SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inburgeringscursus examen gemaakt door Kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUPWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Ik was er niet om te kapen?quote:
Ik had door jou wel extra haast ja.quote:
Tik gewoon een blauwe, die fiksen het welquote:
Welke blauwe zou dit willen doen dan?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 09:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tik gewoon een blauwe, die fiksen het wel
Misschien zelfs die lame ass van een @dud0r welquote:Op dinsdag 22 februari 2022 09:38 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Welke blauwe zou dit willen doen dan?
quote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 09:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
* stopt Moeraspoes in een klein doosje onder zijn bed met een groen boekje.
Optillen misschien, alleen gooien kan ik niet hoor.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 09:39 schreef Moeraskat het volgende:
[..]![]()
Maar... wow. Oké dit komt wel hard aan.
Ja, pleasequote:Op dinsdag 22 februari 2022 09:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Misschien zelfs die lame ass van een @:Dud0r wel
Omver duwen dan?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 09:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Optillen misschien, alleen gooien kan ik niet hoor.
Jezusquote:
Je overschat mijn kippenkracht aanzienlijk.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 09:40 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
JezusHoeveel denk je dat ik weeg? 130 kilo?
Mag dat tegenwoordig ook al niet meer dan?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 09:40 schreef CherryLips het volgende:
In b4 kerels die je willen aanduwen.
Als je een colafles kunt opendraaien, kan je mij ook omduwen.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 09:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je overschat mijn kippenkracht aanzienlijk.
Heb ik dan ook zo'n gripmatje nodig?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 09:41 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Als je een colafles kunt opendraaien, kan je mij ook omduwen.
Nee, en ja.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 09:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik vind dat Uitstraling moderator had moeten zijn. Die is er tenminste altijd als je hem nodig hebt
Of ikquote:Op dinsdag 22 februari 2022 09:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik vind dat Uitstraling moderator had moeten zijn. Die is er tenminste altijd als je hem nodig hebt
Of Flash.quote:
Flash is al moderator geweest. Did my time, failed my chances.quote:
Ja, maar toch. Jij bent er altijd.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 09:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Flash is al moderator geweest. Did my time, failed my chances.
Cijfer?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 09:44 schreef CherryLips het volgende:
Genadig goeie gerrie net trouwens.
Hou maar op.quote:
Nietes beppie. Ik ga nu bijvoorbeeld werken, misschien wel UUUUREN aan een stuk. En ik ga 's avonds altijd vorg naar bedquote:Op dinsdag 22 februari 2022 09:43 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, maar toch. Jij bent er altijd.
Jaquote:Op dinsdag 22 februari 2022 09:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nietes beppie. Ik ga nu bijvoorbeeld werken, misschien wel UUUUREN aan een stuk. En ik ga 's avonds altijd vorg naar bed
Ja! EN heel snel ook!quote:Op dinsdag 22 februari 2022 09:45 schreef Moeraskat het volgende:
Als iemand tieten post, komen ze dan wel?
Ik ben hier zeer ongeschikt voorquote:Op dinsdag 22 februari 2022 09:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat is niet waar, want gisteren heeft iemand tieten gepost, in R&P... en die zijn er nu nog!quote:
Mijn tietenfilmpje reageerde ook al geen blauw op.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 09:45 schreef Moeraskat het volgende:
Als iemand tieten post, komen ze dan wel?
Ik ook. Nu vergaderenquote:Op dinsdag 22 februari 2022 09:46 schreef CherryLips het volgende:
Ik zet even een topic report vanwege de aanranding van de Nederlandse taal.
RENNEN!quote:Op dinsdag 22 februari 2022 09:46 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat is niet waar, want gisteren heeft iemand tieten gepost, in R&P... en die zijn er nu nog!
Doe maar niet, dan kan ik 'm niet meer muten.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 09:46 schreef Budapestenaar het volgende:
Uitstraling als mod: dan krijg je een note als je kliekjes eet (want plebsvoer) of iets lelijks zegt over geurkaarsen
Het is UitStraling.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 09:46 schreef Budapestenaar het volgende:
Uitstraling als mod: dan krijg je een note als je kliekjes eet (want plebsvoer) of iets lelijks zegt over geurkaarsen
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 09:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ook. Nu vergaderen
[..]
RENNEN!
Niemand zit op jouw tieten te wachten.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 09:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn tietenfilmpje reageerde ook al geen blauw op.
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 09:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn tietenfilmpje reageerde ook al geen blauw op.
Hardop gelachen.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 09:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niemand zit op jouw tieten te wachten.
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 09:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Met een tifje mensenkennis bespeur je dat het hier stikt van de perverse mensenquote:Op dinsdag 22 februari 2022 09:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oei.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 09:49 schreef Moeraskat het volgende:
Je kunt ook je notes posten, dan komen ze ook
Wel warme wind nogquote:Op dinsdag 22 februari 2022 09:49 schreef bitterbal het volgende:
wat een verademing dat er geen wind meer is
En PM's en dm's?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 09:49 schreef Moeraskat het volgende:
Je kunt ook je notes posten, dan komen ze ook
Pilletjes weer ingenomen?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 09:49 schreef bitterbal het volgende:
wat een verademing dat er geen wind meer is
Het eerstequote:Op dinsdag 22 februari 2022 09:51 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar wordt het dan een ban voor het posten van PM/DM of vanwege de inhoud van de post?
Ik wil gewoon alles weten.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 09:51 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar wordt het dan een ban voor het posten van PM/DM of vanwege de inhoud van de post?
Alle dickpics in het topic yoquote:
Love you.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 09:53 schreef Fok-it het volgende:
*TT aangepast
*Note gegeven omtrent grensoverschrijdend taalgebruik
*Cursus Nederlands opgestuurd
Dat wilt ik wel jaquote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 09:53 schreef Karzai het volgende:
@:bitterbal voor de zwembandjes
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 09:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Trap er niet in! Dan moet je een dansje doen!
quote:
Waarom zou hij niet met mij willen dansen?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 09:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Trap er niet in! Dan moet je een dansje doen!
Stop hou op.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 09:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
DM's zouden ook wel erg awkward zijn.
Wat voor jurk trek je aan?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 09:55 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
[..]
Waarom zou hij niet met mij willen dansen?
overBallasting?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 10:07 schreef bitterbal het volgende:
Oke. De pijn in mijn voeten gaat niet weg
Voetmasseur opzoekenquote:Op dinsdag 22 februari 2022 10:07 schreef bitterbal het volgende:
Vast wel uiteindelijk, ik loop al weken met een zere knie.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 10:07 schreef bitterbal het volgende:
Heb het nu bij al mijn schoenenquote:Op dinsdag 22 februari 2022 10:10 schreef Ama het volgende:
Klinkt meer als een geval betere schoenen dragen.
Zangdichtquote:Op dinsdag 22 februari 2022 10:14 schreef bitterbal het volgende:
Dacht misschien moet k weer wennen omdat we zang dicht waren maar dan had het al voorbij moeten zijn
Tripje huisarts/podo?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 10:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb het nu bij al mijn schoenen
Past mooi bij hoest.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 10:18 schreef IJsdraakje het volgende:
zlang was ook nog wel een leuke geweest.
Het wordt (see what I did there) alleen zo lastig lezen.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 10:18 schreef bitterbal het volgende:
Het combineren van worden gaat eigenlijk veel sneller
Gok dat de huisarts hier niks mee kan.quote:
Straks aan het tafeltje, lussiewadrinke?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 10:18 schreef bitterbal het volgende:
Gewoon letters weglaten.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 10:18 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 09:46 schreef Moeraskat het volgende:
Dat is niet waar, want gisteren heeft iemand tieten gepost, in R&P... en die zijn er nu nog!
Je hebt ook geen doorverwijzing nodig voor de fysio.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 10:19 schreef Ama het volgende:
[..]
Gok dat de huisarts hier niks mee kan.Die gaat ook niet naar mijn knie kijken zolang er niks te zien is vanaf de buitenkant.
Doorverwijzen voor een zooltje misschien. En bij serieuze knieklachten kijkt een fatsoenlijke HA echt wel hoor.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 10:19 schreef Ama het volgende:
[..]
Gok dat de huisarts hier niks mee kan.Die gaat ook niet naar mijn knie kijken zolang er niks te zien is vanaf de buitenkant.
Zoiets denk ik, scheelt tijd met de huwelijksnacht.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 09:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat voor jurk trek je aan?
Vriend van me komt uit Arnhem.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 10:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Straks aan het tafeltje, lussiewadrinke?
Kloptquote:Op dinsdag 22 februari 2022 10:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je hebt ook geen doorverwijzing nodig voor de fysio.
quote:
Ik zou hier nog wel drie minuten mee bezig zijn.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 10:20 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zoiets denk ik, scheelt tijd met de huwelijksnacht.
[ afbeelding ]
Mwah kreeg gewoon advies om te rusten als het pijn doet. En klopt heb mijn knie niet verdraaid gelukkig maar verrekte spiertjes enz kan de huisarts niks mee.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 10:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Doorverwijzen voor een zooltje misschien. En bij serieuze knieklachten kijkt een fatsoenlijke HA echt wel hoor.
Gewoon jurk omhoog ditdat? Echt uit gaat wel even duren aangezien het zo te zien een korsetsluiting heeft.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 10:20 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Zoiets denk ik, scheelt tijd met de huwelijksnacht.
[ afbeelding ]
Dat komt omdat je gewoon een afkeer hebt voor mij.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 10:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zou hier nog wel drie minuten mee bezig zijn.
Gewoon omhoog jaquote:Op dinsdag 22 februari 2022 10:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gewoon jurk omhoog ditdat? Echt uit gaat wel even duren aangezien het zo te zien een korsetsluiting heeft.
Heb je het weleens verwarmd met een hittepitje ofzo?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 10:21 schreef Ama het volgende:
[..]
Mwah kreeg gewoon advies om te rusten als het pijn doet. En klopt heb mijn knie niet verdraaid gelukkig maar verrekte spiertjes enz kan de huisarts niks mee.
Matige safe hoorquote:Op dinsdag 22 februari 2022 10:20 schreef Moeraskat het volgende:
Je weet lekker niet wat ik bedoelde
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 10:21 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat komt omdat je gewoon een afkeer hebt voor mij.
Geeft niet, ieder z'n ding.quote:
Nee haha ik probeer gewoon te bewegen, merk dat het wel helpt als ik eenmaal aan het fietsen ben en door die pijn heen ga.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 10:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb je het weleens verwarmd met een hittepitje ofzo?
Neuh, maar ik zat ook nog in het eerste stadium he, je moet wel eerst even weten dat het daadwerkelijk een verrekt spiertje is.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 10:21 schreef Ama het volgende:
[..]
Mwah kreeg gewoon advies om te rusten als het pijn doet. En klopt heb mijn knie niet verdraaid gelukkig maar verrekte spiertjes enz kan de huisarts niks mee.
Welk knoopje?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 10:22 schreef CherryLips het volgende:
Bij een korset hoef je bij mij alleen het knoopje los te maken en dan schiet dat ding al los.
Deze miquote:Op dinsdag 22 februari 2022 10:22 schreef CherryLips het volgende:
Bij een korset hoef je bij mij alleen het knoopje los te maken en dan schiet dat ding al los.
Dat is waar maar huisarts kon door de telefoon horen dat het niet de moeite waard was om langs te komen. Kreeg wel advies voor fysiotherapie ja maar goed dat kost geld dus doe ik niet.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 10:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Neuh, maar ik zat ook nog in het eerste stadium he, je moet wel eerst even weten dat het daadwerkelijk een verrekt spiertje is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Ja dan fiets je er maar mee door.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 10:23 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat is waar maar huisarts kon door de telefoon horen dat het niet de moeite waard was om langs te komen. Kreeg wel advies voor fysiotherapie ja maar goed dat kost geld dus doe ik niet.
Ja, ok. Maar ging mij dus meer om in eerste instantie contact opnemen met.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 10:23 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat is waar maar huisarts kon door de telefoon horen dat het niet de moeite waard was om langs te komen. Kreeg wel advies voor fysiotherapie ja maar goed dat kost geld dus doe ik niet.
Klopt want dit gaat vanzelf na een paar maanden wel weer over.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 10:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja dan fiets je er maar mee door.
hoop jequote:Op dinsdag 22 februari 2022 10:24 schreef Ama het volgende:
[..]
Klopt want dit gaat vanzelf na een paar maanden wel weer over.
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 10:24 schreef Moeraskat het volgende:
Zou gewoon op de bruiloft per uur 1 vluggertje proberen te makenzonder dat de gasten het doorhebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik probeerde dit ook maar ik faalde omdat de whisky te lekker wasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bellen kan nooit kwaad maar zou persoonlijk weinig verwachten met een zere voet door lopen.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 10:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, ok. Maar ging mij dus meer om in eerste instantie contact opnemen met.
Als de bruid lekker genoeg is, kan daar geen whisky tegenop.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 10:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik probeerde dit ook maar ik faalde omdat de whisky te lekker was
Waar heb je last dan? Sommige overbelasting kan best wel hardnekkig zijn.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 10:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Geen idee maar zit op het punt dat k moet huilen
Nou ja toen nog wel anders had ik daar niet gestaan natuurlijk.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 10:26 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Als de bruid lekker genoeg is, kan daar geen whisky tegenop.
Kan de beste overkomen.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 10:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou, waarom grijp je dan naar de drankquote:Op dinsdag 22 februari 2022 10:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja toen nog wel anders had ik daar niet gestaan natuurlijk.
En toen heeft je bruidegom het wel gemerkt?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 10:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
mja.. bij mij is het allemaal vergoed.. maar goed.. doorgelopen met slechte knie, permanente schade aan over gehoudenquote:Op dinsdag 22 februari 2022 10:27 schreef CherryLips het volgende:
Ik vond de fysio vorig jaar de beste investering van de afgelopen jaren
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 10:28 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
En toen heeft je bruidegom het wel gemerkt?
Hiel en onderkant voet. En echt na een hele dag lopen ook de bovenkant. Dan kan eigenlijk de deken er al niet meer opleggen omdat het te pijnlijk is.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 10:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Waar heb je last dan? Sommige overbelasting kan best wel hardnekkig zijn.
Nu ga je te ver met dit verhaalquote:Op dinsdag 22 februari 2022 10:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het was ook midden op de dansvloer
Ok trouwen dan maar?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 10:28 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nou, waarom grijp je dan naar de drankzodat je alleen een slapje kunt hebben.
Bij mij deels, heb wel extra fysiopakket maar de behandeling duurde toch wat langer. Maar ik liep al jaaaaaren verkeerd. Dat kan niet meer ongedaan gemaakt worden, maar weet nu wel waar ik op moet letten.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 10:28 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mja.. bij mij is het allemaal vergoed.. maar goed.. doorgelopen met slechte knie, permanente schade aan over gehouden
Kreeg daarna nog ruzie met de DJ maar ik weet niet meer waarom.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 10:29 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nu ga je te ver met dit verhaal
Alleen als er ook een baby gemaakt wordquote:Op dinsdag 22 februari 2022 10:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ok trouwen dan maar?
Zoek maar een mooie datum uit, wel met die jurk dan hč?
Is het geen lepra dan of zo, die hebben toch ook van die rare voetjes?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 10:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hiel en onderkant voet. En echt na een hele dag lopen ook de bovenkant. Dan kan eigenlijk de deken er al niet meer opleggen omdat het te pijnlijk is.
Hielspoorquote:Op dinsdag 22 februari 2022 10:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hiel en onderkant voet. En echt na een hele dag lopen ook de bovenkant. Dan kan eigenlijk de deken er al niet meer opleggen omdat het te pijnlijk is.
Godversquote:Op dinsdag 22 februari 2022 10:30 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Alleen als er ook een baby gemaakt word
Of lotusvoetjesquote:Op dinsdag 22 februari 2022 10:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is het geen lepra dan of zo, die hebben toch ook van die rare voetjes?
Dan zouden ze er af vallen toch?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 10:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is het geen lepra dan of zo, die hebben toch ook van die rare voetjes?
Meer vraag ik nietquote:
Op m'n wenken bediend.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 10:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoef jij het niet meer te doen
Die blijven voor altijd janken...quote:Op dinsdag 22 februari 2022 10:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tegenwoordig hebben ze toch ook van die levensechte babypoppen?
Negeren? Weet ik niet. M'n moeder had het, heeft er wel een tijdje mee gelopen. Ik heb nu haar zooltjes, die zijn wel fijnquote:Op dinsdag 22 februari 2022 10:33 schreef bitterbal het volgende:
Maaaaar. Gaat Hielspoor over als k ama's strategie hanteer?
Volgende week sta je blij op om naar de hagelslag te rennen, blijven je voeten achter en ga je keihard op je prachtige lieve mooie snuitjequote:Op dinsdag 22 februari 2022 10:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dan zouden ze er af vallen toch?
Dunno, interwebz zegt dit:quote:Op dinsdag 22 februari 2022 10:33 schreef bitterbal het volgende:
Maaaaar. Gaat Hielspoor over als k ama's strategie hanteer?
quote:Adviezen bij hielspoor
Ga niet heel lang achter elkaar lopen of staan. Ga even zitten als u lang heeft gestaan of gelopen.
Blijf wel in beweging. Steeds stilzitten is niet goed. Ga zitten als u pijn krijgt.
Loop niet op blote voeten als de pijn daardoor erger wordt.
Draag schoenen waarmee u zo weinig mogelijk pijn heeft. Probeer uit welk soort schoen dit bij u is. Bijvoorbeeld:
schoenen die veel steun geven
schoenen met een hard voetbed
schoenen met een zacht voetbed
Als u gaat sporten: voorkom dat de pijn erger wordt. Dit zijn de adviezen:
Sport minder hard dan eerst.
Begin elke keer rustig en bouw langzaam op.
U kunt beter niet sporten op harde grond als dit pijn doet. Sport liever op gras of in het bos.
Als u pijn blijft houden als u sport: kies voor een sport waarbij u minder op uw voet leunt, loopt of rent. Bijvoorbeeld zwemmen of fietsen.
Probeer de adviezen in ieder geval 3 maanden uit te voeren.
Liggen je voeten nog in bedquote:Op dinsdag 22 februari 2022 10:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Volgende week sta je blij op om naar de hagelslag te rennen, blijven je voeten achter en ga je keihard op je prachtige lieve mooie snuitje
Ok, welke kleur moet die hebben dan?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 10:33 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Die blijven voor altijd janken...
1 baby kan toch wel?
Deed zij ook staand of lopend werk?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 10:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Negeren? Weet ik niet. M'n moeder had het, heeft er wel een tijdje mee gelopen. Ik heb nu haar zooltjes, die zijn wel fijn
Ik zie het voor me.quote:
Neequote:Op dinsdag 22 februari 2022 10:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Deed zij ook staand of lopend werk?
Die dingen rondom sporten kun je bij ballie al doorstrepen.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 10:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dunno, interwebz zegt dit:
[..]
Pasta hier. Net besloten.quote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 10:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ok, welke kleur moet die hebben dan?
Oke. K had nog die zooltjes gekocht toen. Kijken waar die zijnquote:Op dinsdag 22 februari 2022 10:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dunno, interwebz zegt dit:
[..]
Die zwemt toch af en toe.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 10:36 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die dingen rondom sporten kun je bij ballie al doorstrepen.
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 10:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Volgende week sta je blij op om naar de hagelslag te rennen, blijven je voeten achter en ga je keihard op je prachtige lieve mooie snuitje
Ral9001?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 10:36 schreef Moeraskat het volgende:
[..]![]()
![]()
Een mix van jouw en mijn kleur
Hier met vegabrokjes.quote:
Schattig zo'n lijkwitte baby, wel jouw oogjes en borsten dan, mits het een vrouwtje is anders zitten we daar weer mee.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 10:36 schreef Moeraskat het volgende:
[..]![]()
![]()
Een mix van jouw en mijn kleur
Zo ongeveerquote:
Daarom af en toe. Dan kan ik ook volhouden dat ik regelmatig sport.quote:
Ik prefereer gebrokenwit.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 10:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Schattig zo'n lijkwitte baby, wel jouw oogjes en borsten dan, mits het een vrouwtje is anders zitten we daar weer mee.
Watquote:Op dinsdag 22 februari 2022 10:37 schreef Moeraskat het volgende:
Kittens uitspraak heeft de kalender gehaald van wh.ats.up.jeboter.ham![]()
![]()
Ok, toe dan maar, kunnen we het kindje Alien noemen dan?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 10:38 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik prefereer gebrokenwit.![]()
Dus je wil?![]()
Krijgt US toch nog een opvolger voor de troonquote:Op dinsdag 22 februari 2022 10:38 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik prefereer gebrokenwit.![]()
Dus je wil?![]()
My seatquote:Op dinsdag 22 februari 2022 10:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Krijgt US toch nog een opvolger voor de troon
Had een tijdje terug een uitspraak ingestuurd van Kitten. En nu komt die op de kalender. Net een mail ontvangen dat we er ééntje gratis krijgen opgestuurd.quote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 10:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ok, toe dan maar, kunnen we het kindje Alien noemen dan?
Ik heb al een Seatquote:
Kweenie hoor.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 10:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het is toch mooi om dingen door te geven en dan herinnert te blijven worden.
Je kent me zo goed.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 10:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je hebt vast al een naam in gedachten, al jaren.
Ben benieuwd na de hoeveelste keer seks je er achter gaat komen dat US knipknip gedaan heeft.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 10:44 schreef Moeraskat het volgende:
US en ik gaan trouwen en een baby maken
Gewoon een keer dronken Scrabble spelen en dan een naam maken van de letters die overblijvenquote:Op dinsdag 22 februari 2022 10:43 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Je kent me zo goed.![]()
Maar ik ben bereid in dit geval, water bij de spreekwoordelijke wijn te doen.
Adopteren we er ééntje. Boeit me nietquote:Op dinsdag 22 februari 2022 10:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ben benieuwd na de hoeveelste keer seks je er achter gaat komen dat US knipknip gedaan heeft.
Wel even wachten tot ik daar geweest ben hoor. Anders moet ik kerel nog gaan uitleggen waarom ik een selfie wil met zo'n raar beeld.quote:
Tenminste iemand die daar zin in heeft.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 10:44 schreef Moeraskat het volgende:
Straks even de agenda's langs elkaar leggenquote:Op dinsdag 22 februari 2022 10:44 schreef Moeraskat het volgende:
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 10:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wel even wachten tot ik daar geweest ben hoor. Anders moet ik kerel nog gaan uitleggen waarom ik een selfie wil met zo'n raar beeld.
Brabo van mequote:Op dinsdag 22 februari 2022 10:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Straks even de agenda's langs elkaar leggen
QYZquote:Op dinsdag 22 februari 2022 10:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon een keer dronken Scrabble spelen en dan een naam maken van de letters die overblijven
Die kent UitStraling toch wel neem ik aan?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 10:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wel even wachten tot ik daar geweest ben hoor. Anders moet ik kerel nog gaan uitleggen waarom ik een selfie wil met zo'n raar beeld.
Dan zouden we ook voor Ral 8017 kunnen gaan?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 10:45 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Adopteren we er ééntje. Boeit me niet
Komt goedquote:Op dinsdag 22 februari 2022 10:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon een keer dronken Scrabble spelen en dan een naam maken van de letters die overblijven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Waarom nietquote:Op dinsdag 22 februari 2022 10:46 schreef Ama het volgende:
[..]
Tenminste iemand die daar zin in heeft.
Kanquote:Op dinsdag 22 februari 2022 10:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dan zouden we ook voor Ral 8017 kunnen gaan?
Uiteraard niet. Kerel weet wel dat ik hier post, maar hij bemoeit niet.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 10:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die kent UitStraling toch wel neem ik aan?
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 10:47 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Komt goedEn ik doe alsof ik erin trap zoals een echte manskerel doet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dan zeg ik daarna huilend sorry, met uitgelopen mascara tot de navel, daarna goedmaakseks.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 10:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En ik doe alsof ik erin trap zoals een echte manskerel doet.
Wel lief dat je met mijn standbeeld op de foto wil, ik voel me vereerd ergens IJsjequote:Op dinsdag 22 februari 2022 10:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Uiteraard niet. Kerel weet wel dat ik hier post, maar hij bemoeit niet.
Ok trouwen.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 10:49 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
En dan zeg ik daarna huilend sorry, met uitgelopen mascara tot de navel, daarna goedmaakseks.
Alsof je met zo'n handtastelijke gladiator op de foto wil bij het Colosseum.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 10:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je weet, ik ben dol op rariteiten.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 10:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wel lief dat je met mijn standbeeld op de foto wil, ik voel me vereerd ergens IJsje
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 10:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je weet, ik ben dol op rariteiten.
Heb je het nieuws al gehoord?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 10:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Kunnen mensen die nu gaan bladblazeren niet even ter plekke neervallen?
Pleurt op met je herrieding.
Ik bedoel: goedemorgen
Mag ik je bruidsmeisje zijn?quote:
Ik ga een baby proberen te maken en trouwen, kom je ook dansen op het feestje?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 10:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Kunnen mensen die nu gaan bladblazeren niet even ter plekke neervallen?
Pleurt op met je herrieding.
Ik bedoel: goedemorgen
Ja, vooral als je de hele dag als grumpycat kijktquote:Op dinsdag 22 februari 2022 10:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mag ik je bruidsmeisje zijn?
Nee, wel etenquote:Op dinsdag 22 februari 2022 10:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ga een baby proberen te maken en trouwen, kom je ook dansen op het feestje?
Moet niet heel moeilijk zijnquote:Op dinsdag 22 februari 2022 10:55 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, vooral als je de hele dag als grumpycat kijkt
Oh, dit kan ik.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 10:55 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, vooral als je de hele dag als grumpycat kijkt
Caviajurkje aan en lekker plat Brabants kwečken de hele dagquote:Op dinsdag 22 februari 2022 10:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mag ik je bruidsmeisje zijn?
Hallo, alles is met eten uiteraardquote:
Mijn droom komt uitquote:Op dinsdag 22 februari 2022 10:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Caviajurkje aan en lekker plat Brabants kwečken de hele dag
Ik geloof dit.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 10:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Moet niet heel moeilijk zijnZo kijk ik altijd
Vooral in de ochtend.. leave me alone man!quote:
Dit is wel echt waar. Of hongerig.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 10:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Moet niet heel moeilijk zijnZo kijk ik altijd
Ja, maar ... mensenquote:Op dinsdag 22 februari 2022 10:58 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dit is wel echt waar. Of hongerig.
Zullen we ook een Turkse fotograaf laten komen? Voor van die glamour strandfoto's met ondergaande zon, hartjes erboven en een kleffe tekst over eeuwige trouw?quote:
Onvergetelijke dag en nacht gaat dat worden.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 10:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Caviajurkje aan en lekker plat Brabants kwečken de hele dag
Wel met felle flits en vette huidjes he.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 11:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zullen we ook een Turkse fotograaf laten komen? Voor van die glamour strandfoto's met ondergaande zon, hartjes erboven en een kleffe tekst over eeuwige trouw?
Als ze dat dansje op haar bruiloft wilde dan wil ze dit vast ook.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 11:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zullen we ook een Turkse fotograaf laten komen? Voor van die glamour strandfoto's met ondergaande zon, hartjes erboven en een kleffe tekst over eeuwige trouw?
* kijkt voorzichtig op de klok.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 10:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vooral in de ochtend.. leave me alone man!
Als jij dat wil doen we dat, ik wil alleen maar liefde, trouwen en een baby.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 11:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Trendsetters.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 11:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Onvergetelijke dag en nacht gaat dat worden.
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 11:01 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Als jij dat wil doen we dat, ik wil alleen maar liefde, trouwen en een baby.
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 11:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
Mijn broer had een photo booth op zijn bruiloft. Daar zijn ook wat leuke foto's in genomen. Misschien dat mensen dachten dat het alleen soort van polaroids waren, maar die photo booth had ook een goed geheugen.
Ik heb mijn eerste (kokos)koffie alweer op, dus je mag tegen mij praten, maar niet al te veel aubquote:Op dinsdag 22 februari 2022 11:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
* kijkt voorzichtig op de klok.
Ok fair, mag ik ook zo'n enorme taart waar je dan uitspringt in die witte jurk ergens rond 15:00?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 11:01 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Als jij dat wil doen we dat, ik wil alleen maar liefde, trouwen en een baby.
Prima, als mijn ouders dan geblinddoekt zijn.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 11:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ok fair, mag ik ook zo'n enorme taart waar je dan uitspringt in die witte jurk ergens rond 15:00?
Mag ik mee?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 11:04 schreef Dqod het volgende:
Ik wil degene zijn die heftig bezwaar maakt en dan wegloopt ala "jk lol"
[ afbeelding ]
en dan ga ik me bezatten
dat werkt niet met agenda's he, baby's maken.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 10:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Straks even de agenda's langs elkaar leggen
Immer. sistahquote:
Nou...quote:Op dinsdag 22 februari 2022 11:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dat werkt niet met agenda's he, baby's maken.
Waarom zou je mij dit na ál die jaren aandoen, vrouwke? Hm?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 11:04 schreef Dqod het volgende:
[ afbeelding ]
en dan ga ik me bezatten
Altijd een goed plan.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 11:04 schreef Dqod het volgende:
[ afbeelding ]
en dan ga ik me bezatten
Ik ben zo vruchtbaar, overal waar ik loop schieten de bloemen uit de grond.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 11:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dat werkt niet met agenda's he, baby's maken.
Kokoskoffie?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 11:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb mijn eerste (kokos)koffie alweer op, dus je mag tegen mij praten, maar niet al te veel aub
https://www.facebook.com/fotoshootsinturkijemetsgatje/ dit is jouw kink?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 11:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
wan lufffquote:
Om te testen of hij goed genoeg voor je is. Alleen het beste voor kittehquote:Op dinsdag 22 februari 2022 11:05 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Waarom zou je mij dit na ál die jaren aandoen, vrouwke? Hm?
Gelukkig typ je niet: DE Oekraīnequote:Op dinsdag 22 februari 2022 11:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kokoskoffie?![]()
Ik vind dit serieus erger dan Oekraīne en Covid-19 bij elkaar.
Distels en paardenbloemen en narcissen.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 11:05 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik ben zo vruchtbaar, overal waar ik loop schieten de bloemen uit de grond.
Haagwinde.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 11:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Distels en paardenbloemen en narcissen.
Oké, ja... goede redding.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 11:05 schreef Dqod het volgende:
[..]
Om te testen of hij goed genoeg voor je is. Alleen het beste voor kitteh
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 11:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kwekhoog IQ hč.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 11:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gelukkig typ je niet: DE Oekraīne
Bloedsrs, jwz maisjuhquote:
Ik was eens in een maisveld....quote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 22 februari 2022 11:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
in Italië?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 11:08 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik was eens in een maisveld....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |