11:35 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zal ik 'm af en toe zoals vanouds ff bashen en dan kan jij 'm "troosten"
Ik ook nuquote:Op dinsdag 22 februari 2022 11:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik las batsen en ik werd voor een paar seconden doodsbang.
Alleen voor 50-plussersquote:Op dinsdag 22 februari 2022 11:36 schreef IJsdraakje het volgende:
Ja ja, NOS, ik ga achter m'n test aan.
https://nos.nl/artikel/24(...)rtkwalen-en-diabetes
35 geworden he.quote:
Wel ja, waarom ook niet.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 11:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wil je daarna ook met me trouwen
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 11:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wil je daarna ook met me trouwen
Mijn bruidsschat voor jou, kan ik tenminste af en toe gamen en kut roepen naar de TV met voetballen.quote:
Maak je geen zorgen kitteh, ik heb aan een man genoegquote:
Wanneer moet ik dan gamen?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 11:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn bruidsschat voor jou, kan ik tenminste af en toe gamen en kut roepen naar de TV met voetballen.
Weet ik toch.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 11:39 schreef Dqod het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen kitteh, ik heb aan een man genoeg
Meerdere schermen?quote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 11:38 schreef IJsdraakje het volgende:
Die zelftest ziet er redelijk foolproof uit, scheelt me weer een afspraak plannen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 11:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]Mooi. Maar die dus net even aangevraagd. Is 't maar getest.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Pleur op, ik heb m'n eigen pc.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 11:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als ik kramp krijg van het muizen?
Nou, ik moet ook voor de kittens zorgen hequote:Op dinsdag 22 februari 2022 11:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zie jullie wel langs elkaar zitten. Beetje hier posten.
Dalijk. Nog ff volhoudenquote:
Dit is retorisch toch?quote:
Daar krijg je mij niet jaloers meequote:
Hoeneer moeten we dan baby's maken?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 11:44 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nou, ik moet ook voor de kittens zorgen he![]()
Maar als die op bed liggen, en ik ben niet op m'n werk, dan zou dat kunnen.
Wanneer iemand een LaPo heeft?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 11:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoeneer moeten we dan baby's maken?
Nee. Gewoon wanneer je ik wilquote:
Vers oud vleeschquote:
Ik ben niet oudquote:
I was alone, falling freequote:
Dry aged meatquote:
Blijft een fijn bandje.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 11:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
I was alone, falling free
Trying my best not to forget
What happened to us, what happened to me
What happened as I let it slip
I was confused by the powers that be
Forgetting names and faces
Passers by were looking at me
As if they could erase it
Baby, did you forget to take your meds?
Ik weet niet waaraan ik dit verdien. Maar eindelijk is de dag aangebroken dat 4EBE voor mij is gaan zingen.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 11:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
I was alone, falling free
Trying my best not to forget
What happened to us, what happened to me
What happened as I let it slip
I was confused by the powers that be
Forgetting names and faces
Passers by were looking at me
As if they could erase it
Baby, did you forget to take your meds?
Beetje beef jerky idee. Vooral taai, maar je kunt uit de verte nog zien dat het ooit lekker is geweestquote:
Klinkt als een ex van mij.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 11:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Beetje beef jerky idee. Vooral taai, maar je kunt uit de verte nog zien dat het ooit lekker is geweest
Beef jerky is toch gewoon een stuk dode bizon dat maandenlang onder een indianenkont heeft gelegen?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 11:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Beetje beef jerky idee. Vooral taai, maar je kunt uit de verte nog zien dat het ooit lekker is geweest
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beef jerky is toch gewoon een stuk dode bizon dat maandenlang onder een indianenkont heeft gelegen?
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Klinkt als een ex van mij.
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zonde van je bureau.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:03 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ben 3 weken in dienst. Kan ik al gaan schoppen tegen dingen?
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 11:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zijn ze vergaderingen in aan het plannen?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:03 schreef Budapestenaar het volgende:
Vind er weinig aan in elk gevalquote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beef jerky is toch gewoon een stuk dode bizon dat maandenlang onder een indianenkont heeft gelegen?
Waarom niet ?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:03 schreef Budapestenaar het volgende:
Dry aged meat is altijd lekker gvdquote:Op dinsdag 22 februari 2022 11:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekker als je koelkast en vriezer leeg is.
Ben je ambtenaar?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:03 schreef Budapestenaar het volgende:
Ok ,dit klopt welquote:Op dinsdag 22 februari 2022 11:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ookquote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zijn ze vergaderingen in aan het plannen?
Tip: ergert u niet, verwondert u slechts.quote:
EN driehonderd vierentwintig exen van USquote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ga beginnen met een stukje bewustwording. Dan draagvlak creëren. Laaghangend fruit plukken. En dan stap voor stap beter worden met elkaar.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Tip: ergert u niet, verwondert u slechts.
Dingen veranderen in de ambtenarij: heel veel succes en doe het vooral heel langzaam
Dan had je beter in een dierentuin of een goedkoop vies hotel kunnen gaan werken.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ook![]()
Maar ik zie dingen die echt niet goed gaan en die binnen mijn werkterrein vallen. Dit moet ik echt op de agenda gaan krijgen.
Waarom precies op die plekken?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan had je beter in een dierentuin of een goedkoop vies hotel kunnen gaan werken.
Halverwege het laaghangende fruit bereik je de pensioengerechtigde leeftijd.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ga beginnen met een stukje bewustwording. Dan draagvlak creëren. Laaghangend fruit plukken. En dan stap voor stap beter worden met elkaar.
Klinkt goed toch?
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ga beginnen met een stukje bewustwording. Dan draagvlak creëren. Laaghangend fruit plukken. En dan stap voor stap beter worden met elkaar.
Klinkt goed toch?
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Halverwege het laaghangende fruit bereik je de pensioengerechtigde leeftijd.
Voorjaarsvakantie?quote:
Nee, noord nu al.quote:
Jaquote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Moeten we nu de geheime ambtenarengroet doen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:12 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja![]()
Speel je een muziekinstrument?PadamtsjjjjSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
[..]
Ja![]()
Speel je een muziekinstrument?De triangel zal wel overbezet zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Lijkt me persoonlijk best leuk.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Waarom precies op die plekken?
[..]
Ja![]()
Speel je een muziekinstrument?Ik speel alleen youtubeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De triangel zal wel overbezet zijn.
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lijkt me persoonlijk best leuk.
Ben er wel blij mee. Volgende week is mijn week vrijquote:
[..]
Ja![]()
Speel je een muziekinstrument?We hebben hier ook al een band.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De Foquevilleband;
Shiitake - keyboard
Maanvis - keyboard
Citizen.Erased - keyboard
IJsdraakje - keyboard
UitStraling - dans en choreografie
Jerney - wiebelen en vals zingen en tamboerijn zwoel bewegen
FranticDJ - gitaar
datismijnmening - triangel
Ygritte - vaag zweefdanseresje en kinderklarinet
Dr_Flash - speelt met Liesjes kalimba
EttovanBelgie - gitaar en linkse basgitaar
Ama - neusfluitiste
kwiwi - alpenhoornblazerette
Bos - Grunts
Daarom heb ik vķlgende week vrij.quote:
Dierentuin leek me vroeger ook wel leuk. Maar ik mocht van mijn ouders niet naar de agrarische schoolquote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lijkt me persoonlijk best leuk.
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
We hebben hier ook al een band.
De Foquevilleband;
Shiitake - keyboard
Maanvis - keyboard
IJsdraakje - keyboard
FranticDJ - gitaar
Ama - neusfluitiste
Bos - Grunts
Als je de hele tijd druk wilt zijn met kwetsbare beesten kun je ook cavia's nemen.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dierentuin leek me vroeger ook wel leuk. Maar ik mocht van mijn ouders niet naar de agrarische school
Die zijn ook onmisbaar.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alsof ik een triangeldebiel ben
Veel keyboards welquote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
We hebben hier ook al een band.
De Foquevilleband;
Shiitake - keyboard
Maanvis - keyboard
IJsdraakje - keyboard
FranticDJ - gitaar
Ama - neusfluitiste
Bos - Grunts
Zeker een aanrader als je een dikke portemonnee hebt en de omgeving van Dalfsen mooi vindt.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als je de hele tijd druk wilt zijn met kwetsbare beesten kun je ook cavia's nemen.
Waar zou je heen willen?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb ergens in maart vrij en een weekje in oktober, maar verder nog niets in de planning
Daar gaat m’n spaarrekeningquote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als je de hele tijd druk wilt zijn met kwetsbare beesten kun je ook cavia's nemen.
Ja, ik denk nergens heen, want testen en Corona en gezeik.quote:
En je gemoedsrust.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daar gaat m’n spaarrekening
Dat moet "Ensemble van veertien triangels" zijn.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:15 schreef UitStraling het volgende:
Maar goed dat ik geen caffia benquote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En je gemoedsrust.
Bij elk kuchje kan je naar de dierenarts.
Ja, het is wel gedoequote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik denk nergens heen, want testen en Corona en gezeik.
Dus eerst moet dat eens over zijn
Wat kost een nieuwe cavia per stuk?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En je gemoedsrust.
Bij elk kuchje kan je naar de dierenarts.
Nee, jij bent die ene zeehond met astma die lacht als Ron Brandsteder toch?quote:
Wat is dit voor horrorimage dan.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, jij bent die ene zeehond met astma die lacht als Ron Brandsteder toch?
Da's zo rottig meenemen op tour.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een mooie klassieke vleugel zou ook niet misstaan
Ligt eraan. Kan gratis.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat kost een nieuwe cavia per stuk?
Inclusief paringsdrift, jaquote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, jij bent die ene zeehond met astma die lacht als Ron Brandsteder toch?
Van gratis tot aan het wat duurdere segmentquote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat kost een nieuwe cavia per stuk?
Brandsteder is wel van de poep.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wat is dit voor horrorimage dan.
Sis schept gewoon een duidelijk en eerlijk beeld, alhierquote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
We moeten er iets voor overhebben, IJsquote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Da's zo rottig meenemen op tour.
Ja, sorry, mijn zieke geestquote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
lekker makkelijk. Inwisselbaar als de pestquote:
Sportcavia.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Van gratis tot aan het wat duurdere segment
Maar het gaat niet om de aanschafprijs.
Zo redeneer je bij Poekie Nina toch ook niet ?
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Brandsteder is wel van de poep.
quote:
4E is je zusje?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:21 schreef Dqod het volgende:
[..]
Sis schept gewoon een duidelijk en eerlijk beeld, alhier
Maar ik ga juist naar een kleinere auto.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
We moeten er iets voor overhebben, IJs
quote:
Ga je nu zo'n eetbaar knaagdier vergelijken met mijn prinsesje?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Van gratis tot aan het wat duurdere segment
Maar het gaat niet om de aanschafprijs.
Zo redeneer je bij Poekie Nina toch ook niet ?
quote:
Al 13 jaarquote:
Jouw prinsesje is ook eetbaarquote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ga je nu zo'n eetbaar knaagdier vergelijken met mijn prinsesje?
Ik ga kotsenquote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Lichte tour geclassificeerd, altijd bereden door een oud omaatje
Broccoli-gehakt, wie is er niet groot mee geworden?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hele familie broccoli-eters hier
Introvert minimonster dat je er bentquote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jouw prinsesje is ook eetbaar
Dit doet zoveel pijn ditquote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik beschouw @:haags een beetje als mijn broer.
Feel the lovequote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik beschouw @:haags een beetje als mijn broer.
Ik vat dit op als een complimentquote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Introvert minimonster dat je er bent
Aaaawquote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik wil ook wel een leuk broertje.
Kunt er ook een tas van maken, schijnt.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jouw prinsesje is ook eetbaar
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kunt er ook een tas van maken, schijnt.
Kan je beter van oude brandweerpakken doen trouwens. Mooier.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Of een bontmuts met de kattenoren bovenop.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Of een drone.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, dat kloptquote:
Ik heb zojuist een bieding gedaan op twintig cavia's voor een tientje, filmpje volgt.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Of een bontmuts met de kattenoren bovenop.
Ik wil graag twee pantoffels in maat 47.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb zojuist een bieding gedaan op twintig cavia's voor een tientje, filmpje volgt.
Ga je die dan tegen de intercity gooien?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb zojuist een bieding gedaan op twintig cavia's voor een tientje, filmpje volgt.
Met frisse tegenzin maar als je Poekie op gaat peuzelen dan doe ik dat hoorquote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ga je die dan tegen de intercity gooien?
Ik lust helemaal geen katquote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Met frisse tegenzin maar als je Poekie op gaat peuzelen dan doe ik dat hoor![]()
Zie je zo'n bebloede Den Bosch-Eindhoven intercity langs razen.
Tijd om te werken/trainen/knuffelenquote:
Heb trouwens weleens plaatjes gezien van een Noorse trein die een eland gepakt had. Zal ik maar niet posten want dan heb ik zo een ban te pakken.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Met frisse tegenzin maar als je Poekie op gaat peuzelen dan doe ik dat hoor![]()
Zie je zo'n bebloede Den Bosch-Eindhoven intercity langs razen.
Door elkaar, in de blenderquote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja als je zelfs broccoli-gehakt en kokoskoffie lust.
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Door elkaar, in de blender
quote:
Proef je Poekie ook niet meerquote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Door elkaar, in de blender
ondertussen zit je al lekker 200 jaar lang frikandellen vol met poekievlees te nommenquote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Proef je Poekie ook niet meer
Ik en frikadellen?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ondertussen zit je al lekker 200 jaar lang frikandellen vol met poekievlees te nommen
Je gaat ook naar de Macquote:
Is Ronald een Schotse voornaam?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Is Donalds ook een Schotse achternaam?
Clan MacDonald (or Clan Donald) is one of Scotland's largest clans, with over 40 tartans and incorporates the senior branches of Keppoch, Sleat, Clanranald, Glengarry and Glencoe. Its origins, like those of Clan MacDougall, go back to Somerled, a warrior born about 1113.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is Ronald een Schotse voornaam?
eens een pauper altijd een pauperquote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sjonge jonge, ik maak een keer de fout om af te dalen hoor
Ik haat clowns.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Clan MacDonald (or Clan Donald) is one of Scotland's largest clans, with over 40 tartans and incorporates the senior branches of Keppoch, Sleat, Clanranald, Glengarry and Glencoe. Its origins, like those of Clan MacDougall, go back to Somerled, a warrior born about 1113.
Ik denk dat we de echte Ronald McD hebben hier.
Gewoon toegeven aan je plebsiaanse impulsenquote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sjonge jonge, ik maak een keer de fout om af te dalen hoor
Foqueville Paupervillequote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
eens een pauper altijd een pauper
neequote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:50 schreef Ama het volgende:
tong80 staat hier inmiddels een streep door?
quote:
Wat is nu weer het probleem?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:53 schreef Ama het volgende:
[..]Dus als je een zielige alcoholist bent krijg je een vrijbrief. FOK is echt bagger aan het worden.
Lekker met z'n allen op de rollator kontjes kijken bij de uitgang van de Lidl, blik dertigcentslobber in de knuistquote:
Godver, ben ik daarvoor aan het afkicken?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:53 schreef Ama het volgende:
[..]Dus als je een zielige alcoholist bent krijg je een vrijbrief. FOK is echt bagger aan het worden.
Daar maak ik me echt al járen niet druk omquote:
Niet nodig want als je alcoholist bent vinden ze je zielig en krijg je geen ban.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Godver, ben ik daarvoor aan het afkicken?
Eigenlijk helemaal nooit gedaan. Ja in 2005 toen postcounts een dingetje waren. Nou nouquote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:56 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Daar maak ik me echt al járen niet druk om
Je kunt het ook niet lezen. Of valt hij je lastig?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:53 schreef Ama het volgende:
Nieuwe topics staat vol met zijn bagger.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je kunt het ook niet lezen. Of valt hij je lastig?
Ik ga ook niet in KLB lezen.
Ik alleen toen ik nieuw was (2007) en niet wist wie hij was en ik nog geen eelt had.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Eigenlijk helemaal nooit gedaan. Ja in 2005 toen postycounts een dingetje waren. Nou nou
Zolang hij hier niet komt, vind ik alles prima.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:57 schreef Ama het volgende:
[..]
Nieuwe topics staat vol met zijn bagger.
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:56 schreef Ama het volgende:
[..]
Niet nodig want als je alcoholist bent vinden ze je zielig en krijg je geen ban.
Ik merk er niks vanquote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:57 schreef Ama het volgende:
[..]
Nieuwe topics staat vol met zijn bagger.
Heb je nu wel eelt overal dan?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:57 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik alleen toen ik nieuw was (2007) en niet wist wie hij was en ik nog geen eelt had.
Nee. Maar wel op m'n zielquote:Op dinsdag 22 februari 2022 13:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb je nu wel eelt overal dan?
In PTA zie ik hem ook nooit.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zolang hij hier niet komt, vind ik alles prima.
Ik ook niet, en ik kan ook wel om hem lachen. Hij is gewoon zo'n Gekkie Icon van FOK!.quote:
Net als Paul en Maikuuuuul en al die andere hofnarrenquote:Op dinsdag 22 februari 2022 13:02 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik ook niet, en ik kan ook wel om hem lachen. Hij is gewoon zo'n Gekkie Icon van FOK!.
Preciesquote:Op dinsdag 22 februari 2022 13:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Fok! Is groot genoeg voor ons allemaal EN Tong80
2007 boks.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 12:57 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik alleen toen ik nieuw was (2007) en niet wist wie hij was en ik nog geen eelt had.
Oeh! Dit schept een bandquote:
Posten die nog dan? Ik kom eigenlijk alleen nog hier. En soms in R&P of OUD als er wat te rellen of trollen valtquote:Op dinsdag 22 februari 2022 13:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Net als Paul en Maikuuuuul en al die andere hofnarren
That's true.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 13:03 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
PreciesJe kunt hem prima járen ontlopen.
Mijne ookquote:Op dinsdag 22 februari 2022 13:04 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oeh! Dit schept een band![]()
- Alleen is dit m'n 2e account.
Paul was hier laatst nogquote:Op dinsdag 22 februari 2022 13:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Posten die nog dan? Ik kom eigenlijk alleen nog hier. En soms in R&P of OUD als er wat te rellen of trollen valt
Wie is Dqod?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 13:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Moeraskat en Dqod willen een huisje.
Naar meisje ben jij ook hequote:Op dinsdag 22 februari 2022 13:04 schreef kwiwi het volgende:
En soms in R&P of OUD als er wat te rellen of trollen valt
Dit meen je nietquote:Op dinsdag 22 februari 2022 13:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wie is Dqod?
En voor mijn nieuwe buddy moeraskat maak ik uiteraard dit weekend direct een huisje
Tof.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 13:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wie is Dqod?
En voor mijn nieuwe buddy moeraskat maak ik uiteraard dit weekend direct een huisje
Voor wie is dit bericht, over.quote:
Je nieuwe buddy denkt dat Dqod een soort iemand is die IEDEREEEN wel zou moeten kennen. Had ik gisteren ookquote:Op dinsdag 22 februari 2022 13:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wie is Dqod?
Waar moet ik hem/haar van kennen?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 13:07 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dit meen je niet![]()
Oh! Dat is lief![]()
hou je bek. Ga worstjes snijden en regel een kaasplankje voor ons.quote:
Doe mij ook een Aperol Spritz erbij, het is na twaalvenquote:Op dinsdag 22 februari 2022 13:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
hou je bek. Ga worstjes snijden en regel een kaasplankje voor ons.
Oh ja en wat kloeke tripels want dan krijg je toch geen ban hoor ik netquote:Op dinsdag 22 februari 2022 13:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Doe mij ook een Aperol Spritz erbij, het is na twaalven
Als je straks dronken bent kun je dan ook even dat rode lijntje om mijn huisje weghalen, bedankt, kusjes en een knuffel.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 13:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Doe mij ook een Aperol Spritz erbij, het is na twaalven
Oh.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 13:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Waar moet ik hem/haar van kennen?Of is dat ook iemand die hier in de laatste week is komen meeposten? Want ik heb hier niet veel gelezen.
Klets nietquote:Op dinsdag 22 februari 2022 13:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je nieuwe buddy denkt dat Dqod een soort iemand is die IEDEREEEN wel zou moeten kennen. Had ik gisteren ook![]()
Maar ze is wel okee hoor
Ik ken haar ook niet.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 13:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je nieuwe buddy denkt dat Dqod een soort iemand is die IEDEREEEN wel zou moeten kennen. Had ik gisteren ook![]()
Maar ze is wel okee hoor
Leuk geprobeerd vriendquote:Op dinsdag 22 februari 2022 13:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je straks dronken bent kun je dan ook even dat rode lijntje om mijn huisje weghalen, bedankt, kusjes en een knuffel.
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 13:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Leuk geprobeerd vriendMaar veiligheid voor alles in Foqueville
Voor ieder zijn veiligheid staat er een hek omheen.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 13:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Leuk geprobeerd vriendMaar veiligheid voor alles in Foqueville
Ik ben binnenkort gewoon braaf vader en echtgenoot hoor en ik neem zulke verantwoordelijkheden uiterst serieus in het leven.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 13:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Voor ieder zijn veiligheid staat er een hek omheen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |